Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmmmm waarom zie ik mijn prbleem met speelgoed alsmaar groter worden, hier komen straks autos bij racebanen treintjes pfffff waar berg ik het allemaal?!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo hier vanmorgen theeleuten van dinnie van zwschapgym
    dochter is een week ouder en praat al lekker
    hopelijk heeft beau er wat van opgestoken;)
    daarna ff boodschapjes gedaan lekker gegeten en toen hup op bed gelegd , nu is mama ook moe maar te eigewijs om te gaan liggen
    hier wouden we ook auto uitstofzuigen en wassen maar bij de wasstraat is het ook niks met dit weer bah bah bah
    als het maar droog is de temp is wel lekker hoor het word weer richting de 10 graden langzaam

gina mail die jurk ben heel benieuwd
    en het goudhart is echt een aanrader!

pffff ben echt moe he
    mariska wat super dat evan het zo goed doet in zijn nieuwe bed

gaaaap
    okay nou hier wachten tot meisje wakker word en dan met papa die vroeg thuis is ff winkelen ofzo
    je moet toch wat he;)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina ik ben ook benieuwd naar je jurk ;)

Bo praat Beau wel een beetje al ?

Mariska wat een knul dan ineens in zn grote bed he!

Zo ben weer thuis, ben moehoehoe :)

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    meiden, heb m gemaild!

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Daphne, gefeliciteerd !

@speelgoed; hier rouleert het. Sinds Sinterklaas staat er een hoop op zolder en ik verwacht dat we dat binnenkort naar beneden halen en omruilen met wat er beneden staat waar hij nauwelijks naar omkijkt.

@Maris; toetsen zijn afgelopen...vandaag kids wel wat drukker, dus een intensieve gymles gedaan; lekker stoom afblazen fysiek ;)

Zometeen nog even twee uur trampo geven en dan weekend !
    Hoop dat mn maatje wel ook kan komen lesgeven, man en dochter zijn ziek. Weet niet of man in staat is voor dochtertje (okt. 2009) te zorgen nl. We'll see !

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Mariska, nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Wat super zeg. Sorry, begin nu beetje bij te lezen....

@Katje, ik weet niet meer of jou gefeliciteerd had, zo niet, dan alsnog gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@Gina, gaat goed met Lucas zo te lezen? Leuk hoor. En lekker weer een vlotte actieveling? Hebben jullie nu een trouwdatum?
    Geniet lekker van je mannen-huishouding, leuk!

@Daphne, gefeliciteerd met het halen van je examen. Goed hoor, en knap om naast de kids nog te leren.

@Anas, jammer van de evt. kopers maar gelukkig trekt de woningenmarkt weer een klein beetje aan. Wie weet toch een tuintje van de zomer en anders lekker veel naar buiten met de kids.

@Nazli, zo Isa is ook best lang!

Ik geloof dat Nazli en ik nu de enige zijn met 1 kid en geen baby-in-buik? Ik denk af en toe wel aan een tweede (moet ook beetje aan mijn leeftijd denken....), maar jullie begrijpen dat wij nog niet staan te springen op meer slapeloze nachten etc en we nog even onze handen vol hebben aan 1......Vind het wel lastig want had vroeger altijd het idee van 2 kids dicht op elkaar (mijn broer en ik schelen ook maar 17 mnd), maar goed het loopt nu anders. We zien het wel.

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Lafo, gaan Amy en Britt nu 2 dagen per week naar de creche? Lekker even je handen vrij en tijd voor jezelf!

Devrim was vanochtend om half 7 wakker...............ik gooi het nog maar op toeval en wil eerst eens 2/3 weken kijken hoe het gaat. Met eten geen problemen hier, Devrim is gelukkig een makkelijke eter. Hij eet nu ook alles zelf, echt schattig. Z'n woordenschat is iets breeder nu maar het z'n echt nog losse, makkelijke woordjes. Met praten loopt hij wel achter maar goed, komt vanzelf wel. Favoriet met spelen is nu puzzels, boekjes lezen en uiteraard z'n auto. In onze eigen auto wil hij het liefst op de bestuurder plaats. Papa had hem daar 1 x neergezet, pakt ie ook echt de gordel en dan met z'n handen aan het stuur, broem, broem.......Als we nu naar de auto lopen loopt hij gelijk naar de deur van de bestuurder en wordt boos als hij naar achteren, in z'n stoel moet....Een echte jongen dus!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Stuur 'm eens naar mij :):):):):) heb niks in mijn mail staan :(

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny hier ook alles mijn word er gek van, hoort bij de leeftijd, hoorde net op de creche dat Amy 2 kinderen had geterroriseerd, eentje aan de haren getrokken en de ander een oog uitgestoken...allemaal omdat ze iets in hun handen hadden wat Amy ook wilde, MIJN MIJN MIJN zegt ze dan ook de hele tijd...

Monica joehoe wat goed, half 7 het begin is er hopelijk voor jullie!!
    Nee ze zitten 1 dag op de creche, lekker even mijn handen vrij idd! Ben ook lekker naar de kapper geweest, heerlijk zo!
    Maar mis ze ook wel hoor!

Fioon nog een beetje geslapen, als je moe bent gewoon meetukken met Beau hoor, waarom niet??

Nou Amy ligt net op bed, heeft voor het eerst een bord boerenkool op, blijven aanbieden en eindelijk lust ze het, ben trots op haar!
    Gisteren al een bord boontjes, ze bunkert echt de laatste paar dagen!
    En dan zal je straks zien, dan eet ze weer dagen slecht, compenseert weer!

Nog leuke plannen voor het weekend meiden??
    Morgen gaat Amy logeren bij m'n zwager en nichtjes, wij gaan een hapje eten met exschoonzus en man, Britt kan gewoon mee die is nog lekker rustig.
    Zondag gaan we naar Lelystad naar vrienden, eerst even naar Batavia stad, Amy heeft nieuwe shirtjes nodig, alles is te klein aan het worden.
    Maat 92 dan maar, wat klinkt dat oud he meiden!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jaaaaaaaaaaaaaaa volop lult ze in dr eigen taal zit geen stopknop op haha net als de moeder gaan die kaken heen en weer de hele dag en is het niet van het lullen is het wel van het eten ;)
    maar dit zegt ze: bal bel mama papa kiki (kiwi) ja en ooo ooooo
    en die en hata en uit en klaar

maarrrrrrr....ze kent heel veel deuntjes mee zingen
    dan is het altijd is kortjakje ziek en liedsjes van tv
    echt precies! me vriendin stond versteld , had ik ook wat om op te scheppen :p

ze kan veel dierengeluiden nadoen en alles aanwijzen op dr lichaam
    maar volgens mij is dat standaard
    oja als je wat zegt en vraagt begrijpt ze je
    maar goed zou zo handig zijn als ze wat directer kon lullen dan begreep ik haar ook beter
    maar vind dat eige taalte ook zooo schattig

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o gaaf juud bataviastad! kan je alleen kijken voor me als je het toevallig ziet polo's voor babys van raplh lauren??
    gezellig lekker eten waar?

gina heb ook nog niks hoor!

monica kan me voorstellen dat je je handen vol heb aan devrim
    maar ik hoop dat de komende nachten ook goed gaan meid

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hier dus twee dames die alles "mijn" vinden...
    dus regelmatig ruzie om dingen. grrr

Ik ben moe, en ben dom geweest vandaag. Moest tot kwart voor 6 weken, en om half 6 ging ik naar een collega die nieuw is even vragen hoe het ging en of hij op bepaalde dingen ging letten (zodat het voor ons makkelijker wordt, hij is manager van de helpdesk)... en toen was het ineens half 7...
    Voel me echt zoo schuldig (want ik moet dan nog naar huis rijden!!!) :( En vooral dus voor manlief...

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het praten van Fay...
    Dat zijn dus echt zinnen aan het worden.. gisteren begon ze een heel verhaal te vertellen en ik begreep het ook nog haha. Niet alle woorden zei ze hoor.
    En vandaag al paar keer 4 woorden zinnen...

Fay is vandaag bij de gastouder in de douche geweest. Bij ons gilt ze moord en brand, dus had de hoop dat ze het daar beter doet. Anders heb ik toch zoooo'n vies kind hahaha. Heb niet echt gehoord hoe het is gegaan, maar ze is weer schoon.

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

weet je wat ook scheelt denk ik daphe dat ze een grote zus al voorbeeld heeft
    wel heel schattig haha enne dat douchen ze is weer schoon dat is het belangrijkste ;)

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ daphne: Douchen bij de gastouder? doen ze dat??? wist ik niet joh hahahahaha :) Wel makkelijk!

@ Gina ik heb ook nog niets gehad!

@ Juud lekker dametje die Amy hahahaha

Laura is wel erg van het kusjes geven, toen ik haar ging halen van de creche ging ze de juf ook een kusje geven , en daarna een jongetje Sacha kus hahaha :) kleine charmeur!

@ Askim Ik snap dat de nachten met Devrim jullie opbreken, aan de andere kant, kun je dan beter JUIST nu een 2e kindje proberen, want die gebroken nachten heb je nu toch wel.... ( snap je wat ik bedoel? ) en je hebt ook nog 9 mnd natuurlijk om Devrim hopenlijk wel te laten doorslapen!!
    Vannacht neemt in ieder geval niemand je meer af!!! Hoop dat het vannacht weer zo is!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fioon ik ga kijken voor je!
    Ennnuhhhh ik vind Beau hartstikke knap hoor, mijn kind kan niet eens dieren geluiden maken haha, ze klets dan misschien wel wat meer maar een hoop is ook onverstaanbaar maar o zo schattig!
    En twee kakelende kippen in huis dus haha arme John, krijg steeds meer medelijden met hem hahahhahahah

Daphne niet meer doen he collega's helpen hihi
    Douchen bij gastouder, nee wist ook niet dat ze dat doen.
    Douchen is hier ook een drama althans de douchekop...
    Oh er staat me dus wat te wachten met 2 meiden kort op elkaar, nou ik maak me borst alvast nat....

Janny kusjes geven ja zeker een charmeur die Laura, Amy doet dat ook hoor, maar af en toe mept ze er dus op los, het is aan ons en aan de leidsters om dan hard op te treden!
    Maar weet je ergens vind ik het zo erg nog niet dat ze zo van zich afbijt, denk namelijk niet dat ze later makkelijk gepest zal worden, hoop dat ze zo van haar af blijft bijten op een redelijke manier dan!

Nou het is weer pet met Britt vanavond, heel veel huilen en niet willen slapen, heb d'r vervroegd een fles moeten geven dus weet niet hoe het vannacht word, nu moet ze eerst nog maar eens in slaap vallen, denk dat ze veel prikkels heeft gekregen op de creche...

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Douchen doen ze normaal ook niet hahaha, maar ik had het gevraagd of ze het wilde proberen op het moment dat haar eigen kinderen onder de douche gingen. En bij anderen zijn ze altijd veel liever hahaha.

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hee je bent weer een kilo kwijt Daphne!
    Hoe vaak weeg jij je?

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Juud misschien kun je Britt op de dag dat ze naar de creche gaat, als je thuis komt van het halen haar lekker in een badje doen zodat ze even tot rust kan komen, en daarna ook wat rustig in bijv de box leggen? Of misschien heeft ze wel wat meer trek en wil ze iets eerder een slokje drinken?

Hier had Mike het in het begin ook , drama de 1e 2x.. was hij ook zo onrustig, maar heb er toen wat van gezegd, dat ze hem wat prikkelarmer moesten verzorgen en af en toe ff wegleggen zodat hij echt kan slapen en sinds ze dat doen, gaat het wel goed! Hij was supervrolijk vandaag!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    studie en kids is idd wel pittig, maar goed Daphne als je gemotiveerd bent scheelt dat wel veel ja toch.

Ik denk ook wel eens met die 2 kleintjes van waar ben ik aan begonnen zeker als alles weer eens in de lappenmand ligt... maar uiteindelijk vind ik mijn studie ook wel weer heel erg leuk!

Deel Deze Pagina