Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jij morgen ook al in het zh Maris..succes!
    Fijn hoor een weekje vrij, mijn week zit ook altijd snel vol.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik vind het zelf ook vrij snel, eerlijk gezegd... maar ik weet dat mensen na zoiets heel snel met ontslag gaan...heeft ook geen meerwaarde om ze daar te houden.
    psychiater komt morgen langs volgens mij en dan bespreken ze het nazorgtraject.

hier nog lekker voorop de fiets , kan ook best want ze is nog niet 11 kilo.

Ik ben nog thuis, morgen bespreek ik met mijn baas hoe en wat.

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,
    Anas..tja met nog geen 11 kilo wil dat ook nog best dat Laura voorop zit. Zij zal wel sneller achterop zitten dan dat ze 15 kilo weegt..sterkte met je baas..
    Lafo..succes in het zh. Ik ben benieuwd wat de kno zegt van Amy!!

Hier lekker vrij. Evan om half 8 wakker net voor de wekker aan.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier is het een paar ochtenden 06.00, Amy is dan klaar wakker, gisteren lag ze pas om 20.30 maar dat maakt niet uit schijnbaar, dus 07.30 klinkt goed haha.

Mariska ben ook erg benieuwd wat de kno arts gaat zeggen.
    Het is voornamelijk haar linkeroor.

Janny rustig aan met werken, moet je naar de arbo arts?

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fietsen, hier dus alleen nog een voorzitje en met 11 kilo kan dat wel, alleen heel jammer ik kan even niet fietsen met Britt, dus alleen als Ramon thuis is zou ik met Amy kunnen fietsen, das wel jammer.
    Wil ook nog steeds een mamafiets, straks als ik mijn ontslagvergoeding binnen heb dan koop ik een mooie fiets en mijn fiets is dan voor Ramon want die fietst toch bijna niet, is ook een mooie fiets van nog maar 3 jaar oud.

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Per wanneer krijg je officeel ontslag, Lafo?

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juudje veel succes in het ziekenhuis met je meiden, hopenlijk loopt het niet al te veel uit allemaal en heb je nog wat aan je dag! Zo irritant altijd dat wachtten in een ziekenhuis, en wel erg irritant dat die afspraken niet wat verschoven konden worden!
    Ben benieuwd wat de KNO zegt van Amy, denkt toch buisjes....

Hier is Mike niet zo lekker, al weken snotterig, maar sinds een paar dagen echt groene troep, vanmorgen beetje verhoging, dus mannetje is bij mij en Laura is naar mijn schoonouders op de boerderij aan het spelen. Lekker ravotten.

Ik doe niet zo heel erg veel, morgen viert laura haar verjaardag op het KDV, dus ben uitseelcadeautjes aan het maken.
    Zo meteen ga ik aan mijn huiswerk voor donderdag, moet even kijken hoe ik dat ga doen allemaal. Mike vraagt toch ook wel veel aandacht nu hij niet lekker is.

xxx meiden tot later

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny wat ben jij aan het maken crea bea?
    Ik moet ook en ik doe van die ijsbekertjes met spekjes maken, snel makkelijk en simpel haha.
    Ja mijn halve dag is weg, precies rond slaaptijd dus dat word leuk.....

Mariska per 30/4

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ben niet zo crea en snoep mag eigenlijk niet...
    Ik heb dus 24 bellenblaas gekocht, zo'n roltong ( je weet wel waar je op blaast en wat dan uitrolt, voor een kinderfeestje) en een doosje rozijntjes, die 3 dingen heb ik in doorzichtig celofaan gedaan en dan bovenin met lintje vastgemaakt :) Dus zo crea is dat niet ! hahaha

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    En dr komt nog een kaartje aan, met HOERA LAURA 2 Jaar~~!!!

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden,

ff snel... heb een kleine ziekenboeg thuis.. Zowel Lucas als Noah hebben verhoging cq koorst en spuitluiers.. dus ga zo weg van mn werk, ors halen en dan naar huis, lekker zelf voor mn kids zorgen!!! Juud hoe werkt dat ors??

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Getver Gina, beterschap met je mannetjes ...

ORS zakjes moet je als t goed is in water oplossen en dan ieder uur ofzo bepaalde hoeveelheid geven. Zo was t althans wel toen laura zo ziek was. Maar hoeveelheid en toediening verschilt vlgs mij per merk....
    Want je hebt ook bruistabletten vlgs mij.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo anas laura is vrijdag gewoon alweer 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    o my god

laf laat eens zien als er 1 af is haha ik moet insperatie opdoen
    ik ga het 30 mei vieren ipv 1 juni want dat valt op een dinsdag en 30 mei op een zondag
    dan bestel ik een mooie dora taart voor dr en gaan we het buiten mooi versieren
    ze krijgt van ons een glijbaan en huisje
    en de rest geeft ook speelgoed voor buiten dacht ik dus komt goed die kan de lol op deze zomer buiten haha
    we houden het wel wat minder heftig als verleden jaar want stja mama heeft een dikke buik en is niet van plan of zich erg moe te gaan maken...

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gina..hé bah..beterschap met je mannen..

Hier hoeft Evan gelukkig nog niet uittedelen..nog 3 weekjes en dan gaat hij naar de psz. Al na het zh geweest..ik zat 2 tel en toen kon ik al naar binnen...lekkerrr...over 4 weken terug komen.. Zo nu boodschappen doen...ik heb behoorlijke lijst;)

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud hoe was t bij de dokters?

Gina hoe is het met je mannen?

Naatje hoe gaat het met jou en de meiden?

Hier was Laura lekker bij opa en oma op de boerderij, is de hele dag bezig geweest met buiten spelen, koeien eten geven, kippen voeren, eieren rapen, vegen, schommelen.. kind is geen sec gaan slapen, want ze wilde niet.. gevolg dat manlief haar ging halen en ze in de auti in slaap viel voor 10 minuten maar na 5 minuten binnen trok het langzaam weg, 2 boterhammen op en in bad geweest en nu wil ze nog niet naar bed, terwijl ze een uur geleden nog zij slapen....
    Nou ja, lekker slapen zo en dan gaan wij die dingen in elkaar frutselen.

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier zit Fay nog voorop, en Sam achterop. (zou anders niet met tweeen kunnen fietsen). Maar ja, fay is net 11 kilo (soms wel soms niet) en Sam net 15 kilo (maar die is van dec 2006!!) Heb twee lichte kindjes :D

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Janny, hebben jullie nu allebei apart kadotjes voor Laura dr verjaardag gekocht?? snapte het geloof ik niet goed.. ahahahah..
    Die ORS was van nutricia, ik heb het in zn fles gedaan... want zo wilde hij het niet nemen, dus heb gemaakt in gekookt water wat afgekoeld was, zoals op de verpakking stond en heb daarvan 90cc in de fles gedaan en de rest aangevuld met gewoon water, en zo doe ik de volgende fles ook..

Maar gaat wel aardig hier.. die dunne luiers waren eenmalig (althans Lucas2) vanochtend, ik heb er geeneen gezien.. maar Noah heeft nog steeds 38.8 (vanmiddag) en lucas 38 dus helemaal in orde zijn ze niet.. Noah ligt al op bed nu en Lucas ga ik er zo uithalen voor badje en de fles..

Ik ben moe en gaar.. heeel druk weekend gehad en zit nu voor het eerst vandaag.. pfffffffffffffffff.. maar ja, the show must go on he..

Juud, ik bel je zo terug als Lucas op bed ligt hoor.. sorry je viel midden in eten en een Noah die zeeeeeeeeer veel van mn geduld vroeg!!!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daphne idd lichtgewichtjes, die kan je nog wel op je fiets meenemen.

Janny geen snoep, ja dat zal wel niet mogen, zit te denken wat Amy weleens krijgt qua traktatie maar is idd vaak van dat verantwoorde snoep. Nu weet ik het even niet meer haha.

Gina jeetje 2 zieke kinderen, alles komt altijd tegelijk.
    Beterschap met je mannen!

Fioon ahum zal maar niet zeggen wat ik hier allemaal buiten heb staan....echt je kan je kont niet keren.
    Moet nog steeds nieuwe tuinmeubelen, zijn nu overal in de aanbieding maar moeilijk meenemen in je eentje met 2 kinderen, daar heb ik echt een vent voor nodig....en dat duurt en duurt....

Nou hier de ziekenhuisbezoekjes weer achter de rug, ook nog eens op 2 verschillende locaties waar ik te laat achter kwam grrrr. Amy doodmoe en stinkchago dat ze in de buggy moest en heeft dus alles bij elkaar lopen gillen/krijsen de tijd dat we in het zh waren, echt een uitputtingsslag.
    Britt deed ook gezellig mee dus was leuk allemaal.
    Maar bij de ka was alles goed met Britt, ze weegt bijna 6900 gram en is 68,5 cm lang en dat is heel lang, ze is al 1,5 cm langer dan Amy met 6 maanden en die was toen ook niet klein, nu vind ik van wel.
    Ka was zeer tevreden hoe ze eruit zag, echt Hollands glorie.
    De reden waarom ze zo heeft gehuild is idd van de reflux en dat komt door die buikgriep waardoor heel je huishouding van je lichaam in de war raakt en je dus weer opnieuw moet beginnen.
    Moet wel weer gaan afbouwen met Zantac.
    Volgende maand gaan provoceren door te mengen met voedsel.
    Dus dat is spannend, alhoewel ik niet verwacht dat ze kma heeft.

Amy krijgt aan de linkerkant buisjes, rechterkant is in orde en dat klopt ook, links geeft altijd problemen. Schijnt niet vaak voor te komen, vaak zijn beide oren het probleem.
    22 mei afspraak met de anesthesist en na onze vakantie krijgt ze d'r buisjes omdat ze anders niet mag zwemmen en dat lijkt me niet zo handig.

Zo dat was het even.
    xxx

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..lekker dat Laura zich zo goed vermaakt op de boerderij..na zo'n dag komt er vast een goede nacht.
    Lafo..Britt doet het goed ondanks alle zorgen om haar. Ik hoop dat de buisjes goed werken bij Amy..zal ook weer een zorg minder zijn als ze geen oorontsteking meer krijgt.
    Gina..arme ventjes van je..

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anas klinkt erg gezellig op de boederie haha leuk hoor

juudje was ff balen dus 2 verschillende lokaties heb je kop wel eens willen zien haha met 2 kinderen geef het je te doen meid
    pff zou gillend gek zijn geworden ;) supermom!juud!
    wat fijn dat brittje zo lekker groeit! en idd lange dame
    en amy dus alleen links buisjes , als het maar helpt

hier een dame ook achterop deze zomer mar kan ook nog voorop
    ze weegt nu 10 kilo! zo licht gewichtje ook

Deel Deze Pagina