Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

de baan is in Belgie..

in belgie heet het moederschapsrust.. 6 weken voor je bevallingsdatum mag je opnemen . 1 week moet voor de datum.. En de rest later.. in totaal 15 weken..

Moederschapsrust werknemers

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Gina... op de valreep... GEFELICITEERD met je verjaardag.

@ Bo... doe jij eens ff beetje rustig aan... je doet véél te veel ;)... zo nu kan ik jou mooi eens terugfluiten hihi.

@ moederdag.. hier is het plat en rechthoekig. Manlief heeft het opgeborgen en ik ben erg benieuwd wat ze heeft gemaakt op het KDV... verder wil ik niks hebben.. ben volgende week ook al jarig en vind het allemaal duur zat. Oh ja, heb wel tegen manlief gezegt dat ik, nu ons gezin compleet is, graag een naambordje met al onze namen wil hebben. Maar daar kwam ik vandaag mee hahaha dus dat was natuurlijk niet meer te regelen voor morgen.

@ Nazli.. ik ben benieuwd of je de baan krijgt. Hoe ga je het regelen met oppas voor Isa? En ga je het ook echt doen, of heb je voornamelijk gesolliciteerd om je uitkering te behouden (is niet zo lullig bedoeld zoals ik het opschrijf, maar weet ff niet hoe ik het anders moet "omschrijven")

@ Daphne... hoe is het met jou draakjes? Beetje rustig weekend of hebben ze weer lekker de boel op stelten gezet?

@ hier... vanmiddag ff bij ouders en schoonouders geweest. Verder weinig gedaan.. Meisjes liggen lekker te slapen.. ook Milou. Die slaapt moeilijk in, maar nu de plafondprojector van Zoë op haar kamertje gezet en haar bedje verplaatst (hij stond voor "mijn gevoel" niet goed hahaha) en uiteindelijk is ze zonder al te veel hysterie gaan slapen.
    Wilde net de camping gaan boeken voor de zomervakantie, doet dat online boekprogramma van die camping het niet grrrrr. Dus maandag maar bellen om te reserveren.
    Verder gaat het weer als het goed is deze week eindelijk wat opknappen.. hoop het echt, want geef volgende week zaterdag een BBQ omdat Zoë 2 wordt en ik 30... en er komen ongeveer 30 man.. dus zal wel fijn zijn als het weer wat mee zit.

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,
    Hier ontbijt op bed gehad..lekker eitje, croissantje, glas jus en thee..
    Evan heeft gisteren een vingerverfschilderij gemaakt samen met papa en ik heb een olielamp gekregen voor buiten meet een kaartje erbij voor de allerliefste moeder..zo lief..
    Vanmiddag naar mijn so...daar is een groenmarkt vlakbij..erg gezellig.

Jullie nog plannen?

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Het was een hart beschilderd door Amy en Britt met voetjes met foto van ieder erop, heeeeeeel schattig :)

Wat hebben jullie allemaal gehad dames??

Sorry dat ik weinig reageer maar ben druk bezig met uitvogelen ;)

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haiii meiden!

Bedankt voor alle felicitaties!leuke maar erg drukke avond gehad. Alles kwam tegelijk binnen hahaha... en het waren erg veel mensen, maar wel erg gezellig.
    Ben lekker verwend, dus dat was leuk!! Juud, vond je kado errug leuk!!!!

Vanochtend verwend door de kids. ik mocht uitslapen en werd gewekt met ontbijt op bed. papa had met Noah een dienblad beschilderd met vingerverf en een vaas geschilderd "voor de allerliefste mama"... erg lief. Lekker sapje, koffie, eitje, beschuitjes en broodje.. lekker hoor!!!!!
    Verder doen we niet aan kadotjes voor verjaardag, kost een hoop geld en je hebt alles al!!!

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Sorry helemaal gister vergeten te posten; gefeliciteerd nog met je verjaardag en vandaag dan met moederdag :)

@Naatje; nog minder dan een week en dan worden onze kids ook 2!

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    mijn moederdag cadeau is gesneuveld, we hadden 'm op de dressoirkast gezet, maar blijkbaar niet ver genoeg van het randje, dus Jayden kreeg de aarde en glitters over zich heen. Tot in z'n luier! Dus maar even gedoucht :)

Verder doen wij er ook niet aan, vind het onzin wat te 'moeten' kopen...
    Een zelfgemaakt iets van kdv of later van school vind ik prima zat!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat schattig maris dat gedichtje erbij!

hier : vanmorgen mogen uitslapen tot 10 uur (lees wel amper vanacht 2 uur me oogjes dicht gedaan omdat me kleine donder het nodgi vond om om elf uur pas te gaan slapen en toen elk uur te gaan huilen....tandjes kiesjes engen droom i dont know...weet allleen wel dat ik geradbraakt was... )
    afijn tot 10 uur in bed gelegen toen met een hele pijnlijke hardew buik en weer rechts....kon het wegpuffen naar beneden gestrompeld en daar een super ontbijt gehad
    manlief had aan alles gedacht
    zelfgemaakte criossants justje cappuchino eitje noem maar op en heerlijke zoete aardbeitjes
    jam jam jam
    nou en toen...ging die ook nog alles opruimen voor me lief he
    kon ik ff onder een warme douche die pijnelijke buik weg masseren

wat niet lukte maar goed nu is die weer weg

oo meiden heb de kriebels bij de juni mamas is er vandaag 1tje bevallen met net geen 34 weken
    aaahhh!
    zou het te vroeg zijn om de wiegbekleding erin te gaan doen en het op tew maken
    ben zo bang dat het stoffig word kan het ook over een week of 3 pas doen
    maar ergens zit er wat te knagen bij me
    denk trouwens dat ik hem helemaal uit ga lopen hoor
    als die pijntjes enzo zal je zien
    bij beau dacht ik ook dat ik eerder zou bevallen maarnee hoor

juud loop te lullen maar jij bent alleen maar aan het uitvogelen hahaha lekker gezellig ook ;)

en wat gina heb je gekregen ;) ben helemaaaaal niet nieuwchierig hoor!

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Naatje, ik ga dan echt werken.. Ik zal dan voor Isa een kdv moeten vinden.. Maar dat is zo geregeld.. Ik ga hem nl bij een dure kdv inschrijvn en daar heb je wel af en toe vrije plaatsen..

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest.. Het is de 1ste keer voor Isa. Hij vond het heel erg leuk;.. Wij ook. Even ertussenuit geweest.. Isa is heel erg moe. Want hij heeft geen middagdutje kunnen doen. Dus gaat hij vandaag heel vroeg naar bed.. Beter voor mij.. Ik ben ook heel erg moe..Dan kan ik ook vroeg naar bed..

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

klinkt gezellig nazli!!!

oo hier buikpijn denk me darmen pfff

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bo je hebt wel veel last toch he? misschien morgen toch even de vk vragen om te kijken/voelen.

nazli klinkt leuk

juud vogel ze

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja kijk het vandaag en morgen ochtend ff nog aan anders idd vk bellen

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bo. je vk moet je zeker bellen. Je bent pas 35 weken zwanger..
    je beebje kan vroeg of laat komen.. Dus zeker bellen..

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het was echt leuk.. wij vonden vooral de goudenkopleeuw aapjes mooi.. Die waren gewoon los en eentje kwam bij ons, we konden hem bijna aaien, maar hij liep weer snel weg.. En ze zijn zeer klein..

En de ooievaars liepen gewoon overal los, ook op de parkeerplaatsen en restaurants..

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

welke dierentuin waren jullie naz?
    ik vin deen dierentuin leuker als beau het nog vind haha ben net een klein kind met dat soort dingen

meiden die onderlaatst nog bevallen zijn herkennen jullie dit dan?
    want weet niet of iok de vk moet bellen omdat ik mischien zeur om niks

het is vanaf vrijdag dat de beep veel schuift met zijn kont zeg maar
    en die voet blijft uitsteken haha
    maar goed het is dan rechts onder de buik aan de zijkant heel pijnlijk soort banden gevoel wat ik van beau met 25 weken had
    kon toen amper lopen
    me hele buik word hard en het voelt gewoon niet lekker aan
    moet echt stoppen met lopen en ff zitten want anders gaat het niet
    het kan een paar uur aanhouden maar ook gewoon even
    als ik lig heb ik er niet last van zodra ik opsta
    ook als ik iets doe iets teveel denk ik gaat me buik protesteren meteen die kramp weer die naar me rechterbeen toe straalt
    en dan de rommelende darmen
    is dit gewoon voorwerk??? of zouden julllie bellen
    en dan? ze zouden zeggen dat ik het rustiger aan moet doen
    ja gaat ook lekker met een kleintje maar goed

hier trouwens een heugelijk feit....beau heeft een half bordje met andijvie en aadappel op en een halfe karbo
    yeeaah!!!! en een toetje

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bo, we zijn naar het Planckendael Zoo geweest.. Hier in Belgie in Mechelen..

Planckendael

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bo, Ik zou wel bellen hoor.. Je weet maar nooit . Je bent nog vroeg om te gaan bevallen .je bent zwanger, dus je mag zeuren/klagen... Doe wat je hart zegt..

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

DANKJE naz lief van je
    ja ga het nog ff aankijken tot morgen dan ga ik bellen

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Geen dank bo, maar als je buik heeeel erg pijn doet, moet je niet wachten..

Deel Deze Pagina