Gina...laat iedereen ook zijn eigen camera meenemen of koop wegwerpcamera's en geef die aan de gasten..dan hoef je niet de hele dag een fotograaf te hebben. Wij hebben 650 euro betaald (2004). Hij was er van 11 tot 17.
hahaha dat valt wel mee hoor... die vitrage was domme pech. Had ze daarvoor al een stuk of 10x gewassen. En de overgordijnen heeft mijn schoonmoeder gewassen (want als iemand het niet verpest is zij het wel). En weet ook zeker dat ze het heel voorzichtig heeft gedaan. Vrees dus dat het echt aan de kwaliteit van de Kwantum ligt.
Ja is ook zo!! wij willen de fotograaf van 2 tot 5 ongeveer.. ik ben aan het kijken en zie wel hoe ik uitkom hahahahaha.... heb net zo'n site voor offertes geraadpleegd.. dus kijk wel ff wat daar uitkomt! Leuke foto's!!
Gina fotograven kosten nu eenmaal een godsvermogen. En wat vaak het addertje onder het gras is is dat je de fotos als je ze nabesteld ook per stuk moet betalen!! en dat is onwijs duur. Dus probeer te regelen dat je de fotos op dvd krijgt En evt kun je ze zelf in een album doen dat scheelt ook wel in d ekosten !
Ik had een heel schema gemaakt met kosten hahahaha een begroting zeg maar kosten trouwboekje, kosten kaarten, kosten postzegels, bruidsboeket, corsages, trouwauto, kosten locatie voor fotos, kosten ondertrouw, kosten aan kopietjes voor ondertrouwdocumenten enz ( uittreksels ) trouwringen etc etc
Janny wat een schatje was jij joh hahaha, ik haal je er niet uit! Slijm bij baby's echt geen idee, ze mogen nog maar zo weinig he, misschien even op google kijken. Britt is ook verkouden, erg lastig met speentje en fles geven. Gina leuk alles regelen voor de bruiloft, yes we hebben weer een bruiloft in het verschiet hahaha, vind dat altijd zo leuk!! Ja wat doe je eigenlijk ga je in een jurk, ja toch?? Fotograaf ik kan je niet helpen meid, die van ons was een kennis van me schoonvader en dat heb ik geweten ook, wat een bagger, echt jammer hoor..... Maar wat Mariska zegt is ook een leuk idee hebben wij ook gedaan, overal wegwerpcamera's neergezet, dat is sowieso leuk. Ken je niemand die foto's maakt in je omgeving? Ik zal eens rond kijken en vragen, wat wil je er voor uitgeven?? Miriam ach klinkt als een hele lieve oma, hopelijk blijft ze nog eventjes bij jullie!!! Mariska zei toch de kwaaltjes komen van zelf! Bo ik ben ook zo als er ergens een kindje geboren word kan ik niet wachten om te komen kijken hahahahah ik sta dan al bijna op de stoep als het net uit de baarmoeder komt hahahahha Maar ja beter een beetje enthousiast dan geen interesse denk ik dan maar!
Ja wat betreft mijn werk ik had dus woensdag een gesprek maar dat gaat niet want oma word woensdag gecremeerd, ze zullen wel not amused zijn maar kan het ook niet helpen.
Ik ga idd toch in jurk, dat vind ro zo leuk.. Een paar honderd vind ik wel zat eigenlijk hahahah... Jaaaa, wordt leuk feestje! Janny, ja ik ga ook begroting maken! komt goed, ik ben een echte regelneef, dus dat zit wel goed hihihi..... Juud, heb je oppas voor woensdag want ze mogen ook hier! Dan blijf ik lekker thuis en mn vader vind het vast gezellig om te assisteren
Gina Bruiloften Linksonder met die kever is mijn vriendin die vorig jaar getrouwd is en hij had hele mooie foto's gemaakt, volgens mij was die niet zo duur, kan het voor je navragen wat zij kwijt was maar hij was er wel de hele dag dus dat wil jij niet en dan zal het wel stukken goedkoper zijn.
Heeeel lief Gina ik zat er idd wel mee maar me exschoonzusje bood zich aan want die werkt maar een halve dag. Jaaaa jurk ze hebben zulke mooie jurken meid echt...oh ik kan er al helemaal enthousiast van worden haha
Oh oke, dat is mooi!! Ja, hahaha, ik moet iets gaan zoeken wat bij me past.. ik wacht nog wel ff want wil eerst nog behoorlijk afvallen maar dat kan snel gaan, dusssss Ja vraag het maar voor me ja!! bedankt!
haiii! nou meiden ben me toch een partij moe pffff en keelpijn beau is al 2 dagen achterlijk laat naar bed gegaan door de nodige visites ect , nou ligt ze lekker op bed en vanavond lekker vroeg op bed ik ook trouwens ..... oo meiden hoe kom ik deze dag door weer is ook 10x niks heb me fisjo en pilates afgebeld en word zo nog gebeld door uvw hele riedeltje weer opnoemen pfff word er ook nie goed van in maart gaan ze kiezen voor langere verlof periode mischien heb ik nog mazzel....