Misschien geen gokverslaving, maar wel erg dwangmatig gedrag met die loten. Zit me te bedenken waar zo iemand heen kan zijn. Contact met de rest van de familie al gehad?
Ja Daaam die uit Amersfoort! Jeetje wat rot Janny, ik heb ook even geen ideeen meer, heb je niet de neiging om in je auto te gaan stappen en rond zoeken? Lijkt me zo'n verschrikkelijk zenuwslopend gedoe, bah....
Juud, wat heeft die andere dan geboden? neem aan dat jij de bovenste bieder bent. Die andere naam past niet zo bij je hahaha.
Hij zegt dat die een bod van 1600 heeft gehad....nee die ene ben ik ja haha die andere is iets te tropisch haha
Zit net te kijken maar mijn volledige naam staat ineens in beeld whaaaaaah! Ach nu is het toch te laat en zolang ik niet reageer, krijgt ie mijn E-mailadres niet. gheh! Wat heb jij eigenlijk op MP staan? Kan ik ff neuzen!
Daam nu niet veel heb een hoop verkocht en moet nog een hoop foto's erop zetten, heb zoveel kleding. Maar was zo blij met die partij sni snif Z8 LIEF en Noppies dat gaat loopt als een gek was namelijk 2010 collectie. Heb nu meer tweedehands spul van mezelf erop staan (positiekleding, voedingskussen etc) Ik pb je wel even mijn link
Ik ga slapen, straks komt mijn sirene weer en ben toch wel moe. Tot morgen Daam! Janny hoop dat ze je moeder vinden en dat je een beetje kan slapen. xxx
meiden ik heb ook gezocht hoor... maar kan haar niet vinden. Mijn vader ook niet. Die arme man is op van de zenuwen, ... Hijverteld mij volgens mij ook niet altijd alles juist., want ember alert is is volgens mij voor kids,... zal wel bedoelen dat je op de telex komt ofzo weet t ook niet. Ik kan in ieder geval niet slapen en heb barstende koppijn... verder ook hoesten en verkouden bah k*tzooi Ga het zo nog maar eens proberen.
Goeiemrgen meiden!! 10.30 is mooie tijd hihi... dan zijn de boodschappen zeker binnen en opgeruimd! Jeetje Janny, wat een ellende zeg... amber alert gebruiken ze veelal voor kinderen maar kan ook gebruiikt worden voor volwassenen die in de war zijn of psychisch niet in orde (meende ik me te herinneren hoor, hang me er niet aan op)... is ze inmiddels al gevonden???? Kan me voorstellen dat ji niet veel slaap hebt gehad.. bahh bahh bahh...
Jeetje Janny wat erg en je vader ach gut is ook erg die is natuurlijk alleen, ben je naar hem toegegaan?