Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi, die ring leek mij geweldig (omdat wij hem dus niet hebben)..
    maar ik draaide de fles gewoon als het te snel of te langzaam ging.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daphne zie voor je die difrax fles met die irritante ring en speen... kindje ligt te drinken en jij denkt oh ja standje 2 is beter dan moet je dus met 2 handen ( hoe???) die speen in die ring indrukken en draaien!!!
    En als je de fles draait dan is het hele pricipe van antikrampjes weg ;)
    hihihi

ik vond er in elk geval niets aan maar wie weet vinden anderen het een geweldige speen hihihi

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Grrr Gina ik kan hier nergens een doosje vinden!!

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hai, weinig tijd gehad vandaag om in te loggen.. Vanmorgen check up bij vk.. Was allemaal weer prima.. Volgende week weer. Vriendin uit zoetermeer kwam 's middags. Samen ff naar ikea geweest en vanavond uit eten. Ze blijft hier ook slapen en morgen gaat ze weer naar huis. Wel gezellig.. En ik was er ook weer ff uit vandaag zonder zoë. John heeft zoveel dagen gewerkt dus ik had ook weinig tijd voor mijzelf.

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @nazli.. Spontaan klussen is het leukst ;). Succes morgen met je gesprek.. Leuk! Hoop dat je je goed kan voorbereiden in zo'n korte tijd.
    @ bo.. Ook alweer 22 weken.. Gaat het hard hè? Vreselijk dat koude weer.. Hier ook een meisje met auw vingers met dit weer.
    @ spenen.. Zoë kreeg nutrilon omneo.. Ook dikkere voeding.. Veel spenen geprobeerd... Had uiteindelijk difrax medium spenen.. Werkte het beste. Vond het een drama.. De één te snel de ander te langzaam..
    @ kleertjes. Hier nog geen idee wat ik met de kleertjes ga doen. Misschien kindertehuis ofzo..
    @ spelen.. Hier speelt zoë liever met jongere kinderen.. Zijn wat rustiger hihi. Al gaat het wel goed met dochter van vriendin, die is 9 mnd ouder, maar ook rustig grietje... Oudere jongetjes vind ze al snel te druk en overheersend. Zoë trekt graag haar eigen plan. En kinderen die haar bemoederen of haar optillen ed moet ze al helemaal niets van hebben hahaha. Hoe bedoel je eigen wil ;).

Verder is er ff niets blijven hangen... Ik ga lekker slapen. Volgens mij liggen jullie ook allemaal al op één oor.
    Trusten. Xxx

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hi weinig forumtijd, beetje drukke dagen. Gina had jij me sms gister nog gehad? Qua speen gebruikte ik nummer 3 van avent, maar dat werkt dus niet voor lucas...heb gesprek gehad met mijn werk en ik ga daar dus weg. Heb gelukkig gekregen wat ik wilde dus ben happy. Net terug van etentje met vrienden, was te gezellig en het werd dus erg laat. Mariska ik ga met je mee aftellen, spannend hoor. Naatje goede apk dus weer. Fiona muis al gevangen hihi janny ja je had het mooi kunnen combineren met kraamvisite, britt loopt al bijna hoor...... Monica hoe gaat het nu met devrim? Daam ben je al weer terug?

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Even snel voordat ik straks weer ga werken...
    Het is gewoon nog steeds drama hier. De eerste nacht na de Osteopaat ging het goed, half 7, maar daarna gewoon weer 05.00/05.15 uur iedere ochtend. Gisterochtend de huisarts gebeld en afspraak voor donderdagochtend.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    goed dat je weer aan de bel trekt meid, zo is het geen doen. Succes en voor wat het waard is vind het een rotsituatie voor jullie en heb met jullie te doen!

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

@Spenen, ja een drama!!!! ik ga die M speen maar eens proberen dan. Heb een dilfrax fles, maar vind ook dat een drama. Vorige week viel die onderkant eruit en toen zat alles onder tijdens de fles grrrrr kind helemaal nat, dus dat was niks. Zal blij zijn als kind weer uit de flessen is hahahahhaa...

@Juud, ohh zie het ja, wel gelezen maar was aan het werk sorry!!! jammer dat je niet meekan! volgende keer dan maar meid. Woensdag hebben wij afgesproken he..sochtends kwam jij toch??? gezellig!

@Janny, hahahaha.. nou anders doen we binnenkort toch minimeeting bij mij thuis.. dan kun je het meenemen en dan ziet iedereen elkaars kleintje!!

@Monica, meid wat een drama!! laat je niet afschepen maar eis dat je eventueel doorgestuurd word naar een kinderarts om hem helemaal door te laten lichten. te weinig slapen moet toch ergens vandaan komen. Dit trekken jullie niet lang meer!! dikke knuffel meid..

Hier, alles prima.. Ro moest gisteravond naar school dus hij Noah in bad gedaan en ik daarna Lucas toen hij weg was.. Alles lag om half 8 in bed echter Lucas dacht dat het wel leuk was om mama gek te maken dus die is tot kwart voor negen aan het huilen geweest, grrrrrr... uiteindeljk in slaap en toen kwam hij pas half 3 vanacht weer! en nu ligt alles nog op 1 oor. Om half 12 moeten we bij cb zijn, ben benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is. Hij is wl goed gegroeid!! Lucas deed gister lachen naar me hihi.. paar keer. En hij gaat proberen geluidjes te maken.. zoooo schattig!
    Eens ff kijken wanneer ik voor beiden kids ff solotijd kan maken.. allebei ff half dagje naar de oppas los van elkaar!!En voor ik weer ga werken allebei tegelijk ook maar ene dagje naar allebei de oppas zodat ze kunnen kijken hoe dat gaat en of dat gaat...
    Nog minder dan 8 weken thuis.. gaat hard hoor!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik denk via het werkwinkel...

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als nummer 2 komt zal hij heel jaloers op hem/haar zijn.. Dat weet ik heel goed

thanks

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij willen ook dat hij graag naar de creche gaat,, Ik heb hem al bij 3 kinderdagverblijf ingeschreven,, we zijn nog aan het wachten...

Er zijn in belgie 2 soorten creche,,, een erkende kinderdagverblijf(prijs afhankelijk van de inkomen), zelfstandig kinderdagverblijf( de prijs bepalen ze zelf,, ongeveer het verschilt van 19 tot 23 euro)..

Als ik word aangenomen, gaat hij tijdelijk naar de zelfstandig kinderdagverlijf,, het is wel te duur voor ons , maa rhet is totdat hij naar de erkende kinderdagverblijf gaat...

Er is ook een creche,, bv als de ouders naar een sollicitatiegesprek gaan of als een ouder start met werken...

Dus ik denk dat ik wel een creche zal vinden voor hem...

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina hoe was het bij het cb?
    Ben benieuwd hoe goed Lucas is gegroeid, zit hij al in maatje 50?

Vanavond wil ik naar de bios gaan met vriendin maar volgens mij word het weer niks, denk dat ze weer wilt afzeggen, word een beetje moe er van...
    Wil lekker naar de bios verstand op nul filmpje kijken...

Nazli ik hoop dat je goed geklust hebt, spannend!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

laf als je dichterbij woonde had ik vanavond heerlijk met je in een bios gezeten en desnoods naar die kinderfilm met die kikker want ik kan me verstand heel goed op nul zetten goed gebruiken pfff

zo hier ligt dame op 1 oor
    voel me niet lekker worden denk dat ik ziek ga worden

gina lekker met die difrax flessen he
    ik snapte er geen snars van je had een plat dopje en nog wat atributen maar kon er geen wijs uit komen
    en beau vond ze niks
    gewoon de avant en nu weer proberen

nou ga weer snel vantussen

oja naat super dat alles goe dwas!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha Fioon, had al zelfde gezegd tegen Juud, maar vriendin gaat toch mee dus wij gaan andere keer vast wel :)

Tja, vind idd die flessen niks.. blijf toch bij avent. ga nu weer mengen tussen gewone en comfort voeding zodat ie wat dunner is, was ook advies van cb.

Lucas was nu 51,5 cm en 3695 gram.. goed gegroeid maar blijft een kleintje hahahahaha.... verder nagekeken door de arts en alles was prima in orde, kleintje is weer goedgekeurd met vlag en wimpel!

Zometeen komt dinnetje met dr zoontjes, gezellig!! sinds ze hier woont trekken we steeds meer met elkaar op, gezellig hoor....! zoveel vriendinnen heb ik niet met kinderen dus... welgeteld 2, juud en zij hahaha..

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja meiden ze gaat toch mee naar de bios, ik moest op me knieen haha.
    Maar goed ik ga lekker film kijken.

Fioon waarom slaap je niet mee met Beau 's middags meid als je zo moe bent??
    Nu kan het nog!!!!

Gina mooie keuring van Lucas, leuk om jullie weer allemaal te zien morgen, gezellig!!!!!!
    Leuk is dat he een vriendin met kinderen, heb ze wel maar ze wonen niet allemaal in de buurt helaas.

Nou Amy is ook weer niet lekker, ze is hangerig en heeft knalrode konen en dichtgeplakte ogen, ze heeft 2 ontstoken ogen namelijk.
    Ben nu met watjes bezig en gekookt water en anders morgenmiddag maar even langs de ha.
    Ze eet ook weer niet best dus misschien zit er weer wat te broeden.
    Had even d'r temp gemeten maar dat was 37.7, ze voelde wel warm aan.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    He Juud getver Amy alweer ziek :( pffff word je ook moe van onderdehand denk ik!!! Hoop dat het morgen beter is !

Hoe was de film?

Nazli: Dat is best goed geregeld in Belgie met de opvang! Althans het klinkt wel goed. Hier waren de wachtlijsten bij mij in de buurt bijna 2 jaar.

Gina mooie keuring hoor van je mannetje. Ik ben nog op zoek naar een doosje.. dan kan het vrijdag op de bus :)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga zo Janny, we hebben net gegeten.

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hahaha, de bodems van de difrax flessen..ging hier alleen fout als iemand anders aan de flessen had gezeten. Ik vond ze vooral erg fijn...en heb er nu nog 1 over dus.. de rest weggegooid.

Heb vanavond een partij lekker gegeten :D Die kip uit zak van de reclame, ik had kippepootjes en dan een ui erbij en nog boontjes. Nou... die groente jammmmmmmieeee!!! Heb wel iets te veel vlees op nu (300gram) maar geen aardappels.

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Nazli. Hoe ging je gesprek?
    @ Juud. Hoe was de film? Welke film? Balen dat Amy weer ziekig is... zit ook niet mee. Hoe doet Britt het de laatste tijd?
    @ Gina. Mooie keuring!
    @ Daphne.. klinkt jammie!!! Ga ik onthouden :D.

Hier de administratie aan het bijwerken.. bah. Morgen weer verder.. heb geen zin meer. Zoë vond slapen vanmiddag weer voor watjes :D. Dondersteen. Was dus vanavond zo vertrokken naar dromenland.

Ik ga weer verder.

xxx

Deel Deze Pagina