Daphne.... 6 jaar !?!?!? WOW dat is erg lang zeg! Hoe lang denk je zelf dat je nodig hebt? Meiden ik ga ff verder en dan naar mn werk
Hoi meiden!! Ben ik ook weer ff hahahaha.. druk druk druk! @Daphne, gefeliciteerd meid!! Op naar de volgende @Juud, hieeeeerrrr... hihi.. ja gezellig!!!!!!! Wanneer volgende week?? Kom trouwens smiddags de 13e! Makkelijker met de kids! Wij gaan trouwens in maart met urs en dr vriend hapje eten (ws) en lekker doorhalen, gaan jullie (of jij als ramon geen zin heeft of niet kan) ook mee?? Wat fijn dat Britt zo tevreden is meid, dat scheelt zo enorm!! Hier zitten we nog op 6 flessen, maar wel al op 150cc.. hij laat wel een bodempje, ong. 20cc staan.. vanacht heeft ie 11 uur laatste gehad en 6 uur eerste.. dus gaat de goede kant op!! @Monica, meid ik hoop zooooo dat jullie eindelijk keer kunnen uitslapen binnenkort, al is het maar tot 6 of 7 uur.. dit is niks en dit gaat jullie dalijk helemaal opbreken. gaat het wel goed tussen jou en je man? zou me kunnen voorstellen dat jullie van vemroeidheid elkaar afmaken (zou hier wel het geval zijn dan)... heel veel sterkte en dikke knuffel!! @de rest, sorry.. moest zoveel bijlezen dat ik het kwijt ben... @Daam, veel plezier het weekend meid.. @Janny, balen van de onderhandlingen..maar ja het was ook wel te mooi om waar te zijn zo snel hahahaha... en tja dat dromen dat kan ik me indenken. maar het kan nog steeds hoor!! ik duim voor je... Hier, gister lekker dagje gehad.. Noah was heel erg vrolijk en gezellig alleen Lucas had veel krampjes maar ja hoort erbij!! Sochtends ff de stad ingeweest en boodschappen gedaan en kleren voor Noah gekocht! daarna ff bakkie bij mn vader gedaan en toen boterham en Noah naar boven, niet slapen natuurlijk maar wel lekker aan het spelen. Ging ik hem halen zit ie i de deuropening op zn potje met luier aan heel hard wc te gillen en een lol dat ie had haahahahahaah.... gistermiddag nog meer collega's op visite gehad en lekker verwend! gisteravond lag alles om 7 uur op bed, Lucas had haast niet geslapen dus die ging ook vroeg.. vandaag rustig dagje, niks bijzonders dus ws alleen boodschapjes en verder niks.. we zien wel wat de dag ons brengt hahaha...
je hoeft je niet verontschuldigen, hoor. Is wel normaal als een mama het moeilijk heeft.. Hopelijk lukt het met de osteopaat.. Devrim is wel goed gegroeid zeg..
Isa wilt ook samen met mij schoonmaken, vooral stofzuigen en dweilen.. Als isa mij helpt ben ik uren bezig..
4.5 kilo afgevallen, wat goed van je.. Je bent toch ook ziek geweest, komt het daardoor of ben je aan het lijneN???
Gisterenochtend ben ik met isa naar de winkelcentrum gegaan.. effe naar de wibra zeeman en hema geweest,, maar kon niets vinden.. smiddags heeft mijn man de LCd tv opgehangen en we hebben al de meuels verplaatst.. Het ziet er nu veel beter uit vind ik.. savonds heb ik hem gewogen, hij is 11760 kg en 87.5 cm, zijn lengte is wel prima en hij is niet veel aangekomen, maar hij heeft ook niet veel gegeten.. Maar gisteren at hij wel goed, voor zijn middagdutje at hij een papje met cacao en toen hij wakker werd zijn groente van bijna 230 gram,, Wij trots na zijn hapje, dus hebben we er spelletje van gemaakt.. Na een hapje hebben we applausje gegeven en hij wilde natuurlijk nog een hapje en nog eens, ging zo maar door.. @cado, Isa krijgt zon gereedschapding en boormachine met batterijen.. Hij is er gek op.. En een loopfiets en voor de rest moet ik nog nadenken.. Zaterdag komen mijn ouders en dan blijven ze een nachtje bij ons.. Gezellig..
Daphne...GEFELICITEERD!!! Knap hoor!! Anas..werk ze! Nazli..in de 2 de jaar van een kind groeien ze gemiddeld maar een kilo of 2/3..meer is niet nodig. Dus Isa doet het goed hoor!! @Maaten..Evan draagt shirts, hempjes en onderbroeken 98/104 en broeken 92. Schoenen is 24...(bijna te klein) Evan heeft heerlijk in zijn nieuwe bed geslapen..geen kick heeft hij gegeven. Vanmorgen toen ik bij hem kwam lag hij lekker dwars maar wel al wakker. Dekbed vindt hij nog maar niks. Nou ja dan de slaapzak nog maar aan. Verder alles goed..lekker 3 dagen vrij. Nog een week tot de eerste bezoek bij de gyn. Het is dat ik nog steeds geen ongi ben anders had ik het echt niet geloofd dat ik zwanger ben. Nu snel op boodschap..vanmiddag naar Leeuwarden. Vriend van ons krijgt zijn DIG (draag insigne gewonden, militaire onderscheiding.) Evan gaat naar opa en oma....
nu al 98/104, wat is zijn gewicht en lengte??? Schoenen draagt Isa maat 23, die begint te klein te worden..
Ginaaaaaa sorry dat ik je net afkapte aan de foon maar had echt haast, stond al te treuzelen, moest Ramon namelijk wegbrengen...hoe laat woensdag, 's ochtends??? Hoop op wat beter weer, dit is echt niks jakkes.... Hey wat knap van Lucas, hij gaat doorslapen, ben benieuwd vanavond!!! Ik hou me aanbevolen in maart, ik hoor het wel wanneer het is, denk dat Ramon thuis blijft....ik zit ook met oppas, heb namelijk in maart ook al een feestje van me zwager, die geeft een apres ski feest bij hem thuis en dan moet ik de kids ook al uit logeren doen.... Mariska wow wat speciaal vanmiddag, veel plezier! Altijd mooi zulke dingen. Evan is een grote knul in alle opzichten! Nazli geen zorgen maken om Isa hoor, zo te lezen gaat het allemaal prima met hem! Ja ben ziek geweest toen viel ik ook af en toen is het er af gebleven die 2 kilo en die 2,5 gingen er ook zo af. Ik zondig soms ook maar dat moet kunnen. Denk dat dat juist het geheim is van verantwoord afvallen, af en toe ook jezelf belonen met wat lekkers! Ik was nu weer een halve kilo afgevallen dus nu -5! Maar het weekend komt eraan en dan mag ik weer wat lekkers! Nou hier mijn 2 meiden op de creche, het is gewoon eng rustig in huis. Maar gebruik de tijd om wat te rommelen in huis, boodschapjes net gedaan op me gemakkie. Vanmiddag naar de kapper, ben volgens mij al meer dan een half jaar niet meer geweest dus het is echt nodig en voor mijn doen is het veels te lang. Vanmorgen moest ik dus Ramon wegbrengen die had de auto laten staan en hij was de medicijnen van Britt vergeten dus moest ook nog langs de creche, zo gaat de dag snel om. Wilde ook me auto laten wassen en stofzuigen maar met dit rotweer zie ik dat niet zitten. Pfff wat een dure maand is februari voor ons zeg....mijn auto moet dan altijd een beurt, plus al onze verzekeringen moeten die maand betaald worden a 1100 euro...kon dus van de week niet eens me boodschappen betalen, heb de pas van de zaak moeten gebruiken schaam schaam....
Wat nou schaam?? wees blij dat je die achter de hand hebt hahahahaah!!! Wij doen alles maandelijks anders komen we er echt niet uit ben ik bang haha... Maar maakt niet uit hoor, moest Lucas toch een fles geven.. Ja het ziet ernaar uit dat ie gaat doorslapen, lekker hoor! sochtends is goed woendag, wel het makkelijkst dnk ik! het is nu weer geen maart maar 27 feb geloof ik.. laat nog wel weten als duidelijk is hoe en wat! Lekker al 5 kilo kwijt!!! Ik moet ook weer gaan beginnen.. moet er voor de bruiloft nog ong. 15 kwijt dusssss... heb een mail gestuurd naar een bruidszaak aan huis om een pasafspraak te maken, dus ben benieuwd.. heb een hele mooie jurk gezien. wil m je wel mailen, moet jij zeggen wat je vind!!
even ali illegali vanaf t werk laura heeft maat 74/80 van broekjes en van bloesjes enzo maat 86 schoenen maat 22 zijn haar laarsjes Ze ligt verder al een hele tijd weer in een bed zonder zijkant en dat gaat prima Juud hier ook af en toe geld problemen hoor, niks geks aan. weet soms ff niet meer hoe ik t moet doen dan. Wees blij dat je het zo kunt oplossen. Bij mij is de dure maand december dan moet altijd mijn auto voor apk, en nu die ouder wordt kost dat ook meer Gina wat lekker dat Lucas al door slaapt, heeeeerlijk he. Hier was mike rond de 8 weken toen hij doorsliep. Echo duurt lang he als je op de 1e echo wacht, kan me indenken dat de tijd niet snel genoeg kan gaan. Isa is toch netjes qua lengte en gewicht? klinkt prima! helpen doet Laura ook in huis, maar vraag idd niet hoe hahahaha Verder roept laura konstant MIJ MIJ MIJ alles is van haar... MIJ doekie, Mij beker, mij bed, mij pop mij koek gek wordt ik er van... pffff meiden ik ga weer verder tot vanavond!!
Hij is wel goed gegroeit, ik ben trots op mijn zoontje.. Hij is de laatste dagen anders, alsof hij alles begrijpt wat wij zeggen... hier is ook alles van Isa, vooral zijn speelgoed, we mogen er niet eens mee spelen.. werkze anas