Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    weinig ergens aan toegekomen.. Mike is vanaf 21uur onwijs aan het gillen geweest, wilde ook geen flesje drinken en weigerde vervolgens zijn bedje in te gaan. Krijst de hele boel bij elkaar..
    Dus die zit nog op....
    zucht , wordt een lange nacht denk ik weer...

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny, Ton en Mike gefeliciteerd met Laura, alweer 2 jaar!!!!
    Fijne dag vandaag met veel cadeaus en taart!!!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve janny van harte gefeliciteer met je dochter wat gaat de tijd hard he alweer 2 jaar.
    geniet ervan echt ze wordt maar 1 keer 2 he het zal niet makkelijk zijn voor jullie nu vrolijk te doen maar probeer het maar het is je zo gegunt

liefs miriam

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier wederom een logeetje (nichtje), wel gezellig, ik was op visite bij d'r moeder en ze wilde gelijk mee in haar pyjama en badjas hihi.
    Morgen lekker struinen langs kraampjes en naar de kermis.
    Wat moet je anders op Queensday?

Daam succes hoop dat je veel verkoopt!
    Ik heb mijn overtollige huisraad aan m'n nichtjes gegeven die zitten op een kleedje.

Gina hoe is het met de boys?

Naatje hoe is het met jou meid?

Nou we zullen zien meiden of de kapper gaat helpen, kan er toch niet veel aan verpesten.
    Soms zit het best goed helemaal mooi in de krul en dan denk ik...zonde!
    Maar dan gaat ze er weer aan trekken en dan is het net pluisje.
    Ze pakt namelijk een pluk haar als ze duimt, schattig gezicht maar niet hairproof hihi

Trusten meiden!
    xxx

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Janny, Gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Laura! Veel plezier vandaag.

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    LAURA....GEFELICITEERD met je 2de verjaardag!!! Heel veel plezier vandaag met veel kadootjes en taart!!!
    Janny, Ton en Mike...GEFELICITEERD met Laura haar 2de verjaardag!! Fijne dag!!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lieve laura! gefeliciteert 2 jaar!!!! met heel veel taart en speelgoed en gezelligheid!

papa en mama en broertje jullie ook gefeliciteerd!!!

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Laura van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag...

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Laura gefeliciteerd met je verjaardag!!!! papa mama en mike ook met jullie dochter en zusje! maak er een super dag van!!

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hier is het helemaal naatje.. Ro is ook ziek en ligt op bed, Lucas gaat gelukkig iets beter maar Noah is echt in een hele vervelende fase en die breekt me, naast de zorge om Lucas echt op..
    Hij krijst zo hard en overstuur de boel bij elkaar, zelfs als ik dit aan het tikken ben, dat de buren wel moeten denken dat ik mijn kind mishandel..
    Er is geen land mee te bezijlen dus heb besloten het nu maar te negeren (gister ook, toen had ik m in zn kamer gezet en toen konden mijn ouders hem thuis nog horen, Juud jij weet hoe ver dat nog is, dus kan je nagaan)
    Ik ben echt ff helemaal op.. gister zitten janken bij mn ma.. had echt het idee wat doe ik in godsnaam verkeerd.. gelukkig wist mn moeder me op te beuren dat het fase is en ik het gewoon heel goed doe maar anders zou ik zooooo gaan twijfelen!!!!! bahhhhhhhhhhhhhhhhh

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lieve meiden bedankt!!!
    Laura vond het vanmorgen in de kamer met de slingers en balonnen helemaal leuk!!! :)

Ze sjeest nu het hele huis door met de poppenbuggy!

Gina meisje toch bah, daar is idd helemaal geen klap aan zeg! Zou ik ook verdrietig van worden. Idd zeggen ze een fase.
    Zijn er vaste momenten dat hij zo gilt, als hij iets moet of wil? Of is het de hele dag door?
    knuffel voor jou meis!
    xx

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gina..vervelend dat juist nu Ro ziek is..twijfelen doen we allemaal wel een x geloof ik..de oplossing die je kiest negeren..had ik ook gedaan geloof ik...
    Anas..geslaagd kado dus de poppenbuggy!! Nog veel plezier vandaag.

Hier is manlief net weg. Hij is met een stel kameraden een weekendje weg. Wij gaan zo naar mijn ouders en morgen komen mijn schoonouders hier..

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, gefeliciteerd met Laura!!!!!!

Gina, helaas komen er regelmatig fases, en de ene is zwaarder dan de andere.

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Laura van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag !
    Evan, nog gefeliciteerd, was niet online op jouw B-day !
    hopelijk hebben jullie allebei een fijne verjaardag !!

Ga nog even teruglezen...

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Ga ik ook proberen hoor. Er moet wel het e.e.a. gebeuren, maar ik pak ook m'n rustmomenten ! :) Thnx voor de opmerking ;)

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja weet ik wel, maar soms heb je ff van die "klaar"momenten, dan is de koek ook bij mama ff op. Gelukkig kan ik waar de kinderen bij zijn kalm blijven maar toen mn moeder kwam vragen of het ging stortte ik in.. heb je weleens.

Ja vervelend idd.. hij slaapt nu geloof ik en Lucas ook. Ik ben met Noah en mn vader centrum ingelopen en komen net weer terug. Ik wou dalijk ff naar de kroeg gaan dus maar ff kijken of ro nog wakker wordt hahahah...
    Aantal collega's zijn daar vanmiddag en het is vlakbij huis..
    Nou ja, wachten het wel weer af.

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Wat een naar nieuws m.b.t. Pepijn. Hopelijk kan hij zich verder goed ontwikkelen en blijft hij stabiel !

Vanmorgen vroeg stond ik even na 8 uur op de vrijmarkt met een vriendin van me. Wel goed geslaagd, niet al te veel gekocht, maar wel nuttig; een mobile voor Ukkie en een zomerslaapzak voor Jayden.
    Altijd handig om er twee te hebben.
    Vriendin geslaagd voor fietsstoeltje en puzzels.

Straks nog even proberen contact te leggen voor het ledikantje voor Ukkie (via mp) maar eerst even kijken of het cake/brownies bakken goed gaat...het ruikt hier flink in de woonkamer in elk geval ;)
    Morgen namelijk mijn eigen B-day.

Fijne dag nog!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gina, het word mij helaas regelmatig beetje te veel met de dames. En dan ga je idd zo twijfelen aan jezelf. Ligt het nou aan mij dat ze zo zijn?? Maar ze kunnen gelukkig ook wel lief zijn, daar hou ik me aan vast.

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hier geloof ik zo'n zelfde fase....:( Wat een slopende dag. Niets is goed bij meneertje en alleen maar gillen en krijsen en dingen doen die niet mogen en vooral niet luisteren, bah.
    We waren nog even met mijn ouders naar het dorp bij hun gelopen vanmiddag maar Devrim wilde niet in de buggy maar ook niet lopen. Liet zich iedere keer op straat vallen om vervolgens niets te willen......

Het slapen ging weer wat beter maar de laatste week toch weer iedere keer 05.30/05.45 uur (Juud, ik had vorige week dus niets moeten zeggen erover....). Dus de hoop dat het beter ging is ook weer verdwenen.

Hopelij is ie de rest van het weekend wat beter te spreken en wat makkelijker.

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Juud, hoe is het nu met het zoontje van je nicht?

Deel Deze Pagina