Zoë slaapt 's ochtends tot 9 uur en daarna gaat ze om 13 uur weer naar bed.. alleen slaapt ze nog maar erg weinig 's middags en heeft het voornamelijk erg druk met van alles... behalve slapen. Probeer haar toch tot half 4 te laten liggen... en tot nu toe werkt het. Ze doet echt hazeslaapjes.. ff slapen.. ff spelen in haar bed.. weer ff slapen.. maar hoor haar niet dat ze eruit wil. Dus als het zo nog te doen is.. dan nog maar ff zo. En 's avonds gaat ze rond half 8 weer richting bed.. voor ze erin ligt is het 8 uur (pyama aan, verhaaltje lezen, alle knuffels een kusje geven enz.). Maar de laatste tijd is ze erg onrustig 's avonds.. dus duurt ff voor ze slaapt. Maar als ze eenmaal slaapt hoor je haar de hele nacht niet meer.
Bij jou dus ook net zo gezellig... John had vorige week 6 vroege diensten (waarvan 2 in het weekend)... en deze week 3 late diensten.. gelukkig is hij morgen en het weekend vrij. En geloof dat hij maandag vrij ging nemen. Daarna moet hij weer invallen voor de mobiele eenheid dus weer de hele week de hort op op 1 dag na. Héél gezellig. Zoë vraagt nu ook echt naar papa. Dus hij probeert 's avonds altijd ff te bellen net voor ze naar bed gaat en dan is ze helemaal blij.
Ik ben zojuist met de dames op een basisschool hier in de buurt gaan kijken, en daar ga ik Sam dus inschrijven (moet alleen eerst centraal.. heel fijn ahum). Sam begint er ook echt al om te vragen. En Fay ging "ook sool". Op een gegeven moment liep ze daar gillend door het gebouw heen (*schaam*) was blij dat ze bij de kleuters liep, daar wordt wat meer geluid gemaakt.
voor iedereen met een koophuis, de eigendomsacte wat is dat voor papier? en hoe kom ik daar aan? Mijn man heeft destijds het huis gekocht met zijn toenmalige vriendin, ik heb wel een waarborgcertificaat gevonden, maar is dat de eigendomsacte? geen idee eigenlijk!!!! Iemand wel een idee, ik moet het kopieren voor de makelaar, maar ik weet niet hoe het er uit moet zien, enz enz.. sorry voo rmijn misschien domme vraag, maar ik weet t niet!!
ik ga brittje zien!!!! aaaah leuk! nou heb een nieuwe laptop gekocht hoor! pfff wat een wereld van verschil , en lekker draadloos dus geen geklooi meer met snoertjes en dongels zo meiden we hebben het makkelijk gehouden vandaag lekker pannekoeken gebakken en beau heeft er anderhalf op ze is nu met papa bij opa enoma en als ze binnen komt gaat ze naar bad en in bed ja deze beep ik heeeeeeel rustig voelde hem eerst geregelt en nu al 3 dagen amper tot niet...dus juud vergeet dat ding niet hoor hahahahaa kan ik me ff over me gekheid heen zetten enne je krijgt hem weer netjes terug hoor als ik hem naar je toe brengt nou verder niet veel te vertellen
hmm, eigendomsakte... is die niet ingeschreven in het kadaster?? Dus via de notaris geregeld? Weet het eerlijk gezegd echt niet meer.. is 6 jaar geleden. Ik heb Sam nog helemaal niet ingeschreven voor een school. Tegenwoordig gaat dat centraal in Nijmegen, en dan wordt je toegewezen een een van de scholen van je keuze, maar gaat op basis van postcode, maar ook op basis van achtergrond (dus witte gezinnen die inschrijven voor een zwarte school zijn erg welkom). Gaat er vooral om dat mensen niet buiten de wijk naar school gaan. Dat schijnt veel te gebeuren.
Hoi, Alles bij gelezen..weinig fut... Schoonouders..hebben we zaterdag direct verteld..zij wisten dus al van mijn schoonzus en zwager maar mochten niks zeggen...haha..wat zullen zij een lol hebben gehad. Ik vind het prima..moet erg lachen om het feit dat we samen zwanger zijn. Zij is iemand die graag alle aandacht wil vooral als ze zwanger is. Wereld draait dan vooral om haar en nu moet ze de aandacht van mijn schoonouders delen. Verder vangt ze ook bot bij haar eigen ouders want haar zusje is ook zwanger en rond dezelfde tijd uitgerekend van de eerste. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat... Anas..is er nergens een koopakte? Van het kadaster moeten er ook papieren zijn.. Daphne..Sam alweer inschrijven op een school..gaat hard!! Hier schijn je bij 2,5 jaar papieren van de gemeente te krijgen.. Naatje..John heeft t dus erg druk..als de baby komt is hij toch lang vrij? Angelsound..heb ik hier ook nog ergens liggen..eigelijk bijna niet gebruikt.. Evan is verkouden en heeft vanmiddag niet geslapen. Hij was om half 7 bekaf..gelijk op bed gelegd...vanmorgen eerst zijn matras opgehaadl..volgend week zijn nieuwe bed in elkaar zetten. Verder had menner een irisbon gekregen van een vriend van ons. Die had hem gekregen een vriendendienst en doet er niks mee. Wij naar Bart Smit..nemen ze die dingen daar niet aan...wij maar snel naar de auto naar de volgende speelgoedzaak daar namen ze gelukkig wel de bon aan...Evan is een fototoestel, puzzel, een muziekset en bellenblaas rijker.. Nu ga ik weer bankhangen...morgen met man naar ziekenhuis voor CTscan en daarna naar Elmo kleren bekijken..
Hai meiden!! Weer terug van de bruiloft.. was gezellig maar een lange dag. Eerst half 1 op stadhuis voor foto's toen de dienst en daarna handje schudden.. daarna snel naar huis en laatste dingetjes halen en Noah in de kleren gehesen en toen naar het pannekoekhuis.. daarde hele middag zitten hangen en doen tot het eten kwam.. vlak na de soep had Noah weer een dunn luier die zn rug ook bedekte, dus daar omgekleedt, snel pakkekoek gegeten en naar huis.. vond het zielig om Noah nog langer daar zo te laten zitten, ws inmiddels half acht en hij had echt vurige billen van de dunne luiers.. Lucas net bij mn ouders gehaald, die was ook zoet geweest, heel veel geslapen en Noah ligt nu na zn badje in bed.. Ik weet nu wel hoe ik niet wil trouwen hahahahah.. niks voor mij allemaal.. hebben nu wel een plan de campange voor ons huwelijk!
Daphne yes weer een kilo eraf lees ik! Jeetje alweer naar school, tijd vliegt.... Naatje ja ongezellig he die avonden alleen, morgenavond is hij waarschijnlijk weer niet thuis.... Fiona jaaaa niks gaat ons meer tegenhouden en nee vergeet het niet heb een tasje klaarliggen en daar zit ie bij!!! Ik weet niet of je zo blij bent om Britt te zien hoor, heb je oordoppen bij je want tsjongejonge deze meid kan nu al gillen. Janny ja moet je dan geen uitdraai hebben van het kadaster of misschien wel kopie koopcontract??? Weet Ton het niet??? Zo ik heb gewoon suisende oren van Britt, niet normaal soms hoor hoeveel ze huilt. Las op het internet dat je al een huilbaby hebt als ze meer dan 3 uur huilen per dag, dat gaat ze redden... Ik heb haar vandaag zo weinig mogelijk proberen te verwennen dus laten huilen, ze heeft waarschijnlijk altijd haar zin gekregen omdat ze natuurlijk zoveel ziek is geweest, moeilijk terug te draaien zoiets.... Amy is gelukkig heeeeel erg lief de laatste tijd, ik weet soms niet wat ik meemaak, zo knuffelig, meer op mij gericht, we hebben het echt gezellig. Ze heeft namelijk een erg lastige periode gehad, maar gelukkig is dat achter de rug, nu heerlijk genieten!
haha die laatste zin van je, toch handig om zo'n bruiloft dan ook mee te maken, hoe staat het er eigenlijk voor je trouwplannen? En nog langs de mac gereden of was het toch genoeg een pannekoek? Noah nog erg ziek??
Ja goed, we gaan van de zomer trouwen, datum nog nader te bepalen hahaha.... enne, jij bent ook gewoon van de partij hoor!!! sorry dat ik ff op niemand heb gereageerd, ben best heel moe en heb last van mn onderkantje cq bekken enzo.. houten bankjes zijn nog funest 2 weken na je bevalling!!!! Noah is niet echt ziek, geen koorts meer, beetje verhoging en verder is hij wel vrolijk alleen eet hij weinig en poept veel hahahah
Houten bankjes....ook dat nog....niet eens een kussentje voor onder je bips? Nou meid doe lekker rustig aan vanavond, kan me voorstellen dat je kapot bent na zo'n hele lange dag. Gelukkig is Noah niet zo erg ziek en scheelt als ze er zelf weinig last van hebben.
hey meiden kom nog ff kort langs ben erg duf, dus van plan op tijd m'n bed weer in te duiken da's de hele week al het geval (zoveel mogeijk althans) Gezellig dagje met Jayden gehad, weer genoten in het zwembad. Fijne avond nog !
Gina, houten bankjes.. auw! En altijd leuk bruiloften van een ander, haal je altijd ideeen en anti ideeen vandaan denk dat velen van onze bruiloft ook zoiets hadden van hmmmm.. hahaha, errug eenvoudig Feestje in de tuin, lekker relaxt. (heb geen klachten gehad hoor, maar het was gewoon meer een groot feestje dan een bruiloft). Juud, idd weer een kilo Gaat goed, niet al te snel! (Die 87,6 is van december). Merk het nu echt aan mijn kleding, heb weer een afzakbroek erbij. En wat ik belangrijk vind, mijn BMI is sinds vanochtend oranje, dus niet meer obees. Vind het steeds jammerder dat ik aan de andere kant van nederland woon. Had even tijd nodig voor deelname aan meeting met jullie, maar lijkt me toch steeds leuker.
Ja zeker jammer Daphne dat je ver weg woont, we zitten al zolang met elkaar allemaal hier te praten dat het erg leuk is om ook eens een gezicht en stem te horen. Ben sowieso wel van de meetings, vind het altijd erg gezellig.
zo de laprop is rete snel niet normaal meer haha nou meiden ga ook op de bank handen heb honger en heb manlierf gevraagd of die wat van de snackbar wil meenemen maar vang bot denk ik
Meeting : :Leuk!! Als wij meeten komen we tenminste allemaal hahahahahahah ( sorry, binnenpretje ) Gina: heb je al een datum??????? Zo spannend, alles voorbereiden en doen leuk hoor, heb je al een beetje een idee hoe je het wilt!