juudje meissie toch hoe hou je het allemaal vol je zal wel moeten he bah wat heeft britt dan is ze zo verkouden? dat ze zo moet hoesten amy is ook een heerlijk ding ja wij zijn ook polietie agentje hoor bij anderen thuis mag ze ook veel meer word er zo moe van anders anas beau slaapt max 2 uurtjes anders is ze te hyper savonds maris mijn kies was ook dood en nu een kroon een jaar latrer na vele wortelkanaal behandelingen en een kaakoperatie ....dat was geen pretje mar goed nu de kroon erin zit heb ik nergens meer last van zoo blij mee alleen nu is de andere kant aan rommelen was al wat afgebroken en opgevuld maar breekt nu weer grrrrrr anders na de bevalling ook een kroon laten maken beau ligt op bed en mama is dood moe en futloos me bloedruk zal well weer te laag zijn
nou hier ook echt geen 3 meer hoor en denk janny juud en naat ook niet meer haha althans dan zouden ze een andere man moeten nemen...hakke takkie weg is zakkie gina jij nog wel he dacht ik een 3de?
Ik hoop dat het hier ook zo snel voorbij is.. want ik ga het echt niet meer volhouden.. Ik lig gewoon op de bank te slapen en af en toe kijk ik naar Isa wat hij aan het doen is.. IK moet ook op hem letten... Maar als hij straks gaat slapen, dan ga ik gelijk ook in bed.. maar denk dat hij vandaag moeiljk een dutje gaat doen, want hij was kwart over 9 wakker..
beau, als je bloeddruk laag is, dan moet je karnemelk met zout drinken.. Isa slaapt nog steeds 3 uurtjes smiddags..
Haha Fioon als ik nog een keer zwanger raak dan mag ik gelijk m'n spullen pakken als je begrijpt wat ik bedoel haha Nazli hier idd ook geen derde meer hoor, misselijk of niet! Ziek zijn en op kinderen letten is geen goede combi weet er alles van. Zo Amy ligt op bed, we hebben net een stuk buiten gewandeld; lees gesleurd. Ik heb een plankje gekocht via mp maar volgens mij past dat ding niet op mijn wagen, ben het nu zo zat dat ik een plankje uit de winkel ga halen grrrrrr Gina ik neem 'm wel mee, misschien wat voor jou? Mag je 'm hebben. Amy was ook gevallen buiten zoals gewoonlijk maar ze trok even een droevig gezicht en toen was het klaar, kijk ik net zit alles onder het bloed....arm kind en niks zeggen he, bikkel! Vanavond komt Ramon thuis gelukkig, dan kan ik Britt weer even uitbesteden. Oh ja we hebben een nieuwe auto besteld, ben er helemaal blij mee. Het is namelijk een 7 zitter dus kan nu ook mensen nog meenemen als ik de kids ook meeneem, ideaal! Het is de nieuwe Toyota Verso, lichtblauwe nemen we. Er word ook een dvd speler ingebouwd en alles zit erop, je kan het zo gek niet bedenken (stoelverwarming?? waarom ik heb het altijd warm maar goed) Komt midden mei dus we hebben weer wat om naar uit te kijken.
Lafo..lekker zeg een nieuwe auto..jullie kregen toch 1 van de zaak? Ff een fototje van Evan..bijna 2..
Stoere knul die Evan, niet voor te stellen dat hij 2 word...eerder 3 haha. Amy heeft echt nog een babyface vergeleken met Evan. Ja van de zaak, gelukkig wel anders hadden we geen nieuwe auto genomen hoor, maar als het toch kan moet je het er maar van nemen.
Juud wat een nachten, vreselijk!!! Kan me indenken dat je dan geradbraakt bent. Dat hoestten is heel zielig, zeker omdat ze zichzelf wakker maken daardoor! En als je eenmaal begint met hoestten..... Hier hielp toen wel die baby luuf en thijmsiroop een klein beetje. mariska. volgens mij slapen de meeste kindjes op deze leeftijd nog 1,5 a 2 uur. Althans op het KDV wel en beau en amy ook toch? Laura is dan wel moe, ze wilt dan zelf naar bed.. eerst nog even spoken en dan is ze vertrokken. Als ik haar niet naar bed breng dan is ze om 16uur helemaal kapot, gilt ze de hele boel bij elkaar en valt ze overal overheen en om en is het alleen maar huilen. Dus dat is nog geen optie hier. Heb het wel eens geprobeerd. En als ik haar wakker maak, is ze net als mama,... ze kijkt me boos aan en draait zich gewoon om whahahahah Mariska wel makkelijk dat evan meedenkt, het is al echt een hele vent hoor op die foto ! Lekker ding! Een 3e, hier zou het nog kunnen want mijn man laat wel hakkie takkie doen, maar dat doen we na de zomer denk ik, kost bijna 400 euro en dat wordt ook niet vergoed. En simpel dat hebben we niet. Maar het is absoluut niet de bedoeling of de planning. We hebben 2 gezonde kinderen.. en qua mijn gezondheid heeft de gyn het toch wel een beetje ontraden.
Mooie wagen die Toyota Juud, moest ff googelen want ik heb totaal geen verstand van auto's hahaha En toen jij zei 7 zitplaatsen moest ik ff kijken wat je bedoelde! Op t plaatje zie ik dat je dan 2 stoelen hebt in de kofferbakruimte zeg maar, klopt dat ? ( Plaatje is een beetje klein en ik kan m niet vergroten namelijk!) Hoe dan ook mooie wagen!
Klopt helemaal Janny, ik heb 'm zelf eigenlijk nog niet bekeken, we kregen op een 7 zitter extra korting daarom hebben we die genomen. Jullie ook een mooie station! Wat hadden jullie eerst, geen station?
Laura is meestal tussen 6.30 en 7.30 wakker ... dus die is ook doodop... Wij hebben een volkswagen golf 3 deurs hihi ( mijn man dus ) en ik heb een oude daihatsu charade uit 98 ook 3 deurs.. dus mijn man mocht nu een nieuwe auto leasen.. en ik ga sparen voor een andere auto want ik breek mn nek nog eens met de kinderen in mijn kleine auto..
Oh ja dan is dit zeker een vooruitgang zeg! Fijn hoor, ik zou ook niet zonder ruimte kunnen, Ramon heeft nu ook een Verso alleen het vorige model en nu is die 4 jaar oud en krijgt ie een schop. Ik heb zelf gelukkig een vijfdeurs ook een Toyota en nog maar 2 jaar oud dus daar kan ik voorlopig nog wel mee vooruit.
Neeeeeeeeeee geen derde hier hoor, ben je mal.. en ik heb toch echt wel 2 moeiteloze zwschappen en bevallinge gehad maar ook ik ben er klaar mee hahahahahahaha.... Ohhh ja Juud die wil ik wel van je overnemen, dan krijg je je geld terug wat jij ervoor betaalt hebt, super, wilde vandaag al kijken voor een... ga mn duowagen toch lekker wegdoen, wordt gek van dat ding in de gang!!!
Hey gezellig meiden morgen!!! Janny, je bent ook welkom he, dat weet je!! Hoe laat spreken we af?? Ik heb op de lunch gerekend dus gooi maar een tijd!!! Ik heb een campingbedje staan juud, dus je kunt Britt gewoon proberen weg te leggen.. Trouwens iedereen is welkom hoor, maar denk dat het voor de anderen niet echt te doen is qua reistijd.. hahahaha.. Ik pb ff mijn adres naar jullie Daam en Daphne!!
Je mag 'm hebben meid, ik ben mijn duowagen ook zo zaaaaaattttttttt weg dat ding, sta in de weg grrrrr Ik hoop dat die bij jou wel past! Ik ga nu gewoon naar de winkel want blijkbaar past er weinig op de mura en heb geen zin om iedere keer het verkeerde te hebben. Dat plankje is nu echt onmisbaar haha. Spuugt Lucas nog? Jullie zullen wel denken wat zit ze achter de pc haha, maar heb Britt op schoot en kan niks anders doen anders gilt ze alles bij elkaar en dan is Amy ook weer wakker... Nu ligt ze in de box te gillen, vind ze ook niet leuk, schommel ook niet, kleed niet, iemand suggesties?
Uhm.. rol behang?? hihi nee ook geen idee. Nee volgens sm had Lucas niet meer gespuugd.. dus ff afwachten maar, hij slaapt nu ook weer gelukkig. Gisteravond werd hij 1 x wakker weer na half uur, hebben m getroost want hij was echt overstuur en toen met zetpilletje naar bedje gedaan en ging hij lief slapen.. dat hoeft toch helemaal niet, gekkie!!!!
Oh Gina 100 rollen behang dan graag! Alles wat helpt! Zo lang ik boven de box hang is het ok, loop ik weg en dan weer brullen, niet een beetje he maar heeeeeeeel hard, jij weet het wel he Gina, gister was ze ook weer zo hard aan het huilen.