Ja Fioon gelukkig komt het heel weinig voor en is het ook domme pech ook, wie weet komt alles wel weer goed. Ik hoop niet dat ik hiermee iemand aan het schrikken maak want dat is niet de bedoeling, twijfelde ook om het neer te zetten (ik ben wel zo'n iemand die dat zich aan gaat trekken vandaar) Dus Fioon geniet lekker van het mooie weer en van je buikie en van Beau!
Moet zo naar de kinderfysio en voel me echt zo niet lekker, echt zo'n vaatdoek..... Amy gaat zo naar mijn ouders, oma heeft d'r al dik een week niet gezien dus die krijgt afkickverschijnselen!
Wat een eng verhaal Juud! Meestal ligt zoiets niet aan het overtijd lopen hoor. Zulke gevallen zijn idd "domme pech". Alleen het feit dat ze thuis bevallen is, is niet bevorderlijk voor de hulp die op dat moment nodig was. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de verloskundige niet goed gehandeld zou hebben, maar qua aanwezigheid van apparatuur zou ik op zo'n moment het liefste in het ziekenhuis zijn. Juud, beterschap voor jou als je je niet lekker voelt (en deze gebeurtenis helpt daar natuurlijk ook niet bij ) Ik duim voor een goede afloop!
Daam dat is het eerste wat in me opkomt dat overtijd lopen, volgens mijn zh waar ik ben bevallen word de kans gewoon groter dat er iets fout gaat met overtijd lopen, vandaar dat ik daar aan denk. Het is ook pech, pure pech, vandaag is ook haar overleden broertje jarig en ze dacht dat ze die dag zou bevallen, ze heeft al zoveel meegemaakt, 3 jaar geleden alweer dat hij gestorven is aan een auto ongeluk, hij was net zo oud als ik toen 25, dus ze heeft al een boel ellende achter de rug!
Sjee sommige mensen lijken niet voor het geluk geboren zeg! Dan mogen wij ondanks regelmatige tegenslagen toch in onze handen knijpen! Heb je nog een update van het kleine mannetje?
Daam ze zou me laten weten als ze iets wist, durf d'r niet zo goed te bellen, weet soms ook niet wat ik moet zeggen. Ik laat het jullie wel weten, ik vraag me ook af wat de impact is van zuurstoftekort. Net bij de kinderfysio geweest en het gaat super met Britt, ze zit op het gemiddelde dus hoef pas volgende maan terug te komen!
Hee, wat goed! lekker hoor steeds minder "moeten" ! Hoe lang is Amy nou? Ik heb Mikki net gemeten en die is nu ongeveer 87 cm (tegen de muur met een losse centimeter)
Daam toevallig heb ik haar proberen te meten bij de kinderarts, daar heb je zo'n fijn ding aan de muur wat je naar beneden moet trekken, alleen Amy was doodsbang voor dat ding haha maar was ook iets van 87 cm, ze groeien zo weinig, maar goed ook anders zijn ze veels te snel groot haha.
juud je maakt me niet bang hoor met die verhalen ik heb al zoveel narigheid gehoord om me heen een meisje was 37 weken zwanger van een jongen die dus in de buik was overleden plots , net een goede check van de vk gehad en toen dat.... ben altijd bang geweest om van een jongen zwanger te zijn want mischien gebeurde mij dat ook...dacht ik maar nu ben ik gewoon positief en geniet van het moment en hoop gewoon me zoon gezond en wel over 6 weken op me armen te hebben ja wat het zuurstof betreft je weet het niet kan helemaal mis zijn of nauwelijks.....ik hoop dat die er niets van opgelopen heeft maar wat een drama zeg en dan ook nog de sterfdag van je broertje en dan je kind die daar kritiek ligt baaaaah hopelijk hoor je snel meer en posi nieuws zie je wel dat brittje harstikke goed gaat ! super meiden ben helemaal gesloopt alle energie is uit me was bij een dinnie tot net en we gingen ook nog ff de winkels bekijken van binnen ooo men ik ben zowat dood achter 2 boefen aan rennen en die van mij ging elk gangpad af en niemand die er ff tegenhield ofzo dus ik met die buik erachteraan en me dinnie had haar handen vol aan haar dochter die alle ballen uit de rekken knalde hahaha maar ik zag beau een bocht omgaan dus ben de tegengestelde richting in gehopt en stjakkie daar had ik haar in dr kippenekkie ooo wat een lol had ze zeg ze ligt nu iin bed en ik ga ook plat voordat me hoofd hie rop het toetsenbord neerploft.................
Hier bij mijn mammie.. Lekker uitrusten.. Zij past op Isa.. Ik hoef lekker geen huishouden te doen, Niet koken, alleen maar uitrusten.. Isa slaapt nu en ga ook slapen.. Mijn misselijkheid is wel een beetje over.. Zet pil heb ik vandaag niet genomen.. Maar heb gembercapsule gekocht en heb het geprobeerd, dus ga afwachten..of het echt helpt..
Oh juud toch wat een vreselijk nieuws , bah Hoop zo dat je in de loop van de dag toch nog goed nieuws krijgt .. Pffff
Juud misschien kun je haar gewoon een sms je sturen? Je hebt gelijk dat je misschien niet kan bellen, je weet niet wat ze aan het doen zijn natuurlijk... En haar man, of haar ouders? Weten die niet meer, oh meid ik vind het zo triest!!!
We hadden afgesproken dat zij mij iets liet weten als er nieuws is dus laat ik het daar maar bij, ze is nogal op zich zelf en wil alles zelf oplossen dus dat is ook lastig om mee om te gaan. Zelfs haar eigen moeder wil ze niet om haar heen hebben, ze hebben ook niet echt geweldig contact maar toch. Lief dat jullie meeleven. Janny ik moet 9 traktaties maken, alleen voor haar klasje dus dat is niet veel, er zijn ook 3 baby's maar die hoeven dan geen traktatie schijnt zo te zijn. Geven jullie de leidsters ook wat? Het moet hier ook verantwoord zijn dus ben de Hema net ingevlogen en heb ook zo'n toeter, rozijntjes en een ballon in een Jip en Janneke zakje en misschien doe ik er nog wat bij, was maar 5 euro kwijt wel weinig haha. Daam en kunnen slagen? Hier ook even naar de Intertoys geweest heb volgende week zaterdag ook weer een kinderverjaardag dus moest ik ook wat voor hebben en heb gelijk wat gehaald voor Noah! Fioon goedzo meid, lekker genieten, idd enge verhalen hou je toch wel.
Ik was voor 24 tractaties ong 10 euro kwijt Wij geven de juffen altijd wel iets, had nu 2 pakken bastogne duo;s koekjes mee gegeven. Voor Laura's 1e verjaardag had ik taart gebracht hihihi