Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Mariska hoe reageerde je schoonouders dan want dat heb ik dus ook gemist en ben wel nieuwsgierig...

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    gooooooodmorning :)~!!!!!!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo hier alles weer onder controle...
    Vanmorgen begon alweer goed, geef ik mike een fles beni k gelukkig dat hij 150cc opheeft, spuugt hij vervolgens zeker de helft zo over me heen Getver!!!!!

Laura inmiddels ook in dr kleertjes, want er komt straks nog kraambezoek..
    3 tantes van mijn man... ja 3 van die grijze duifjes ;) hihihihihi
    Ze zijn ook nog nooit bij Laura gaan kijken, dus wel grappig dat ze nu dan wel komen bij Mike, maar ws omdat het op de route ligt ..
    Maar goed als je alle neefjes en nichtjes moet nalopen van een familie ben je ook lang bezig :)

Dus die komen strakjes.

Verder hoop ik dat we wat van de makelaar horen, maar ben ook wel bang dat ik me te veel blij maak... maar ik hoop zo dat het snel verkocht wordt.. !!!

Nou meiden ik ga ff wat in huis doen nog.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud is Amy nou nog steeds aan het kwakkelen? Hoop dat ze snel opknapt... kl*te maanden zijn dit he wat ziek zijn betreft!

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    haii

@mariska, apart van je zwager.. maar ja, je krijgt t erbij!!

@juud, mooi dat het werkte!!!

@janny, ik duim voor een bod meid!!

hier, noah had gistermiddag dus hoge koorts 39.3 en vanochtend een mega dunne schijtluier... alles zat onder.... dus maar ff kijken hoedat loopt!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pffff Gina Noah is ook al een tijdje aan het kwakkelen he meid!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Gina klinkt als het Amy virus.......hoop niet dat ze Noah heeft aangestoken, sorry!!

Ja Janny helaas kwakkelt Amy nog steeds, overgeven, diarree iedere keer met tussenpozen vanaf vorige week zondag, maar ze is wel goed gehumeurd dus...

We zijn net terug van Ballorig en Amy gaat zo naar bed en denk dat ik Britt ook maar op bed leg, toch maar een vast slaapritme gaan aanhouden, misschien heeft ze daar wel behoefte aan.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud is de oorontsteking wel over bij Amy ?

en dat buikgriepvirus, ja ze steken me kaar zo aan, doe je weinig aan denk ik.

ritme is belangrijk voor die kleintjes, zeker als je een druk programma hebt . Dan kunnen ze hun prikkels een beetje kwijt door goed te slapen.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja klopt Janny het ene kind heeft daar ook meer behoefte aan dan het andere kind.
    Amy is daar heel makkelijk in die heeft geen strak ritme nodig, die past zich wel aan maar Britt daarintegen is een ander verhaal.

Ja dat buikgriepvirus is echt een heftig virus, hoor zoveel mensen die daar last van hebben.

Nee zover ik weet heeft ze geen oorontsteking meer, maar dat kan zo weer veranderen...

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Juudje heb jij een angel sound?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja moet ik die meenemen??

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jaaaaaaa!!!! o echt he

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha ok ik ga 'm ff opzoeken, heb 'm bij Britt eigenlijk nooit gebruikt alleen bij Amy dus je mag 'm zo van me hebben, denk niet dat ik er ooit meer gebruik van ga maken hahahaha

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Haaaaai,

Lees over het buikvirus... gatver. Hier gelukkig nog geen ziek dametje.. hopelijk blijft het zo.

@ Anas.. lekker dat Mike de boel onderspuugde vanmorgen.. zal je net zien.

@ Lafo. Miss werkt het ritme idd voor Britt wel. Zoë had daar ook erg behoefte aan toen ze klein was. Nu gaat het veel makkelijker. Ook dat "voeden op verzoek" kon Zoë dus echt niet tegen... werd ze alleen maar onrustig van.

@ Bo.. ben benieuwd of je de beeb al kan horen met de angel sound... hier nooit aangeschaft. Wel over getwijfeld. Lijkt me wel leuk om te horen.

@ Hier.. vanmorgen naar de ouder kind ochtend op de psz geweest... Zoë gaat steeds meer spelen, maar al die kindjes vind ze best overweldigend. (het zijn ook echt allemaal drukke ongeleidde projectielen hahaha).
    En als ze dan wat aan het doen is komt er weer een kindje die ouder is en die laat dan even zien dat die het wel kan... en dan is voor Zoë de lol eraf. Moet ze toch maar aan gaan wennen.

Rompers zijn bij de HEMA in de aanbieding.. set van 7 witte met klein opdrukje en lange mouwen voor 13 euro... dus wie nog nodig heeft... ff langs de HEMA.
    Zoë ligt nu in bed.. soms hoor ik haar, soms is het weer ff stil. Laat haar liggen tot half 4 en dan ff kijken. Ze rust iig een beetje.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Angelsound leuk hoor! heb hem ook gehad, vond het erg leuk om te luisteren, al heb ik m bij Laura veel maar gebruikt dan bij Mike. Daarna heb ik m verkocht via MP :)

rompertjes heb ik nog wel genoeg in 74/80 en zodra ze daar te klein voor wordt ga ik onderbroekjes en hempjes kopen, ook makkelijker straks met ooit zindelijkheidstraining.. :) Althans zo dnek ik er nu over...

Bo & Juud veel plezier bij elkaar !!!

Gina hoe is het nu verder met Noah? Had je geen bruiloft vandaag?

Daam : Waar hang je uit ?????????????????

wat ritme betreft, ja sommige kinderen hebben dat echt nodig, andere maakt het helemaal niet uit. Grappig eigenlijk hoe verschillend kindjes zijn.
    Laura was ook altijd van het ritme, en nog steeds... daarstraks om klokslag 12 riep ze broodje maken!!!!!!!!!!! met andere woorden honger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha
    Mike is nu een beetje ritme loos omdat ik hem steeds drinken aanbied omdat hij niet zo veel binnen krijgt anders...
    Maar heb wel het idee dat hij ook wel ritmegevoelig is.

Wat wel lastig is, is als je zelf lekker bezig en druk bent altijd, en 1 kindje is lekker makkelijk maar de 2e is wat meer van het ritme dan zit je toch altijd wat meer met ritme te rommelen denk ik.
    maar het kan ok zijn dat Britt als ze ouder wordt weer wat makkelijker wordt natuurlijk .. laten we daar maar van uit gaan.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje goed dat je het zegt die moet ik nog hebben rompers, ga morgen wel even als ik een ochtendje kindloos ben, wel zo makkelijk.
    Lijkt me leuk zo'n ouder kind ochtend, vraag me af of ze zoiets ook hier hebben....
    Zoe ligt ook pas laat op bed 's middags, kom je dan niet in de knoei 's avonds?
    Amy is om 13.00 gegaan maar die ligt nu nog te knorren, logisch want ze was gisteren pas om 21.00 gaan slapen...

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja Janny idd misschien net als bij Naatje dat het later wel goed komt, maar als ik weg ga is Britt lekker zoet, die mc daar ligt ze heerlijk in, lekker gesloten denk ik zo.

Britt is lekker op haar knuistjes aan het sabbelen, zo'n lief gezicht en die kreetjes die ze af en toe maakt, leuk hoor!!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja schattig zijn ze!!! Drinkt Britt nu goed trouwens?

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ja ze zit nog steeds op 150 cc en een bodempje laat ze staan, ik kan me herinneren van Amy dat die al veel meer dronk op haar leeftijd maar die was ook al een stuk zwaarder.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo hehe Amy is wakker, mooi dan ga ik even langs Ramon z'n werk, hij heeft een nieuw mobieltje voor me kunnen ritselen een hele mooie geloof ik, waarschijnlijk snap ik weer niks van dat ding haha.
    Boodschapjes doen en eten, Ramon is voor de vierde avond op rij weer niet thuis...

Deel Deze Pagina