Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Ik vond 'm al zo angstig naar je kijken iedere keer :p

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Baby kijken?? heb je weer een echo?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja je ziet het he juud ,ja ik zag het ook al :p
    zag je hoe snel die een hoek indook als ik wat zei ? die jongen moet dadelijk nog hulp zoeken geestelijke mishandeling noemen ze dit he

nou zet ze zoon op de wereld dus hij zal het weten ook haha

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Fioon had ze net gezien onder mijn telgesprekken en wilde nog zeggen hoe leuk ze is, echt zo'n knapperd!!!

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee was maar waar nee van die vriendin van me

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dank dank !

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    oh haha een andere baby ja dat is waar ook je was er weer snel bij haha

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ik ga nu echt schat, voordat je in je eentje in de ruimte zit te lullen waarschuw ik je maar dat ik aftaai hahhaha
    xxxxxxxxxxx

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja dat zou super zijn!!! zou je haar ook willen vragen wat zij kwijt was??
    bedankt!!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meiden ik ga ook eens wat doen in mijn huis en dan naar bed morgen weer vroeg op!!

11. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hahaha heeft ie jou gebeld ofzo? Dat stelde hij ook al voor vanmiddag.. Nou forget it.. Daar heb ik de laatste dagen helemaal geen zin meer in.
    Toen ik trouwens voor de gein tegen john zei dat ik miss toch een derde wilde vloog hij bijna door het plafond.. En nee dat was niet van blijdschap... Volgens john ben ik echt verschrikkelijk als ik zwanger ben.. Hij hoopt dat ik snel beval en weer normaal ga doen hihi.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
  13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ach... ik zou Noah dan gewoon op schoot nemen, hahahahahha.. maar ja dat ben ik dan weer!!!

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Doe ik... Zal haar morgen ff bellen.

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    #755 Naatje80, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
    goedemorgen!!!!!!
    Hier alweer helemaal fris en fruitig... al zat dat niet in de planning. john ging vanmorgen om half 6 de deur uit en Zoë lag te piepen in bed.. denk toch echt niet lekker.. wilde gisteravond ook niet eten. En ook nog 2 dunne luiers gister.
    Toen ik haar wilde toedekken zat ze ineens rechtop in bed en riep "mee!!". oeps....
    maar ff op ons bed gelegd en papfles gemaakt. Denk dat ze ook wel honger had aangezien ze niets had gegeten gisteravond.
    Dametje wilde ook nog de tv aan.. maar daar trapte deze mama niet in ;).
    na papfles weer terug naar bed gebonjourd. Nu slaapt ze wel, maar erg onrustig... hoor haar steeds piepen.
    Maar goed.. ik kon dus uiteindelijk niet meer slapen, dus zit nu gedouched en al beneden.
    Over uurtje komt de glazenwasser. Dus moest er toch uit, want moet de poort open doen en de tuinmeubelen voor het raam weghalen. Kan nauwelijks meer naar buiten kijken door al dat slechte weer. Jammer alleen dat ze met dit weer niet lang schoon blijven .
    Verder weinig plannen... wilde naar het dorp wandelen voor boodschapjes, maar no way met dit weer en Zoë die niet lekker is. Dus zal denk ik kort autoritje naar de AH worden.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    goedemorgen,

Ik heb mijn effe na het plassen snel gewogen en ik ben 66.6 kilo, gisterenmiddag 67.9, dat is iets beter...

Isa ligt nog te slapen, hij werd vanochtend vroeg wakker, dus heb ik hem maar laten liggen, hij heeft denk wat wakker gelegen, nu hij slaapt..

Straks ga ik naar de action, heb shampoos van elvive 1.69 euro in de reclame gezien, dus gelijk een paar inslaan...

Moet ook eigenlijk naar de bib, maar die is vandaag en morgen 12.00 tot 16.00 uur open en Isa slaapt rond die tijden, dus overmorgen maar proberen...

Ik ga isa nu wakker maken toedeloe

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    En mijn andere viendin belde net dat ze vanmorgen ook is bevallen..... ook van een dochter.
    Dus nu alleen ik nog over een paar weken.
    Vanmiddag gelijk ff langs na Zoë haar slaapje... cadeau stond al klaar dus kunnen gelijk binnenvallen daar :D.
    Gelukkig heeft Zoë praatjes voor 10, geen koorts en haar broodje kaas is al bijna op... dus ziet er naar uit dat ze mee kan vanmiddag naar de beebie kijken.

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen..,
    Naatje...Fijn dat Zoë zich weer goed voelt. Jij mag ook bijna bevallen hoor..alles goed met je vriendin en de kleine?
    Nazli..je kan het toch zo plannen dat je rond 12uur bij de bib bent..fijn dat de weegschaal wat vriedelijker was vanmorgen.
    Katje...SUCCES met de kids hun toets!!

Arme mannen van jullie...als ik het zo lees hebben zij het niet makkelijk als jullie zwanger zijn. AAls ik ijn man moet geloven val ik erg mee..
    Gillende kids bij trouwerij...ons nichtje, was toen net geen 2, heeft met de ringenkussen zitten gooien in het gemeentehuis. Tot 2x toe...mijn schoonzus helemaal in de stress en wij amar lachen..
    Verder hier alles goed...vanmorgen aan het werk geweest..glibber de glibber...niet normaal. Nou ja ben veilig thuis en zie vanmiddag wel weer. Verder nergens last van...en denk ik..ben ik wel zwanger..

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zou gaan maar het is zon slecht weer, het regent keihard, dus we blijven toch maar binnen...

Het is wel normaal dat je schoonzus ging stressen, dat zou ik ook doen.. Want het was jouw bruiloft, dus dan wens je dat alles goed gaat...

Je moet blij zijn dat je geen last van hebt... Dat zij ik ook bij Isa en 1 dag later begon ik met overgeven en het was ook nog al erg extreem...

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Fijn dat Zoe beter is...
    Nog een paar weekjes en dan mag jij bevallen...

Deel Deze Pagina