Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dit was destijds een nieuwbouwhuis, dus dan is er geen koopacte volgens mij, ik heb alleen een certificaat gevonden van het waarborgfonds.!
    Maar dat zijn oude papieren van het kadaster, waar mijn man 1/2 eigenaar is en zijn ex vriendin 1/2 eigenaar.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee anas je vergeet wat ik kwam nooit had altijd een stomme smoes die iedereen doorhad ;)

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hmm, de koopakte is gewoon het koopcontract hihihihi (ergste hiervan, ik heb ooit makelaardij gestudeerd) dus ook bij nieuwbouw moet er iets getekend zijn door je man en zijn ex

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny dat is een acte die je in je bezit moet hebben, die is van de notaris, tijdens het passeren van je huis zeg maar krijg je die heb het even aan Ramon gevraagd die is net thuis.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ja en nu kom je er niet onderuit want ik kom naar jou toe :p

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gina...ook altijd fijn als je weet hoe je het niet wil!! Ik wist precies hoe ik het wel wou en gelukkig was mijn man het daar mee eens.. Weer een grote stap..trouwen..

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zit er over na te denken om met Britt naar een osteopaat te gaan alleen Ramon heeft het er niet zo op en ik normaal ook niet op die alternatieve geneeswijzen maar misschien dat het toch helpt, heeft iemand hier ervaring mee??

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nee, zal juni of juli worden. Willen het niet te groot doen en willen in eetcafe vlakbij stadhuis een borrel met fingerfood doen, wel genoeg zodat je redelijk vol zit zeg maar en dan 4 uur trouwen en dan daarna daarheen tot uur of 8-9... lang zat!!!

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jaaaaa meeten is altijd leuk!!!! Kunnen altijd weer keer in het midden van het land afspreken??!! en dan een pretpark ofzo, dan kunnen alle partners ook mee en is het niet zo'n verplichting!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mijn wederhelft wil echt niet mee! Maar midden in het land... ik ben voor!!!

Ik ben met Fay bij ostepaat geweest, vond het vaag, maar ze heeft paar dingen verduidelijkt. En zij vond het niet nodig dat Fay nog terug moest komen, dus geen geldwolf hihihihi. Fay had nog last van de bevalling zei ze, ze heeft "iets"gedaan. Verder vertelde zij dus dat Fay te veel voeding kreeg en daardoor spuugde en buikpijn had. En daarna ging het echt wel beter!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jij ook al ;)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hmm ik heb nu de verdelingsakte gevonden van de notaris, waarop de ex van mijn man afstand doet van alle rechten omtrent het huis, en daarbij zit een afschrift van het kadaster waarop staat dat mijn man eigenaar is, dus ik gok dat het dit is.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Geen ervaring mee, maar heb er ook wel eens over nagedacht ...

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leuk zeg! Maar misschien stomme vraag hoor.. moet je dan geen datum gaan vastleggen?????
    Bedoel het is wel in de zomervakantie, en het zou toch fijn zijn als iedereen die je wilt er bij kan zijn? :)
    Bovendien moet je dat eetcafe enz dan niet allemaal reserveren?

Wij hebben destijds sochtends fotos gemaakt, daarna broodje bij schoonouders in de tuin met de daggasten, en trouwen in het stadhuis, en daarna naar locatie met BBQ voor alle gasten en bandje :)

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Haaaai,

ben ik ook ff.. snel bijgelezen. Had een vriendinnetje op bezoek die ook kwam eten en ze is net weg. Duik ook zo mijn bedje in... moe.
    Morgen zouden we op kraamvisite gaan, maar vriendin smstje net dat haar oudste dochter buikgriep heeft.. schijnt hier erg te heersen. Al een paar kids van vrienden hebben het. Dus nu afspraak verplaatst naar maandag.

@ mariska. John is inderdaad na de bevalling 6 weken thuis. Dus dat is wel erg lekker. Hoorde net dat hij maandag ok vrij heeft genomen dus lang weekend vrij.

@ anas....aktes... kan me herinneren dat toen wij dit huis kochten we een koopakte kregen van de notaris die we hebben getekend.. samengebonden waarin staat dat het huis van ons is en dat de bank de hypotheek verstrekt bla bla bla.
    En nog een akte waarin staat dat wij het huis van de vorige eigenaars hebben gekocht. Neem toch aan dat toen je man het appartement overnam van zijn ex dat hij nieuwe papieren via de notaris heeft gehad.

@ Gina.. leuk plannen maken voor de bruiloft!!!

@ meeting.. afspreken.. gezellig. Manlief gaat net als Daphne haar man niet mee hahahaha.

@ osteopaat.. geen ervaringen mee. Stond pas wel een artikel over in de ouders van nu.. maar verschillende ervaringen. positief en negatief... dat wordt googlen ;).

Ik duik nu echt mijn bed in. John zal nu wel op weg naar huis zijn dus hoop dat die over half uurtje thuis is.

Trusten xxxx

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh ja wat meetings betreft, mijn man gaat ook zeker te weten niet mee !!!
    :D

Enne ik ben ook voor de zomer :)!! lekker weer, ( hopenlijk) en midden van het land, weet ik niet hoor ligt er denk ik aan wie er mee willen, want de meesten wonen toch echt in de randstad volgens mij :)
    Maar we moetne tegen die tijd maar eens wat afspreken lijkt me erg leuk!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Miden is prima! In augustes ofzo ? Oja manlief gaat ook echt niet mee haha

Lafo zo ook gewoon proberen hoorde er veel posi verhalen over baat het niet schaat het niet

Gina haha was het zon tegenvaller die brouloft ?

Naatje lekker je man zes weken thuis heerlijk

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    meetings maakt mij allemaal niets uit, midden van het land prima. Pretpark ook leuk. Moeten dan wel een datum prikken anders komt er weer niets van. Fioon leuk om je eindelijk eens te ontmoeten na dik twee jaar geouwehoerd te hebben. Sms me even je adres als je wil scheelt mij weer zoeken. Ik ga slapen! Xxx

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meeten we dan met of zonder de kinderen vroeg ik me af ? zonder lijkt me ook wel eens leuk!!

augustus overigens liever niet, ik heb eind aug bruiloft v mn zwager en 4 verjaardagen dus de kans dat ik dan niet kan word groter en groter dan en dat zou ik jammer vinden !

Hier weer een drama van een nacht, laura had om 2uur vannacht alles onder gespuugd, tot 3x aan toe...zo zielig!!
    Maar goed eer ze toen weer sliep, en om 5.45 ging mn wekker weer. voel me lichtelijk geradbraakt!

Juud en Fioon veel plezier !!!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    zonder kinderen maakt mij niet zoveel uit ik hoop alleen dat ramon het aankan haha. Pfff ben ook net wakker maar ben ook nog moe. Tegenwoordig wordt britt wakker als ze haar speentje kwijt is. Word tijd dat ze gaat duimen haha. Arme laura ook nog steeds niet fit. Is ze wel naar de creche toe?

Deel Deze Pagina