Juud beterschap met Ramon!!! Hier heeft mike koorts 38.7, maar ja dat is ook bijna onvermijdelijk met Laura en dr baccillen Dus meneertje ligt met een paracetamol in bed ! Duowagen heb ik nog weinig gebruikt, ben weinig met beide kids op pad geweest. Ik wil zoiezo een board aanschaffen voor achter de wagen.. Verder heb ik me rot gelachen om laura, die maakt ondanks dat ze ziek is ook een onwijze sprong mee ze zegt ineens 3 woordjes zinnenzoals opa jas aan , hihihi Of ik zeg waar ga je morgen heen en dan zeg ik Juf en dan zegt zij kindjes hihi Net was ze uit bed gekropen met haar slaapzak en zat ze op de deur te timmeren , schijnheilig gezicht trok ze en dan heel droog... "IJS !!! " met andere woorden ik wil ijs... En ook veel 2 woordjes zinnetje erg leuk
Leuk Janny hier niet meer dan 2 woordjes achter elkaar maar dat dan wel steeds vaker, puzzelen zeg ze tegenwoordig en dat zegt ze zooo lief hihi Beterschap voor Mike! Huis aan kant? Naatje trusten!
Ik vind het ook een onderneming om weg te gaan met 2 kids en heb de duowagen alleen nog gebruikt voor hier in de buurt en als ik met Ramon weg ga verder nog niet heel veel maar heb 'm wel nodig.
Ik heb idd bloed laten prikken, maar mijn hb was eigenlijk heel goed! tegen verwachting in eigenlijk. mijn leverfunctie was wel iets afwijkend, maar verder eigenlijk niet veel schokkends eerlijk gezegd.. dus ik denk toch oververmoeidheid ofzo
hey dames te veel geschreven om overal individueel op te reageren maar mij is gezegd dat een fruithap extra is en wanneer je de groentehap met toetje doet is het vervanging van 1 fles jaja ik weet ook iets wat ik niet aan jullie hoef te vragen haha al hier een meisje was gekomen was het tess geworden en als tweede naam evelien vernoeming naar bart zijn overleden moeder. vandaag zou ik gaan winkelen met vriendin maar helaas belde ze net af dat ze ziek is het heerst ook wel enorm hoor overal ik ben net vorige week ziek geweest en nu begint mijn keel weer zeer te doen en stem weer opnieuw kuren te vertonen bagger maar ja nu andere planning gemaakt en uiteindelijk ben ik nog even druk tot drukker haha maar dat geeft niet heb een auto en ga dus allerlei dingen doen die ik normaal met een auto zou gaan doen. ikea wil ik heen om 11 uur op koffie bezoek en dat moest echt al heel lang daar heen dus komt nu mooi uit. vanmiddag rijssen in en dan om 4 uur bart weer ophalen pfff druk dagje hihihi maar heb d'r zin in de werkende mama's werk ze andere dames geniet lekker thuis van de kindjes gr miriam
Jeetje meiden wat is het rustig hier....iedereen een winterslaap aan het houden zzzzzzzzzzzzz Miriam lekker druk dus, ja echt heel veel mensen zijn ziek ook in mijn omgeving viel mij ook al op. Janny hoe gaat het met Mike en Laura allebei beter?? Gina hoe was het bij de dokter met Noah en Lucas?? Hier vanmorgen tandarts geweest en gelukkig niks aan het handje, daarna me nieuwe rijbewijs opgehaald, toch wel handig zo'n pasje ipv dat papieren ding.. Ben net thuis met Amy die heeft weer 4 poepluiers gehad vandaag, dacht dat we er van af waren maar helaas..maar ze is wel gezellig dus ze zal er wel niet veel last van hebben!
Hier druk dagje gehad.. Bezichtiging is geweest.. geen idee hoe dat dan verder gaat. heb er niets meer van gehoord in elk geval. Auto is professorisch gemaakt, eigenlijk moet er een nieuwe uitlat onder, nu is ie gelast! scheelt nogal nu 30 euro kwijt. Mike heeft nog koorts, drinkt met moeite 100cc per flesje dus 400cc per dag.. erg weinig maar ik krijg er geen druppel meer in terwijl ik het steeds aanbied... Laura is op het KDV geweest vandaag, daar was ze wel wat stilletjes geweest. Verder is ze nu lief aan het rommelen. Hele onderkantje is kapot van de antibiotica, en nu heeft ze een zalfje gekregen van de dokter , hoop dat dit werkt. ik zie ook tandjes doorkomen hier en daar... dus dat zal ook niet lekker zijn.
jullie dachten zeker niet te veel kletsen miriam kan het niet bij houden anders nou thanks haha o spannend janny wat voor gevoel heb je er over of waren jullie weg toen ze kwamen nou toedels meiden
Miriam ik heb geen idee, ben die mensen 3x tegengekomen, lange verhaal haha hoe dan ook ik weet dat ze ong 50 zijn, net een kleinkind van 8 weken hebben en dat ze dus op zoek zijn naar een huis en dat de oplevering niet direct moet zijn zeg maar nogal lang duren maar ik heb dus geen idee
Hai meiden!! Hier druk dagje gehad.. vanochtend kreeg ik visite van collega en dr dochter, errug gezellig en vanmiddag wezen wandelen naar de stad snel rondje, brrrr koud!!! Noah heeft verhoging maar is wel gezellig en lief.. Vanmiddag weer collega op visite, zijn de collega's van mn zondg werk, dus praktisch familie allemaal.. van elkaar in elk geval hhahahaha... Morgen ook weer visite en als goed is, Juud laat maar weten als het niet zo is, gaan we naar de jungle.. en dan donderdag trouwerij en vrijdag moet ro alweer ff naar zn werk want zn school komt langs en weekend werk ik dus druk druk druk en daarna gaat ro weer werken dus begint gewone leven weer een beetje!!
Wat zeg je nou Gina ga je alweer werken??? Jeetje dan is het nieteens 3 weken geleden, moet jij niet eens even gaan genieten van je kraamtijd?? Dat is nog 3 weken he hihi Ja morgen gaan we, ik heb om 09.00 intake gesprek van de creche dus hoop het 10.00 te redden, weet niet hoe lang dat gaat duren maar misschien dat ik een kwartiertje later ben, ik sms je wel als ik daar weg ben goed??? Ja morgen gaat Britt voor het eerst wennen maar ben er niet zo emo onder komt ook dat ze al zoveel nachtjes en dagen van me is weggeweest in het zh dat dit niks voorsteld! Vrijdagochtend ook weer een wenochtendje en dan is ze er klaar voor de week erop. Miriam ja jij ging klagen en je ziet het iedereen luistert naar je hihi Noah koorts?? Die is de laatste tijd ook wat vaker ziek he?? Hier net dunne luier nummer 5 gehad, jakkes...ik vind wel dat ze een opgezet buikje heeft, of het is me niet eerder opgevallen anders ga ik toch voor de zekerheid even morgenmiddag naar de ha.. Gina hoe was het bij de ha met je 2 knullen??
Hai, Hier is ook niet veel gekletst vandaag . Lees een hoop zieke kindjes... allemaal beterschap. @ Anas.. spannend die bezichtiging.. hoop dat je er wat over hoort. @ lafo.. ben benieuwd op het kdv. Hier de meisjes ook ingeschreven.. voor de vrijdag. Ze staan op de wachtlijst dus we wachten rustig af. @ Gina. Alweer werken???? pff niet een beetje snel? Wat voor werk doe je? @ Hier.. Zoë wilde weer eens niet eten vanavond.. maar ben erachter. Had even snel een potje olvarit gepakt. En volgens mij is ze die een beetje zat (kan ik me ook wel iets bij voorstellen). Want die bordjes van olvarit vind ze prima, maar de potjes is elke keer drama. Verder MP afgestruint en in onderhandeling voor een ROZE easywalker (duo).... waarschijnlijk vrijdag langom te bekijken. Ben benieuwd hihi. Kan ook die van een vriendin overnemen, voor 150/ 200 euro maar die is veel ouder. Deze is 1 1/2 jaar oud en mag hem ophalen voor 225 euro... Zoë had vanmorgen bij de kinderwagen van mijn vriendin op het plankje gestaan.. ff proefgereden.. na 3 min. zei dametje "klaar"!! En ze kwam net met haar koppie boven de wagenbak uit... volgens mij stond ze echt niet lekker. Zoë ligt nog te spoken in bed.. pffff. Ze was weer lekker vermoeiend vanavond en John was werken dus mams hier had haar handen vol . Ik kom zo nog wel ff kijken.
haiii!!! nou meiden ben benieuwd hoe die van mij het straks vind op zon plankje mee te rijden want dat was wel de bedoelign maar goed me meisje is dan alweer 2 jaar hier rustig avondje eindelijk de draadlooze internet kunnen vinden en hij werkt pffff voor hoelang sjtee anas wat snel meid! hopelijk brengen ze snel een bod uit duim voor je
Ik dacht eerst; een berg bijlezen, maar zoals velen al zeiden; het viel wel mee vandaag Morgenmiddag check up bij de VK mét echo. Broertje van Wouter gaat mee, die vindt het wel leuk om ook eens te zien. Wouter zelf gaat weer werken (jippie !). Jayden is de afgelopen dagen ook gewoon thuis geweest, het lijkt ietsje beter te gaan met de hoofdpijn aanvallen. Hopelijk blijft dat zo Maris: Wouter heeft nog zo'n 7 weken tot de 20 weken echo...dus voorlopig zal hij z'n hoofd er niet over breken. Las vanmorgen in de telegraaf (heb ik tijdelijk abbo op) een artikel over mensen die tegen de 20 weken echo zijn omdat het aantal abortussen zou verhogen ofzo...omdat mensen dan weten dat er 'iets' met hun kind is. Verder op het werk druk aan het oefenen voor eindtoets cito met groep 8. Volgende week dinsdag, woensdag en donderdagochtend is het zo ver. Ben benieuwd hoe ze het er vanaf brengen. Is voor mij ook eerste keer dat ik leerkracht van groep 8 ben, maar gelukkig heb ik duo klas voor de afstemming zegmaar. Ga nu naar bed, merk dat ik moe ben. Gister film gekeken en toen (pas) 22 uur naar bed, laat voor mijn doen de laatste tijd. Dus nu weer voor half 10 er in liggen maar
Hoi, Jullie zijn lekker rustig..haha.. Miriam..druk druk druk...maar wel gezellig!! Anas..ik hoop zo voor jullie dat jullie snel kunnen verhuizen!! Naatje..handig zo'n potje maar kan me voorstellen dat Zoë het niet meer wil. Ik heb hier nog 1 staan met vis die vind Evan nog wel lekker.. Evan wil nu al niet meer in de buggy dus als hij nu wil lopen kan hij dat over 8 maand ook wel..Verder hier alles goed. Mocht vandaag wat langer slapen..moest om 10.15 beginnen..heerlijk dag gehad..lekkere lange rit gehad en dan met zulk weer..heerlijk..gelukkig doet de verwarming in de bus het perfect.
Ja ga de zondagen weer doen, maar dit weekend ook de zaterdag.. wel gebroken of korte dienst want wil tussendoor naar huis kunnen. Nee joh, wil helemaal niet zolang kramen, is nks voor mij, weet je toch!!! Is goed, sms me maar als je daar weggaat, voor mij is toch 5 min lopen! Naatje, ik werk gewoon op kantoor maar heb bijbaantje achter de bar in een sportcafe, doe ik nu al 12 jaar.. Ben benieuwd hoe het morgen gaat met Britt juud!!! Ben alleen met Lucas naar de ha geweest want Noah zn beentje is over!! Lucas was alles goed mee, longetjes schoon, hartje klonk goed en zn fontanelletje was ook prima.. dussss... Hmm Noah heeft geen koorts hoor, heeft 38.1 dus valt mee maar viel me wel op dat ie warm was vandaag.. verder mankeert hij niks eigenlijk.. niet verkouden ofzo. Nee hoor, valt wel mee.. hij is verkouden geweest en het duurde ff voor dat doorzette..