Wisten jullie niet wat wij allemaal met Sam hebben doorgemaakt? (oke, misschien schreef ik in het begin minder mee... toen schreef ik ook nog bij de februari2007 mama's mee, maar die zijn afgehaakt, misschien dat ik het nooit echt verteld heb...). Maar wij hebben dus een prematuurtje met bijna alle pech die je kunt hebben. Dus met Fay valt alles wel mee hahaha, alleen tja, die was dus vorig jaar zo extreem vaak ziek tot aan die stuipen toe.
Ohh dat is leuk Janny!! maar je hoeft het niet op te sturen hoor, zien elkaar toch binnenkort nog wel x! en Lucas past nog niet in 50 dus het heeft geen haast hahahahahahaah... Ja, ik denk echt dat het vermoeidheid is meid.. geef jezelf de tijd om te herstellen van 2 zwschappen achter elkaar en doe af en toe wat tijd voor jezelf nemen, ga wat leuks alleen of met vriendinnen doen.. gewoon ff Janny zijn en niet mama of je werk!!
Daphne, kan me wel herinneren dat je er ooit iets over verteld hebt maar je hebt nooit echt het hele verhaal verteld...
Gina welke maat het die dan ?! Beau was ook zo klein en hou Rekening mee dat ondanks dit een jongen is die niet veel Groter zal zijn als beau heb maat 56 voor een pakje mar daar gaat die. In verzuipen moet dus sowieso echt maat 50 nog hebben maar zag bij de prenetal echt niks leuks viel zo tegen ga maar kijken bij de andere opties van winkels ....
Fioon Belle ja past goed bij Beau en beide betekent het hetzelfde Hou je van namen met een B, ik ook Maar ben wel nieuwsgierig naar je jongensnaam hoor, nu helemaal nu je het zo zegt. Ik had Youri, vind niemand een leuke naam geloof ik maar goed we waren al lang blij dat we iets gevonden hadden en het is niet meer nodig. Jongensnamen vindt ik zoooo lastig! Vit D hier ook 10 druppels Naatje voor jou idd ook een leukere zangerschap dan toen met je huidkanker en al die spanningen er om heen pffff Ahhhh wat een schatje is jouw meisje toch, zo lief als ik al die dingen lees! Bedankt voor de site, ik zal eens kijken. Eerst gaf ik Eukanubia maar mijn verwende hond wilde dat niet meer en nu dus Royal Canin maar hij eet nog geen 2 kilo in de maand haha, hij weegt ook maar 5 kilo. Denk dat jou hond meer eet en weegt Janny haha hadden onze meiden misschien wel hetzelfde geheten Laat maar even je hb prikken lijkt me wel zo verstandig! Niet overspannen worden hoor, anders op tijd aan de bel trekken! Knuffel!! Mariska wel weer een Engelse naam of wil je dat niet prijs geven Vind Engelse namen leuk! Gina pillen ok misschien dat eens halen, waar haal je die en van welk merk is dat? Lees het net van de Etos dus? Oh wat heerlijk zo uitslapen haha die Noah die verveelt zich dus niet 's ochtends, wel zo makkelijk Positiekleding smijt ik straks allemaal weg, na 2 zwangerschappen ziet het er niet zo mooi meer uit allemaal. Kinderkleertjes, mooie bewaar ik voor me nicht als ze een meisje krijgt en sommige wil ik sowieso bewaren, eerste pakjes etc etc. De rest probeer ik te slijten aan mensen die het arm hebben hier op zp. En anders Janny vraag ik aan jou wel hoe en wat wat betreft die kraamhulp van jou. Daphne weet idd wel dat Sam prematuur was maar niet het hele verhaal.... Fioon prenatal moet je mazzel hebben vind ook lang niet alles leuk daar. Heb net sbs6 gekeken, John was weer op tv haha hij is weer terug in NL dus iedereen is weer blij dat hij weer thuis is.
Met de kids gaat het best aardig, Britt heeft alleen nog veel spuitluiers, 3x per dag omkleden is niets. Amy heeft vandaag wel weer gespuugd, maar verder geen last geloof ik, ze eet nog niet echt veel alleen. Ze woog 10.6 met kleren aan en was 3 maanden geleden 84 cm dus ook geen dikkerdje...
Fioon, hij heeft nu 46 aan en soms 50 maar die moeten dan wel klein vallen. Hij is wel lekker aan het aankomen want in de breedte gaat het wel krap zitten maar voor de lengte is het wel goed. 46 cm krap aan was hij.. nu weet ik eigenlijk niet.. gewicht ook niet dat weet ik 9 feb pas want ga dan pas naar cb! Moeilijk he... waar houd je van qua kleertjes? ik persoonlijk als ze zo klein zijn van boxpakjes of in ieder geval zoete dingetjes.. c&a heeft leuke dingetjes en van het merk Feetje hebben ze hele leuke jongens kleding!!! Vriendin van mij is zwanger dus alle zomerdingetjes die ik heb van positie geef ik aan haar.. want ze is in april uitgerekend dus wellicht heeft ze er nog wat aan.. en spijkerbroek en rokje die bewaar ik nog ff... kort de band om de middel in en draag het nog ff door.. wil nog zoveel afvallen en het is nog zo mooi dat ik het zonde vind om weg te doen.. Kleertjes ga ik idd weggeven aan mensen die niet veel hebben nadat schoonzusje eea eruit heeft gezocht, die krijgen ook een knul. En praktische dingen zoals kruiken ed geef ik ook aan haar.. kinderwagen geef ik ook weg aan iemand die niet veel heeft maar daar wacht ik nog ff mee...
Wat fijn dat het met de meiden beter gaat Juud... Hoop dat de spuitluiers ook minder worden. hier is Lucas inmiddels ook wat rustiger weer.. de voeding is aan het inwerken en hij reageert er aardig op.. had wat last van krampen maar word al minder. Drinkt zn flessen van 100 nu goed leeg en laat nu wat vaker langer tussen de voedingen zitten. Vanavond een fles van 120 aanbieden en kijken hoe lang hij daarop slaapt en of hij het opdrinkt.. we zien wel.
Welke voeding geef je nu aan Lucas? Alweer 120, wat gaat dat hard! Hier zit Britt nog steeds op 150cc mag wel verhogen maar ze drinkt nog steeds niet alles op. Feetje is idd een erg leuk merk!
Lucas krijgt nu 1 schepje ah standaard en 2 ah comfort. Nee, hij zit nog op 100cc maar gaan nu de laatste voeding, die van zometeen als hij wakker wordt, 120cc geven. En dan alleen deze hoor.. dus puur voor de nacht. Kijken of hij het opdrinkt.. Hij zat de laatste 2 dagen nog op 7 voedingen dus we kijken of hij met die laatste zo op 6 voedingen komt.. ff aankijken.
Nee verhogen heeft geen zin als ze dr flessen niet opdrinkt. Lucas doet ook sinds gister pas 100 helemaal opdrinken, daarvoor deed hij 80 ong drinken..
Zou wel lekker zijn 6 voedingen! Hier nu 5x150cc ik vraag me af wanneer er een fles afgaat, pas met eerste hapjes toch?
Ja volgens mij wel... dan ga je een fles vervangen voor de fruit ofzo toch... geen idee meer eigenlijk hahahahahaha....
Nee ik ook niet haha, zo lang geleden is het allemaal niet maar ben een hoop vergeten hahahahaha gelukkig ben ik niet de enige!! Trusten meid xxx
mogguh meiden Hier gistereavond ineens een krijssende Mike, die had echt enorm kramp, maar als je me nou vraagt van wat .. geen idee.. volume stond zo hard dat ze me in Groningen konden horen ... pffff met zn longen is niks mis. Gelukkig na een zetpilletje een half uur later lekker in slaap gevallen. En nu ga ik naar mn werk, Mike heeft nu 4 flessen terwijl hij nog geen fruit heeft. HIj heeft zichzelf er naar toe gemanoevreerd... dus tsja dan maar 4 hij is groot zat. Gina ik ga dat pakje ff opsnorren het is echt leuk, en vind het anders zo zonde!
Nou ja, als hij het zelf doet is dat geen probleem toch janny!! Maar hij zal wel grotere flssen drinken als 150cc denk ik. Arme Mike.. gelukkig daarna toch nog lekker gaan slapen.. Je weet soms toch niet waar ze krampen van hebben. Wanneer ga jij met fruit beginnen? Hier: De heren hebben weer lekker geslapen. Lucas wilde de laatste fles wel maar zeker geen 120cc heeft maar 80 gedronken en kwam dus om zes uur... maar vanaf2 is geen probleem. Dus op 6 flessen zit hij nu! Noah werd om acht uur wakker dus we zitten gezllig de wereld is mooi te kijken! moet zeggen dat dat het enige programma voor kinderen is samen met teletubbie wat zowel ik als Noah leuk vind... Vandaag rustig dagje. dalik naar de ha met Noah maar zn beentje is al over... maaarr zou voor Lucas ok ff gaan, even zn longetjes laten luisteren want hij piept soms.. gewoon voor d zekerheid. En vanmiddag komt collega van pz voor de zaak uit.. Andere collega's komen binnenkort!
Gezellig Gina!! Hoop dat het piepen niks is, maar idd even zeker weten. Ja Janny Mike zal wel 200cc drinken? Tvseries, wat Amy en ik leuk vinden is het Zandkasteel. Verder de Teletubbies en Bumba zijn favo en Hopla vind ze ook leuk. Krampjes, helaas hier ook nog steeds iedere avond... Ramon had vanmorgen diarree die zal de volgende zijn die het virus te pakken heeft. Mijn geliefde zwager kwam vanmorgen langs en die vertelde dat m'n nichtjes en zijn vriendin ook allemaal ziek zijn (ook buikgriep) Tis me wel een virus... Straks richting me ouders en vanavond een hapje eten met vrienden.
Goedemorgen!!! Hier weer terug van de checkup bij de VK. Alles weer prima. Dametje ligt al netjes met haar hoofd naar beneden(maar zo ligt ze al een paar weken). Ik had Zoë even meegenomen en die vond het natuurlijk allemaal weer leuk... moest wel eerst een kusje geven op mijn buik voordat ik mijn shirt weer nar beneden deed hahaha. Vanacht ging ook wel redelijk.. maar 3x wakker geworden.. nou valt mee . Vandaag beetje rommelen in de babykamer en John gaat boven het laatste schilderwerk doen... en hopelijk de vensterbank in de babykamer erop zetten.
Goedemorgen...kan nog net Lafo..een engelse naam...moet het even opzoekn..haha...voor een meid wel jongen weet ik niet..klinkt meer scandinavisch.. Naatje..fijn dat alles goed gaat!! Hier een k*t nacht gehad..kon niet slapen..om half 6 ging de wekker en ik was blij dat ik uit bed mocht. Net al van alles geregeld..haa gebeld..moet nog terug bellen, verzekering geld, kraamzorg geregeld..nog meer dingen die ik moet doen.. Evan is bij opa en oma..manlief ook..mijn pa heeft de auto stuk en die moest naar de garage gebracht worden.