Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Evan krijgt ook 10 druppels...
    Bo...ja we willen graag weten of we een jongen of meisje krijgen..zal wel wennen zijn idd dat je geen roze hoeft te kopen..zal voor mij net zo gaan als we een meid krijgen.

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Dat is dan wel weer leuk... al dat shoppen. Ik kon nauwelijks iets bedenken wat ik nog nodig had.
    Zelfs de startersset van avent was nog goed, want was bij Zoë na twee dagen overgestapt op difrax (door mijn sm).
    Heb alleen nieuwe spenen voor de flessen gekocht.
    En verder alleen luiers, douchespul e.d., en heb wel een paar pakjes gekocht en knuffels.

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ben natuurlijk uitgerekend in een hele andere tijd dan met Evan dus kleertjes zullen er zowiezo moeten bijkomen. Heb net al ff gekeken...kon het niet laten;)..ook kleren voor mij moeten erbij komen..flessjes heb ik niet meer. Ik wil nu ook zo'n houder in het babybadje hebben en er komt nu een wiegje dus daar moet ik ook spullen voor hebben. Dus er is nog wel wat te wensen:D

Zoë vernoemt naar Elizabeth...als we een meid krijgen is de 2de naam een vernoeming naar Elisabeth..haha...

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    zo even snel achter computer gekropen. Zitten nu bij mijn ouders, Jayden ligt (nog) in bed. Kan elk moment weer wakker worden.
    Moest nog een mail voor m'n werk versturen naar de krant en die deadline is gewoon voor 15 uur, da's gelukt. Hopelijk nog plek ook :)
    Kids hadden geld voor Haiti ingezameld.

Leuk joh al die babies die er aan komt, vindt het nog steeds supergaaf :D voor Mariska (en man) dat ze opnieuw ouders mogen worden. Die cb test zei toch duidelijk 'zwanger' !! :) :)

Verder zijn wij er nog niet uit of we het geslacht willen weten. Wouter wilde het eerst wel weten, bij Jayden, maar ik niet, dus toen wilde hij het ook niet weten. Nu weet hij nog niet of hij het wel/niet wil weten. Heb gezegd dat hij mag k iezen omdat we de vorige keer " mijn zin" gedaan hadden ;)

nou ik ga weer naar beneden, kan natuurlijk niet hele tijd boven blijven zitten. Fijne zondag nog meiden.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier net terug van de dierenarts, Baloe ging heel vreemd doen, trillen en gillen als je 'm aaide, overduidelijk pijn.
    Hij heeft of zich verdraaid of een hernia....nou hopend op het eerste zijn we weggegaan met een injectie en wat pillen.
    Dit grapje kostte alweer 85 euro maar je doet alles voor je "kind" he hihi

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gatver Juud, kan er ook nog bij, een hond die pijn heeft, altijd heel zielig!

Hier zijn de meiden weer thuis,liggen lekker op bed nu. Dus wij aan het huishouden.

Wij hebben een nieuw kamertje gekocht voor Fay, wij hadden een dubbele kinderwagen (en die was het eerste jaar echt onmisbaar!) gekocht. Maar ja... dan ben je weer 1000 euro verder bleh!

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lafo...pfff ook de hond doet nog ff gezellig met alles mee. hopelijk alleen een verdraaiing. Ik weet trouwens niet wat voor voer jij geeft, wij eukanuba.. kwam op internet een site tegen waar al dat merkvoer stuk goedkoper is.
    www.zooplus.nl misschien ook wat voor jullie?

@ Daphne. hier komt er ook een dubbele wagen.. maar kan hem gelukkig overnemen van een vriendin. Een grijze easywalker met twee zwarte voetenzakken en een wagenbak voor 150 euro.. wel dan inmiddels 3de hands, maar hij doet nog prima. En over een jaar verkoopt hij ook nog makkelijk.
    Zoë is helaas niet van de plankjes staan... die zit liever.. de diva.

@ maris.. ja jij bent natuurlijk in een heel ander seizoen zwanger en uitgerekend nu.
    Ik kon gewoon de dozen positiekleding en babykleding van zolder slepen (vond ik wel jammer hoor hihi). Maar voor onze portemonnee ook wel eens lekker.

Zoë ligt al vanaf 13.15 uur te slapen... zal je net zien. Moeten naar de verjaardag van ons neefje, die wordt 6. Wilde er om 16 uur zijn... besluit dametje natuurlijk net vandag dat slapen overdag toch niet voor mietjes is pffff. Waar is de gebruiksaanwijzing hahaha.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat een geklets weer meiden! Gezellig..

Juud gaat baloe nou ook al meedoen met je ziekenboeg?

namen hier hadden we bij een meisje Britt of Julia gekozen :)

meiden ik ben doodop bah...

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..kan me voorstellen dat je bekaf bent..morgen werken?
    Lafo..ook de hond doet mee..hopen dat het geen hernia is!!
    Daphne..wat voor kamer hebben jullie voor Fay gekocht?
    Katje..ben benieuwd of Wouter het nu wel wil weten..
    Naatje..Evan vond vandaag ook dat hij moets slapen..heb hem na 2uur wakker gemaakt..gek hé..eerst 1,5 week niet willen en nu wel weer 2 dagen achter elkaar..

Namen..tja beide zijn het geen populaire namen maar dat hadden jullie vast ook niet verwacht naast Evan. Morgen weer aan het werk...ben benieuwd hoelang ik mijn uniform nog aan kan..

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik geef die vit d pilletjes.. is vanaf 1 jaar en geef er 2 pd want de norm is 10 mcg geworden. Noah vind ze lekke dus vraagt er zelf om, lekker makkelijk!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina dat is idd makkelijk als hij ze zelf lekker op eet!!! Ik ga het ook eens proberen met die kauwtabletjes! extra vitamines kunnen hier geen kwaad ;)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Morgen weer werken, weet niet wat het is maar ben echt moe. Maar waar dat nou van komt, misschien morgen maar laten bloedprikken.. want jawel ik ben nog altijd een beetje ongesteld.. dat maakt 3 weken! inmiddels is het niet meer rood, maar zeker wel 2,5 week roodverlies gehad. en gezien het feit dat mijn Hb al niet zo hoog was, ligt het misschien wel daar in dat ik me zo moe voel.

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou zullen het miss niet ook de zorgen zijn Janny?? Ja die kauwtabletjes van de etos eigen huismerk heb ik. Heb ook druppels hoor, voor Lucas maar omdat ik toch fv ben gaan geven heb ik die voor niks hahahahaha....

Juud, lekker dat je dinnetje miss in de buurt komt wonen, stuk gezelliger he!!!
    Gelukkig lijken je meiden op te knappen!!!

Ik heb wel alles bijgelezen maar heb het allemaal niet onthouden sorry!!

Fioon, leuk he jongensdingetjs kopen hahahahah!!!! Bij de c&a hebben ze een doek/dekentje zacht blauw met een konijntje erop geborduurd, heeeel zacht, is echt een aanrader. Gebruiken m hier om m in te wkkelen, heerlijk!!!!!!

Hier: gisteravond 10 uur fles, toen 2 uur en daarna half 7.. Noah hoorde ik rond 7 ur maar vond het nog te vroeg en toen is hij gaan spelen blijkbaar en daarna terug in bed gekropen want ik schrok om kwart voor tien wakker en toen sliep iedereen nog hahahahaaha... liep Noah zn kamer in en die kwam overeind in zn bedje met zn speentje in zn mond en zn kamer een zooitje hahahaa.. lekker hoor!!!
    Vanochtend bij mn schoonouders langs geweest en vanmiddag visite gehad van ro zn oom en tante..
    Vanavond Noah lekker bijtijds zn bedje in en Lucas ligt naast me op de bank lekker te tukken!!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Gina ga meteen morgen ff kijken moet
    nog wat omruilen bij de h&m en de ca. Ligt er naast moet morgen eerst naar de fisjo dan naar me werk voor een afscheidsborrel van een collega ...zo geen zin in wil me manger gelijk ff afspreken om met een andere collega opnzieke bezoek te komen hier thuis, zit ik niet echt op te wachten want voel me dan gelijk belemmerd , gs wel zeggen dat ik zo nu en dan op het werk verschijn voor een bakkie en dan meteen iedereen zie hopelijk nemen ze er genoegen mee en anders pech, hier zit beau naast me Dora af te kijken en dan gaat madam richting bed , dan gs ik al al koertjes op internet zettn en kijken of ik er nog iets voor terug krijg

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier net weer terug van verjaardag... daar ook gegeten. John legt nu Zoë op bed en dan ff lekker languit op de bank.
    Morgenochtend 11 uur weer check up bij de VK. Maar volgens mij gaat alles wel goed, want ze beweegt als de beste.
    Daarna nog ff langs vriendinnetje, die is 38 weken en is het zooo zat. Dus hoop niet voor haar dat het nog 4 weken duurt.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nee hoor geen last meer gehad van zijn armpje..

Owh wat zal jij dan nu moe zijn..

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat lief is Zoe..

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas...handig als je zo ff op het werk bloed kan prikken..meid ik heb het zo met je te doen!!
    Gina...dat was lekkerrrrrrrrrr....haha wat Noah doet gaat Evan waarschijnlijk ook doen als hij in zijn nieuwe bed gaat slapen..

Ik heb net wat foto's gekregen van positiekleding van een meid hier van het forum. Ze woont niet al te ver weg en doet alles weg voor niet veel. Lekker veel zomerspul....scheelt weer. Alleen de shirts kan ik waarschijnlijk aan. Broeken niet..nou ja er moet ook wat over blijven te shoppen;)..ik ga ook bankhangen..morgen weer vroeg dag.

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HIer heb ik laatst mijn positiekleding weggegeven aan een dinnetje van de zwangerschapsgym en die is nu ook zwanger van nr 2!
    Had echt veel broeken van noppies en queenmum enzo en als ik het op MP zet krijg ik er ook weinig voor en had geen zin om te leuren dus vond het wel handig om het weg te geven ben ik t weer kwijt :)
    Ik heb alle kleertjes dus in dozen zitten, die ga ik binnenkort wegbrengen naar onze ex kraamhulp en die gaat zorgen dat het in Kenia aankomt :)

Ik heb wel 2 of 3 dingen die ik eigenlijk echt te mooi vind... dus die geef ik dan misschien nog wel weg.

Gina welke maat heeft Lucas eigenlijk??? Ik heb namelijk nog een heel mooi setje van noppies en dat is maat 56 heeft Mike 2 keer gedragen denk ik en gezien luca nog zo klein is, kan ik het wel opsturen als je dat leuk vind ?
    Ik hoor t wel

mariska, ik kan niet zo maar ff een formulier pakken en alles aanvinken wat ik denk dat handig is hoor ;) alhoewel dat kan wel, maar ik bel toch eerst de huisarts morgen vanaf mijn werk .
    Hoop dat het morgen een beetje rustig is op mijn werk.

Gina je hebt gelijk, ik denk dat ik een beetje te veel hooi op mijn vork heb genomen de afgelopen pakweg 2 jaar en daardoor soms mezelf voorbij loop! En daar heb ik nu last van... beetje richting overspannenheid ofzo.. weet t ook niet.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Kan e niet wat vrije dagen opnemen op een dag inde maand ouderschapsverlof? Want je kindjes hbbwn niets aan een mama die er door een zit meid Denk aan jezelf wat een ander doet het niet voor je en ten slot ben je gewoon een nr op het werk anas hie is het met Laura?

Deel Deze Pagina