Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gina gefeliciteerd met jullie ondertrouw meid!

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    #3802 katje81, 27 apr 2010
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
    Nou niet tot verlof, maar wel tot aan mei vakantie ;) Nog twee dagen werken nu. We hebben dit jaar uitgebreide meivakantie, somehow. Dus ik hoef dan 17 mei pas weer te beginnen en dan is het nog 5 of 7 weken werken (afhankelijk van hoe het allemaal verloopt)

Net terug van m'n werk, nou ja, 21 uur thuis. Oudergespreksavond.
    Lange dag. Last van een harde buik en m'n rug :( Dat is de 1e keer.
    Hopelijk komt het daardoor en houdt het niet aan. Nu ik even rustig surf en zit ontspant m'n buik en voel ik Ukkie weer :)

Ook een ledikant op marktplaats gevonden... is die alvast binnen.
    In meivakantie aan de slag met schuren en schilderen (een begin maken in elk geval)

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hee, Gina!!!!!!!!!!!! Hoe voelt dat nu? Toch wel speciaal he!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!!

Jaja, handtekening is gezet!!! Fijn hoor.. hihi! hebben ook gelijk de ringen besteld, buffet besteld, kaartjes betaald en net de kado's van zowel Noah als Amy besteld.. dus ik ben weer heeeeel stuk verde met mn to do lijstje!!

Fioon, ik heb een rode kees duo en die gaat er ook uit ;) hahahahaha..

Tja, het was idd zo gebeurd meiden.. ff praatje, betalen en handtekening en weer klaar...

Daam, hoop dat je vader snel opknapt en ze plan van aanpak hebben meid.
    dit is niks zo!!!

Hier nog steeds dunne luiers.. Lucas heeft er 6 gehad vandaag dus die maken we straks nog wakker voor laatste fles.. denk ik.. hij heeft 6 dunne luiers gehad en in totaal 700 cc gedronken + denk ong.. 40cc vocht apart.. zou ik m kunnen laten slapen denken jullie??
    Noah heeft 3 dunne luiers gehad.. dus denk dat hier een klein buikgriepje heerst in huis.. We hebben Lucas 3 keer kunnen omkleden en Noah 1 x extra pffff...

Masriska, alvast heel erg gefeliciteerd met Evan zn verjaardag!! hele fijne dag meid!

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik zou het gewoon proberen die fles. Alle extra zit er maar weer in dan.

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm rood is ook niet mijn kleurtje hahaha
    ben nu meer van het zwart grijs whahwa

nou heerlijke warme douche genomen mens wat kan je daar van genieten zeg

daam is wat van dat pus jekkie zeg ze zulle het toch eruit moeten krijgen hoe dan ook ....

janny ben je nog bij je moeder geweest ?

ik probeer dus babyblauw aankleedhoesen te kopen maar nee hoor alleen maar aqwa
    nuheb ik ze bij babypark gezien zijn ze niet te leveren grrrrr
    zo moeilijk is dat toch nie???

loop zo nu en dan de babykamer in en geef dan alles nogmaals een plekje , heb het bedje net opgemaakt om te kijken hoe het er straks uit zal zien , en alles weer afgehaald en netjes terug opgevouwen in de kast...maf wijf ben ik
    maar stond zoooo schattig ! me box doe ik bij 38 weken wel opmaken anders ben ik bang dat er stof op komt....ben ik nou heel gek

verders weinig te melden

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bo je bent lekker bezig hihihi . Maar je hebt wel gelijk als je het 8 weken laat liggen is het een groot stofnest!

duowagen, gebruik m echt heel vaak. Laura vind het heeeeeerlijk in dat ding . ze zou er het liefst de hele dag in zitten ze vind dat ding geweldig. En ik gebruik m dus voor naar de winkels, en ws in de toekomst voor bijv dagje dierentuin ofzo.. dan kan mike gewoon slapen. Maar moet nogmaals even kijken wil een opklapbare duobuggy kopen van koelstra! dat is heerlijk om mee te nemen.. En als dat dan allemaal goed bevalt, dan doe ik die grote ook weg.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Katje wat lekker zeg zo lang vrij!!!! :) ( arme ouders dat wel , qua opvang hihi)
    Rustig aan doen hoor, wel aan jezelf denken! Zulke lange dagen maken is misschien te veel van het goede!

Mariska gefeliciteerd alvast met je grote kleine man!!!!!!!

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Fioon, bij de wibra ben ik geslaagd voor een babyblauw aankleedkussen hoes.. liep er toevallig tegenaan.. was wel in actie weken maar miss dat ze hem nu ook gewoon hebben!! ik heb er twee, een bij de wibra vandaan, ideaal ding super mooi en zacht en 1 bij een baby superstore vandaan.. die was veel duurder en paste na 1 keer wassen al niet meer..

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja maar anas die van koelstra is toch naast elkaar?

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    hahaha die Bo, ben ik nou heel gek, vraagt ze... Eh nou... Ja, je bent gek als in het woord maf ja!
    Maar je hebt wel gelijk hoor! Zwangere vrouwen hebben altijd gelijk! Ghehheheheheh, ik heb een zin in pesten bui! ghihihi

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou die zoek ik dus!!!!!!!!hier is de wibra weg !!! aaarhhhh
    ga dus op zoek naar een wibra
    ik meen me te herinneren dat beau een roze had van dat zachte stof van de wibra... nou zon 1 en nu in het babyblauw dus
    en koste toen iets van 4 euro ofzo geen geld dus
    hmmmmm morgen naar de wibra

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kanje wel tegen een weerloze zwangere vrouw ;)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Proest, weerloos ja humhum... jij staat je mannetje wel hoor! Jij bent echt niet zielig! Ik ben zielig want ik ben ziehiek! 8)

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    als je er nou niet uitkomt dan wil ik best hier kijken bij de wibra en opsturen hoor.. ik hoor het wel!!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niet ziek genoeg om te gaan pesten hahaha

nee echt meid gooi het er maar uit hoor kan wel tegen een stootje haha
    hoest met manlief btw is die weer helemaal opgeknapt?
    en stuur eens een brik of nail naar me joh!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

HEEEEL ERG GRAAG! ik ga me mamie vragen of ze ook ff wil kijken voor me maar 2 kan nooit kwaad

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Oke, dan ga ik voor je kijken!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny wat lijkt me dat fijn, kinderen die graag in een buggy of duowagen willen zitten, doe mij dat haha.
    Ja ik vergeet een hoop dingen behalve cijfers haha, heb gelukkig een fotografisch geheugen.
    Met Laura vandaag alles goed?
    Wanneer ga je weer werken, weet je dat al?

Gina yessss ondertrouw is binnen, cadeau Amy jeetje je bent echt ruim op tijd, ik ga me nu schamen want moet nog steeds een keukentje zoeken voor Amy, had jij die site nog voor mij?
    Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt, suggesties voor Noah trouwens en voor jezelf????
    Ja zo te lezen lijkt me dat buikgriep, zou ook nog een fles extra geven hoor! Sterkte met de ziekenboeg, houd lang aan zeg!

Fioontje leuk dat jij die ijsjes gaat maken, volgens het kdv was het niet gezond dus afgekeurd moet opnieuw iets verzinnen zucht....
    Ben benieuwd naar je kamer, foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mariska leuk die voorpret voor z'n verjaardag!
    Wens jullie alvast heel veel plezier, jullie vieren het ook echt morgen?
    Ik log morgen nog wel even in dus feliciteer je dan wel!
    Wat kreeg hij nou voor z'n verjaardag?

Nou meiden die ouderavond was dus niet zo'n ouderavond met een gesprek over je kinderen nee het was een ouderavond vol promotie over scholen, voeding, opvoeding etc grrrrrrrrr, oppas moeten regelen voor zoiets, als ik dat had geweten.
    Volgende maand hebben we pas zo'n gesprek, na haar verjaardag.

Verder alles ok, voel me niet topfit heb last van mijn holtes vol met snot, sorry voor details maar daardoor lekker veel hoofdpijn blegh....

Weltrusten!

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dank u dank u dank u !

Deel Deze Pagina