zou voor die onderste gaan maris lekker toch als je de optie heb dat die kan schommelen hier de celine wieg dus kan niet schommelen zou wel kunnen aan een haak die er zijn maar goed hij is zo groot die van jouw is klein dus zou ik voor de onderste gaan
Bo..kleine misschien bezig met indalen? Zal ook ff de vk bellen als je het niet vertrouw.. Nazli..wanneer moet jij weer voor controlle?
Mariska ik had voor beide kinderen een schommelwieg, moet zeggen dat ik niet veel geschommeld heb , want beide kids zagen het bed en lagen redelijk vlot te slapen hihi Ik zou dus een van de onderste 3 kiezen Kun je geen wiegje via marktplaats zoeken en die zelf mooi verven of wil je graag een nieuwe ? Ook is het verstandig om te kijken welke het grootste is, en waar de kleine dus het langste in kan liggen. Sommige wiegjes zijn namelijk maar heel klein/smal. succes met uitzoeken!
Bo klinkt als indalen, kijk ff hoe het gaat en als je het niet vertrouwd even bellen hoor! dan ben je weer geruster misschien. x
Bij de onderste geven ze maat 40x90 aan...die andere 40x80.. Zelf zaten we ook aan de onderste te denken..Evan was ook een makkelijke slaper maar ja zul je net zien..
dankje meiden het is nu zo goed als afgezakt alleen oeef zijn voeten zitten heel hard te duwen nu in me zijkant net onder me ribben nog 5 weken en dan ben ik uitgeteld nog 3 weken is me meisje alweer 2 stjee wat gaat alles toch snel!
Ja nog een weekje, ik moet mezelf echt in acht nemen. Werken is gezonder voor mijn lijf denk ik, nu neem ik snel teveel hooi op mijn vork. Ga aan de slag in het huishouden of met voorbereidingen Jaydens kamer. Word onmiddelijk afgestraft; loop nu met rug/zij pijn. Vannacht amper geslapen omdat er een kat aan het janken/krijsen was. En niet eventjes, maar de hele nacht (wel met ademhalingspauzes) ben uiteindelijk op de slaap bank gaan liggen. Pfff wat een ramp, dat wordt vroeg naar bed vandaag en de oordopjes in de aanslag houden ! Einde klaagzang
Dat van dat werken herken ik, Katje!! Een dag op de bus is een stuk rustiger dan thuis zijn....haha.. Vreselijk een jankende kat..vooral als je niet weet waar die zit...grrr...
Als hij vannacht weer jankt gooi ik gewoon water over de schutting aan de 'verdachte' kant. Wie weet schrikt het af...en houdt hij z'n mond. Of wordt hij/zij vannacht gewoon binnen gehouden door de baasjes. In elk geval ga ik vroeg in bed liggen vandaag. OF het film kijken/ boek lezen en gewoon gelijk snurken wordt... ik denk het laatste @ Naatje; heb gestemd @ Maris; fijn zeg die 20 weken echo op 20 mei, makkelijk te onthouden Verder ben ik vandaag naar mijn moeder gegaan, waardoor ik niets in mijn huishouden heb kunnen doen behalve twee wassen draaien. Helemaal goed dus , voor mij althans. Ook even naar meubelboulevard Beverwijk geweest, wat een leegstroom daar zeg !! Vergeleken met de laatste keer dat ik daar was althans...veel minder zaken. Maar goed, de piet klerk zat er nog en de beter bed en dus kon ik mooi de twee kasten vergelijken die we misschien wilde kopen voor Jaydens kamer. Uiteindelijk is het een grote kast geworden, met schuifdeuren, extra plankenset gekocht, zodat het ook als opbergruimte voor wat speelgoed/boekjes kan dienen. Verder moet hij met deze linnenkast doen tot hij op zichzelf kan wonen, hihi, het is namelijk eigenlijk één voor 'volwassenen'. Gaan nu Jayden naar bed brengen
@ bo.. hoe voel je je nu? Alles weer rustig? Anders wel ff de Vk bellen hoor!! De beeb moet nog eventjes binnenboord blijven. @ Katje.. zet de emmer water maar vast klaar.. wat vreselijk irritant zeg! Wanneer ben jij voor het laatst in Beverwijk geweest dan hihi... laatste tijd is er niet veel veranderd volgens mij . @ Mariska.. hopelijk dat de operatie wel helpt bij je man. Ik vind die Celinewieg wel erg schattig... maar schommelen is misschien ook wel handig... lastig . Bedankt allemaal voor het stemmen op de foto!! Zoë is vandaag weer op het KDV geweest en is supergoed gegaan. Ze heeft heerlijk gespeeld en geknutseld. Eten wat minder en drinken alleen helemaal niet. Maar dat gaat tzt vast goedkomen. Zorg wel dat ze 's ochtends een flinke beker drinkt en als ze thuiskomt drinkt ze ook een flinke beker leeg. Niet drinken werkt helaas niet voor dametje als chantagemiddel . Hier vandaag de benedenverdieping gepoetst, keukenkastjes ook gedaan. En net weer de was gestreken en gevouwen.. Nu lekker op de bank x-factor kijken.
naat je bent lekker bezig geweest had ik gisteren ooo wat een poetsdrang zeg ging vanavond me vluchtkoffer klaar maken maar heb hem deels weer uitgepakt hahaha ja hoe gaat het ben heel erg moe me darmen doen raar en de kleine is echt aan het schuiven pff harde bulten rechts war het pijn deed het gaat wel lig al de hele avond in bedje met laptop en xfactor denk dat hij gewoon mama aan plagen was heel erg meiden kreeg het ff spaansbenauwd en vroeg aan manlief kan die niet komen zonder bevalling??? ben ineens een beetje bang voor de bevalling aant worden komt die bekend voor? mischien omdat ik weet hoe een bevalling nu gaat en met beau ging ik er blanco in
Goedemorgen Meubelboulevard kom ik niet bepaald vaak ofzo Vorige keer zat er nog een trendhopper en een sander meubelstad enz. Nu niet meer. Laatste tijd ben ik sowieso alleen bij makro met m'n moeder of bij prenatal geweest daar. Maar nu dus even op meubeljacht. @Mariska; ja dat hoop ik ook Als ik het zo hoor...wat doet Evan er allemaal mee?? Heb trouwens erg goed geslapen vannacht, lag er om 21 uur al in en sliep vrij snel ook. Wouter was naar een vriend toe dus ik had het huis alleen. Jayden nog wel even toe moeten spreken dat hij toch wel moest gaan slapen om 20.45 uur. Blijkbaar had dat effect, want daarna was hij stil. Was er zelf verbaasd over