Hoi, Lekker geklets hier.. Nazli en Anas..wat vervelend dat jullie kids zo weinig eten..hier een goede eter maar geen tips.. Anas..ik hoop dat Mike geen last van de prikjes krijgt! Alles goed bij de KNO? Naatje..nu alles in huis? Jij gaat zeker bevallen in het weekend van 5 maart..ben ik er niet..haha..gebeurd vaker dat er dames bevallen als ik er niet ben. Daam..ik hou niet van de sneeuw maar als het maar gezellig word!! Gina...Lucas is zo te lezen lekker snel!! Vandaag gewerkt....om 7uur was de weg een glijbaan..niet normaal dat ze ons wel laten rijden. Ik reed 15 minuten achter op schema en zo gaat je pauze naar de knoppen..nou ja was om 3uur al vrij..ook wel eens lekker.... Echo...ik moet volgende week vrijdag naar de gyn..ik weet niet of ik dan een echo heb..hoop het wel want ik heb echt bevestiging nodig..
Ik heb net de cb gebeld en met een verpleegkundige gesproken.. Ze vertelde dat Isa me aan het proberen is, dus ik mag er helemaal geen strijd van maken,, Ik moet hem wel op vaste tijden aanbieden.. Als hij het niet wilt, dan maar niet.. Ik mag hem dan ook geen snoep of koek geven.. Ik mag hem peutermelk geven,, dat is geen enkel probleem,Had ook gevraagd dat Isa geen boterham lust, Ze had voorgesteld om sandwiches, granen, muesli al dat soort dingen te geven... Ze vroeg hoeveel maanden hij was, toen ze de 20 maanden had gehoord, zei ze direct van dat het bij dit leeftijd hoor.. Ze zei dat het vanzelf overging.. ik moet hem wel regelmatig gaan wegen voor het opvolging van zijn gewicht.. Hopelijk gaat het snel voorbij.. Een weekje geleden at hij wel goed,, alles ging er goed naar binnen..
Misschien krijg je wel een echo.. Bij Isa zagen we met 7 weken een kloppend hartje. Is het dan zo glad in NL? hier is alles droog...
Hij is net wakker,, en hij eet nu een stukje komkommer,, Denk dat hij honger heeft,, maar denk niet dat hij gaat eten als we gezamenlijk gaan eten.. Ik heb macaroni met bolognaisesaus en gehakt gemaakt.. Man is nu naar de tandarts.. bijna al zijn tanden en kiezen moeten gevuld worden... Het gaat wel veel kosten vulling denk ik..
Ik zal jullie iets vertellen,, Nu ik nog niet zwanger ben, Hebben we al een naam voor de baby ((meisjes en jongensnaam ook nog)) dat ik nog niet in mijn buikje heb.. Bij Isa hadden we ook al met 7 weken toen ik zwanger was.. haha we zijn wel snel met de namen.. maar nu alleen nog zwanger worden..
@ Mariska ik kan me voorstellen dat je bevestiging nodig hebt. Ik zou er gewoon om vragen en ook uitleggen waarom etc... Maar er zal toch ook wel een termijnecho gemaakt worden? zeker als de 1e keer al met 4 weken was, dan is het toch wel gebruikelijk als je nog een echo krijgt of niet??? @ Daam meid ik kan me echt niet indenken hoe je 2 x lasten zou moeten betalen. Vind het echt ontzettend k*t dat je huis nog niet verkocht is! er moet toch wel iemand te vinden zijn die het OF wil huren of wil kopen Heb je in al die tijd nooit kijkers gehad of een bod? @ Nazli: Het klopt dat ze nu grenzen opzoeken, en dat het een fase is... helaas is het bij Laura niet afhankelijk van bijvoorbeeld aandacht. ze wilt gewoon niks. Ze heeft daarnet een 1/2 knakworstje op en 2 blokjes brood... Overigens zegt laura wel steeds spugen spugen dus misschien heeft ze nu ook wel last van misselijkheid. Net stond ze in de kamer poep! te roepen, ga ik haar verschonen en idd gepoept! @ Gina, jou Lucas is idd vlot zeg. Mike draait wel op zn zij maar echt niet op zn buik hoor Verder huis: Wie vroeg dat nou Gina jij denk ik? We hebben tegen de makelaar gezegd wat ik ook hier zei, dat we het bod belachelijk vonden en dat we op deze manier niet met hen uberhaupt willen onderhandelen. De makelaar heeft het aan die mensen overgebracht, en ook dat ze voor een volgend belachelijk bod niet de moeite hoeven te doen, en dat er onder de 220. 000 niet onderhandeld word ... Die mensen schijnen het erg graag te willen hebben, en ze hadden morgen een financieringsgesprek, dus we merken het wel. Ik probeer me niet druk te maken.
@ nazli.. goed van je dat je het CB hebt gebeld. Hopen dat je wat aan de tips hebt. @ Anas.. dan heeft Zoë vanavond meer gegeten .... wel 3 hapjes puree met worteltjes en vissticks grrrr. Meer kreeg ik er ook niet in. Wilde ze een toetje.. maak ik 'm open wil ze niet meer. Alles is hier NEE. Nou, ben er ff klaar mee. Dan maar niet. Hoop voor jullie dat die mensen alsnog met een goed bod komen!! @ Gina.. Lucas is lekker vlot. Leuk hoor!!! @ Daam... fijne vakantie. Klinkt gezellig!! @ hier... Zoë eet hier ook voor geen meter. Maar ze maakt zich ook niet druk. Ze is gewoon aan het spelen.. dus.. als zij zich niet druk maakt moet mama dat misschien ook maar niet meer doen. Het is alleen zo zonde dat je elke keer weer die keuken induikt om na 3 happen te horen "klaar". Hier zijn het momenten dat ze aan het uitproberen is.. zoals vanmiddag toen ze haar broodje niet wilde... toen ik haar uit de stoel tilde en zei dat ze dan maar zonder broodje naar bed ging at ze hem in één keer op. Vanavond vroeg ze zelf om de gang... of te wel.. zet me daar maar neer want ik heb toch geen trek. Ze had ook wel haar toetje gegeten als het uitproberen was.. dus hier een flinke gebruiksaanwijzing. Morgen gaan we 2 dagen naar mijn ouders.. John moet erg veel werken de laatste tijd en ik begin me echt beetje te vervelen met dit weer. En dan Zoë die best dwars kan doen.. kan ik er af en toe niet bij hebben. Lontje is de laatste tijd een stukje korter. En kan ook wel wat rust gebruiken dus ff nachtje bij paps en mams en dan uitgerust vrijdagavond weer naar huis . Zoë is nu erg lief aan het spelen.. en dan voel ik me alweer helemaal schuldig dat ik net boos op haar was omdat ze niet wilde eten.. pfff mama zijn gaat niet altijd over rozen .
Anas: Laat ze maar merken dat jullie niet op een schopstoel zitten en dat het huis niet voor een prikkie over de toonbank gaat. ik denk dat als de makelaar dat zo gezegd heeft tegen die mensen, dat zij (als ze het dolgraag willen hebben) een eindbod doen van 220.000 euri. Ik duim voor jullie. Ik weet ook echt niet hoe het nu verder moet. In het ergste geval wordt het door de bank verkocht (lees: ik hou een gigantische schuld over) Maar ik ga mijn best doen. Wanneer win ik die postcodeloterij nou eens?
Oh daam wat vreselijk zeg!!! Daar moet je voorlopig nog maar even niet aan denken maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan he meid! Pfff wou dat ik een koper voor je wist... Geef anders eens de link en dan plaats ik hem op mijn hyves als je wilt!
Goed idee! De nieuwe makelaar zal em er morgen op zetten. Kijk dan bij D1-makelaars en zoek op Den Haag. Hij komt dan ook via funda weer op deze site. Zelf kom ik niet meer online na vanavond en morgen ga ik natuurlijk weekend weg.
Pffff ben gesloopt, toch wel een impact zo'n crematie, ben ook net pas thuis. Daam heel veel plezier!!! Heb je wel verdient!!!! Knuffeltje ook voor jou, je hebt het niet makkelijk zo te lezen!
Eten, Amy eet ook als een zieke kip hoor en zo te lezen is ze niet de enige, ze weegt iets van 10,7 kilo en eet meestal 1 boterham, 2 kaakjes en een paar happen avondeten that's it, maar ach ze drinkt goed en is lekker beweeglijk dus het zal wel goed zijn. Janny fijn dat Mike weer door de keuring is en zijn prikjes heeft gehad.
hmmm daam ik hoop alsnog dat je er heeeeeel snel vanaf komt zeg juud nou pas terug joh meid, pffffff heb je ook weer gehad nooit leuk zulke dingen nou hier een harde buik gehad denk ik ... heb ook een mega buik ineens pffff manlief en ik schrokken er samen van toen ik in de douche stond hahha beau eet toch best veel als ik het zo lees smorgen 1 a 2 sneetjes met wat sap dan tussendoor een kiki (kiwi) en een ontbijtkoekje 12 uur 2 broodjes en melk tussendoor weer kikis of een banaan of langevingers en weet ik allemaal wat voor rotzooi ze bij papa biets ...dat gaat door tot een uur of 5 dan krijg ze niks meer dan tussen half 6 6 uur avond eten als ze het maar zelf toen gaat er een half bordje elke keer in en een redelijke hoeveel heid vlees en dan nog een toetje en alles doet ze zelf mag alleen haar glas geven met fruitmelk onder het eten en dan moet ik snel loslaten anders heeft mevrouw niet het idee dat ze het allemaal zelf doet pffffff haha ook zondag voor het eerst straf gegeven door haar in een hoek te zetten terwijl dr vriendinnetje vrolijk aant spelen was hier ze bleef tot me verbazing langer als 5 sec staan daarna dikke kus en was alles goed gisteren mepte ze me dus bewust in me gezicht , toen heb ik echt haar voor straf in de keuken neer gezet in een hoek wat denk je...ze blijft gewoon staan toen kussie en sorrie en mocht ze weer weg ...weat doet beau gaat weer terug in de hoek staan en komt nep huilend af entoe voorbij de opening schieten ....
Lafo..dikke knuff meid!!! Nazli..hier al namen voor een 2de toen ik nog zwanger was van Evan..Bij Evan heb ik een echo geh 7W2D.. Anas..hpen dat die mensen toch gaan happen!!! Zou super zijn.. Daam.Have FUN!!!! Bo..haha die Beau...wat goed dat ze toch blijft staan..Beau aan de kiwi..Evan moet niks van die dingen..haalt de pitjes weer uit zijn mond (lachen..) Eten..hier ook nog geen probleem..of ik maak er geen probleem van..dat kan ook..Evan slaapt voor het laatst inzijn ledikantje..morgen weer zo'n stap.. Ik ga bankhangen..ben moe...valt niet mee om 3 dagen achter elkaar rond kwart over 5 een wekker te hebben..nog 1 dagje...
ooowe maris evan word grote knul morgen haha dag dag baby ! jij hebt er meer moeite mee als hem denk ik hoor haha hij vind het alleen maar mooi en intressant maak ff een foto ervan oja me man kwam binnen dus ik waarschuwde hem in de gang al dat het verandert was..hij zucht hormonen he zegt die zo dus komt die binnen...ik loop ff naar boven en kom terug hij zegt : dit hadden we veel eerder moeten doen ! ik vind het super nou en nu laten we het ook zo want ik vind het ook super stom he dat ik dan weer zon bevestinging van hem nodig heb morgen wil ik ff naar de ikea leuke potjes en plantjes kopen voor op de slaapkamer en wc en van die zweefplanken want ik krijg broedels!!!!!!
Daam ik heb je adres helemaal niet meer !!!!! En dus ook neit van je huis dat te koop staat!?! dus ehhh PB anders of SMS?
hier ff lekker bankgehangen toen dametje op bed lag.. gelukkig zonder morren naar bed.. duurde wel ff voor ze ging slapen, maar hoefde niet naar boven. Tja, ze mocht haar nieuwe pyama (maat 92 en paste arghh) aan die we vanmiddag hadden gekocht . "Moooooooi" kleine prinsesje. @ Daam.. pff dubbele hypotheek.. dat is aanpoten. Hopelijk raak je het huis nu eens kwijt. Fijne vakantie!! @ Anas.. hoe lang en zwaar is Laura? @ maris.. hakt er alijd goed in hè vroeg opstaan... als ik straks weer moet werken zal dat weer het meeste moeten wennen.. die wekker om kwart voor 5 als ik vroege dienst heb arghhh. Ben benieuwd hoe Evan morgen zijn nieuwe bed vind!! @ Bo... beautje is een goede eter zeg!! Kan ze niet eens met Zoë praten . Hier is het (hoop ik) gewoon een fase... maak er geen big deal meer van.. hoop dat dat werkt. Hier ook een dametje die soms losse handjes heeft... soms schrikt ze er zelf van en krijg ik gelijk een knuffel. @ lafo... voor jullie ook een lange dag geweest.. was het een mooi afscheid?
Echt grappig mijn nichtjes waren net op tv bij hart van nederland en John ook je weet wel de reddingswerker, school had geld ingezameld en dat werd aan hem overhandigd, ze werden ook alle drie geinterviewd, leuk!!!