Wilde ik eerst ook doen Daam maar dat vind Ramon niet zo gezellig (dan is hij alleen met 2 kinderen...oops) Dus dat doen we maar niet, heb nu mijn huisraad aan mijn nichtjes gegeven, mogen ze het geld houden als het maar uit mijn huis is haha. Mariska ik heb dus geen idee, ik dacht hier ideeen op te doen haha, maar zal wel hier in de buurt zijn, kermisje meepakken. Misschien wel naar Delft, is altijd reuze gezellig maar wel erg druk... Hebben jullie kids al een Koninginnedag outfit, zag allemaal leuke dingen liggen in de winkel, ben ik erg gevoelig voor haha
nee juud hier geen oranje hahaha eerst ga ik voor het eerst in me leven ook met me fat eas op een kleedje zitten met mamsie en zusje alle meut die ik heb van beau en toch niet weer ga gebruiken kijken of ik daar een beetje wat kan verdienen mee, lijkt me ook een keer leuk om mee te maken beau nemen we ook mee dus ga rondjes lopen en dan door naar de kermis die zit ernaast dan is er van alles te doen voor die kinderen dus beau vermaakt zich wel manlief staat op de markt zoals elk jaar een straat verder op dus we gaan dan later daarheen dan lekker genieten van de dag en heel lief so aankijken savonds of ze beau willen mee nemen zo niet dan niet dan gaan we optijds naar huis hier is een cafe met allemaal live zangertjes enzo dus altijd heel leuk en gezellig heb er echt zin in dit jaar meiden ga jullie eens een buik foto laten zien denk ik
hier blijven we denk in vld... en idd savonds so lief aankijken haha... lust ook wel drankje!!!! al 2 jaar zwanger geweest op koninginnedag!!!!juud bedenk nog ff of jij of allebei meegaan naar dat festival, dan kan ik kaarten halen..
Jeetje mina Fioon prachtige buik als dat geen 8 ponder wordt hahaha Klinkt gezellig je Koninginnedag. Gina dat festival is op 29 mei, die bedoel je toch?
Trouwens Britt is superzoet vandaag, echt geweldig, geen gehuil! Lang leve de zantac denk ik, thanks Gina, wonderdokter haha. Daphne & kids was trouwens erg leuk om jullie te ontmoeten na 3 jaar forum!
Wauw wat een buik Bo!!! Alles al klaar voor de kleine man? Hoeveel ben je in totaal nu aangekomen? Lafo..heerlijk dat Britt zo lief is!! Hier ook geen oranje toestanden hoor...ik vind 30 april leuk maar ga het niet overdrijven hoor..
Mooie buik Fioon!!!!! hangt wel al laag he! Ja Juud, die bedoel ik!! Daar moet ik dan kaartjes voor bestellen, voor ons heb ik ze al... zijn 30 euro pp... moet je maar ff zoeken op google, festival krabbeplas. Hahaha wonderdokter, nou dat zal wel niet, maar Lucas was ook zo aan het huilen toen we gestopt waren en dacht ineens miss is het bij haar omdat de dosis te laag is.. ik hoop voor je dat dat het is!
Trouwens ik doe niet aan oranje toestanden voor koninginnedag, wel voor wk!! hihi dat vind ik wel helemaal leuk!
Ja heb het gezien Krabbeplas, ik ga even kijken of ik oppas kan krijgen, je hoort zsm van me. Past het buggyboard?
Ja WK oh daar kan ik helemaal voor warm lopen, ben echt af en toe nog een groot kind haha, ik wil altijd vlaggetjes en de boel versieren vind dat zo gezellig, ben best nationalistisch haha
zo dat zijn alle reacties die ik hier dus ook hoor haha me dinnie had me vanaf 20 weken niet meer gezien en ik draai me om gisteren (goddank zieje nik saan de achterkant) en die met haar man deinsde achteruit en zeiden who!!!!!! haha ik was in erkenning maar moet zeggen dat die echt dik word nu had er nog 1tje maar die was te erg om te spammen .... hmm hoeveel aangekomen denk net iets meer dan 10 kilo...en vreet me een slag in de ronte nog geen vocht tot nu toe was met beau wel heel anders en gina je bent al de 2de die het zegt tegen me vandaag dat die lager lijkt te zijn me buik mischien is die nu wel ingedaald want heb aardige steken gehad in me muts..pfff juud ik vrees echt voor een grote baby ...dat past echt niet! heb maat 50 ingeslagen vandaag maar heb ook veel 56 en 62 gekocht voelde niet goed aan maat 50... hoe was de meeting en hoe is ze in het echt hahah ff roddelen hoor juud wat super he dat je door een tip van een vriendin gewoon geholpen bent pff je weet het nu he , heerlijk dat het helpt moppie o je meot ff op me hyves kijken
Nou zover ben ik nog niet gekomen.. toen jij bij je auto stond in te laden ben ik gaan opruimen, stofzuigen, schoonmaken en toen kwam man thuis en ben ik met Noah op de fiets naar de apotheek gegaan voor mn pil, toen ff naar de banketbakker voor geboorte chocolaatjes voor die shower zondag en daarna ff langs mn ouders gelopen met Noah om onze poef daar te brengen want mn moeder slaapt op de bank en zo kan ze dr benen ook omhoog doen.. daarna ben ik eten gaan koken en Noah in bad gaan doen, ro moest nl ook nog naar school, en terwijl Noah in bad zat ging lucas gillen op bed en die spuugde me helemaal onder.... die in de box en andere kleren aan getrokken, Noah weer uit bad, met Lucas ff spelen en die in bad en naar bed, en ik zit nu zo ong.. 10 min hahahahaha.....
ja vind je buik al goed laag, zo rond je navel! mijn buik is nooit zo laag geweest, zowel bij Noah als bij Lucas ging het van hoog naar bevallen hahahahahahah... allebei die dikke hol de lucht in
Ok hectiek alom dus Gina haha raar dat je je buggyboard nog niet heb geprobeerd, schiet eens op haha Fioon kom dan ook eens had je Daphne en de rest ook eens live kunnen zien!!!! Daphne leuke meid en de kids zijn ook schatjes hoor alleen best druk haha (mijn voorland dus heb eens goed geobserveerd haha) Wat een bengels Fioon die kids van ons, geweldig!