Mei mama's 2008 Deel 2

Discussion in 'De mama's' started by anastasia, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee ik moet om 14.00 daar zijn, moet ook opschieten haha
    Heb het idee dat ze een plat achterhoofd krijgt....tenminste dat maakt mijn moeder me wijs dus ga het ff vragen aan de fysio...

Tot straks meid xxx

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahahahaha, nou ben benieuwd, mij is het niet opgevallen in elk geval!
    Zie je straks!!xx

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bijna niemand weet dat ik zwanger ben...dit is in overleg gegaan met het FNV. Mijn contract begint 13 juni en uiterlijk 2 juli moet ik melden dat ik zwanger ben. Nu ga ik binnenkort wel om tafel zitten met onze coaches hoor...maar ja die mannen zien echt niks aan me8)..
    Gegroeid..ja!!! WEl 400 gram!!! Nog steeds geen leven. Waarschijnlijk ligt de placenta ervoor. Vrijdag moet ik weer naar de gyn. Dan zal ik ook wel een verwijs krijgen voor de 20 weken echo. En ja wij willen ook graag weten of we daar werkelijk een meid krijgen zoals mijn longarts voorspelt..

Nazli..hoe gaat het met je misselijkheid? Ik drink veel christal claer...spa rood en koffie kan gewoon hoor.
    Naatje..hoe gaat het met de blauwe zak:D..
    Lafo..succes zo!!
    Gina..hoe is het met je moeder?

Verder geen idee meer..;)..oja slaapzak..hier geen meer..En Evan blijft gewoon in zijn bed liggen tot we hem eruit halen. Geen midadgslaapje meer hier. Verjaardag..jaja...volgende week al!!! We hebben een trekker gekocht, doosje duplo en een politieauto met zwaailamp en sirenes (heb er nu al spijt van)...Als Evan een sirene hoort roept hij politieauto:). Er komen op de dag zelf zoveel mogelijk mensen..diegene die niet kunnen komen maar in het weekend erna.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm maris stjee dat je het zolang verborgen kan houden idd maar ben heel blij voor je dat je een vast contract heb nu dus ze kunnen je weinig nog maken

juud laat je niet gek maken he ! meeste babys hebben een plat achterhoofd omdat ze op hun rug moeten liggen
    hier heb ik beau altijd op de zij laten liggen en mooi rond koppie
    ik luister daar dus echt niet naar
    met dat ding wat je van mij heb kan ze ook niet terug draaien of wat

5. Askim

Askim Bekend lid

Jul 8, 2007
    634
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou, als het goed is komt Nahit vanavond eindelijk terug! Wat een gedoe allemaal zeg. Hij is nu 2,5 week weg dus het wordt wel tijd. Echt aanpoten zo in je eentje. Het gaat best goed maar af en toe mis je net een extra paar handen.

Heel gedoe geweest met terugvlucht, hij zou zaterdag al terugvliegen, toen werd het woensdag (morgen) maar ging ook niet door en toen ticket voor gisteravond en dat wordt nu (hopelijk) vanavond!
    Ben zo benieuwd hoe Devrim weer op z'n papa gereageerd.

Ik ga ff laatste paar pagina's lezen...

6. Askim

Askim Bekend lid

Jul 8, 2007
    634
    0
    0
    ggrrrrr, ik ben toevallig deze week dinsdag, vandaag, vrij omdat ik donderdag moet werken....

7. Askim

Askim Bekend lid

Jul 8, 2007
    634
    0
    0
    @Mariska, gefeliciteerd met je vaste contract! Jammer dat er zoveel stress bijkomt maar als je het straks ook verteld hebt kun je even flink gaan genieten!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Askim..fijn dat Nahit vanavond weer thuis is!!! Wat een toestand ook met die vulkaan.

9. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Mariska wat een toestand, pfffff wat een ellende.. Kan me indenken dat je daar heel veel stress van had.
    Wat Gina zegt kan ik me wel in vinden... met dat vertellen, Wat als je nu na alle moeite die je hebt gedaan voor het vaste contract toch ook nog even verteld dat je zwanger bent.. Ik weet ook dat je dat wetterlijk gezien niet verplicht bent, maar ik zou het toch ook niet helemaal lekker vinden..

In elk geval alvast gefeliciteerd met je vaste contract, wanneer mag je tekenen en is het officieel?

10. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Mariska, wat een gedoe zeg.. en stress terwijl je zwangerbent..
    Gefeliciteerd met je contract..

Hier ben ik misselijk.. Vanmiddag nog een beetje geslapen met Isa..

Ik ga volgende week met Isa naar mijn ouders.. Want ik kan niet voor isa verzorgen. Dus gaan we een weekje daarnaartoe dan kan mijn moeder isa verzorgen en ik dan slapen.. Mijn man blijft thuis. Hij moet natuurlijk werken..

11. Askim

Askim Bekend lid

Jul 8, 2007
    634
    0
    0
    Helaas..........hij komt toch niet vanavond. Vlucht uitgesteld tot morgenochtend. Hij was alleen al op het vliegveld dus moet nu de hele nacht, tot 04.15 uur wachten....Bah, baal er zo van. Ik geloof het pas als hij echt op Schiphol staat.

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey askim balen joh! maar kom je niet onderuit vrees ik
    hopelijk komt die morgen ochtend in je armen terecht

nazli slim plan meid kan jij ff bijtanken helpen die pillen niet zo?

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Askim..balen zeg!!
    Anas..ik begrijp jullie wel maar als je zoiets als mij hebt meegemaakt kijk je wel uit. Bij Evan heb ik het direct aan mijn toenmallige baas verteld. Diezelfde dag heeft hij mij ontslagen..op staande voet. Uiteindelijk zijn we via de rechter uitelkaar gegaan en had hij ongelijk maar dat wens je niemand toe..dus ik wacht nog ff...

Hier naar de tandarts geweest..hopelijk nu geen pijn meer..morgen nog een dag thuis..donderdag en vrijdag vrij via rooster en zaterdag nog werken..daarna een week vakantie!!!

14. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    De pillen houden alleen de braken tegen.. Maar ik ben de hele dag door misselijk.. Ook als ik beetje bij beetje eet.. Het helpt niet.. Ik moet ook veel spa rood en cola drinken.. koffie helpt effetjes, maar na een tijdje komt het misselijkheid weer terug.

15. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska ik begrijp wel wat je zegt, het is gewoon een lastige situatie !
    Je wilt uiteraard je vaste baan niet kwijt, dat kan ik me goed voorstellen ( zeker in deze tijd) maar een verstoorde werkrelatie lijkt me ook niet prettig..
    Nou ja je hebt in elk geval bijna vakantie! :)

Tandartsbezoekje ook gelukkig weer achter de rug, nu maar hopen dat het weg blijft.

Nazli vervelend dat je je zo naar voelt, hopenlijk doet de week bij je ouders je goed!

Meiden ben doodmoe ik ga zo ff lekker op de bank liggen !

16. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim wat een ellende zeg als je op je mannetje aan het wachten bent. Mist Devrim zijn papa niet vreselijk?
    Hoe gaat het met zijn slapen?

Juudje hoe gaat het bij jou ?

Gina Hoe gaat het bij jou en met je moeder en haar gebroken ribben? Heeft ze nog veel pijn?
    Hoe bevalt het werken jou weer?

Katje alles goed bij jou ?

Daam xxx en hoe is het met je vader?

Fioon heb je vandaag weer met je bolle toeter in de zon liggen relaxen?????
    xx

17. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi meiden,

Hier gaat alles ok, meiden liggen te slapen dus heb even rust!
    Heb net heerlijk gegeten bij Gina, Ro had heerlijk gekookt, de befaamde balletjes mmmmmmm heb echt veel gegeten!

Britt ging wel vandaag, ze heeft gewoon veel aandacht nodig.
    Heb bij de fysio het boek van Ria Blom meegekregen. de 3 R's...denk dat Britt daar wel behoefte aan heeft.
    Ze had het ook over inbakeren omdat ze zo wild is maar is ze daar niet al veel te oud voor??
    Ze heeft trouwens geen afgeplat hoofd, gelukkig!
    Ze ligt nu zelfs op haar buik te slapen!

Fioon ja dat ding werkt goed, je krijgt 'm de volgende keer terug als ik je weer zie!
    Denk dat dat is als ik op kraamvisite kom!

Janny ja gaat goed hier hoor en met jou, kids lief?

Mariska lijkt me een hele lastige situatie, ben wel blij voor je dat je zekerheid hebt.

Monica balen zeg, wat een gedoe ook met die vulkaan, hoe zoiets alles kan plat leggen.
    Jammer dat je donderdag niet kan, ik zie je sowieso zaterdag gezellig!

Daam, Daphne hoe zit het donderdag???

18. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juudje :) daar ben je weer!
    Lekker uit eten geweest bij de italiaan dus ;)

Ik heb niet zo veel verstand van inbakeren dus ik heb werkelijk geen idee. We hebben mike wel ff ingebakerd, maar dat hielp niet echt toen omdat zijn klachten kwamen van die reflux...
    Ik weet wel van de oktober mama's dat je van die puckababy doeken hebt ofzoiets en dat schijnt wel te werken.
    Je kunt het ook eens proberen met een lakentje, en haar dan in de kamer laten slapen, zodat je een beetje zicht op haar hebt...

kids.... Laura had het toch wel voor elkaar gekregen het bloed onder mijn nagels vandaan te halen ( spreekwoordelijk dan) ze was zo irritant toen ik haar ging halen bij het KDV.. Ze heeft alleen maar gegild en gejengeld en irritant gedaan en ze weigerde te lopen.. en dat met een maxi cosi van 9 kilo aan je arm .. grrrrr
    Ze gaf ook een klein kindje een onwijze duw, me huilen tot gevolg dus ze was echt krengerig!!!Uiteindelijk heb ik dr echt aan dr arm het hele pand door getrokken zo hop de auto in.. ( ze liep wel zelf half hoor... voordat iedereen beelden voor zich ziet van een gillend kind dat aan dr haren meegesleurd word.)
    Er kwam nog net geen stoom uit mijn oren.

Verder wil Laura amper eten, en ook amper slapen.. tussen de middag wel nog flink maar savonds weigert ze , en eenmaal in bed hoor ik dr vaak tot 2130 nog wel spelen en praten.
    Tussen de middag niet naar bed is echt geen optie, want dan valt ze staand in slaap op gegeven moment.!en valt ze overal tegen aan.

19. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoe lang slaapt ze 's middags dan?
    Hier hetzelfde qua eten hoor, Amy eet ook weer erg matig en ze had vandaag 4 dunne luiers, ik hoop geen buikgriep.

Ik krijg Amy nooit mee uit de creche, ze wil altijd buiten in het huisje spelen en moet er dus optillen en ook aan mijn andere hand de mc, geen gezicht zo'n spartelend gillend kind maar heb daar lak aan!

20. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zo Maris, dat is een bewogen tijd voor je geweest en nog wel een beetje, want ben je niet bang voor de reaktie als je vertelt dat je zwanger bent? Ik hoop dat dat alles meevalt. In ieder geval heb je gelukkig je vaste contract na veel gezeik en stress.

Juud, ik denk dat als Britt op haar buikje slaapt, dat inbakeren niet echt nodig is hoor. meestal zijn ze onrustig door maaiende armen en benen, maar die heeft ze natuurlijk niet als ze op haar buik ligt.

Hoe laat donderdag, Gina? ik kom wel hoor! Even extra keertje adres doorgeven, want ik weet niet of ik dat nog ergens kan opsnorren in de zooi hier haha!

Lekker dat Nahit weer thuis komt al duurt het een dag langer. Ik ben ook benieuwd wat Devrim doet als hij weer in papa kan klimmen.

Het stoom komt ook wel eens uit mijn oren hoor Anas! Diep zuchten en tot 100 tellen, dan is het weer goed hihi.

Share This Page