he gadverdamme snot hahah nee minder meid hopelijk word je niet ziek! john is het net geweest pffff wat een ellende een man die ziek is maar goed dat hoef ik jouw nartuurlijk niet uit te leggen ook lekker dat het een promitieavondje was ipv het gesprek waar je een oppas voor heb geregeld ect laten ze dat de volgende keer er duidelijk bij zeggen o okay dus ongezond haha nou hier is alles ongezond op een verjaardag dus zullen die ijsjes er niet om heen draaien maar van zonnatura hebben ze appelschijfjes in een zakje heeeeeel gezond
Juud, die site is Liesjes houten speelgoed Educatief en veilig binnen- en buitenspeelgoed het is heeeeel veel speelgoed. Heb daar ook hun kadotjes besteld net!! nou ben idd op tijd maar dat komt omdat als ik boven bepaald bedrag zat was het bezorgen gratis en moet toch wat kadotjes hebben voor eea dus vandaar Nee geen idee... voor Noah vind ik, miss beetje apart, een kadobon wel fijn, hij heeft al zoveel speelgoed dat ik dan als hij ineens interesse krijgt ergens in kan halen.. of pannetjes enzo voor zn nieuwe keukentje!! Voor mezelf niks, kom maar gewoon gezellig borreltje halen hahahaha.. Neem je trouwens de kids mee?? dan zorg ik voor slaapplek..
ja gina een tegoed bon is ook fijn ja ! ik kreeg een pas van de bartsmits met geld genoeg erop dus die vond ik erg fijn idd want dan kan je op een ander moment waneer ze wat willen gewoon halen , ze krijgen zoveel al op een verjaardag
Nou heb de appie opdracht voor het doen van boodschappen gegeven haha, komen ze dinsdag bezorgen. (Fijn als je werkt, en de verjaardag is op bevrijdingsdag en niet in de buurt van het weekeinde). Ook heb ik bij Bol de boekjes besteld voor het uitdelen. Dit keer thuis ook geen snoepzakjes maar boekjes. Judith, wij hebben een "Miele Keukentje" maar als ik het over zou doen zou ik voor het keukentje van de Ikea gaan. Deze hebben wij:
En dit het keukentje van de IKEA. Deze hebben vrienden van ons, en ik vind het eigenlijk toch net iets leuker, en de meiden lijken het ook leuker te vinden.
Bo kijk eens bij de Wehkamp, daar hebben ze in ieder geval dat huisje wat wij hebben (stond toen ook in die Gamma folder).
O ja, weet je wat ik eigenlijk wel wil voor Fay d'r verjaardag: (maar dan moeten we wel heeeel veel geld inzamelen, dat zal niet gebeuren ben ik bang)
Dat heb je idd gemist want ik had het heel plastisch omschreven hihi. In het kort: een kop vol snot! (heb ineens een deja vu haahha) Mijn Asthma speelt hierdoor ook weer op, dus deze mama zit weer aan de puf.
Ben helemaal van slag, me nicht belde gisteren op dat ze is bevallen van een jongen Pepijn, alleen hij kwam pimpelpaars eruit zetten, navelstreng zat om zijn nekje heen en hij reageerde totaal niet. Apgarscore van 0, traumahelikopter gebeld, 8x beademd, overgebracht naar het IC van het Wilhelmina kinderziekenhuis, daar ligt hij nu. Heb zo met d'r te doen, echt verschrikkelijk. Duimen jullie met me mee dat alles goed gaat komen? Bah wat een ellende allemaal, ze laten je in dit land ook zo lang doorlopen, ze was ruim 41 weken, heb toch echt het idee dat het daar aan ligt, ruimte in je buik wordt minder dus grotere kans dat zo'n baby verstrikt raakt. En ook nog eens thuis bevallen wat in zulke situaties echt niet meehelpt.... bah bah bah
hey gadver juud! wat verschrikkelijk voor de ouders en dat arme kleine jong, bah zeg en ook nog een thuis....now way! ik duim dat die er niks aan overhoud en gewoon hierdoor heen komt ze kunnen heel veel hebben die kleintjes maar dit is een ramp zeg! duim voor je
EVAN van harte met je 2 jaar!!!!!!!! maris en man ook gefeliciteerd met jullie grote knul en een fijne dag gewenst! xxx van ons!
zo ga lekker beau in orde maken en mezelf en dan richting me vriendin toe met haar dochter kunnen die meiden ff lekker spelen en mamas bij beppen word weer mooi weer heerlikj hoor alleen met koningendag weer regen zag ik grrrrrr....