Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik had al gehoord van Daam dat jullie het hier op het forum geplaats hadden , bedankt alvast.

Ik zal het in het kort nog even vertellen.
    Toen het gisteravond donker geworden was, en ik bij mijn vader vandaan kwam vreesde ik hier al voor, al hoop je tegen beter weten in...
    Vanmorgen vroeg zat ik in de auto om de kids naar mijn schoonmoeder te brengen, toen belde mijn man.. ze hebben haar vanmorgen door een wandelaar gevonden in de duinen van den haag/scheveningen. Ze zijn lang met haar bezig geweest op de plaats waar ze lag.
    Ze is toen naar de eerste hulp van mijn ziekenhuis gebracht. Ze was toen zeer onderkoeld geloof iets vna 27/28 graden. Niet meer wekbaar etc..
    Op de eerste hulp hebben ze haar langzaam opgewarmt, en is ze inmiddels 30.5 graden.
    Ze heeft inmiddels wel reflexen, maar is verder ( nog) niet wekbaar. Ze hoefde uiteindelijk ook niet aan de beademing ( wat op zich gunstig is) wel heeft ze zuurstof ondersteuning.
    Ze word straks met de ambulance overgebracht naar de IC in het Ahove ( waar ik ook werk) in Leidschendam.

Ben nog erg van slag, kan het er gewoon niet meer bijhebben, zoals velen hier wel weten gaat het de laatste tijd met mij niet helemaal geweldig, geestelijk.. ik trok het allemaal gewoon nog maar net dus alle kraambezoeken,ben nog steeds niet geweest ...( inmiddels lopen ze eer ik een keer kom!)

Ik heb me ziek gemeld op mijn werk, en morgen ga ik naar de huisarts want ik ben er geestelijk gewoon helemala doorheen.

Ik ben wel bij het CB geweest met Laura daarnet, mike was bij mijn schoonouders en ik kan toch niets doen. Kon nog niet bij haar.
    83 centimeter en 10,8 kilo. Wel moet ik naar de dieetiste met haar.
    Qua spraak loopt ze erg voor, voor bijna 2 en ook qua begrip vond de arts haar heel slim. Dus dat was even leuk te horen.

Nu wacht ik tot mijn vader belt dat ze naar Ahove komt, en dan ga ik daar zo naar toe.

Bedankt lieve meiden voor het meeleven, dat doet me goed.. En dat geld ook voor alle lieve oktober mamas die mij sterkte hebben gewenst. x

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    janny,, Bah wat erg allemaal zeg..gelukkig hebben ze haar gevonden en kunnen ze het nodige doen in het zh.. ik wens je heel veel sterkte... hopelijk komt alles snel in orde...
    knuff van ons allemaal..

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@anastasia, bij oktober al veel sterkte gewenst en nu nog eens. Hele dikke knuffel.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Anas: jeetje wat een ongelovelijk verhaal! Hier ook nog maals heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas...dikke knuff meid. Je moet nu echt aan jezelf gaan denken!! Je loopt al een tijdje op je tenen. Fijn dat het goed gaat met Laura..83cm..jeetje..wat een klein poppie vergelijken met hier. Ik hoop dat jullie samen kracht vinden de komende tijd..

Nazli...hoe was de echo?

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Meid heeeeel veel sterkte!!!!

Ja Nazli hoe was het?? ik dacht dat je morgen moest....

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Je brengt me aan het twijfelen Gina...ik dacht vandaag Nazli en ik morgen naar de gyn..maar ik kan het ook mis hebben...

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Janny wat een verhaal en wat vreselijk allemaal, hulp zoeken meid anders kom je er niet uit, als ik iets voor je kan doen laat me het weten.
    xxx

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jeetje anas! zo onderkoeld hey! wat eng , het was ook zo koud vanacht...
    ik duim voor je meid en vooral aan je eigen ook denken nu he
    je moeder is in goede handen nu
    ga idd eens met de ha praten want je kinderen hebben er niks aan als je instort

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Janny, ik heb het al gezegd: bellen als nodig he!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jullie zijn lief meiden, bedankt

Ik ben vanmiddag even op de IC geweest bij mijn moeder...
    Ze is inmiddels wekbaar, wel enorm versuft nog. En ze heeft op een of andere manier heel veel geluk gehad dat ze dit nog kan navertellen. Volgens de dienstdoende IC verpleegkundige had het niet nog een uurtje moeten duren.
    Ze was echt enorm ver weg... Ze had dus de hele avond nacht gelopen tussen kijkduin en scheveningen en is uiteindelijk de duinen in gelopen waar ze dus gevonden was.
    Haar bloeduitslagen zijn niet al te geweldig, dus het is afwachtten...

Ze vroeg me ben je boos: nou ik zal zeggen ik heb tot 100 geteld en terug naar 10 voor ik kon zeggen nee alleen verdrietig. ,...

Wat mij dan ook verdriet doet is dat haar afscheidsbriefje niet naar ons gericht was maar alleen maar ging over de geldschuld die ze had gemaakt. en dat was het dan... 6 regels.

Vervolgens zij ze ik hou van je, en kwam het er op neer dat ik niet van haar hield...

En ik besef maar al te goed hoeveel verdriet ze mij weer doet, en hoe hard ik aan mezelf moet gaan werken om te zorgen dat ik niet straks ook geheel geschuffeld geraak.

Ik ben wel heel blij met alle lieve mensen om mij heen die mij steunen, en zo lief voor mij zijn.. nogmaals bedankt allemaal

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..blij dat ze wakker is..nu werken aan jezelf meid zodat je eens echt met haar over alles kunt gaan praten. Wat ze nu tegen je heeft gezegd daar moet je hart wel heel hard van huilen als dochter..sterkte meid!!!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mariska mijn moeder vind altijd dat ze niet belangrijk is, dat mensen niet van haar houden en dat soort zaken.. En inderdaad daar huilt je hart van.

Ik merk wel dat ik veel sterker ben dan mijn moeder, geestelijk ook, en dat ik het op zich wel allemaal een plekje kan geven. En ook goed weet wanneer de grens bereikt is.
    Alleen mijn moeder heeft mij al zo vaak verdriet gedaan ... dat dit meer de zoveelste keer is, al neemt dat niet weg dat het mij pijn doet.

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Maar even over tot de orde van de dag, we zitten hier tenslotte niet voor deze ellende.

Nazli: was je echo vandaag? en zo ja ... tell us :)

Juud: Fijn dat het ophogen helpt meid! Je moet zantac idd ophogen nav het lichaamsgewicht meid!

Dames hoe was de date ?????

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Fijn dat je sterker als haar bent!! Je wordt ook harder als mens als je vaak verdriet word aangedaan door mensen die je lief zijn..

En nu wil ik ook wel eens weten hoe het bij Nazli was!!!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny daar zijn we toch voor om elkaar te helpen en te ondersteunen.
    Welke medicijnen heeft je moeder ingenomen, overdosis toch?
    Word helemaal verdrietig van je verhaal, hoop dat je moeder ooit tot inkeer komt en dat alles weer op z'n pootje terecht komt en je in rustig vaarwater beland.
    Kraamvisite komt wel, als je een keer met ons wilt praten kunnen we ook wel naar je toe komen hoor, dat is geen probleem, laat maar weten. xxx

Nazli vandaag echo gehad? Spannend!

Evan ja die kan een boel dingen die mijn kleine meid echt nog lang niet kan dus wie weet is hij wel hoogbegaafd, heb er geen verstand van haha, hier niet aan de orde!

Janny waarom moet je met Laura naar de dietiste, weegt ze te weinig?

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuk Fioon zaterdag naar de dierentuin, word prachtig weer dus je zal niet de enige zijn haha
    Wij gaan volgende week zondag naar de Efteling met goedkope kaartjes via AH.
    We gaan met me zwager en z'n roedel.
    Heb ik ook zin in.

Wat gaan jullie doen met Koninginnedag?
    Janny van jou weet ik het hihi

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Mijn man gaat op koninginnedag weg voor weekend samen met wat kameraden. Ik heb nog geen idee wat ik en Evan gaan doen..en jij Lafo?

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nou Janny zeker weten dat jij sterker bent dan je moeder, jij kunt heel goed bij jezelf constateren tot hoever jij iets aankunt en wanneer het je teveel wordt. En dan ga je ook hulp vragen. Heeft jouw moeder letterlijk tegen je gezegd dat jij niet van haar houdt? Lekker hoor om jou een schuldgevoel aan te praten! Dat kun je er ook lekker bij hebben. Indirekt is het dus (mede) jouw schuld?
    Ok, misschien draaf ik te ver door, maar ik ben erg boos op je moeder en ik ken haar niet eens!
    Ennnnn losssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    op koninginnedag zit ik met mijn kont op een kleedje op straat.

Deel Deze Pagina