Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

klein dwangbussie haaha
    gooi een tutdoek tussen je tieten de komende 2 uur en leg die dan tegen haar gezichtje aan...na 4 maanden ondekte ik dat dat het was! ze miste gewoon iets beau vandaar dat ze zo bewerkelijk was en mama nergens aan toe kwam

meiden ik word gek hoor!!! wat moet ik nou doen?! wel een duo wagen geen meerijdplankje??? zou beau te klein zinj voor zon mee rijdplankkje

kijk ff
    ik loop altijd met beau nu nog in de quinny
    maar dadelijk dan buggy en draagdoek baby
    of quinny met bak of mc en beau plankje?
    of allebei duo? ikk eniet meer weten!!!
    zag wel een meerijplankje met een soort zitje erop mischien dat wat?
    wij hebben een 3deurs polo dus een duo kan amper mee
    maar dan moet de buggy mee in de auto voor beau en dan de baby in de mc en die laten staan en beep in draagdoek doen en beau in de buggy en gaan ?
    ooooweweeeeeee hahaha word gek nu
    zie jullie allemaal terug komen op die duo wagens

meiden nice cars zag ik voorbij komen
    leuk hoor en lekker ook
    mij man haat station zooo burgelijk maar komt die langzaam op terug en zometeen helemaal hahah

juud had jij een mura kinderwagen?

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wij hadden een seat ibiza 99 ook 3 deurs.. Met Isa werd het moeiljk, dus nu de 2de komt hebben we ons auto ook veranderd.. Ook 7 zitplaatsen waarvan 2 verstopt is achter.

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha wij hebben een ford focus station, ook al burgelijk hihi!!! hoort bij een burgelijk leven he fioon!!! nou ik kom niet terug op mn duowagen hoor, want vond het echt makkelijk!! maar nu loopt Noah gewoon erg goed en is zo'n plankje makkeliker omdat hij als hij dan moe wordt ff daarop kan staan en daarna weer verder. Maar zeker in het begin heb ik m veel gebruikt (lees elke dag!!)

Ja britt kan aardig huilen hahaha... waarom schuif je je tafel niet opzij en leg je haar op een kleed op de vloer voor je, dan kan ze je zien, kan ze dr gang gaan en jij hebt je handen vrij!!!

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    gatver!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Sorry hier ook weer even verdrietig....

Mijn vader belde dat mijn moeder sinds vanmorgen 11uur overspannen en depressief van huis uit vertrokken is en dat hij haar nergens meer kan vinden :(

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    he Bahhhhh.... sterkte daarmee!!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina ze zit nu in de wipper, heb even adempauze haha.
    Amy is ook weer gezellig wakker en zit lekker chipjes te eten, vind ze zo lekker!

Ik ga zo even naar de winkels, we eten spinazie denk ik.

Janny knuffel, lijkt me erg vervelend allemaal.
    Ook voor je vader.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Britt is alweer 5 maanden zie ik, pfffff waar blijft de tijd...

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zo lekker vroeg naar huis gegaan vandaag, nou ja, naar huis, zit bij mijn ouders thuis. Die zijn dan weer niet thuis, maar goed.

Vanmorgen sportdag gehad, klein beetje regen, maar dat was gelukkig heel weinig. Liep allemaal wel goed had ik het idee.

Daarna naar school om de spullen op te ruimen die gebruikt waren en nu even uitpuffen. Einde van de middag weer richting sporthal voor trampo-training, dus nu even rustig aan doen. Straks even op de bank liggen lezen ofzo.

Wordt al drie nachten wakker ' geschopt ' door Ukkie rond 3 uur. Lig dan meestal tussen 3 en 4 wakker. Denk tenminste dat ik daar van wakker wordt. Hoop wel goed door te kunnen slapen binnenkort een keer, want om nou nu al met gebroken nachten te oefenen vind ik wat vroeg !

Einde ego berichtje

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    he bah wat naar !!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey gats anas! waarkan ze zijn heeft ze dr mobiel aan?

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..gatver...heeft je vader politie ook al gebeld of die die niks?

Katje...fijn dat de sportdag leuk was..vond het zelf altijd 1 van de leukste dagen van het schooljaar. Drukke uk heb je;)

Auto's..hier een peugeot 306 station en een skoda felicia 5 deurs. Beide auto's doen het nog goed..
    Uk in de buik...hier 1 die wil dat ik op mijn linkerzij slapp anders doet mijn buik pijn maar ja die kies zit links...lekker dus..ik hoop dat ik vannacht weer goed kan slapen..zo nu eerst balen draaien..

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    pfff zit ik heel verhaal te tikken doet noah ff hakkie takkie en alles is weg.
    beetje jammer...

Lekker Juud, ff je handen vrij.. Lucas ligt nog steeds te slapen dus ik redt het niet om nog boodschappen te doen.. eer dat hij gegeten heeft en gedaan is het half 5 geweest en is ro thuis dus kan hij net zo goed meenemen..

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Sorry meiden maar geen idee.. dit is niet de 1e keer dat ze dit doet. Ze heeft ook al eens in scheveningen op de pier gestaan met de intentie om te springen.. dus geen idee wat ze is gaan doen.
    WWat ik wel weet is dat ze al heel lang met zichzelf in de knoop zit, daardoor heeft ze ook een alcohol probleem.

Ze heeft geen mobiel bij zich alleen sleutels en haar portomonnee

de politie doet volgens mij pas wat als je langer als 24 uur vermist bent, of als het hele kleine kinderen zijn.

Mijn vader heeft er veel verdriet van ja, dat kan ik horen toen hij mij belde. Probleem is dat ze mij nooit wat vertellen van wat er allemaal speelt.

Ben het gewoon allemaal spuugzat, ik trek het gewoon niet om dit steeds weer mee te maken.
    Bah

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..pff..wat verschrikkelijk...ik hoop dat ze snel gevonden wordt en dat ze dan opgenomen kan worden..ik heb het zo met jou en je vader te doen...

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ze nemen haar niet op helaas.... was dat maar zo...

Maar ik begin me steeds vaker af te vragen of ik uberhaupt wel wil dat mijn kinderen contact met haar hebben, ik ben als de dood dat ze iets van dat gestoorde gedrag meekrijgen.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mijn vader heeft de politie gebeld, die komen zo langs bij hun...
    Vinden het blijkbaar toch een ernstige zaak...
    :'(

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Komt dit gedrag alleen maar van de drank of is ze zonder drank ook depressief?

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ze wilde toch geholpen worden Janny, dan nemen ze haar toch wel op?
    En als ze een gevaar is voor haar zelf dan nemen ze haar toch ook op?
    Pfff wat een toestand, ben heel blij dat ik dit niet allemaal heb...

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jee Anas! Heeft ze dat vaker gedaan?

Deel Deze Pagina