Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Daam jij ook sterkte met je vader
    meiden lees narigheid hier bah bah
    niet fijn.

anas meis zoals de meiden zeggen hier jij bent hun dochter niet iets anders hoor en tuurlijk respect heb je voor elkaar maar je hoeft niet voor hun te zorgen hoor, en jij zit zelf nu niet in een heel lekker velletje dus eerst jij zelf dan kun je ook beter en rustiger kijken hoe je je ouders kunt helpen maar zolang jij zelf niet lekker bent kun je hun toch ook niet helpen. denk aan jou gezin he

knuf

nou een update van mijn manneke hij doet het super goed we zijn super gelukkig nog steeds haha (net als dat het ineens stopt met gelukkig zijn) maar ja haha

Op het werk loopt het prima bart krijgt spannende dagen zijn contract loopt 30 april af en het is wederom best spannend zo mogen nog 1 keer verlengen met een half jaar of jaar (ze doen half jaar denk ik) en dan moeten ze hem in vaste dienst nemen ik hoop en duim dat hij 1 mei gewoon kan werken.

verder meevalletje van de belastingdienst gehad wij hebben klaarblijkelijk recht op kindgebondebuget en van januari tot en met april is gestort en wat dacht je miriam is direct gaan shoppen, en ik heb een voornemen dat ingaat met 1 mei dat ik echt ook heel hard ga werken aan mijn gewicht daar moet echt min 25 kilo af en dus ga ik sporten en ik ga letten op wat ik eet.
    Mischien in combinatie met een dieet waar je op controle moet komen dan weet ik dat ik een stok achter de deur heb, ben het zo zat voel me zo onaantrekkelijk maar ja dat komt wel weer goed haha

verder hier alles goed hoor.
    hoop iets vaker iets van me te kunnen laten horen
    gr miriam en kusje van sem

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    #3702 katje81, 24 apr 2010
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
    Ik las Janny's msn naam 'verdrietig' was hier al tijdje niet geweest
    lees nu het verhaal
    Wat een verhaal zeg...naar !
    Veel sterkte...nauwelijks voor te stellen wat je doormaakt !

Hier net wedstrijden gehad; wederom zes medailles in totaal (bij twee verenigingen). Voorlopig even 'wedstrijd-rust' tot eind mei. Dus dat is wel even lekker.

Nog 4 dagen werken en dan mei-vakantie.
    Weten nog niet of we weggaan, maar in elk geval 'actief' beginnen met babykamer/Jaydens kamer.

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Daam..sterkte met je vader..
    Anas..hoe gaat het vandaag?
    Katje..goed zeg van je ploeg!!

Ik heb nu vakantie..vandaag 9uur gewerkt en nu een week vrij..lekker met dit weer!!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    daam, sterkte met je vader

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tsja wat zal ik zeggen.. het gaat hier wel zijn gangetje, in Leidschenhage geweest vandaag voor laura en heb o.a. een poppenwiegje en een pop gekocht ... + 25 bellenblaasdingen voor op het KDV daar "viert" ze dinsdag haar verjaardag :)

moment ff kindje drinken geven

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben ik weer..

Moet soms zo lachen om Laura zeg ik ben je nog een beetje mama's chickie ? zegt ze Ja .... en schatje :) whahahahaha

Mike heeft toch op sommige momenten nog last van zuur en spugen zeker nu hij het liefste op zijn buik ligt. wel heel zielig dat bijt natuurlijk in zijn slokdarm.
    verder rode wangen, en een beetje kapot bipsje... maar nog geen tandjes te voelen...

Met mijn moeder gaat het eigenlijk wel vrij goed, nadat ze haar opgewarmd hadden en anti-medicijnen hadden gegeven tegen de overdosispillen is ze redelijk opgeknapt. In ieder geval goed genoeg dat ze van de IC af mag.
    Vandaag ben ik nog niet geweest. Maar naar alle waarschijnlijkheid houdt ze er geen restverschijnselen aan over.

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dan heeft ze erg veel geluk gehad, want met die paracetamol zijn je nieren niet zo blij. Dan die lage temperatuur er overheen doet de rest van je organen ook niet veel goeds.

Lief he als je kids zulke dingen tegen je zeggen, ik krijg dan echt de vlinders in mijn buik en wil haar dan helemaal fijn knuffelen!

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zielig voor Mike idd. Heeft hij nog medicijnen?

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    aaaaah maris! lekker hoor een week vrij! Het is superweer!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam ik begrijp er ook geen *** van.... mijn schoonzus werkt op de SEH en die had die ambu mannen gesproken, en die hebben ook echt gezegd het had geen uur langer moeten duren, maar dat ze met zon warmte dekbed en infuus met acetylcysteine weer zo snel redelijk is dat had ik niet verwacht.
    Ze is uiteraard nog wel heel zwak hoor, ze kan nog niet zo veel maar ze is wel weer alert en aanspreekbaar.
    De nieren en je lever krijgen een enorme deuk natuurlijk, dus het is afwachtten hoe die zich houden.. ze had nu nog een klaring van 75 dus dat is best redelijk ..

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,
    Heerlijk wakker geworden met de zon in de slaapkamer...om 8uur riep Evan mama..

Anas...als je moeder goed genoeg is opgeknapt krijgt ze dan hulp?
    Nazli..al in Nederland?

Hier nog geen plannen voor vandaag..manlief ligt nog lekker op bed. Ik kwam gisteren thuis na het werk en toen stonden er rozen in de kamer..hadden de mannen voor me gekocht. Zo lief..papa had het idee en Evan had ze uitgezocht...

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    grrr tik ik een bericht alles weg...

Mariska lief zeg van je mannen!! schatjes :)

mijn moeder heeft de psychiater in consult nu, en de bedoeling is dat als ze met ontslag gaat dat ze dan ook begeleiding krijgt hoe en wat dat is nog niet duidelijk

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik hoop dat ze snel alles geregeld hebben..soms hebben ze zo'n lange wachtijd..hier duurde het 3 maand voordat het juiste traject was ingezet met mijn man..

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja, ik heb net heerlijk geslapen en Isa is met mijn moeder naar buiten..ik ben toch voor mezelf blij dat ik hier ben.. Alleen een probleem hij slaapt hier niet.. Middagdutje wilt hij niet doen..

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    wat een lekker weer hè, vanmorgen op de fiets er op uit geweest, Jay wordt net wakker dus we gaan zo ook nog even lekker naar buiten.
    Was hangt buiten...kortom: lente !

Heb zin in vrijdag, snuffelen op de koninginnemarkten ;)
    Hopelijk nog wat leuks voor Jay (of Ukkie) op de kop te tikken.

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lekker hé, Katje...Jayden nog voorop de fiets?

Evan is al vanaf half 11 buiten en is nauwelijks binnen geweest. Zelfs zijn broodje heeft hij buiten opgegeten. We zijn vanmiddag nog even naar de kinderboerderij geweest. Evan heeft weer wat nieuws..gaat nu steeds vragen: Wat is dat...tja en leg dan sommige dingen maar eens uit.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Hier ook een lekker dagje gehad.. Mijn man is met Laura lekker gaan fietsen, en op de terugweg bij schoonouders gestopt en op de schommel geweest, dat vind ze echt super ! Daarna thuis lekker geslapen. Na het slaapje zijn we naar mijn moeder in het zkh geweest met de kids.
    En daar zijn we maar 15 min ofzo gebleven. Daarna zijn we even bij het hertekamp geweest. leuk hoor.
    Mike zit vandaag op 3 flessen, vorige week ook al een keertje, nouja hij zal de melk niet missen hij heeft spekkies zat :) hihi

Met mijn moeder gaat het heel snel beter, maar dat is altijd ... dus die mag morgen hoogstwaarschijnlijk naar huis..
    Ze kan nog niets, qua spierpijn, moeheid etc maar ze mag thuis herstellen..

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Nee die zit in middels al een tijdje achterop. Is de 15 kg gepasseerd....
    Na wat protest, heeft hij dat geaccepteerd en vraagt hij nu om een stukje te gaan fietsen :)

Geniet van je vakantie week!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Katje over de 15 kilo????
    Dat is geen kleintje!

Janny wat ontzettend snel dat je moeder weer naar huis mag, wonderbaarlijk allemaal.
    Hoop dat de aangeboden hulp gaat helpen.

Gina hoe was de babyshower van je schoonzus???

Gister bij Gina kledingparty, was hartstikke gezellig, was pas 00.00 thuis en vandaag alleen maar de hele dag door visite.
    Ben nog even op Zuidplein geweest, Nikes voor Amy gekocht, kom ik thuis zit er in de doos 2 linkse grrrr kan ik weer mee terug.
    Verder heel veel buiten gezeten en gewandeld, was niet echt super weer hier maar warm genoeg om buiten te zitten.
    Iedereen is ook blijven eten en ze zijn allemaal net weg en ben nu kapot.

Morgen met Britt naar de ka en in hetzelfde zh met Amy naar de kno arts, ben benieuwd.
    Zit dus de halve dag in het zh want er zit 2 uur tussen de afspraken dus ga op me gemak daar ook wat eten ofzo.

Meiden fijne avond!

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas...pff morgen alweer naar huis. Hoe denkt je vader daar over? Blijf jij voorlopig nog ziek thuis?

Ik moet ook nog een stoeltje voor achterop kopen..maar ja fietsen doen we hier bijna niet..
    Weekje vakantie...druk druk druk..morgen eerst nog naar de longarts. Evan is bij opa en oma en wij kunnen dan boodschappen doen voor woensdag. Dinsdag niks op de planning maar de rest van de week wel..voor ik he door heb is de week om en de eerst volgende vrije week is pas als mijn verlof begint..duurt dus nog ff..

Deel Deze Pagina