Jongensnaam is Deens volgens allebabynamen.nl Meisjesnaam idd engels...zo dan weten we dat ook weer... 2 naam jongen is fries en 3de naam gewoon hollands maar de oorsprong is wel engels 2 naam van een meisje is frans
Gisteren kwam een kennis met hun dochtertje van 9 maanden bij ons.. ZE kwamen smiddags om 14.00 uur en om 16.00 uur bleven ze nog zitten. Heb ik dan maar avondeten gekookt, want wij hadden honger en ze bleven ook maar eten... Moest me gisteren haasten met koken.. Na eten gingen ze weer weg... Isa heeft gisterenmiddag helemaal niet geslapen,, heb hem een paar keer in bed gestopt, maar nee, meneertje wou niet slapen.. Hij was gisteren jaloers op zijn speelgoed, het kindje van 9 maanden mocht helemaal niet spelen.. Het was dan de eerste keer dat hij met een kindje speelt... En om 19.00 uur is hij in bad geweest en om 20.00 uur ging hij in bed, maar hij werd om 22.30 uur huilend wakker, hij bleef maar op mijn schootje liggen en wilde niet in bed, denk dat hij nachtmerrie had... Zaterdagnacht op zondag ben ik toch ongesteld geworden, ik had inlegkruisje in, dus mijn onderbroek werd helemaal rood... Ik was blij toen ik mijn ondergoed rood zag.. Moet ik mijn cyclus dan vanaf 23 of 24 januari tellen, want ik wil een banner maken... Mijn oma ligt nu te slapen.. We zijn vandaag om 11.00 uur naar buiten geweest, boodschappen gedaan en meneertje is onderweg gaan slapen en thuis gekomen heb ik hem gelijk in bed gedaan.. Hij praatte nog net, maar hoop dat het stil wordt..
Ik weet dat Sam een prematuurtje was, want dat had je toen verteld toen we nog zwanger waren denk ik...
Zwangerschapskleding, heb ik hier ook nog, ik had 2 broeken, allebei waren zwart, maar de ene is lichter van kleur geworden, dus als ik zwanger wordt ga ik nieuwe halen,, blousjes moet ik ook nog halen..
Isa was op 9 december 11.640 kg en in september was hij 82 cm.. Ik ga hem Woensdag ochtend wegen en meten, ben benieuwd hoeveel hij nu is..
Je cyclus tellen vanaf zondag, Nazli..In het zh zeiden ze zelfs als je na 18.00uur ongi werd moest je rekenen vanaf een dag later..
Nazli fijn dat je ongi bent geworden, nu lekker klussen! Op voor een tweede beeb, was je snel zwanger van Isa? Mariska ok leuk dat je dat allemaal verteld en nu moet ik 8 maanden wachten pffff ook niet leuk haha. Naatje John alle klusjes gedaan? Kan je weer wat afstrepen hihi Ben net thuis, ook nog even langs Ramon z'n werk gereden, altijd gezellig.
Janny hoe is het met Laura?? Monica waar ben je?? Daam geldt ook voor jou wat ben je aan het uitspoken hihi
Ik zou ook wel ongi willen worden, wat kan het menselijk lichaam toch raar doen af en toe grrr We zouden vanavond een hapje eten maar Ramon heeft nu dus ook buikgriep, dus moeten we afzeggen. Ik zal vanavond wel zustertje spelen voor 'm...
zo ben weer bijgelezen *grinnik* hoor john nu al voor de 5de keer auw auw auw roepen en hinnkend weg lopen hahahahahaa al die rotzooi van beau ook janny hoest nou met laura? eet ze al weer wat hier is beau op en top liederig zo grappig het isnet een krijsend aapie net zuurkoolstampot gegeten en het ging er bij beau redelijk in met appelmoes en 3 kwart sausijz hier afscheidborrel gehad op me werk , ook weer gehad moet zometeen naar pilates toe...ben benieuwd als het allemaal debielen zijn ben ik zo weer weg....allemaal zwanger zijn ze dus dat is wel leuk hoop ik hahahaa fisjo was weer vanalles scheef aan me pfffff maar goed zit thuis dus dat scheelt nou meiden ga me kleertjes pakken en zo richting pilates en moet manlief nog wat instructies geven want hij legt beau nooit op bed en nu moet die dat dus doen dus ben benieuwd of die het red om half 8?.... lafo ben zo nieuwchierig naar brittje oja gina c&a geweest echt zoveel leuker als de h&m voor jongens heb dat fleecedekentje meegenomen had dezelfde voor beau in her lichtroze thanks voor de tip en een romper gekocht verders zag ik niks leuks op dat moment ga van de week eens neuzen met manlief enne hier ook nog niks aan kamertje gedaan ..van beau oja juuudddd! wil je aub die link sturen nog een keer waar jij de kamer van amy vandaan heb enne fotootje...
hallo meiden, Druk gehad op t werk, was om 17uur thuis. En nu druk. Laura eet bijna niks, ze drinkt wel goed. dus ik zou niet weten wat ik daar aan kan doen. Morgen komen mensen het huis bezichtigen dus dat vind ik wel spannend en krijg gelijk weer last van opruim stress. Mike had ik gisteravond een hapje fruit gegeven Gina, dus misschien had hij daar wel die vreselijke kramp van. Ik ga het van de week een keer overdag proberen dan weet ik zeker hoe en wat. Maar ik gok dat hij last had van het fruit. Dus anders misschien een keer groente proberen ipv fruit gaat vaak beter. En als hij het daar ook op heeft, dan wacht ik nog een paar weken, dan kan hij er gewoon nog niet tegen. Hij krijgt overigens meestal flessen van 180cc ... en soms 210
Bo leuk afscheidsborrel!! Wanneer zie je je collega's weer terug? Overigens ook mijn auto stuk, kwam er achter dat er een stuk van mijn uitlaat loshangt!!! Dus dat is niet zo mooi!
Heb jij nog 8 maanden de tijd om de namen te bedenken..haha Anas..heb je nog bloed laten prikken? Morgen de eerste kijkers!! SUPER!!! Bo...C&A en V&D hebben best leuke jongens kleertjes..ik koop veel bij een kledingzaak die alleen maar in het noorden zit en bij een baby/kinderzaak bij mijn ouders..
nou nou wat een rust hiero anas niet zo mooi van je uitlaat meid heb het een keer gehad zelf dat die eruit klapte zo erg! en dat geluid wat ik nog 20 km heb aan moeten horen had een polo maar leek wel een racemonster hahaha qwa geluid dan he hier is manlief druk aan de boekhouding dus mag niks tegen hem zeggen zucht......net terug van pilates pfffff auw en wat ben ik een oud wijf zeg , kwam van de vorige puf curcus een vrouwtje tegen met wie ik het toen samen deed die curcus we waren toen met zijn 5en maar , en ze is weer opnieuw zwanger en 24 weken zo grappig ze is 40 maar de 1ste 2 kinderen met ivf gekregen en nu dacht ze dat ze de mexicaanse griep te pakken had maar het was toch net wat anders dus toevallig of niet nou zitten we samen op pilates
Ola, ben ik ook weer ff. Van John zijn kluslijstje kon niets worden afgestreept vandaag, want ik wilde ineens naar de gardo (babywinkel). Twijfel of ik een duowagen aanschaf (tweedehands) of een buggyboard voor achter de wagen. Wat denken jullie? Vrienin heeft wel een buggyboard en ga ik morgen ff langs, dus laat ik Zoë ff proefstaan. Zoë is natuurlijk bijna 2 als de beeb er is. En heb ook nog een draagdoek en draagzak evt. om de baby in te doen.... Verder heeft Zoë weer niet geslapen vanmiddag dus die was supersjaggo vanavond bij het eten... dus die ging om 19 uur direct naar bed.. en heb haar niet meer gehoord. @ lafo... lekker zustertje aan het spelen? Jouw man ook altijd zoooo zielig als hij ziek is?? @ Bo... lekker die pilates... speciaal voor zwangeren? Hebben ze hier niet helaas. @ Anas.. nu al kijkers voor jullie huis? Dat is snel... ben benieuwd. nou... ik duik weer ff op de bank.
Naatje haha ja net zo zielig als al die andere mannen! Hij heeft echt hetzelfde als ik een paar dagen geleden alles komt eruit jammie..... Kiddyboard lijkt me een handig ding als je kind luisterd en stil kan blijven staan....heb ook geen idee hoe dat loopt achter een kinderwagen, het lijkt me rot lopen dus ik zeg duowagen hihi Fioon sjeminee ik vergeet gewoon foto's te maken van Amy d'r kamer, probeer ze straks te maken echt ik kan niks beloven met dat zaagselhoofdje van me anders moet je me helpen herinneren weer! Pilates heb je dus overleefd hihi en John Beau op tijd naar bed gebracht???? Janny vervelend zeg kapotte uitlaat, hoop niet dat het veel geld kost....zo zonde geld... Morgen kijkers, kijk aan gaat toch snel! Dus jij bent nu lekker aan het schoonmaken hihi Mariska wat ben je al snel met dingen regelen! Ik ben overal heel traag in haha. Nou Ramon is dus echt ziek ziek, dus niet echt gezellig in huis, morgenochtend naar de tandarts, ook zoveel zin in maar niet heus, ben volgens mij al een jaar niet geweest dus ben bang dat hij een ravage aantreft.... Ramon moet ook maar die zal wel niet gaan, lijkt me niet leuk voor de tandarts als hij die onderkotst hihi. Daarna me rijbewijs ophalen en Amy halen en dan is het alweer snel avond, de dagen vliegen om....