k heb ook een Quinny speedy XS en moet zeggen dat er niks mis mee is. Ziet er nog prima uit. zowel de wagenbak als het wandelwagen gedeelte.. Het enige dat ik ook vervelend vind is dat de Qunny net goed recht op kan en dat is jammer. Ik ga denk ik de Quinny ook verkopen, moet ik even kijken. Ik heb een duowagen en die is prima, en een koelstra buggy en wil een koelstra duo twin kopen die koelstra wagens zijn echt prettig op te klappen. en makkelijk mee te nemen.
Crocs vnd ik levensgevaarlijk, mijn man vind ze ook handig maar ik ben als de dood dat ze haar nek ermee breekt. Omdat ze op een ondergrond als een soort van zeil ineens heel hard kunnen remmen.. kan t niet echt heel goed uitleggen.. En die ik bedoel Fioon ehhhm deze link werkt denk ik wel, zulke slippers dus.. Google Image Result for http://www.duikcentrumnoordholland.nl/s_308.jpg maar wat Juud al zegt, ik denk toch dat ze te weinig steun daaraan hebben en te veel valgevaarlijk zijn..
Juudje ik hoop dat Britt goed in de gaten gehouden wordt hoor... ik weet niet of ik nou hoop dat ze thuis bij jou is of in het ziekenhuis, maar als jij zegt dat ze beter af is in het ziekenhuis dan moet je dat eisen ! Het is jouw kindje! En in het vervolg ook niet meer meenemen als jij er niet gerust op bent! Eerst eisen dat je een kinderarts spreekt of een behandleing afspreken..!!!! xxxx
nee anas die zou ik beau zeker niet aandoen hoor veelste open nog denk ik heb de sandaaltjes en de hak en hiel worden goed ondersteunt crocs hier geen gevaren mee hoor nog nooit eigelijk en ze rent er dag en nacht op zowat en overal nooit een uitglijder gehad ook en ik had ze zelf ook maar vind ze nu te lelijk voor woorden haha maar nooit last gehad van plots in de ankers.... trouwens zoveel rubbervloertjes komen wij ook niet tegen pffff zit me aan een zak parika chips te monsteren hmmm zit vol maar die zak zou en moet leeg... naatje dus geen mee rijplankje? ik zal dnek ik ook voor een duo wagen moeten...weet het nie ga eerst rijplankje proberen ... juudje hoest nou ???
@ lafo... hè gatver. Hoe erg is het? Dit kan toch niet steeds zo door blijven gaan? @ Bo.. nope geen plankje en ben er achteraf erg blij om. Zoë is echt nog te klein om lange stukken te lopen. En aangezien mama graag lang door het dorp slentert is die wagen ideaal. Ik heb er één achter elkaar. Van de prenatal huismerk. Was 200 euro incl. babynestje. @ nazli.. ze kunnen wel zien of het nieuwe of oude schade is. Weet niet of er een schade expert naar gaat kijken, want die ziet het zowieso. Ik neem voor mijn werk vaak aanrijdingen op en ik zie gauw genoeg of mensen de waarheid verdraaien of dat het echt net gebeurt is. Maar goed... je kan het altijd proberen.. @ dieeten.. vandaag begonnen met het dr. Frank dieet... heb het boek gehaald en het ziet er best goed uit. Veel groenten ook. Mis alleen mijn snaai tussendoortjes hihi. Maar het is voor een goed doel.. dus ga het echt doorzetten nu. @ slippers.. gisteren bij de schoenenwinkel zag ik birkenstoks voor die kleintjes.. gaan vanaf maatje 24.. helaas voor Zoë nog net te groot.. maar misschien over een paar maanden... The Birkenstock Store Vind ze wel errug leuk. Ik ga ff verder.. ff gtst afkijken en dan maar weer strijken... Jippie!!!:x
Juud heeft ze naar het ziekenhuis gebracht en daar heeft ze in overleg met de ka besloten dat Britt sowieso tot vrijdag blijft... volgens de mensen daar was het heel normaal om haar alweer naar huis te sturen vanochtend maar de ka was het wel met haar eens dat dit niet vol te houden is voor zowel Britt als voor Juud zelf!!!! Ik hoop dat ze zelf nu ook ff dr bed in is gedoken.. Ik heb hier ook niet helemaal topfit, beetje moe... dus ben maar niet gaan sporten maar de bank op geknald en ga zo na criminal minds mn bedje opzoeken.... Sorry meiden, als ik binnenkort de tijd en de energie weer heb dan ga ik echt op iedereen reageren!!!! xxxxxxx
juud meid heb zo met jullie te doen wat een ellende heeft dat kleine wurmpie al mee gemaakt zeg bah! en luister nou eens naar ons ga liggen in je bed want je kinderen en man hebben niks aan een ingestorte mama! me handen branden om naar je toe te komen ... briit is nu in goede handen mop en kan amy niet ff bij sm? dan kan jij je bedje eens gaan zien vind het zowiezo al fijn om je niet hier te lezen dus hopelijk pit je dikke knuf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gina jij ook niet zo lekker beterschap! en denk ook om jezelf wat een ellende allemaal zeg zit de hele dag al met me hoofd bij britje bah naatje duo wagen is mischien wel een betere optie maar hoe krijg ik die ene polo in???
Ik ben net thuis, heb het ook weer aan de stok met de verpleegsters daar, die vonden het doodleuk om te zeggen dat ik daar MOEST blijven slapen, omdat Britt nogal huilerig is en niet wilde slapen en dus meer aandacht nodig had die zij dus niet kunnen bieden, maar ik kan daar niet blijven heb een zieke man thuis en Amy ook nog, plus dat ik echt doodmoe ben en echt moet slapen en als ik daar blijf kan ik dus echt niet slapen, vond het zo gemeen van d'r want ze zet me voor het blok en ben weggegaan net met een kutgevoel dat als ze huilt die zuster haar niet kan troosten omdat het erg druk is en er te weinig personeel is....... Heb het gezegd tegen de ka dat ik het echt belachelijk vind allemaal.....snappen ze niet dat ik aan het eind van mijn latijn ben onderhand....moet er morgen weer om 09.00 zijn dus ga maar eens naar bed. xxx
Juud, dat had ik vorig jaar ook met Fay dat ik MOEST blijven. Heb dat ook niet gedaan, en heb ook afgesproken dat wij er 's ochtends meteen waren als we Sam hadden weggebracht, maar ja, toch vonden ze het zielig. Gelukkig is het wel goed gegaan. Maar ik ben echt van mening dat je aan jezelf moet denken, jij moet je rust krijgen. Anders stort je dadelijk echt in!!!
Lieve Juud Wat moeilijk als je door zo'n zuster voor het blok wordt gezet. Net alsof je haar daar graag achterlaat, wat een onzin zeg. tsss Ik hoop dat Brittje snel opknapt en weer je vrolijke lieve schatje is. En probeer toch eens wat rust te nemen. Jij rent altijd maar door en door en door.. maar wat fioon ook zegt, straks stort je in en wat dan?????? Ramon mag zich dan wel ziek voelen maar hij zal toch niet morgen ook nog heel de dag zo ziek zijn dat hij niets meer kan.?? Meid echt ook aan jezelf denken daar hebben je kids het meeste aan.!!! xxxxxx
Juud, trek je het niet aan.. het is hun verantwoordelijkheid om op jouw meisje te passen en ze gaan heus wel naar haar toe als ze huilt, het is alleen makkelijker voor hen als jij er dan bent. Maar wat niet kan kan niet.. jij hebt nog een meisje om voor te zorgen!!!! Maar helemaal niemand laat jouw meisje huilen daar hoor, wees maar niet bang!!!! Mocht je vandaag hulp nodig hebben, dan bel je maar he!!! En neem idd ook even je rust meid.. je moet echt ff tot jezelf komen!!!!!!!
morning juud heb je nog goed kunnen slapen vanacht , hoopzo dat amy ook dat heeft gedaan en hopelijk is het huilen van britt meegevallen wat een wijf zeg of jij het voor je plezier doet je zieke kind achterlaten... zo hier beetje rare nacht gehad , beau stond snachts ineens voor me..ja dat heb je nu he haha nou in bed maar dacht ze dat het speel kwartier was begonnen dus na ee klein uurtje heb ik haar terug in bed gelegd toen weer huilen want muis dr knuffel was blijven liggen in ons bed dus weer eruit! weer plassen en weer proberen in slaap te komen is 3x gebeurt toen vanmorgen om half 7 kwam ze bij ons in bed tv kijken tot half 8 toen zei ze hmmmmmmmmmmmm maama hmmmmm en wrijfde over dr buik, okay die had dus al honger wat wil je gisteren zonder eten naar bed toe .... nou voel me niet helemaal uitgerust dus grote kans dat ik vanmiddag een dut mee ga doen als mevrouw wil slapen! dat was gisteren dus ook het geval neit hier
Hi, even snel moet zo weg, Ja je weet het mannen he die zijn altijd erg ziek, hij heeft z'n moeder al gebeld, hij wilde eerst dat ik Amy ook nog eens mee nam maar dat gaat echt niet. Amy kwam vannacht om 04.00 hard hoesten, wilde weer niet slapen, terug gelegd, gillen, ze wil ook nooit naast me slapen, maar uiteindelijk om 05.00 viel ze in slaap naast me en ben ik ook gaan slapen, Ramon slaapt beneden op de bank, hij wil me niet aansteken. Ja die zuster, grrrr, heb er wel veel aangedacht vannacht, ga nu ook als een speer weg. Heb gelukkig wel iets van 5 uurtjes geslapen. Ik hou jullie op de hoogte. xxx
Vind het echt heel vervelend dat je ramon er nu ook zo bij hebt!!! moet heel eerlijk bekennen dat ik wat dat aangaat blij ben dat Ro nooit ziek is.. Als er iemand hier weleens niet lekker of uitgeput is dan ben ik het.. gisteravond ook als een dood vogeltje op de bank gelegen, gelukkig knapte ik op later op de avond. Belde vanochtend mijn moeder is ze van de trap gevallen en met dr rug tegen deurpost terecht gekomen... die ligt dus plat, maar als ze overeind komt dan kraakt dr rug heel raar.. dus dokter gebeld en die komt tussen 1 en 2 kijken naar dr. Dus ik was half negen al daar... Ff boodschapje gehaald en in de speeltuin geweest en nu ff thuis om Lucas ff rustig te laten slapen en dan na zn fles weer naar mn ouders want wil erbij zijn als de ha komt. dussssss... vreemd dagje weer... Fioon, hahaha ja dat is wel ff raar... Noah kan gelukkig zn kamertje niet uit want anders staat ie ook constant voor mn neus!! hij gaat nu roepen!!
heb tussen de middag haar deur dicht maar snachts open zodat we smorgens ons bed niet uithoeven maar dan komt ze tussen ons in liggen tv kijken haha hoe zo lui! maar goed smiddags staat ze met slaapzak en al als ze niet wilt slapen te kloppen op de deur en mama te roepen en zo een hele tijd ! dus gisteren maar gepakt en eruit nu wasze vanmorgen half 7 wakker en nu ligt ze er alweer een half uurtje in en ze slaapt! yeah! ga vanmiddag ff langs diniie me kruik ophalen die had ik uitgeleend aandr en dan vamiddag me gordijnen ophalen voor de babykamer die van beau zijn erg lief geworden en de babykamer word ook erug leuk zeg ik zelf
ik voel me niet goed.. Misselijk, moe, duizelig al de hele dag aan het overgeven.. Isa is diaree. Man is ook thuis ziek.. Pff wie moet ik nou verzorgen...