Vannacht had ik koorts maar nu weer weggezakt, voel me niet echt lekker, gelukkig kwam Britt pas om 05.30 maar helaas wel weer 80 cc laten staan, hoop echt dat ze een keertje alles gaat opdrinken dan komt het ritme ook wel weer goed. Helaas kwam Amy vannacht om 04.00, overstuur, denk een enge droom, maar het gaat de goede kant op! Gina tot zo meid, moet ik ook wat meenemen nog?
lafo hier ook een slechte drinker vanaf dag 1 , doet ze wel hapjes eten? ander merk melk zou je ook nog kunnen testen
Hey danjo, goedemorgen! Hapjes, ze neemt maar 3 hapjes haha, ze vind het helemaal niks haha. Naomi wel dan? En helaas krijgt ze allergy care voeding tegen koemelkallergie dus mag niet wisselen. Die melk is wel mega smerig haha, maar heb gisteren d'r dosis zantac verhoogd op aanraden van Gina en ze heeft vannacht goed geslapen dus wie weet ligt het daar aan!
Oke ja naomi zit al vanaf 3 mnd aan de hap omdat ze dus ook zo slecht dronk ( drinkt) nu krijgt ze eigenlijk al meer dan dat ze mag hebben maar cb zei geef maar yogurt en 6 mnd eten Happen doet ze wel heel goed hoor jammie Ik hoop dat het daar aan ligt je hoort nl wel vaker dat de dosis te laag is en dat ze dan meer last hebben
heb je van noppies ook voor baby jongens? want heb gistern nog wat setjes gekocht ... mischien heb jij wat in maat 56 ? van noppies nieuwe collectie?
janny heb je haar vriendinnen al gebeld? wie weet zit ze bij 1 van hun..ze moet toch ergens hebben overnacht? heeft ze een agenda of kan je in haar hotmail? als ze die heeft wie weet staat er wat in? bel ff de zh op of heb je dat al gedaan ? jeetje wat een klote streek zeg maar goed helaas hebben die mensen zelf niet door wat ze een ander aandoen omdat ze zo met hun zelf n de knoop zitten gina daam juud en daphne heel veel plezier!!!!!!!!!!!!! ben jarloers nou hier komt dame elke morgen weer 6.15 uur maar zit ons dan tot half 8 te vermoorden in bed springen ect en tv kijken dus ik word heeel relaxed elke morgen wakker tellen jullie kindjes ook alles??? echt beau zit alles te tellen tot 5 in haar taaltje... nou kijken wat de dag gaat brengen hopelijk niet zo koud brrr van het weekend 20 graden!!!! naatje hoe is die ?????????????????????? juud goed dat je die zantacs verhoogd heb wie weet was dat het wel ze huilen nooit zomaar... je zou langzaam aan gek worden anders van het gehuil
Anas...dikke knuff meid... Meiden veel plezier vandaag!!! Danjo..lekker aan het genieten van Naomi zeker!! Lafo...Fijn dat Britt een goede nacht heeft gehad. Tellen...mmm...ik klink zeker erg opschepperig als Evan al tot 20 telt8)..maar ja hij praat ook erg veel voor zijn 2 jaar. Heerlijk dat weer wat er aan komt!!! Ik moet zaterdag nog werken en dan heb ik een week vakantie!!
ja maar jij heb een wonderkind maris! haha die kan al lezen en schrijven als die naar school gaat , heerlijk ouwelijk ding heb je! o lekker meid een weekje vrij en het word super weer!!!!!!! ga zaterdag naar de dierentuin denk ik heb er zin in en word mooi weer
Wij willen volgende week ook nog ff naar de dierentuin..mmmm....wonderkind.laten we dat niet hopen. Vriendin van me heeft 2 hoogbegaafde kids..nou daar hoop je toch echt niet op als ouder zeg.
Hoi Danjo! Bo, Lekker zo'n killer op de vroege ochtend, gaaaaaaap! Mariska, lachen joh, dat tellen! Bijdehandje is het! Misschien wel hoogbegaafd, maar jij bent toch ook goed geschoold en gebekt? Dan zie ik het probleem van een hoogbegaafd kind absoluut niet. Jouw opvoedingsmanier wordt dan toch niet ineens anders of moeilijker? Ze hebben ook hele goede schoolfaciliteiten (het Leonardo-onderwijs) Mijn vriendin heeft ook zo'n knul vandaar dat ik er iets vanaf weet. Zelf heb ik ze niet geproduceerd hihihi.
Mariska genieten doen we zeker weten Hoi Daam meiden zag dat jullie een meeting hebben heel veel plezier
Hai meiden!!! Janny heeft via sms laten weten dat ze haar moeder hebben gevonden en dat ze ernstige zelfmoordpoging heeft gedaan met afscheidsbrief en al.. ze zijn momenteel nog met haar bezig en ze krijgt snel te horen naar welk ziekenhuis ze gebracht wordt... Meid, heeeel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt met je moeder en ze haar nu eindelijk kunnen helpen!! hele dikke knuffel van hier!!!!!! Andere meiden, tot zo!!!!!
gadveredamme!!!!!!!!!!! oo wat zielig voor janny en de rest van de fam , hopelijk komen ze eruit en zal ze nude zorg krijgen die ze nodig heeft bah ben er naar van zeg
Jeetje...nou gelukkig hebben ze haar nog op tijd gevonden zeg..nu moet ze toch hulp krijgen lijkt me.. Dikke knuff meid!!
Janny dŕ moeder heeft met medicijnen zelfmoordpoging gedaan en ligt nu in coma in het ziekenhuis. Tot noch toe niet wekbaar. Janny meid ik wil je heel veel sterkte wensen met alles, bah wat erg allemaal, weet ook niet goed wat ik tegen je moet zeggen, heel veel liefs Judith.