Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Maria is Mariska sorry hoor maar me telfeoon vin het leuker om jouw Maria te noemen hahah

zo net lekkere frisse neus gehaald ff naar de bakker gelopen en drogisterij een leuke papa is THE best speen en hanger gekocht voor papa klein kadootje toch, hij gaf ook toe dat het hem zo bezig heef gehouden het nieuws dat die een zoon gaat krijgen dat die amper een oog dicht heeft gedaanAch GOS

Juud hoe is het nou meis?

Nazli je kan het gewoon posten meid alleen heeft Janny wel gelijk
    vind ik maar dat maakt jouw gewoon nazli ik denk ook dat je gevoel een 2de kindje wil.... En een studie beginnen van 3 jaar zie ik jouw niet doen hahaha sorrie niet lullig bedoelt maat ze jouw gewoon met een 2de ga op e gevoel af meid

Naatje Zoé dus ook zon lekkere uitslaper hier ook heerlijk hoor

Hie schijnt het zonnetje heerlijk

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik denk eigenlijk zo van ik wil ook niet te laat zijn met kinderen krijgen. Ik wil gewoon niet dat Isa alleen in zijn eentje gaat opvoeden, snap je het.. Ik wil gewoon dat ze samen opgroeien...

Ik ben nog jong, studeren kan nog altijd als de kindjes naar school gaan en dat ik dan meer vrijheid ga krijgen,,

Ik heb mijn beslissing gemaakt, ik kom niet meer met het onderjikuwerp opleiding

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Mooi dat je je keuze erin hebt kunnen maken. En als het financieel te doen is waarom niet. En er zijn toch genoeg banen (supermarkt e.d.) die je nu kan doen zodat je toch inkomsten hebt?

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Bo... ik vond het al zo raar dat je steeds Maria zei hahahaha.
    Zoë is inderdaad ook een goede uitslaper. Jammere is wel dat de dag altijd zo laat begint hier hahaha.
    Ik ga dus NU Zoë in de wagen zetten en naar het dorp lopen... anders heeft het geen zin meer ;)

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    idd, misschien kan ik later niet via het cwi onder de strenge voorwaarden, maar zelf naar school gaan met meer vrijheid gaan studeren..dan kan ik op mijn eigen gemak leren,, Met cwi zou het stressen zijn
    Misschien kan ik dan later met mijn eigen geld studeren alshet dan financieel te doen is..

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    thanks foekie... Onder de strenge voorwaarden zie ik mij zelf ook niet doen... ik ga gewoon op de 2de af

7. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    hey reusje ! Wanneer moet je nou bevallen?

8. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Naatje je vroeg er nog
    naar of ik langs de dokter nog geweest was maar heb nog en keer last gehad maa niet zo heftig als laatst en nu net wou het weer beginnen maar zette net door

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli je mag hier altijd kletsen over je studieplannen etc dat weet je toch :) Weet je meis, je moet gewoon echt doen wat je hart je ingeeft. En als dat voor jou op dit moment een 2e kindje is dan moet je er gewoon voor gaan!!!
    xxx

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Zo ben weer gewoon bo ,

we gaan zo kijkn voor een nieuwe laptop wantnhier liggen 3kapote acres ... Wat is een goed merk meiden?

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heeee bo hihi

Ik heb een HP en een kleie EEEpc je moet je wewoon goed laten informeren in de winkel. ALs jij je pc gebruikt voor wat internetten stel je er andere eissen aan dan als je bijvoorbeeld games wilt spelen !
    xx

Ben je al gewend aan baby blauw :)

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hey bo, waarom gebruik jij 2 namen??

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dat weet ik heus wel anas... Jullie zijn hierr voor om te kletsen.. Daarom schrijf ik alles van me af en dan vraag ik te veel.. sorry als het te veel is..

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Je vraagt helemaal niet te veel Nazli!!! Hoe kom je daar nou bij?????
    Gekkie!

Je mag altijd hier kletsen en ook je twijfels bespreken. Niks mis mee gewoon doen!!
    xx

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bo was undercover ;)

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nazli meid het is toch nooit te veel om over te praten daarom zijn we hier zo'n gezellige groep omdat we dom kletsen leuk kletsen en onzeker zijn en soms bevestigingen nodig hebben.

je moet dan ook je zelf blijven en kletsen wat jij wil.
    En een tweede erbij spannend meid.
    hoop dat we snel mooi nieuws van je krijgen

anas thanks voor de link gister gewerkt moe en de 555 aktie op tv gekeken dus geen tijd en energie hier te komen en vandaag zag ik een pb dus kijken was u het met de link zonder jou zijn we verloren

lafo meid wanneer mag het jou nu mee gaan zitten he ik hoop dat je van het weekend kunt zeggen dat je weer lekker te pas bent en dat je met gezinnetje thuis bent iedereen.

gina het lijkt wel de natuur bij jou al gewend met twee kids en ochtend ritueel hihi ik ben nog aan het wennen

bo joepie een jongen wat gaaf zeg super super geniet ervan.

mariska ik heb altijd gezworen bij de test van predictor die was toch echt het duidelijkst bij mij. Maar ik hoop het zo voor je het is voor jullie zo'n weg en ik hoop dat je nu over mag steken en mag gaan genieten van iets wat in je buik gaat groeien
    en stiekem hoop ik ooit toch ook nog dit weer te mogen meemaken al denk ik dat het dat niet meer gaat worden.

ga straks met mijn ma winkelen zou eerst volgende week met vriendin gaan maar zei kan niet dus ik dacht al mooi bagger had er zo'n zin in nu vrij omdat ik morgen moet werken dus dacht ik het is toch mijn moeder haar oppasdag mis en ze vond het gezellig dus heerlijk weg straks

iedereen fijn weekend ik ben letterlijk vol geboekt dus weet niet of ik een gaatje vind om hier bij te kletsen maar anders tot maandag

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik voel het gewoon... Soms door jullie reacties.. Dat jullie het zat zijn met mijn twijfels

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Zo weer terug uit het zh...toch raar om daar te lopen. Evan is daar geboren. Manlief krijgt nu allerlei onderzoeken naar zijn verkoudheid. We stonden binnen 15 minuten weer buiten.
    Tja ik weet wel van die cb...heb ik met Evan ook getest...vind ze alleen zo duur...deze test schijnen erg goed te zijn...aan de ene kant zeg je zo'n streepje komt niet vanzelf aan de andere kant wil je ook een duidelijk streepje.................straks ff shoppen;)

Nazli..hoe oud ben je eigelijk? Ik heb er ook niet voor gekozen om zo laat mama te worden maar ik kwam mijn man pas tegen toen ik al 30 was. Ben gestopt met de pil toen ik net 33 was. Had ook gehoopt dat mijn eerste langzamerhand naar school ging maar ja het loopt soms heel anders. Ik vind mijn carriere helemaal niet belangrijk en vind het prima zoals het nu gaat..
    Miriam..ff lekker Almelo onveilig maken? Als ik aan Almelo denk moet ik altijd aan de italiaan denken daar met hun ijs......zo lekkerrrrrrr
    Lafo..hoe gaat ie?
    Bo..tja Maria of Mariska...er zit een verhaal aan...haha...mijn oma haar naam was Maria. Zij vond het erg belangrijk dat haar eerste kleindochter naar haar vernoemd werd...mijn ouders hebben haar wijs gemaakt dat Mariska een vernoeming naar Maria is..
    Anas...misschien heb ik het gemist maar hoe gaat het met Laura?

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik ben 24 jaar, mijn man is 31.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hoi meiden,

Onze lieve kleine Britt is weer thuis!!!!!!!!!!!!!
    En ja nu hopelijk lekker genieten!!!!!!!
    Ik durf het bijna niet te hopen, maar denk dat we gewoon alles moeten vergeten wat er de afgelopen tijd gebeurt is en we beginnen gewoon opnieuw!

Mariska idd even die van Clear Blue gebruiken, die heb ik ook altijd gebruikt idd wel duur die rotdingen.

Fioon jij hoeft dus nooit je wekker te zetten met zulke buren haha, dat weet je nooit van te voren he als je verhuist, dat merk je pas als je er woont helaas...had ik ook op m'n vorige flat, die bovenbuurman hield van feestjes en lawaai maken, het liefst op een doordeweekse avond grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Naatje jij ook altijd een lulla 's ochtends haha kan ik ook zijn hoor, zo'n kakelende kip.
    Maar idd niet iedereen vind dat leuk, heb een vriendin die moet je echt en paar uur met rust laten maar dat wist ik pas toen we samen op vakantie waren haha

Janny kan je me nog even uitleggen hoe dat zit met die buisjes, Laura moest onder narcose?
    En hoe lang duurt die ingreep?
    Hoe lang moest ze blijven in het zh?
    Mocht je man ook bij de ingreep zijn?
    Trouwens nog bedankt voor je lieve woorden, we moeten snel weer eens met z'n allen afspreken, is al weer veels te lang geleden!

Nazli gooi het er maar uit, doe ik ook!

Miriam veel plezier vandaag en je drukke weekend haha, loop je jezelf niet voorbij?
    Wij hebben lekker niks gepland, ook heerlijk!

Oh ja Fioon ik heb 2 acers en een HP
    Maar ik zweer weer bij een acer dus...
    Snel weer een nieuwe datum prikken voor een date hoor!!

Deel Deze Pagina