Zo net even bij de Action wezen shoppen. Wilde ff kijken of ze iets leuks, kleins hadden voor de traktaties op het KDV straks. Was erg druk dus liep me aan alles en iedereen te irriteren maar heb uiteindelijk stoepkrijt voor alle kids gekocht! Zo'n doosje met 5 stoepkrijten (slechts Euro 0,22 per/stuk). Net even 1 traktatie gemaakt om te kijken of het wat is. Heb zo'n standaard traktatie zakje met daarin; stoepkrijt, jip & janneke rozijntjes, jip & janneke rijst....(weet ff niet meer hoe het heet...), en een ballon. En dan aan de buitenkand een kaartje met 'Devrim 2 jaar!". Vind het wel prima zo.
Net gekomen van het 2e gesprek.. die is ook goed gegaan.. IK hoor volgende week wat het wordt.. Ben zeer benieuwd.... fijne dag iedereen..
gina gefeli!!!! nazli o spannend zeg!!! klinkt goed! monica ja daar kan je altijd goed slagen hhaaha enne leuk bedacht hoor dat stoepkrijt voor het geld hoef je het niet te laten hier weer teveel gedaan dus kreeg weer last van me buik
Askim klinkt leuk meid!!! Nazli fijnd at het 2e gesprek ook goed gegaan is en dat ze je dus ondanks dat je zwnger bent wel mogelijk willen aannemen! klinkt positief hoor! wat is t voor baan?
Vind het wel eigenlijk een beetje raar. Want een werkgever neemt toch mensen aan die dan daar werken zonder tussentijd te gaan stoppen.. Want als ik begin ga ik ook met verlof.. verkoopster bij h&m van 24 tot 35 uur per week
we zijn 2 speentjes van Isa kwijt.. Het ligt thuis ergens.. Maar waar ik ben echt moe van het zoeken.. Hij heeft 2 nieuwe gehad van dezelfde merk.. maar hij wilt perse die andere 2.. pfff heb echt geen idee waar hij het heeft verstopt.. Ik weet zeker weten dat hij ergens thuis ligt.. maar waar is een goede vraag??
Goede gelegenheid om van de speen af te komen! Nu moet ie wel zonder... (Devrim heeft hem ook nog hoor met slapen...)
dank jullie meiden!! nazli, een werkgever betaalt de werknemer niet zelf als ze met verlof is, dat betaalt de staat, dus het kost hem niks!!!
Je gaat toch niet gelijk al met verlof, toch pas over een week of 26....Ik zou het positief bekijken, kan je toch nog een half jaar werken voordat de tweede komt. Denk dat het voor jou heel goed is om af en toe het huis uit te zijn. Straks met de 2de erbij ben je helemaal druk met de kids en nu heb je nog even "iets voor jezelf" en wat afleiding want volgens mij zit je in een soort van cirkeltje van niets willen doen. Dus meid, duimen dat je aan de slag kunt en het met beide handen aanpakken!
hahaha hij krijgt hem alleen als hij gaat slapen overdag is het niet interessant voor hem...sinds gisteren zijn we hem kwijt. en hij slaapt niet zonder speentjes.. Dus gisteren in het donker nadat ik Isa op bed heb gelegd, heb ik zijn speentjes gegeven,, want hij wilt percies dezelfde kleuren en in het donker ziet hij hem niet..
als de werkgever niet zelf betaald. dan is het geen probleem voor de werkgever, ze kunnen mij zo aannemen. Maar er zijn ook andere kandidaten.. dus afwachten..
Doe je een beetje rustig aan , of word je nu helemaal hyper van alles wat gaat komen? Nog even lekker relaxen en zoveel mogelijk voor je laten doen en genieten van je dikke buik!
Als ik nu zou beginnen met werken, wil ik eind van mijn zwangerschap verlof willen nemen.. Het zal idd heel erg moeilijk zijn met 2 kindjes.. Maar wat ik me afvraag.. In belgie is de moederschapsrust maximaal 15 weken.. En 1 week voor de bevalling is het verplicht om rust te nemen.. Is moederschapsrust nou hetzelfde als verlof.. of is dat nou apart.. dus eerst zwangerschapsverlof en dan moederschapsrust nemen..
Gina..gefeliciteerd met je verjaardag!! Nazli..fijn dat het 2de gesprek ook goed ging..geen idee of moederschapsrust hetzelfde is..denk het wel..Hier is het 16 weken.. Katje..Evan doet regelmatig de deuren open en dicht en dan niet zo zachtjes zeg maar.. Hier gewerkt vandaag...Evan heeft het steeds over een kadootje voor mama..haha..ik ben benieuwd morgen
Gina, gefeliciteerd met je verjaardag! Nazli, spannend hoor! Ik hoop dat je de baan krijgt. Krijg je dan ook korting als jij daar wat koopt? Ze hebben zulke leuke kleertjes! Mikki heeft ook nog een speentje voor het slapen. Moet wel lachen om Isa, hoe lekker eigenwijs kun je zijn met die kleuren spenen hahaha! Het maakt Mikki geen ene moer uit, als ze maar een speen heeft. Moet morgen weer werrken, net als vandaag maar krijg morgen ook een kadootje van Mikki, die ligt al een halve week ingepakt op tafel! Het is plat en vierkant, wie weet het?
Hahahaha, dan is ze de hoekjes vergeten! (of is Mikki de hoekjes eraf vergeten te knippen? hmmmmmm...............)
Nazli, is de baan in Belgie? Want ik weet niet of in Belgie het verlof ook door de overheid wordt betaald. En de "zwangerschapsrust" is zwangerschapsverlof. Je mag 7 weken van te voren en ten minste 1 week voor de uitgerekende datum, en je moet in ieder geval 8 weken na de bevalling opnemen. (leve google hihi). In nederland mogen vrouwen niet worden afgewezen omdat ze zwanger zijn.
ik krijg zeker personeelskorting.. Ik koop altijd ons kleertjes bij hm.. Gelukkig heb ik een van zijn favo speentjes gevonden.. En nu ligt hij op bed met zijn speentje in mond.. DDDDddie andere wilt hij niet zien.. Hij is zeker eigenwijs.. hij moet een van zijn speentjes hebben anders niet..