Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje Laura is 80 cm en ong 10 kilo

15 feb moet ik weer, dus ben benieuwd!

2. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hallo meiden,
    Sorry, dat ik heel lang niets heb laten horen maar het gaat ff niet zo lekker hier. Het is allemaal een beetje teveel aan het worden en af en toe knap ik echt om vervolgens maar weer door te gaan.

Met het slapen van Devrim is het weer een groot drama. 's avonds absoluut niet naar bed willen en vervolgens tussen 04.00 en 05.00 uur wakker. Vandaag ook weer 04.15 en kan alleen maar huilen huilen huilen. Hij wil maar 1 ding: kleren aan en naar beneden! De dag begint! Ik trek het niet meer. Vanochtend gelijk de Osteopaat gebeld waar hij al eerder is geweest (toen hij 2 maanden was) en ik kan gelijk vanmiddag komen, dus dat is super. Ik heb geen hoop op verbetering maar ga nu wel van alles proberen.

Bij het cb helpen ze je helemaal niet 'hoort erbij, wordt wel een keer anders...' ja,ja, dat denk ik al 2 jaar....(hij was nu 84 cm en 13450 gram).

Ik hoop dat het hier met iedereen goed gaat. Nogmaals sorry maar zit nu met veel 'dingen aan mijn hoofd waardoor ik echt de energie niet heb. Hopelijk komt er op de een of andere manier toch op korte termijn verbetering.

x

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo...ik heb het vanmorgen vroeg ook gezien..SUPER!!
    Askim..Dikke knuff meid!!!

Hier het bed in elkaar gezet..Evan ligt er nu in..na broodje eten riep hij: Evan slapen!! We hebben hem op bed gelegd en hij was gelijk stil..

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo maris wat super zeg!!! lief man en super bed zag het op hyves! wat is d emaat is het gelijk zon grote maat? stoer hoor

laf ik ga eens kijken bij uitzending gemist lache man

monica daar ben je eindelijk meid verontschuldigd je eige niet nergens voor nodig , ik word al moe als ik naar je verhaal kijk pffff4.15 niet normaal , volgens mij maakt hij echt dat ene stofje niet aan hoor....me vriendin haar zoontje had het ook en was net zo pas een jaar of 2 later kwamen ze er toen achter dat die zon stofje miste en toen pilletjes moest slikken ervoor
    waarom praat je niet eens met een kinderarts en je eigen huisarts , je geeft al aan dat je er doorheen zit dat is niet goed voor jouw je huwelijk en je kind
    sterkte meid en hopelijk werkt de ostp. bij hem succes!

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Anas... en benieuwd wat het CB zegt. Hoop dat ze wat goede tips hebben...

@ Askim. Sterkte meid... geeft toch niet als je er niet aan toe komt om hier op zp te komen... Je hebt genoeg aan je hoofd zo te lezen... hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen.

@ Maris. Wat leuk dat Evan zo enthousiast is over zijn nieuwe bedje.

@ hier.. net aangekomen bij paps en mams... John afgezet op het werk en straks weer ophalen. Zo Zoë op bed leggen.

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw naatje 92!!!!!! hier 86/92 maar broekspijpen is maat verzuip dus 3 x omrollen en de dorapak zit als gegoten haha

hier echt mega moe pffff de kleine man schopt er aardig op los zie me hele buik bewegen en ook was uitsteken sinds gisteravond! huh! jaaa super super super
    dat gevoel heb ik wel gemist nu is het nog leuk het past allemaal en er is ruimte zat voor de kleine om te bewegen

oja wolkenbed gaat niet meer door we zijn bezig (we ik bedoel manlief) voor een dora kamer bed kast nachtkast ect
    echt super leuk ook

nou beau ligt al een uur en een kwartier te zingen en wil niet slapen ook al ik ze doodmoe , mama gaat ff plat op de bank en hopelijk zij ook zo

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    terug van de Osteopaat...

Hij is een half uur met Devrim bezig geweest en Devirm heeft een half uur gegild....:(. Maar goed, er zat rechtsboven in z'n nek iets flink vast. Dat heeft hij nu helemaal los gemaakt en dat zo zou goed moeten blijven. Dit stukje van het lichaam staat weer in verbinding met andere gebieden en het heeft ook met je slaap.... te maken(weet niet meer hoe hij het zei want Devrim was nog aan het huilen). Het kan dus zijn dat dat ermee te maken heeft maar hij kan niets beloven. Zijn slechte slaapritme kan ook iets anders zijn.
    We moeten het nu 2/3 weken aankijken en dan als er wel iets verbetering is maar nog niet voldoene weer een afspraak maken. Als er geen verbetering is dan heeft een 2e afspraak geen zin.

Nou goed, zijn nekje is in ieder geval weer helemaal los!

8. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Bo, wat leuk een broertje voor Beau!!!! Af van het roze en overstappen naar blauw:)

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Monica, ik hoop dat het heeft geholpen vandaag!
    Maar ik vind het echt belachelijk dat een cb roept "gaat vanzelf over"... en ondertussen gaat de rest er aan onderdoor. Dat kan niet!!! Er worden soms wel kinderen voor opgenomen in het ziekenhuis om te observeren EN om de ouders rust te geven. Dus het kan wel degelijk een groot probleem zijn, en zoals ik het lees is het echt wel een groot probleem bij jullie!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim getver meid, kan me echt wel indenken dat je er helemaal doorheen zit. Het is ook echt geen tijd hoor 4.15!!!
    Wat Bo zegt, had de kleine van mijn vriendin ook, die kreeg melatonine pilletjes ( die kun je ook zelf kopen volgens mij)
    Maar ik zou toch eens een afspraak maken bij de huisarts, ook voor jezelf EN de kinderarts!!!

Hier verder een beetje jammer verhaal.

De makelaar meldde dat die kijkers uit de onderhandelingen zijn gestapt. Ze hebben overleg gehad met de bank en advies gekregen om eerst hun huis te verkopen. Ze gaan met pensioen over een paar maanden en dan in inkomsten achteruit, en dubbele lasten zouden dus een probleem kunnen worden in het ergste geval.
    Dus dat is wel heel erg jammer.
    Wat ze hebben wel laten weten aan de makelaar hier heel erg graag te willen wonen.
    Maar goed, nu zijn we dus weer terug bij af... bah :(

Verder heel de dag les gehad, erg druk druk druk allemaal en ook alles tegelijk ! ben blij als het voorbij is allemaal!

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    daar ben ik weeer even

net vooral bijgelezen over het eetpatroon van de mei kids

heb niet veel tips Jay eet meestal wel redelijk tot goed
    vooral brood vindt hij lekker

@askim; sterkte... nachtrust is zo belangrijk dus als je dat mist.........naar! Hopelijk helpt het dat zn nekje losgemaakt is

@anas; wat een domper mbt verkoop. Hopelijk zijn die mensen hun huis snel kwijt
    huisruil met die mensen is geen optie?:)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Katje, nee die mensen wonen zelf ook in een appartement ;)
    en ik wil een huis met tuin :)

13. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    o ja, dat stukje nek wat vastzat heeft weer invloed op een gedeelte van de hersenen en daarom kan het invloed hebben op z'n slaapritme. Dus dat het stukje hersenen wat melatonine aanmaakt daardoor ook niet goed werkte. Dat zal allemaal moeten blijken de komende 2/3 weken...

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim ik hoop dat het gaat helpen!!!!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey askim leuk he een boy!
    maare hopelijk helpt dit bij je binkie en gaat die melotine eens goed op gang komen bij hem hahaa nee grapje maar ik hoop echt dat het verbetering geeft en fijn om je hier weer te lezen meid!

anas jammer joh meid! he zat er net was schot in gaat het niet door , nou ja op naar de volgende en het lukt je echt wel hoor over een jaar zit je allang in je huis met tuin echt waar!
    ik duim gewoon nog ff voor jouw en ook daam door

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hmmm Bo ben toch wel n beetje teleurgesteld.... rekende me al rijk en zag mezelf wel de zomer in de tuin zitten :( Maar helaas dat zit er denk ik niet in ...

Nou ja, kan t ook niet veranderen.

Hoe is t met de rest vd meiden, t is stil hier
    ????????

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hii ben ik even, zal zo even terug lezen, vanmorgen lekker schoongemaakt samen met Amy haha die wil ook haar steentje bijdragen in het huishouden op haar manier dan.

Vanmiddag visite gehad van vriendin en haar 2 jongens, nou de boel was weer ontploft maar ach wat maakt het uit als ze het maar naar hun zin gehad hebben en dat hadden ze.

Zit nu net pas op me kont en ga even bijlezen!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leuk he Juud dat helpen :)

hihihi

Die kleintjes maken altijd n hoop zooi he!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Iemand n verjaardagscadeau tip voor als de kleintjes 2 jaar worden???

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny zou wel snel zijn geweest hoor dat je je huis verkoopt, zou om teleurstellingen te voorkomen me er echt op in stellen dat het nog wel even gaat duren!
    Maar wel fijn dat je huis in ieder geval goed in de markt ligt!

Monica jeetje zeg, wat een getob.
    Net wat Daphne zegt met zulke problemen wordt een kind ook vaak opgenomen in het zh ter observatie, vind het ook een falen van vele instanties.
    Zo kan je toch niet doorgaan!
    Ik hoop en duim me suf voor jullie dat die osteopaat heeft geholpen.
    Gaat Devrim 's middags wel slapen?

Fioon hahahahhaha toch een Dora kamer, ik dacht dat je dat wolkenbed al gekocht had!
    Je bent ook niet te volgen he hahahaha maar Beau zal het fantastisch vinden en dat is het allerbelangrijkste.
    Heb je me nichtjes nog gezien??

Mariska nu lekker vrij??
    Evan nu helemaal een grote jongen, ben benieuwd hoe het vanavond gegaan is!
    Ja leuk he hart van nederland, vond het zo grappig hihi

Gina waar ben je meid??
    Volgende week afspreken???

Naatje denk dat zoe en Amy gelijk zijn qua postuur!
    Laatste loodjes meid, begint spannend te worden!!!

Hier verder alles goed, ben 4,5 kilo afgevallen in een maand tijd en we gaan lekker rustig door, broeken gaan wel weer dicht maar vind het allemaal geen gezicht meer, maar weer snel nieuwe kleding kopen.
    Britt gaat steeds minder huilen, geef geen jbpm meer en ze is over op 4 flessen, 3 van 180 en de laatste 210 maar ze drinkt niet altijd alles op maar het gaat lekker zo.
    Amy is superlief, eigenlijk al sinds dat Britt er is dus het heeft op haar alleen maar een positieve impact en ze is zoooo dol op haar zusje, zo beschermend, hoop dat het altijd zo blijft!

Deel Deze Pagina