Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Katje, spannend morgen echo!!! Succes!

Janny, ben benieuwd of er een bod komt meid. ik duim voor je!!!

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Duowagen ben k wel heel blij mee.. Noah vind het helemaal leuk en als hij wil lopen kan dat heel makelijk.. en daarna zet ik er weer in!

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier is de olvarit vis en de olvarit kindneybonen :( nog wel accoord.. en de bordjes van olvarit of nestlé (maar vind die best prijzig).
    Maar ik had pizza vandaag (geen zin om te koken en John had late dienst) dus zodoende potje... uiteindelijk zat ze nog te snaaien van mijn pizza :D

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik duik ook mijn bedje in... Zoë heeft bijna de hele avond liggen spoken.. sliep ze eindelijk stootte ze in haar slaap haar hoofd.. dus was het weer brullen. Arme griet.

trusten.

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Dat heb ik dus ook.. met zo'n duowagen hebben ze iig nog de "keuze" (en wij ook :D).
    Heb geen zin om met een dreinende peuter door het dorp te lopen als ze ineens geen zin meer heeft om te lopen of op het plankje te staan. Lopen vind ze leuk, maar soms gaan we weg en gaat ze bij de wagen staan.. of te wel... "laat mij maar lekker zitten mama."
    En vind haar nu nog te klein om haar te verplichten om te lopen. Doet ze toch niet... dan blijft de diva gewoon staan waar ze staat en gaat ze denk ik lopen gillen.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina hoe was dat bij jou huis ( of bij de andere meiden die verkocht hebben) neemt de makelaar altijd contact op na een bezichtiging? En hoe zit dat... stel:
    Die mensen brengen een bod uit, en uiteindelijk word je het eens maar ze willen pas 1 december ofzo er in , hoe zit het dan is de koop dan wel officieel??? Ben even nieuwsgierig..

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier heeft vanmorgen beau zelf gelopen ( meer gerend) naar de winkel heen en terug! knap kind! het is zeker een stuk lopen het is 1 lange rechte straat dus voor zon kleine opdonder een flink eind
    ik denk ook dat het in het begin nog goed te doen is als ik de kleine in een draagdoek doe en beau in de wagen nog
    ga het gewoon proberen kan altijd dannog eens kijken naar een duowagen , lijkt me zo onhandig om in te klappen...of ligt dit aan mij ? we hebben een niet te grote auto dus de qeenie past er net in

pff meiden ben moe ik ga ook naar bedje toe alleen moet er eerst een berg vaat opgeruimd worden in de vaatwasser , manlief zou het doen maar het staat er nog steeds en daar heb ik zon hekel aan

mariska lekker zon warme bus weet nog van vroeger dat ik dan zo in slaap dompelde haha levensgevaarlijk dus;)
    is het al een beetje door gedrongen tot je ? ben zo blij voor je

katje scheelt he dat lezen stja onze grootste kletkous is niet actief begint met een J...... ik zeg niets ;)

gina lekker hoor dat jij zon zin heb in je werk weer , ik loop ik ook over 10 maanden althans als ik weer ga werken heb ik dus 10 maanden thuis gezeten , hopelijk valt het niet rauw op me dak maar goed zien we dan wel weer

truste en tot morgen!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Janny, het is zo dat je een voorlopig koopcontract tekent waar een datum van overdracht in vermeldt staat.. de koop is dan wel officieel want als ze er dan nog onderuit willen moeten ze 10% van de koopsom, dus de k.k. betalen aan jullie. Het is wel zo dat een bank meestal een half jaar geldige offerte kosteloos afgeeft en alles wat er daarna aan tijd bijkomt betalen ze dan rente over... volgens mij werkt het zo een beetje.

Na een bezichtiging neemt je makelaar over het algemeen contact op met de mensen na een paar dagen als ze niks gehoord hebben en anders nemen de mensen zelf contact op voor een tweede bezichtiging of een bod.

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb het verhaal op tv gehoord belachelijk om het niet meer te doen zo'n echo zo speciaal en de mensen die zo makkelijk beslissen ik kan er niet over uit en wil er ook niet over nadenken

gr miriam

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

maar hoe kan je met 20 weken nou nog een abortus doen??? dat is moord in mijn ogen 20 weken dan is het al zon mooi mensje met alles erop en eraan brrr moet er niet aan denken ook

oeps ging na bed zei ik ;)

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een gedoe zeg met die 20 weken echo en idd dan is het moord hoor, brrrrrrrrrrrr welke mensen doen dat????

Katje succes morgen met je echo, altijd leuk om naar de kleine te kijken!

Fiona jij bedoelt vast Janny haha
    Hehe eindelijk weer internet, kunnen we je berichtjes ook wat makkelijker lezen hahahahaha

Janny Gina heeft het al verteld, heb er ook niets meer aan toe te voegen, wat raar dat de makelaar nog geen contact heeft opgenomen, lijkt me een normale zaak.

Naatje eten is hier de laatste tijd sowieso een ramp, soms gaan de potjes er beter in, geef af en toe nog weleens een potje, ze heeft wel haar voorkeur, die met macaroni en kaas en die vispotjes vind ze jammie.

Gina is goed meid ik zie je morgen, ik weet dat je een die hard bent maar toch denk een beetje aan jezelf zegt deze vriendin haha

Pffff ja ben de hele avond bezig geweest met de administratie, die van me schoonmoeder wel te verstaan....die had overal een beetje achterstand in dus er was werk aan de winkel.
    Als je kijkt naar onze administratie moet die ook eens hoognodig gedaan worden, maar dit was noodzakelijker......
    Ach ja ik had een geweldig achtergrondkoortje (Britt's gehuil haha)en Ramon was niet thuis dus wat moet je anders en jullie waren vandaag ook niet zo spraakzaam hahahaha

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!!!

Hier alles wel goed.
    Mike is nog flink verkouden, en daardoor erg last v slijm in zn keeltje. Gevolg vannacht om 0045 gillen en hoesten zielig hoor... hij had t gewoon benauwd.
    Net 140cc op ipv 180 maar goed het zit er weer in :)

Laura is lekker aan het spelen met blokken etc ..

en mama die gaat ff thee zetten voor zichzelf :)

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Overigens meiden, Gina schreef dat RO weer ging werken, niet dat ze zelf ging werken ;)

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,
    Katje..ben benieuwd naar je echo!!! Ik wil ook!!
    Anas...weet je..je kunt beter hebben dat mensen zegen we willen pas over 8 maand dit huis hebben dan over 2 maand..want dan moet je erg snel op zoek naar een huis voor jezelf..
    Naatje...hier zeurt Evan ook altijd om een stukje pizza..vind hij zo lekker..maar om hem dat nou te geven als avondeten vind ik maar niks. Wij eten meenstal pizza als Evan bij opa en oma eet.
    Lafo..ook de adminstratie van je sm komt er nog ff bij...geniet je wel nu alles goed gaat met Britt?
    Bo..lief dat je zo blij voor ons bent..geloven..nee...eerst maar een echo hebben..

Hier alles ok. Ik heb niks gehoord van die 20 weken echo...maar waarom kregen we ineens die 20 weken echo. Dat was toch bedoeld om zo gezondheidsproblemen van de baby op te sporen...dan moeten ze nu niet gaan zeuren dat er mensen zijn die een keuze maken om het weg te laten halen. Aande andere kant krijg je zo weer minder kindjes met gezondheidsprobelemen. Ik ken een verhaal dat een stel een 20 weken echo had en daar bleek dat het kindje een ernstig hartafwijking had. Artsen..ja ja die....gaven het advies om het kindje weg te laten halen...ze hebben het niet gedaan.
    Ik zou het niet kunnen maar ik kan me wel voorstellend dat mensen het doen.

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het heeft altijd twee kanten ik vind het echt bizar dat mensen zo'n keuze maken gezond of niet het is gewoon mijn kindje en zeer welkom. Maar andere mensen denken er gewoon anders over en tja zo heeft ieder zijn eigen mening.
    als je nagaat dat een abortus gewoon mag tot 24 weken en danique* gezien wordt onder de arbortus dan denk ik dit is niet normaal dat je zo laat nog een abortus mag maken.

ik vind het toch bizar dat sommige mensen zo makkelijk denken over kinderen krijgen en zwanger zijn. is het niet goed ach dan halen we dit weg en maken we een nieuwe tja als het zo makkelijk ging.

maar nogmaals ieder heeft zo zijn eigen mening

anas had trouwens je huisje bewonderd wat een mooie foto's en tjee wat strak alles zeg ik keek en dacht tjee wat een prutjes heb ik dan eigenlijk hihi
    hoop dat je er snel van af bent

gr miriam

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja ik vind dat 20 weken echo gebeuren een beetje moeilijk.
    Ik ben geen voorstander vna abortus, dat wil ik even voorop stellen, maar ik kan me ook indenken dat als er zeer ernstige niet met het leven verenigbare afwijkingen te zien zijn, dat mensen dan het kindje laten weghalen.
    Ik ben blij dat ik nooit voor die beslissing heb gestaan, lijkt me vreselijk moeilijk.
    Mijn beste vriendin haar schoonzus heeft bij 16 weken abortus laten plegen omdat het kindje drager was van het gen van een ernstige spierziekte, dat vond ik ook al moeilijk. Je moet er toch niet aan denken bji 20 weken.

En wat jij zegt Miriam , bij 26 weken gaan ze alles proberen om een kindje te redden, vind het dan ook heel merkwardig dat ze tot 24 weken kunnen aborteren :(
    brr

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam, mijn man houdt erg van strak... ;) En voor de fotos was alles extra opgeruimd en uit de weg gehaald !
    kinderstoel, wiegje etc ..
    En de kamer van Laura was normaal met knalroze bloemen maar die is nu wit..
    En voor de fotos waren ook alle fotos weggehaald! dus dat is ook weer gek..

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Katje hoe laat is de echo ???

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja ik begrijp het gewoon niet allemaal maar ik ben ook bevooroordeeld he en weet hoe veel pijn kan doen als je een kindje te vroeg krijgt en hoe moeilijk het is om dus een zwangerschap uit te dragen dus ongeacht hoe het er in zou zitten hier komt het te alle tijde

Sem heeft geen zin meer in slapen ga hem maar even uit bed halen
    en straks werken dus meiden fijne dag nog

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik snap je gevoel heel goed Miriam..ik kom uit een situatie dat mijn zusje gehandicapt is..niet ernstig maar toch..als je al 2 kids hebt en ze zien op de echo dat je kindje zwaar gehandicapt is dan kan ik me de keuze goed voorstellen..Het legt zo'n grote druk op een gezin..Ik vind het belangelijk dat er mensen zijn die hun kindje weg laten halen omdat ze een hazenlipje hebben of een arm missen!!!

Ik ga vrijdag naar de ha om te bespreken hoe nu verder met mijn medicatie voor mijn astma en of ik gelijk naar de gyn ga of toch naar de vk...

Deel Deze Pagina