@Naatje, bij jou schiet het ook al op zeg, wat gaat het snel. Nog even en dan heb je je 2e dochter in je armen. Geniet nog lekker van je verlof! En bah, muizen, ratten, uhhh, ik zou er echt niet tegen kunnen en helemaal gek worden. @Anas, balen van de inbraak, altijd heel irritant dat soort dingen. Ze moeten gewoon van je spullen afblijven!!! Maar gelukkig geen schade. Ik had een keer dat ze mijn hele deur hadden verbogen, kon er een nieuwe deur in.... Nou, het was hier vanochtend weer 05.15 uur.....dus ik was weer even flink chago..... Plan was om vanmiddag lekker naar het bos en kinderboederij te gaan maar het regent.....Dan misschien Ballorig, kan ie zich even flink uitleven.
wat fijn dat het wat later is geworden.. Gelukkig is hij een makkelijke eter.. Hoeveel talen spreken jullie thuis? Kan hij helemaal niets zeggen?? Hier nog niets.. alleen nog brabbelen.. Haha hier ook hoor in de auto,, Als papa even van zijn stoel is, wilt hij uit zijn stoel en gaat hij gelijk naar de stuur.. Isa zegt gelukkig niets, als hij naar achter moet..
Amy is ook ziek geweest, dus denk dat ze aan het inhalen is... Wij zijn thuis gebleven... Mijn ouders zouden komen, maar ze zijn allemaal ziek, dus zijn maar thuis gebleven, anders zouden ze ons steken... Veel plezier in Lelystad.. Ja ze groeien idd hard,, en ze zijn ook al uit de babykleren,, wel jammer h&m heeft hele leuke babykleren..
@ Askim Ik snap dat de nachten met Devrim jullie opbreken, aan de andere kant, kun je dan beter JUIST nu een 2e kindje proberen, want die gebroken nachten heb je nu toch wel.... ( snap je wat ik bedoel? ) en je hebt ook nog 9 mnd natuurlijk om Devrim hopenlijk wel te laten doorslapen!! Vannacht neemt in ieder geval niemand je meer af!!! Hoop dat het vannacht weer zo is![/QUOTE] Ik ben met janny het eens.. Want als je over een paar jaar aan 2 kindje begint, dan kan je weer beginnen met de slapeloze nachten. Als je nu begint, kunnen ze iig later vanzelf uitslapen
op mijn 20ste jaar was ik 58 en nu 24 weeg ik 66.. Toen ik zwanger was 64... Het is eigenlijk niet zoveel, vergeleken met jullie...
@Askim bah weer zo vroeg ! @ geen schade ws, of een loper, of de deur niet goed in het slot ofzo.. weet het ook niet. ruiten zitten er nog in en dakje ook dus andere optie weet ik ook niet. Wel k*t want zonder braakschade vergoed de verzekering ook niets.. dus dat is balen! Maar ja ik kan er niets aan doen. De laatste tijd hier in de buurt veel kleine criminaliteit.. ook op het parkeerterein hier laatst hadden ze de wileen onze een splinternieuwe lease auto vandaan gehaald... !!!!! Hier net zonder tommie naar Hendrik Ido Ambacht gereden met de auto! en maar 1x fout gereden hihi Dus dat was fijn. Heb daar kleertjes gebracht voor naar kenia! Als iemand nog babykleertjes heeft of kinderkleertjes dan hou ik me aanbevolen.
Balen van je tom tom... Gelukkig hebben ze de radio niet meegenomen,, geen braakschade, hoe zijn ze dan binnengekomen??
nazli hoppa nog een keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha oja kiki's zijn kiwi's volgens beau............... hier schuur uitgeruimd door manlief heel grondig en gelukkig hebben ze de airco die in gebouwd moeten worden met rust gelaten voor zover......de doos was wel aangevreten....en ik ston dt ekijken of ik een muis zag voor bij schieten en ja hoor...........net speedy conzales zo snel en hup ging die bij de bij de buren naar binen hahahaaha zo lieve man heeft de hele schuur opgeruimd en schoongemaakt en de konijnen kooi ook ik ben doodmoe alleen al van het kijken ernaar pfff
Hier vanmorgen naar mijn schoonouders geweest... Zoë had praatjes voor 10... om half 2 was ze nog goed te spreken. Grootste lol met oma. Dus ik nog ff kopje soep en zij een broodje... stortte ze ineens in. Dus maar lekker naar huis en gelijk op bed gelegd. Broodje ging er trouwens niet in... nu begreep mijn schoonmoeder eindelijk wat ik bedoelde dat ze slecht at.... Ze had vanmorgen 3/4 bolletje boterhamworst op met een beker Yoki. Een plakje cake (jaja dat gaat wel) bij mijn schoonouders en verder niets. Gaan we weg wil ze ineens wel haar broodje.. nou ja twee stukjes. Nu is ze net een half uurtje wakker en een halve banaan op. Pffff ze is een goed voorbeeld voor mij als ik straks weer ga lijnen... al is het wel errug weinig. Hoop dat John een beetje op tijd mag aftaaien op het werk.. hij moet eigenlijk tot 18 uur. Dan is hij pas rond 19 uur thuis.
muizen brrrrr gina ik heb vandaag eindelijk je kaartje voor Noah op de bus gedaan hahahahaaha SOrry ben zo langzaam!! Wat ik wel heb gedaan is die kleertjes voor Noah uit die tassen gehaald en die zal ik naar je opsturen van de week, !! Wil je me voor de 1000e keer je adres even sturen in een PB ... Ik ben zo'n domme doos die dat soort dingen steeds niet opschrijft!! Sorrryyyyy Oh ja ik heb ook nog een grijs pakje van Mexx ook maat 56, zal ik die er bij doen???? xx
Janny, Ambacht dan zat je bij mij in de buurt muts, had je langs kunnen komen als je dat gezegd had, ik was er welliswaar niet maar had daar dan wel rekening mee gehouden. Kleding heb ik hier maatje 56 en 62, misschien een domme vraag maar het is winterkleding ook, hebben ze dat nodig in Kenia??? Laat me even weten dan maak ik een pakketje en ga ik het wel langsbrengen.
Hai meiden!!! @Kleding, ik heb besloten alle kleding hier weg te geven. Ro zei ook, er zijn zat mensen hier in Nederland die niks hebben en geen geld hebben en daar heeft hi gelijk in dus via ro zn tante hebben we adresje waar ik het heen ga brengen... @Trouwen, nou we hebben het gister ro zn oom en tante verteld, hahahaha, die vonden het helemaal leuk tot ze hoorden dat wij er geen kinderen bij willen hebben op de feestavond.. toen was de enthousiastme ineens heel stuk minder.. maar ja, ons feest en er word gerookt en gedronken en wij vinden dat geen omgeving voor jonge knderen dussss... ro heeft trouwens ook besloten dat hij zn ooms en tantes niet als daggasten wil, kijken hoe ze daar op gaan reageren haha... @Janny, balen meid van je auto.. heel irritant als mensen maar van je pikken, kan daar zoooo kwaad om worden! @Nazli, ja je weegt weinig in verhouding tot sommige meiden hier, waaronder ik hahahahaha maar dat maken wij weer goed in gezelligheid hoor!! @Hier, meiden.. de heren slapen hier gewoon nog. Lucas heeft zn laatste fles om 11 uur gehad en ligt nog te slape.. bizar he. Het is wel zn eerste nacht op zn buik, man heeft m na de fles zo gelegd want hij bleef mopperen, en ik heb dus wederom een buikslaper snik snik.... ga hem zo wel wakker maken want vind het wel genoeg geweest... F
Goedemorgen, Lekker Gina dat je mannen zo lang slapen. Noah ook een buikslaper dan? Als Lucas zo lekker slaapt is het toch goed..hij kon zijn hoofdje al optillen toch... Trouwdag..tja het is jullie dag en wat andere er van vinden is hun probleem...hier helemaal geen ooms en tantes bij ons trouwen geweest..er waren zelfs ooms en tantes die niet eens wisten dat we gingen trouwen.. Kleding...gaat hier ook weg gegeven worden aan nederlandse instanties.. Naatje succes bij de vk!! Hier alles goed..ik kan aftellen naar de afspraak bij de gyn..