Goedemorgen, Hier voor een keertje niet vroeg wakker... Ik half 9 en Zoë iets daarna. maar helaas was ik wel om het uur wakker... beeb lag heerlijk te draaikonten en op mijn blaas te dansen . Het regent buiten dus geen rondje dorp en markt vandaag. Zo maar even lijstje maken voor de supermarkt. @ Anas.. arme laura. @ Lafo.. hoe is heet Amy? Zijn echt een hoop zieke kindjes... mijn andere vriendin smste net dat ze vanacht het bed van haar zoontje ook al 2x moet verschonen.. en het is erg besmettelijk. Dus hoop dat het Zoë (en ons) bespaard blijft... maar aangezien ze gisteren op de psz is heb ik er een hard hoofd in. @ meeting.. mij maakt het niet zoveel uit... ik ben wel benieuwd naar alle kids.. maar heb jullie kids ook nog nooit in het echt gezien. Maar zonder kids ook prima.. aug. hier ook slehte maand. Net als de eerste week van september (feestweek hier in dorp).
Ook al zoveel zieken kindjes in jouw omgeving, ik hoop ook dat het jullie bespaard blijft, we zijn er best allemaal heel beroerd van geweest. Amy lijkt eindelijk op te knappen, geen stinkluier meer gehad en ook niet meer spugen en ze eet ook weer normaal. Wat ze heerlijk vind is roerei met stukjes ham, daar kan ze echt van smullen, als het maar hartig is. Gekookt ei is niet zo'n groot succes he Gina hihi Ja denk dat zeker voor jou het leuk is om iedereens kindje(s) te zien, dus misschien wel leuker om met kinderen af te spreken.
Naatje..lekker dat John na de bevalling zo lang vrij is..lekekr lang weekend samen...kan hij mooi nog wat klusjes doen. Lekker lang in bed gelegen.. Anas..gewoon een kopie nar de makelaar doen..hij zal wel weten wat hij moet hebben.. Trouwen....heel klein. Hele aparte jurk...hihi...'smorgens foto's, daarna iedereen bij mijn ouders broodje eten, daarna naar gemeentehuis (half uur rijden), daarna naar een restaurant..21uur was alles achter de rug. Vanmorgen naar de ha geweest. Ben doorgestuurd naar de gyn. Medicatie blijven gebruiken...het kan invloed hebben op de baby..bij Evan ben ik het ook blijven gebruiken...12 februari mag ik voor het eerst naar de gyn.. Meeting..tja dan woon ik wel ver weg...
Oh ja trouwen, ja wij hebben het groots aangepakt. Bus afgehuurd centraal punt afgesproken, naar Delft gereden mijn ouderlijk huis, daar bracht ik ook de nacht door en Ramon bij z'n moeder. Thuis allemaal broodjes en koffie/thee limonade. Van daaruit naar stadhuis, trouwde om 13.00 Wij gingen foto's maken in Blijdorp en de daggasten gingen naar het restaurant toe waar we gingen eten en waar het feest werd gehouden. Het was ook heerlijk weer dus iedereen vermaakte zich wel. 16.00 bruidstaart met champagne 17.30 eten 20.00 groot feest met dj en nog allemaal kraampjes met hapjes etc 200 man kwamen er en nog steeds hoor ik van een hoop mensen hoe leuk ze onze bruiloft vonden, dus erg geslaagd. Moet ook eerlijk zeggen dat mijn schoonvader bijna alles heeft betaald....anders had ik het een tikkeltje minder uitbundig gevierd hihi Heb toen een cameraman ingehuurd en moet zeggen dat ik dat wel heel erg leuk vond, heb een mooie dvd van de hele dag. Trouwfoto's helaas een ander verhaal, vond ik erg tegenvallen...
hier was het ook vroeg half 9 hahahaa ja ik wil de kids ook wel zien eigelijk kunne we naar een pretpark of what ever heen gaan idd
Hallo! Ik pleur gewoon bijna van mijn stoel, want ik zie ineens de avatar van Mariska! Gefeliciteerd!!!!!! heb ik toch genoeg geduimd! hahaha. Ben ff niet geweest: druk en ik kreeg natuurlijk geen meldingen meer over nieuwe berichten, tja, moet ik me maar abonneren op het nieuwe topic hihi.
Meiden ik word er zo moe van ik moet echt even klagen ... uiteraard zijn beide kids ziek spugen enzo da tis allemaal erg vervelend. Laura dus thuisgehouden van de creche en Mike was zoiezo thuis gebleven omdat hij nog niet lekker is. Ik kwam vanmiddag thuis, mijn ouders waren hier om op de kids te passen, alles is dan gestreken, was is opgevouwen, maar laura lag in een slaapzak met een te klein rompertje met knoopjes open, luier heel vreemd dichtgeplakt, Mike ook al een luier die heel strak raar was vastgemaakt. En ineens viel het kwartje.. meiden ik zal jullie zeggen ik stond bijna te huilen, toen ik er aan dacht en nu komen alweer de tranen.. Mijn moeder heeft een alcohol probleem gehad, is behandeld geweest en het leek een hele tijd goed te gaan. Nu dacht ik een week of 2 geleden al dat er iets niet goed was, de manier van praten alle kleine dingetjes die ik geen plekje kon geven alle puzzelstukjes vielen in elkaar... Volgens mij drinkt ze weer... Ik heb het gezegd waar ze beiden bijstonden, ik heb gezegd er kunnen 2 dingen zijn of je hebt gedronken of er is iets in je hoofd niet goed ( tia ofzo) maar aan de reactie te merken was het toch echt het 1e.. Ik weet het niet meer hoor, ik kan hier niet nog een keer tegen ... Ik heb al gezegd tegen mijn vader, dat ze hier niet meer alleen met mijn kinderen mag zijn, stel je voor dat er wat gebeurd. Ik ben zo teleurgesteld. ik herkende ook gelijk weer de manier waarop ze heel slijmerig tegen laura zei : tot volgende week liefje !!!En oma vind het zo fijn om op jullie te passen..... en bij het zoenen gewoon haar evenwicht kwijt is...
Pffff meid wat vervelend... Ik zou ook niet goed weten wat ik daarmee aan zou moeten. Zou er sowieso een goed gesprek over aangaan met je moeder dat ze snapt dat dat niet kan als ze op de kinderen komt passen.. maar ja, of dat indruk maakt bij iemand die echt een alcohol probleem heeft, ik weet t niet! Vervelend hoor... dikke knuffel!
@ Anas... hè bah meid. Zal je je rot gevoeld hebben toen je thuis kwam en je kindjes zo zag. Ik zal idd wat Gina zegt nog eens een goed gesprek aangaan. Hoe denkt je vader erover? @ Daam.. we misten je al!!!! Alles goed? @ hier... heerlijk 2 uurtjes geslapen vanmiddag. Daarna boodschappen gedaan met John en Zoë .. alles is weer binnen voor de hele week. Nu lekker op de bank... John gaat zo de vensterbank in de babykamer ophangen en dan ga ik alleen nog ff het rolgordijn ophangen... maar dat is alleen maar omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe het staat hihi.
ik heb mn vader nog even kort via msn gesproken, hij zegt dat dit eenmalig was en dat ze verder niet drinkt. Ik geloof er niets van. hij vind dat een zware beschuldiging. Ik weet ook even niet meer wat ik er mee moet, ik kan dit niet nog een keer aan. Ik heb 10 jaar geleden een hele tijd geen contact meer met mijn ouders gehad, en daarvan was dit ook de oorzaak. Ik kan er echt niet meer tegen. Mijn moeder doet net alsof dr neus bloed en mijn vader die ontkent het dus gewoon. pffff
hoi!!! allereerst janny was ontzettend klote! ik zou dus ook echt niet willen dat me ma op zou passen , als er wat gebeurt vergeef je het jezelf nooit, en lekker om je kinderen zo aan te treffen ik zou als ik iets vermoed dus het zekere voor het onzekere nemen meid dikke knuf! vind het zo klote voor je
zo nou nou wat een leuke meid is lafo! echt meiden heb het erg gezellig gehad en oooowwweee wat een knappe meid is britt! enne...zich voorbeeldig gedragen hahaha zal je altijd zien plus dat ze ons erg verwend heeft me kadootjes een mega lief pakje voor me aankomstige zoon een kadootje voor beau en een kadootje voor mama super lief! nou meiden krijg zo iemand die kleertjes komt kopen van mp en morgen vroeg op ga me schoonma naar weet ik veel waar om een kamertje voor beau te gaan kopen heb een super bedje voor dr een wolken bed van hout
Hier ook tabletjes. Alleen vier stuks. vanwaar het verschil? Mikki vraagt er zelf om, kan ik ze niet vergeten hahaha