Hoi meiden, Gina allereerst een mega hug van mijn kant, ik kan er over meepraten, heb ook zulke fases maar voornamelijk hier het probleem dat Britt iedere keer ziek wordt, buiten dat gaat het redelijk goed. Kan me voorstellen dat het heel zwaar is voor je en nu net ook weer als je aan het werk bent, maakt het extra zwaar. Ro ziek, zit ook niet mee, ook buikgriep? Soms is het alleen al heel prettig om bij iemand je hart te luchten en dat heb je ook gedaan en meestal scheelt dat wel want dan ben je het ook kwijt. Als je hulp nodig hebt, roep dan he meid!!! Aarzel dan niet, ik kan je ook helpen!!! Heb je ondanks alles wel een leuke Koninginnedag gehad? Amy zit hier al tijden in de ik kan niet luisterenfase, vandaag was ook een hele erge uitputtende dag. Daam nog wat verkocht, m'n nichtjes maar 30 euro dankzij het troosteloze weer.... Monica idd altijd afkloppen dat soort dingen, wel herkenbaar van niet in de buggy willen zitten en ook niet willen lopen, heb de halve dag met Amy op me armen gelopen, we waren ook de buggy vergeten.... Pepijn is THUIS! Wonderbaarlijk is alles helemaal goed! Ze hebben wel iets gevonden in z'n hersenstam, maar dat is puur toeval omdat ze al die scans gedaan hebben. Over 3 maanden wordt dat onderzocht! Ben zoooooo blij en opgelucht, vind het zo wonderlijk! Pepijn was ook best een zwaar kindje 3760 gram en 51 cm uit een meisje van 1.60 vind ik dat flink! Schijnt ook te schelen! Wacht voorlopig nog wel met kraamvisite, laat ze maar eerst van elkaar genieten! Janny leuke verjaardag gehad?? Hier dus de hele dag op stap geweest en ben gesloopt van het geslenter. Amy heb ik ook moeten tillen en die kan nooit stil in me armen zitten nee mevrouw beweegt dan lekker verder. Ze is zo'n ondeugd! Kermis vond ze wel leuk, maar was zo druk, werd echt helemaal gek daar. Hapje gegeten maar met Amy in een doodmoeie bui niet echt aan te raden, ze liggen allebei gelukkig te slapen en ik met de voetjes omhoog!
Hier net de meiden in bad gehad, ze vonden het allebei heel gezellig. Na het bad liepen ze boven heen en weer te rennen, vond ik iets minder leuk, maar de dames vonden het heel erg grappig (Sam kreeg slappe lach haha). En nu lekker op bed, de vloer nog even gedaan, zag er echt niet uit. Fay is nog aan het kletsen en aan het zingen Vanmiddag heb ik Avatar gezien, viel mij niet tegen. Man lag wel ineens te pitten hihi, ik vond het wel een vrouwenfilm hoor maar vond het een leuke film. Juud wat goed om te lezen dat Pepijn thuis is! Monica, jammer dat Devrim vergeten is waar hij mee bezig was (wat langer slapen).
Avatar heb ik ook gezien in de bios, vond 'm ook goed! Heb komt een vrouw bij de dokter gekocht, ramon wil die graag zien en misschien kijk ik ook mee, maar hou eigenlijk niet van tranentrekkers.
Fijn dat de kleine thuis is, Lafo..hopelijk over een paar maand ook een goede uitslag. Hier een lekkere dag gehad. Met mijn mams en Evan de stad in geweest. Lekker lopen tussen mama en oma in..helemaal trots liep hij. Nog 2 korte broeken voor Evan gekocht want die had hij niet meer...tenminste waar hij nog in kan. Lekker bij mijn ouders gegeten en daarna naar huis. Evan bijna direct op bed gebracht. daarna hier nog wat ditjes en datjes gedaan.
ik moet weer een hoop bijlezen.. ben bij pagina 377 gebleven. Hoop dat alles goed gaat met iedereen!! Kom snel weer tikken.. maar eerst bijlezen. Druk, druk, druk . xxx
Hoi meiden, Hier een hele leuke dag gehad, laura is lekker verwend, pop gehad, poppenwiegje, poppenbuggy, loopfietsje, boekjes, en wat little people spul kleurtjes etc. Laura ging pas om 2100 naar bed en toen hoorde ik haar nog hoera roepen hahahaha
Fijn dat Pepijn thuis is zeg! Hopelijk is het niets ernstigs op de scan... Meiden succes met de 'dwarsliggers/neezeggers' Naatje, succes met bijlezen, ik ga te bed. Morgenmiddag+avond huis vol visite.
Katje alvast gefeliciteerd. Janny klinkt goed allemaal, die cadeaus had je dat ook allemaal gevraagd? Waren er veel mensen? Zijn je ouders ook gekomen? Mariska lekker relaxed zo'n Koninginnedag!
Hai meiden!!! Juud, wat fijn dat Pepijn thuis is, een hele zorg minder! Nu idd lekker genieten en de visite maar ff op zn beloop laten!! Is lief meid, als het niet gaat laat ik t weten, maar kan meestal wel wat hebben, is idd net ff dat kleine stukje! Anas, fijn dat de dag geslaagd was, ze is idd lekker verwend! Naatje, haha kan me voorstellen dat je het af en toe niet bij kan houden, ik heb hetzelfde!! Monica, vervelende fase he.. pffff. He bah, wat balen zeg.. en ik had nog zulke goeie hoop voor jullie dat het nu beter werd met zn slapen... jammer! Hier een redelijke dag gehad.. Vanochtend kwam Lucas om half 5, tja na 2 avonden een extra fles is meneer eraan gewend haha... Maar hij poept wel weer vaste ontlasting dus ergste gevaar is geweken!!! Gisteren plaste en kwijlde hij dus ook niet meer, pfffff.. en zh zei maar dat ik ors moest geven en regelmatig moest aanbieden.. werd er helemaal gestressed van, maar eind goed al goed gelukkig!! Daarna heb ik kunnen uitslapen tot half 10 en Ro was ziekkkkk.. spugen en diarree... dus dat was balen. Ben uiteindelijk met Noah en mn vader de stad ingegaan, niks bizonders ff gewandeld enzo (vooral ik met Noah op mn arm want alles is eng hahaha) en smiddags ben ik nog ff uurtje alleen teruggegaan.. maar er was niet veel aan, vind het samen altijd gezelliger. Noah heeft verder wel redelijk zn best gedaan te luisteren enzo en ik kon hem gemakkelijk en gezellig wegleggen. Lucas niet veel later in bad en naar bed en toen hebben Ro en ik als dode vogeltjes op de bank gelegen want ik krijg er dus ook tik van mee, diarree en misselijk de hele tijd.. beetje jammer.. Ro is al naar bed en ik zit nog ff beneden. Morgen zouden de kids uit logeren gaan omdat we naar een verjaardag moeten maar miss blijven wij gewoon thuis als we ons nog zo voelen en gaan de kids alsnog uit logeren, ff ongegeneerd bijkomen. Doe trouwens sinds hij zo uit zn dak ging gister m naar zn kamer als hij zo is.. ff afstand creeeren tussen ons. En moet zeggen, het helpt. Hij kan daar ff spelen en tot zichzelf komen en ik beneden ook. Na een half uurtje ga ik m dan halen en dan zijn we allebei weer gekalmeerd. Ben erachter dat we zo niet in een circeltje komen.. Vandaag was hij zelf in zn bed gekropen en gaan slapen hahaha... Misschien moet ik m smiddags toch maar weer een uurtje naar boven doen, dat hij dan zelf kan kiezen, spelen of toch ff slapen. Nu doe ik dat niet meer maar soms is hij gewoon echt moe, maar meestal rond vier uur, te laat voor slaap... lastig hoor deze fase.. maar ja komt goed!
Is zeker lastig Gina, schijnbaar heeft hij toch nog soms behoefte aan een slaapje zo te lezen, al is het maar een klein uurtje. Voor jou ook wel lekker. Ja samen is ook veeeeel leuker! Hoop niet dat je heel erg ziek word! Gelukkig met de kids gaat het weer beter! Ja stressen he een buikgriep, begrijp het helemaal! Nou lekker onder de wol!! xxx
hallo! Alleereerst: Laura, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Askim: balen dat het nog steeds niet lekker gaat met slapen Juud: geweldig dat de kleine pepijn lekker thuis is! ik zou gewoon een kraamafspraak maken hoor! Niet te lang wachten , want dan krijg je misschien op je donder waar je blijft hahaha! Gina: hopelijk ging jouw dag verder redelijk met je dwarsligger! Ik duim dat het een fase van één dag is geweest! O ik lees net dat het al beter ging! Goede oplossing zo even naar boven. Daar hebben jullie allebei wat aan. Beterschap! Katje: alvast gefeliciteerd! Naatje: succes met lezen of heb je het al opgegeven? hihi Vandaag 115 euro gescoord op mijn kleedje. Nou hed ik ook wel een fiets te koop dus dan tikt het lekker aan. Al met al ben ik heel erg blij en ondanks het weer was het erg gezellig! Ik heb ook nog een leuk spijkerbroekje (vingino), blousje en shirtje voor Mikki gescoord en een tuinbroek voor Senna. oja ook een rok voor mezelf! Dat is al van die 115 euro afgetrokken dus ik had eerst nog meer!
morguh! gina herkenbaar maar hier niet de hele tijd door alsze dr zin niet krijgt dan gaat ze huilend wegrennen en op de kont zitten met dr armen overelkaar ....ik negeer het tot nu toe ..en helpt mischien zit noah zichzelf in de weg en heeft die een uurtje pitten nog nodig..kunnen jullie allebei ff toto rust komen want je hebt nog een kleintje rond je heen...knuf! laf wat een super nieuws van de beep van je nicht...hopelijk niks raars uit die scan bah daam jij heb lekker verkocht! leuk gescoord ook nog voor jezelfs en mikki leuk hoor anas leuk dat laura zon leuke dag heeft gehad hier leuke dag gehad eerste weggeregend dus naar huis gegaan omgekleed en ff gegeten toen het opklaarde lekker naar papa en opa en oma gelopen die op de braderie staan tegenover de kroeg, altijd geslaagd dus! heb iedereen weer gezien en gesproken dus was een geslaagde dag beau heeft het tot half 8! uit gehouden lekker met andere kindjes gespeeld en de laatste uurtjes in de wagen lopen friemelen aan een doek van me die ik om had...idiaal kind dus! de hele dag rottigheid gegeten en savonds om 8 uur nog met mama en papa chinees met pittige kroepoek gegeten dat vind ze zoo lekker haha 10 uur sliepen we alle 3....
hallo meiden! Juud: Mijn ouders zijn sochtends apart een uurtje geweest. Ik wil ze ook niet buitensluiten.Maar ik wilde ook niet dat ze de avond zouden verpesten.... ( bedoel de sfeer wordt er niet beter op natuurlijk) Wij hadden zelf die pop enz gegeven ik had alleen wat kleurdingen , kleertjes en boeken gevraagd. ze heeft al zo veel speelgoed. Gina wat goed dat je het zo hebt op gelost, ws heeft hij dus wel echt behoefte aan een rustmoment op de dag slapen of spelen en is hij dus oververmoeid smiddags... Goed dat je dat zelf hebt uitgevogeld en dat het ook helpt wat je nu doet Vervelend die buikgriep bah, hoop dat je niet heel ziek wordt. Daam zo dat is lekker geld! Daphne heb jij eigenlijk wel hulp in je gezin? Ik bemerk toch vaak dat je het moeilijk vind met de 2 meiden, kan er geen maatschappelijk werker ofzo wat ondersteuning aan je bieden? Ik vind die vrouw van stevig ouderschap nog altijd een hele uitkomst!!!! Het helpt toch om het van je af te kletsen! xx ben t allemala verder alweer vergeten ...pffff
Oh ja arme mike de afgelopen 2 dagen echt een hel met de fles van 1930.. weigeren , krijssen, draaien echt heeeeeeeeel erg vervelend.. Gisteren ook weer, uiteindelijk dus zonder fles om 2130 op bed gelegd, ( net als eergisteren) Haal ik m vanmorgen uit zijn bedje en zet m inde wipper... zie ik ineens dat zn hele linker oortje vies is.. Ws had mijn lieve mannetje dus een oorontsteking Arme knul, zal hij dus heel veel pijn hebben gehad *bah* Ik had t nooit bemerkt, hij drinkt de rest vd flessen wel, en had ook alleen maar 37,5 en niet hoger.. gek hoor. Hoop dat hij nu lekker goed opknapt en geen last meer heeft.
ach gosh arme mike ! hij ook al aant tobben met zijn oortjes....ben je lanmgs een ha geweest? of heb je spul ervoor? hier gezellig druk dagje gehad en de baby is geen sec. stil geweest pfff als het maar net zon 1tje is al zijn grote zus zijn mama en papa binenn nu en een half jaar overspannen hahahhaa
Ben niet bij de huisarts geweest, als het doorgebroken is en hij geen koorts heeft heeft het geen zin naar de huisarts te gaan... Het lijkt nu ook al niet meer te lopen, dus denk dat hij nu wel opknapt, moet maar ff kijken hoe het vanavond met de fles gaat. Hij is nu weer hardstikke vrolijk en lief heel de dag.
Janny, bij Fay kwam de koorts de tweede dag van haar loopoor. (wel binnen 24 uur) en daarom dus antibiotica. Ik heb net kaartjes voor K3 besteld hihihi, dus op 20 november gaan wij in Eindhoven naar K3. Fay gaat ook mee, die zingt nu al mee, kan het niet maken om zonder haar te gaan. Mijn schoonma gaat mee, ze zei net dat ze dat ook leuk vond, nou prima. Zitten op de 4e rij. Wil alleen 1e rang, hoop dat we dan ook echt goed zitten . Denk dat dat al beetje cadeau is voor Sam d'r verjaardag haha.
Daphne hij lijkt nergens last meer v te hebben, maar ik hou m in de gaten hoor. t loopt ook niet meer. En hij heeft 37 nu . wat wel n drama is hier is t eten. 18u eet hij n potje en toetje, maar hij weigert nu al 3 dagen de laatste fles... en ligt dus weer zonder eten in bed... iemand n tip ?? Dames hebben jullie nog goede tips tegen enorme jeuk tijdens de zwangerschap?? mijn schoonzus wordt er gek van...
Goedemorgen.., Anas..hoe gaat het nu met Mike? Ik hoop dat hij geen koorts heeft gekregen vannacht. Daphne..leuk naar K3.. Geen tip tegen jeuk..ik heb er in het begin erg last van gehad. Nu gaat het wel...zorg dat alle haartjes op de jeuk plekken weg zijn zodat ik kan smeren met nivea als ik weer jeuk krijg. Het verlicht een beetje maar jeuk is echt erger als pijn!! Vanmiddag komt manlief weer thuis en krijgen we nog verjaardagsvisite..als dat weg is ga ik de slingers opruimen..vakantie zit er weer op en morgen weer aan het werk tot aan mijn verlof.