Ja kan me voorstellen dat je daarnaar aftelt.. spannend hoor meid!!!! Nog een paar dagen toch?? Gaat het nog steeds goed met Evan en zn nieuwe bed? Ja Noah was ook een buikslaper, wilde echt niet anders slapen. Zelfs in de wagenbak weigerde hij op zn rug te liggen haha eigenwijs.. Lucas doet het wel op zn rug maar hazenslaapjes, dus ro was het zat gisteravond en heeft m op zn buik gelegd.. en ja hij kan idd zn hoofd al heel goed optillen. Overdag ligt hij al tijdje op zn buikje te slapen en dat gaat altijd prima, dus vandaar dat ro het ook aandurfde haha!! Hi had nog wel ff getest of hij kon ademen door het matras, ook mannen zijn dus voorzichtig Net ff boodschappen gedaan bij de appie heijn in de stad en wilde andere pil halen, die cerazette vind ik toch niks.. heb bloedingen en weet nou niet of vloeien weer beetje erger is geworden of dat dat van die pil is.. dusss maar ik moest dus recept vragen grrrrr.... nou maar gedaan en mag nu vanmiddag halen!!
Evan is ook een echte buikslaper ook vanaf het begin. Ik ook trouwens...Het slapen in het grote bed gaat super. Gisteren waren mijn so net binnen toen begon Evan al..Pake..nieuwe bed kom..haha. Hij is helemaal trots. Vrijdag om 9.30 moet ik in het zh zijn...Vervelend van de pil..Hier nooit geen pil meer huis..JIPPIE!! Hier ook net boodschappen gedaan. Lekker rustig op de maandagmorgen. Evan is bij opa en oma dus wij kunnen lekker opschieten. Zo nog even bij het wasgoed langs en vanmiddag nog een paar uur werken.
hai meisjes vandaag 22 weken alweer en ben wederom doodmoe het is koud buiten auw niet normaal meer beau moest ervan huilen handjes helemaal rood dus ik in de bakker de mummyzak eraan gerists en tot de kin dicht gerists en dat vond ze heerlijk hahaha nou hier zo naar de fisjo en vanavond moet ik naar pilates maar heb er zooo geen zin in bah vind de meiden ook niks en het doet super veel pijn aan me bekekken , een jonge jongen geeft les en heb het gevoel dat die zich niet echt kan inleven in een zwangere vrouw met bekkenklachten .....of het ligt aan mij maar je komt binnen en niet ff een praatje van wie je bent ofzo nee liggen en gaan met die banaan en na afloop loopt iedereen weer weg... zag dat iedereen het anders had voorgsteld dan dat het was want het is speciaal voor zwangere allemaal rond dezelfde tijd oooooowe beau ligt nu al een uur ruim te roepen in bed , ben het zat slapen gaat er niet van komen ..............................ga haar maar pakken
Vanochtend zijn we naar een vriendin geweest,, we hebben daar ontbeten: Ze heeft een dochtertje van 10 maanden, maar Isa wou helemaal niet met haar spelen.. Wanneer dat meisje dichterbij kwam begon hij te gillen, want hij wou haar helemaal niet in zijn buurt hebben,, En om 12.00 uur begon hij te zeuren, want hij had slaap, dus zijn we daar vertrokken en thuis aangekomen in zijn bed gelegd en hij deed gelijk zijn oogjes dicht.. Ik ben ook moe door hem,, want we zijn met de bus gegaan en zonder de kinderwagen,, dus moest overal achter Isa gaan.. Ik ga nu ook even op de bank liggen.. Gisteren maar 1 keer geklust, zal wel genoeg zijn.... En over 13 dagen mag ik testen, zal toch negatief zijn gelijk de 1ste ronde,, maar je weet maar nooit...
Nazli, kinderen vinden op deze leeftijd grotere kindjes leuker.. kleine kindjes zoals baby's of jonger dan hen kunnen niet zoveel en zijn dus niet zo interessant voor ze.. juist als ze meer kunnen en meer doen zijn ze leuk! Noah vind ook alleen grotere kindjes en van dezelfde leeftijd leuk.. Mijn vader is net de gordijnen die hij voor ons heeft gemaakt komen brengen.. de schuifpui gaf zoveel kou s avonds dus vandaar dat we er gordijnen voor wilden. Zijn errug mooi geworden!! dat ken mijn papa allemaal wel hihi...
1 keer geklust... tja, je weet maar nooit het kan zomaar... wij hebben nooit bewust geklust, maar altijd gewoon spontaan en regelmatig hihi.. Hahahaha, ik moet altijd zo om jou lachen Nazli, jij bent volgens mij wel snel moe he, altijd als je met Isa op stap bent geweest ga je tukkie doen hahah Ik kan me niet heugen dat ik buiten einde van mn zwschappen om geslapen heb smiddags....en dan ben ik toch alweer paar jaar ouder als jij!!
Ik weet het,, maar dacht Isa ziet nooit kindjes,, dus dan konden ze toch maar samen spelen,, maar nee hij bleef maar uit de buurt van haar...
Had savonds geen zin meer in.. Maar 1x zal toch maar genoeg zijn denk ik.. 2e keer zal het dan heel weinig zijn,, eerste paar maanden denk je toch voor het kindje gaan we klussen, maar later denken wij niet meer aan kindjes... Gewoon spontaan.. Was bij Isa ook zo.. Ik ben moe, omdat ik met de bus ben gegaan en meneertje wou niet zitten op de bank van de halte,, hij liep overal naartoe,, en de bus rijdt op de autobaanweg,, dus is gevaarlijk... Hij moest van mij zitten en daarom huilde hij keihard en daar werd ik moe van, omdat ik telkens achter hem aanliep... Ik heb geen tukkie gedaan, man heeft gebeld dat ik een paar paginas moest kopieren,, nou een paar,, 10 stuks ofzo via de printer, duurde wel een uurtje... Tijdens mijn zwangerschap deed ik altijd een middagdutje, wel een uurtje of 3 zelfs... Na mijn zwangerschap niet meer.. Ik lig wel op de bank, maar slaap niet,, kijk tv..
Ik heb net van een verzekeringmaatschappij telefoontje gehad, voor een baan als verzekeringconsultente.. En ik heb morgen om 15.00 uur afspraak..
Ja meid ik wist pas dat het in de buurt bij jou was toen ik tegen haar vertelde dat mn tomtom gejat was, en daarachteraan het verhaal dat ik ook met tomtom de weg wel eens kwijt was zoals in Rhoon hahaha toen zei ze dus , dat is hier vlak achter hahaha wist ik veel! Stom he!!! Anders had ik ff kunnen bellen. Wat ik van haar begreep gaat het vooral om zomerkleertjes het is daar zo bleodverziekend heet!! Maar ik heb er dus gisteren 3 dozen gebracht dus voorlopig heeft ze wat om uit te zoeken. Heb ook wel gedacht aan Nederlandse instanties, maar heb er nog zelf geen 1 ontdekt waar ik ook geloof dat het goed terrecht komt. Dat klinkt een beetje suf, maar zo bedoel ik het niet. Er zijn veel gezinnen in nederland die het heel zwaar en moeilijk hebben, maar die vind je alleen maar via de voedselbank, en daar wilde ze niet meewerken. ( ik had ze gemaild met de vraag of er jonge gezinnen waren!! ) En via internet is 95% die zegt dat ze geen geld hebben, helemaal niet zo arm ben ik achter. Dus dat vind ik lastig. Gina waar breng jij het dan heen ???
Hoi, Nazli...het is toch ook niet vreemd dat Isa zo reageerd als hij bijna nooit andere kindjes ziet. Hoe had je bedacht als nummer 2 komt? Isa zal toch wat socialer moeten worden... Succces bij je gesprek. Gina..handig zo'n vader!!! Tocht is ook verschrikkelijk..
Nazli dat ben ik wel met Mariska eens, Isa reageerd misschien ook mede op deze manier omdat hij helemaal geen andere kinderen gewend is. Zeker als je een 2e kindje wil gaan proberen te krijgen is het misschien wel verstandig om hem af en toe naar de peuterspeelzaal te sturen, of het kinderdagverblijf zodat hij leert met andere kindjes te spelen ! Stel dat je overigens word aangenomen Nazli, waar gaat Isa dan naartoe??
Janny, geen idee... tante van ro heeft een adres, zou ze nog laten weten! Geloof in dordrecht. Hier is Lucas een beetje aan het rommelen..! Ik word gek van die flessen. Lucas heeft comfort voeding, voor krampjes maar met johan. broodpitmeel ook.. dus wat dikker.. nr 2 speen gaat te traag en nr 3 te snel grrrrrr (van avent..) iemand een idee welke speen ik het beste kan gebruiken, word hier gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hierdoor heeft ie dus ook meer krampjes want als te snel gaat neemt ie teveel lucht mee.
Ik was blij met difrax, de 1-2-3 standen speen. Nu hebben ze die met een ring.. ik heb de ring niet dus wij moeten moeilijk kijken (hebben er nog 1 want Fay krijgt 's ochtends meestal nog pap in de fles)
Gina ik weet het ook niet, wij hadden ook onwijs veel problemen met de juiste speen vinden toen Mike dat JBPM kreeg... Ik vond die difrax flessen met die irritante ring ook vreselijk vervelend overigens !!!!!! Ik heb die avent spenen gebruikt, in het begin dan speen2 en halverwege als het dikker werd zette ik een 3 speen er op !