Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    19 weken..

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mariska, mooi buikje meid, is echt goed te zien hoor, denk helemaal als je zit!!
    Waar hebben die collega's hun ogen zitten haha

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Maris... dan was jij vast een uitzondering met het puberen hihi ;). Je hebt al een lekker buikje.. dat ze het nog niet gezien hebben op je werk... pff mannen hahaha. Maar is wel lekker... eerst dat contract maar ondertekenen.
    Wij waren erg vroeg met het invullen van de belasting, want wilde het geregeld hebben voor ik ging bevallen, want dan zou er vast niks meer van komen. Dus ze hadden het al in februari binnen. Maar schijnt dat het niet uitmaakt wanneer je het invult.. zegt niks over wanneer je het terug krijgt. Als ze het maar voor 1 april hebben.

Ik wilde net aan de schoonmaak werd natuurlijk Milou wakker.. maar die ligt nu lekker in de schommelstoel en is door het gewieg in slaap gevallen hihi. Dus ik ga NU wat doen voordat mijn tijd om is... ik ben altijd zo'n heerlijke treuzelkont ;).

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    pyamapapje vult echt goed.. Isa werd snachts ook wakker voor een flesje, maar toen we hem pyamapapje gaven werd hij niet meer wakker. Dus ik zou met 6 mnd pyamapapje proberen te geven..

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik en Isa zijn een paar uurtjes naar buiten geweest.. Moest naar de bib boeken teruggebracht, De boeken waren te laat, moest een boete van 3 euro betalen.. Boodschappen gedaan bij de aldi en nog naar de ziekenfonds gegaan om ons dokternota in te leveren.. En nog naar de apotheek geweest voor mijn misselijkheid, ik heb andere medicijnen gekregen. Hopelijk gaan die dan helpen..En onderweg naar huis IS Isa in slaap gevallen. Heb hem wakker gemaakt beneden bij de ingang. Meneertje wou niet zelf naar boven, maar moest gedragen worden. Maar Isa dragen met 2 boodschappen tassen gaat moeilijk.. Dus moest hij huilend zelf maar naar boven.

Hier krijgen we maar 60 euro van de belasting..

Isa is eigenlijk een brave jongen.. Wel gaat hij huilen als hij iets niet krijgt.. En soms slaat hij ook.. Maar dat doen alle kindjes volgens mij.. Voor de rest heb ik gelukkig geen last van Isa..
    Hij is nu teletubbies aan het kijken..

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hahaha dat zei ik ook al.. Het is wel echt te zien hoor.. Maar volgens mij draagt ze op haar werk een losse blousje, dat je haar buik niet izet..

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

maris idd die mannen waar zitten hun ogen hahaha
    mooi buikkie meid echt een zwangerbuikkie!

nou hier ligt beau in bed appeltaartt verder afmaken want wou het gisteren doen maar geen puf
    en nu net de appels geschild en alles bij elkaar gegooid nu alleen nog het deed doen
    maar wou dat doen als beautje sliep

zo alles is ook weer lekker schoon heerlijk hoor
    me nesteldrang komt op gang!!!
    trouwens vandaag is beau heel erg lief en gezellig
    ze heeft vanmorgen haar broodje op en net ook 2 broodjes dus mama klaag niet verder meer ;)

naatje hahah oo ik hoop dat die vlieger op gaat
    ik heb en peuterpubertijd gehad en die gewone hahaha allebei zeer erg volgens me moeder;)

wat je zegt idd van zoe dat ze die ene dag in de week gewwon ff wat anders eet maak toch niet uit idd
    vind het goed van de leidsters dat ze haar dan een ander alternatief geven

hier gaat me meisje na 17 aug voor het eerst naar de creche ... kon ook nu maar ze krijgt ook al een broertje net andere kamer
    nee we wachten nog wel ff dan
    alles op zijn tijd

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik doe trouwens mee met de prenatal fotowedstrijd....
    fotowedstrijd.prenatal.nl (zonder www ervoor).
    Als je bij zoeken intoetst: chillen in het zonnetje zie je een foto van Zoë in de draagzak.. willen jullie ook op ons stemmen?

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik draag idd wijde bloesen op het werk maar een lange sjaal die ik zo draag dat die over mijn buik hangt. Als het koud is ook nog een fleece vest..Als ik mijn buik op de foto zie is ie dikker dan als ik hem zo zie..
    Wij zijn net naar het zh geweest vor mijn man. Hij is al wel een jaar verkouden. Medicijnen helpen niet....nu gaat hij voor een operatie. Gepland in het begin van mijn verlof...dat scheelt een hoop geregel. Hier is het allemaal net anders om als bij jullie..ik werk en hij thuis dus als hij uitvalt moet ik nog al wat regelen. Maar zo is het opgelost...
    Nu eerst een broodje eten en dan zal ik ff kijken Naatje!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat een schat is Zoe..
    Ik heb gestemd.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nazli hopenlijk werken de nieuwe medicijnen.!
    Je bent er dus lekker ff uit geweest.

mariska mooi buikje hoor, dat ze dat nite zien vind ik knap :)
    Tegn de tijd dat jij verlof krijgt, kan je gelijk met verlof als dat nog langer duurt! Hoop voor jou dat ze snel opschieten, kun je er niet eens achteraan gaan? Of moet je gewoon wachtten.?

Juud PB ..

Hier druk aan de schoonmaak geweest, en alles lekker gelucht, nu even mijn kast uitmestten en dan ga ik ff snel naar de winkel en dan de kids ophalen.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    naatje ik heb ook gestemd

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anas, Het was wel koud buiten.. Maar is wel goed voor ons frisse lucht.. Ik vind voor Isa ook zo zielig, wanneer hij naar buiten wilt, dan heb ik geen zin.. ik hoop ook dat de medicijnen dit keer goed helpen..

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mariska, weet jij het geslacht nog niet??

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..contact gaat 13 juni in dus voor die tijd zal ik hem wel hebben. Had deze week al gevraagd aan mijn directe chef maar hij wist het ook niet..

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nee..ik heb sinds 12 weken geen echo meer gehad hoor..

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik werd net gebeld door een uitzendburo voor een baan als poetsvrouw, voor alleen volgende week, 3 dagen, maar omdat het in een chemisch bedrijf was hebben ze gezegd dat het niet goed is om als zwangere daar te werken.. Dus gaat niet meer door..

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mariska je hebt pb, had je vanmorgen al een bericht gestuurd, weet niet of je het al hebt gelezen.

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Had ik net gelezen voordat we hier naar het zh moesten..heb je pb gestuurd..

Dames..zouden jullie voor een schommelwieg gaan die je wel vast kan zetten of voor een vaste wieg?
    BabyPlanet - Webwinkel
    Gaat om de 2de van de eerste rij of de onderste rij de eerste 3 (zijn hetzelfde alleen de kleur niet)

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oefff meiden
    dacht net dat het was begonnen zeg
    we gingen naar de winkel ff moederdag kadootje kopen
    begon in de auto me toch een felle pijn rechts in me buik
    oo en het werd alleen maar erger
    dus manlief wou al naar de vk door rijden maar ik zei mischien zakt het door te lopen iets af
    nou was net een oud wijf en ik moes zo nodig plasse dat ik ff moest stilstaan want anders hield ik het niet meer
    het is nu nog steeds zo alleen minder maar oeffff
    alleen rechts is het ook...banden?
    maar goed kleine was de hele dag heel rustig en is nu alleen maar met zijn kont aant draaien
    heb ook harde buiken
    en steken van onderen
    gisteren bij de vk was die nog niet ingedaald of wat
    maar was me toch ff een tikkie nerveus net hahaha

Deel Deze Pagina