Fioon dan zet je het toch op mp meid, dan krijg je er wat voor maar zal niet veel zijn denk ik, alleen merkkleding is gewild geloof ik. Heb je je burberry setjes ook al op mp gezet, of kan je het niet over je hart verkrijgen???
Hier herken ik me wel in hoor Gina! Maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt, afhankelijk van je ervaring wat Nath al zei
Katje wat goed zeg!!! Heerlijk dat alles goed was! Hier vanmiddag druk gehad. Ik had de huisarts gebeld omdat ik dacht misschien kan die mike iets geven voor de verkoudheid ander spraytje ofzo.. maar nee hoor moest ik gelijk langskomen.. pfff gedoe zeg... Nou ja ik naar de huisarts met Mike, ging ze overleggen met de kinderarts.. en je raad het al moest ik daar ook langskomen... Ben dus de hele tijd in de weer geweest .,Mike is helemaal nagekeken, en er is een longfoto gemaakt. Ze hebben nog wel gedacht aan het RS virus maar de klachten waren niet helemaal conform.. Hoe dan ook heb eindelijk een andere neusspray en als het goed is moet het nu wel binnen een paar dagen minder worden. Hij drinkt zon 450cc op een dag, en hij plast ook weinig maar daar moest ik me geen zorgen over maken zij de kinderarts... Dus ben een beetje gaar!
Zo Amy heeft net weer overgegeven voor het eten, dus zonder eten naar bed. Wel zielig hoor als ze zo overgeven, tis een hardnekkig virus helaas....
Oh ja en mijn man was dus gebeld door de makelaar... die mensen waren dus heel erg positief, morgen gaat de makelaar ze nabellen en ik hoop dan zo echt uit de grond van mijn hart dat ze dan een bod doen en wij ja zeggen en dan een mooi nieuw huisje zoeken
Ik ga me ook eens megen in de discussie over de 20 weken echo en de mogelijke keuze. Ook wij hadden vooraf besloten dat mocht het kindje een niet met het leven verenigbaar ziekte beeld dat wij de zwangerschap zouden beeindigen. En ik vind ook dat echte medische redenen de enige mogen zijn om te aborteren na een week of 13. Juist ook omdat er dus regelmatig kindjes (ook in Nederland) met 25 weken het toch regelmatig redden! (Overigens komen die er nooit vlekkenloos vanaf, zij houden er altijd "iets" aan over, maar dat hoeft niet erg te zijn) Zo vind ik ook de grens waarop ze actie ondernemen voor het laten leven van het kindje zo vreselijk hard (soms echt als ze een dag later zou zijn geboren dan wordt er iets gedaan).
Daphne dat ben ik helemala met je eens wat de levensvatbaarheidgrens en de actie die ze ondernemen.. De grens word zo strikt gehanteerd.. dat vind ik erg triest. bijwijze van spreke laten ze je met 24wk6dg liggen en met 25 weken gaan ze vol aan de slag. moeilijk hoor. Ik zou denk ik liegen over de uitgerekende datum als mij ooit zoiets was overkomen. Het blijft allemaal heel erg moeilijk helaas!
Lief van jullie meiden, de mensen die bij ons zijn wezen kijken zijn ook bij de buren geweest 3 mnd terug ofzo.. dat huis vonden ze te duur ('= 20,000 euro meer dan ons huis) en daar ligt een epoxy vloer in wat ze lelijk vinden en een spuuglelijke keuken ( vinden zij! ) de makelaar had hun in de portefeuille bewaard en dus gebeld en ze waren dus heel erg te spreken geweest . Maar ja, je weet het maar nooit... vind het wel super spannend!
@ Anas... duimen maar dat ze een mooi bod uitbrengen. Hoop dat Mike snel opknapt. @ Lafo...Arme Amy dat ze zo ziek is. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt. @ katje.. nog aan het nagenieten van je goede echo? @ Bo... ik zal idd de kleertjes op MP zetten.. of hier te koop zetten (of beiden). Helaas lopen de tweedehands kleertjes niet zo storm op MP.. idd behalve merkkleertjes. @ Hier... vanmiddag samen met Zoë de babykamer afgemaakt. Kast ingericht.. bedje opgemaakt (mijn moeder had een woezel en piplakentje gemaakt dus moest ff kijken hoe dat stond hihi). En Zoë heeft het bed voorzien van alle knuffels. John zet vrijdag ff de vensterbank erop en dan kan het rolgordijn opgehangen worden. Vanavond heeft Zoë gelukkig wat beter gegeten. Had nog preischotel over en dat ging er wel in... alleen nu wil ze weer alleen de rode danoontjes en niet de gele... ARGHHHH. Ik duik mijn bedje in.. daar nog even verder tv kijken. john heeft weer late dienst en Zoë ligt te piepen in haar bed.. die is de laatste tijd erg van slag... het is dat ik 34 weken ben anders zou ik denken dat ze aanvoelt dat ik moet bevallen hahaha. Morgen weer naar de ouder kind ochtend bij de PSZ.
ja zoiets ja, ga ik ook in bed doen. Misschien nog even lezen (ben de Harry Potter serie aan het herlezen, inmiddels in deel 5 begonnen) en dan lekker slapen. Moet gewoon zorgen dat ik voor 22 uur in bed lig (minstens) van mezelf omdat ik zo moe ben. Hopelijk zijn de blauwe plekken bij Jayden morgen wat minder, hij heeft een paar flinke plekken op z'n hoofd. Vandaag opgelopen bij het kdv, ik werd op m'n werk gebeld, heb gelijk opgenomen want ze bellen niet 'zomaar'. Waarschijnlijk had een ander kindje Jayden 'te grazen' genomen, maar helemaal duidelijk kon de leidster het niet krijgen. Jayden kan nog niet praten en degene die het vermoedelijk gedaan had ook niet. Jayden heeft in elk geval zo hard gehuild dat ze in 1e instantie het gehuil niet als Jayden had herkend. Wel heel sneu om te horen. Gelukkig zit dat kindje niet in zijn groep...ben ik wel blij om, hebben ze tenminste een 'verlaagd' herhalingsrisico (hoop ik dan). Verder was er, eenmaal thuis, niet veel van te merken bij Jayden en ook op het KDV was hij best snel weer 'rustig' en getroost. Maar het was wel even schrikken ! Morgen weer zwemles met Jayden Zin in ! Jayden vindt dat ook altijd leuk, dus samen genieten !
Katje..AUW!!!! Veel plezier morgen!! We werden net gebeld door de broer van mijn man..jullie weten wel met mijn niet geliefde schoonzus..sinds september al niks meer van ze gehoord...hij wou ff vertellen dat ze zwanger zijn van hun 3de kindje. Uitgerekend half september...2 weken voor ons..en haar kindje wordt bij week 38 gehaald...nu begrijp ik ook de reactie van mijn schoonouders..ze wisten sinds donderdag dat ze weer pake en beppe werden en toen kwamen wij zaterdag er ook nog mee aan... Nu ga ik op bed..morgen lekker vrij..
Ok en daar belt hij dan wel voor ? Wat een rare vent! En sorry, maar hoe reageerde je schoonouders dan , dat heb ik denk ik gemist?
haha nou dat is ook wat maris ! wat zei je : fijn dat je het ff kwam melde.............. zoiets kan ik dus niet he na zon tijd doodleuk opbellen haha anas spannend meid!!!!! juud lekker gezellig klinkt het meid ! naatje die van jouw is er ook 1tje he haha alleen de rode ! kat wat zielig zeg voor je ventje! en ze kunnen ook niet praten nog pfff ik vond het zo zielig dat beau werd bekogeld met schoenen van een trap van door 2 etters van 5 en 7 beau had een heel beduusd gezichtje ervan maar goed ik keek of blikken konden doden en toen hield het op later zag ik beau rondrennen en toen een mega heupstoot geven tegen de oudste van 7 die echt letterlijk naar voren viel hahaha ik was zo trots op dr...is dat erg? ja...nou en hahaha
Fioon waar gebeurde dat dan dat bekogelen?? Ik ben ook altijd megatrots op mijn kleine meid als ze een kleun krijgt van iemand en dat dus niet pikt, is het ook niet echt het type kind naar. Naatje haha uitgesproken smaak dus die Zoe, hier niet anders haha. Het is dan weer A en als we A hebben dan moet ze weer B ach ja zo blijf je bezig. Gina ik heb je tip opgevolgd vandaag, heb Britt wakker weggelegd en toen ging ze mega hard huilen, heb de deur dicht gedaan, ben beneden gaan zitten met samengeknepen billen en na een paar minuten brullen was het over en nu ligt ze heerlijk te slapen, dus bedankt!!!!! Ben altijd bang dat Amy wakker word omdat die zo licht slaapt maar tegenwoordig gaat dat stukken beter en ze lag er pas om 21.00 in arm schaap was helemaal niet lekker. Morgen gaan we weer op stap met vriendin en dochter naar Ballorig, eens even aankijken of wel gaan.