Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    O ja, ben Fay nu maar aan het leren hoe ze veilig van de trap af kan. En traphekjes zijn maar tot 2 jaar.. raar maar waar.. hahaha

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    #1102 Naatje80, 11 feb 2010
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010

Ohhh heerlijk Filet!!!!! Nog even en dan mag ik dat ook weer eten...

:D:D:D:D:D klinkt als twee echte meiden.... maar wel lekker vermoeiend.. vooral als je ff snel voort wil maken.
    Ik zie dit over een jaartje of wat hier ook wel gebeuren met jut en jul...

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny Ramon helpt mij als de meiden in bad gaan, maar zoals Daphne het doet is ook een prima oplossing, er is overal wel eem mouw aan te passen!

Deurklinken, Amy heeft geen interesse vooralsnog....wel in de lichtschakelaars aan uit aan uit aan uit.....

Naatje pffff klinkt nog druk Johns verjaardag, je laat maar lekker anderen voor je lopen zaterdag!
    Pas je goed op jezelf?
    Vind je nog behoorlijk actief! (herken het was ik ook)
    Ik schrijf wel mee met de nov mama's een subgroep daarvan (late nov mama's) heel erg gezellig omdat het maar 10 meiden zijn, denk net zoiets als hier dus makkelijk bij te houden.
    Er komt zelfs een meeting!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daphne zooooooo leuk joh 2 meiden hahahhahaha
    Maar geen traphekje moet er niet aandenken brrrrrrrr
    Zeker als je al ogen tekort komt!

Naatje is John al thuis??

Lijnen wil hier even niet lukken na al die etentjes grrrrr maar nu weer strak in het regime.

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hmmm... hier geen spits uur eigenlijk hahaha.. sochtends komt eerst Lucas meestal, die neem ik mee naar beneden geef ik fles en daarna of weer slapen of op schoot.. dan samen naar boven, Lucas op zn kamer en dan met Noah ff spelen en aankleden.. dan naar beneden ontbijten.. en als ze tegelijk wakker worden neem ik flesje mee naar boven en beker met voor Noah en dan doen we gezellig met zn drieetjes..
    savonds gaat eerst Noah in bad en naar bed en dan Lucas... geen problemen nog mee..
    En tijdens koken is het ook geen probleem, meestal slaapt Lucas dan net en Noah gaat kijken... die vind dat mega interessant!!!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meegaand jouw zoons Gina, heb ineens een vermoeden dat het een meiden probleem is haha

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nou... toen Fay nog een beeb was was het wel makkelijker hoor...
    Gaf haar 's ochtends de fles, en dook snel daarna mijn eigen bed weer in. Dan kon ik later rustig Sam aankleden.
    En 's avonds ging Fay in de box, maar tja.. dat werkt niet meer.

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lafo.. ik kan ook niet makkelijk stilzitten.. al was ik de laatste weken bij Zoë net een aangespoelde walrus in de tuin :D. Maar toen was het ook zooo warm.
    Ik doe wel rustig aan .. probeer na een actief dagje een rustig dagje daarna te plannen.
    Ligt nu boven een mand was te wachten.. en die wacht nog maar ff wat langer.
    John helpt wel goed mee met verjaardag en heb open keuken dus de koelkast weten ze te vinden ;).
    Soep maken is fluitje van een cent. Mams bakt een cake dus dat scheelt weer.
    John is trouwens onderweg naar huis.. hij belde net.. en ik lig nog niet in mijn bed.. ik schiet ook nooooit op hahaha.

@ Gina... bij jou klinkt het heerlijk relaxed... geef je ook cursussen? ;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja precies vind het ook wel meevallen die spitsmomenten maar ik werk (nog) niet en vind het dus alleen 's avonds onder etenstijd een ramp als Amy aan me broekspijp trekt hangt, over de vloer gaat rollebollen etc etc en Britt huilt aan een stuk door.
    Gisteren had ik eters en een uur lang dit tafereel, werd echt even gek haha

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Klinkt allemaal goed Naatje!
    Mmmm cake alles klinkt lekker hahaha
    Soep maken, weet je dat ik dat echt niet kan....

11. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Het lijkt ook echt een meidenprobleem...
    Hier is het altijd leuk als Zoë wat mag... maar als mama zegt dat het klaar is dan wordt ze toch een partij driftig...

bijv. Handjes wassen vind ze superleuk... pakt ze het krukje.. schuift ze naar de wasbak... klimt erop. Zeep op haar handjes, kraan aan en wassen maar... alleen als mama dan de handdoek pakt en de kraan uitdoet is het "NEEEEEE" en is de pret voorbij en is mevrouw driftig. Zoo gezellig. En het "leuke" is dat als papa de handdoek pakt zegt ze "oké" grrrr.

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hhaha miss is het ook wel meiden probleem maar Noah kan ook aardig driftig worden hoor!!! hij is wel heel vroljk de laatste tijd, heeft Lucas echt geaccepteerd en hoort erbij. Hij is nu ook wat makkelijker geworden met op zn beurt wachten, maar ik laat Lucas ook wel wachten als ik met Noah bezig ben. Vnaf begin af aan proberen we heel erg allebei de kids voldoende aandacht te geven, zeker Noah omdat die het ook snapt, en dat helpt hier wel moet ik zeggen...

Gisteravond is Lucas wel heel lang aan het huilen en mopperen geweest, geen idee wat hij had... pas na de voeding erna, om 11 uur is hij rustig gaan slapen tot half 6 gelukkig.. Noah die is alweer wakker, maar is ook wel lekker, ff saampjes ontbijten en doen.
    Ik ben maandag begonnen met lijnen en nu alweer 2 kilo kwijt, gaat goed!!!!!
    Hoop snel 10 kilo kwijt te zijn dan kan ik bruidsjurken gaan passen!!!!!!!!

En zo is het alweer vrijdag, gaat echt heeeel hard.. Lucas was gister alweer een maand! Nog 7 weke en dan alweer werken...
    Ben de komende 2 zondagen vrij dus dat is ook wel lekker!

Mariska, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en plezier vandaag meid. Ik duim dat alles goed is en je echo krijgt!!!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    goed bezig gina! Ik heb alleen maar trek helaas! Amy was vannacht aan het spoken, denk door die dichtgeplakte ogen, raakt ze helemaal in paniek. Wel zielig! Britt ligt nog te slapen sinds gisteren 2100

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    zo dan, dat is lekker!!!! ahhhh arme amy, is ook heel vervelend als je je ogen open wil doen en lukt niet, laat staan voor een klein kind!!!!
    Moet Britt niet naar de kdv? tot hoe laat mag je ze brengen eigenlijk?
    Ga je nog wat leuks doen vandaag behalve je huishouden?
    Ik ga dalijk ff naar de stad, kadotje kopen voor mn oom daar gaan we morgen heen en kijken of ze ook wat voor mij hebben, hahahahaha, in de uitverkoop wel te verstaan want er moeten nog een hoop kilo's af..
    tja, lijnen lukt me altijd goed als ik t wil.. daar heb ik heeel veel discipline voor, nou het stoppen met roken nog.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... maar ja, daar word je weer dik van snik snik....

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Vanmorgen naar de gyn geweest. Echo gehad op de buik...was dus niet heel duidelijk te zien maar de gyn heeft wel een hartje gezien!! Meting was niet betrouwbaar maar hij kwam op 6w uit..scheelt 6 dagen..vind ik erg veel maar goed hij zei zelf dat het niet betrouwbaar was. Over 3 weken terug komen en dan een goede meting. Ondertussen alle medicatie weer gebruiken. Hij vindt het onverantwoord om mij zonder medicatie door te laten lopen. Als ik wel extra probelemen krijg met mijn astma moet ik ook naar de longarts in het zh. Ik sat nu onder controlle bij de ha. Nu eerst weer 3 weken broeden:D

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd meid!!!!! Eindelijk beetje geruststelling! Enne, die meting zitten ze vaker mis mee hoor.. bij schoonzusje is ie nu al 3 keer veranderd!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja maris ik was 8 weken en ik dacht zelf korter maar toen had ze het wel goed bij veel meiden hoorde ik de eerste 3 echo allemaal verschillende uitgerekende datums
    maar het mooiste is dat je een kloppend hartje hebt gezien super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hie rligt beau lekker te pitten en mama is lekker aant niksen
    heb net deweild (niet echt handig met die bekken) en gestoft ziet er weer redelijk uit allemaal
    ben gelukkig vandaag niet moe ondanks beau vanacht tussen ons in heeft gelegen

naatje nog ff en je mag thuis bevalle meid!!!!!!!whieee

mirjam alles goed daar ?

heb niks meer in huis dus als manlief zo thuis is en beau wakker word er eerst ff wat ingeslagen want haat het om mis te grijpen

anas hoe is het me je kids allemaal weer opgeknapt
    gina heerlijk dat het zo lekker loopt bij je meid
    arme amy me dr oogjes beau heeft het ook 1x gehad en dan helemaal in paniek dat ze dr oogjes niet op kreeg zo zielig is dat he

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska gefeliciteerd met de goede echo!!!!!

Juud beterschap met Amy

Ginas leuk bruidsjurken passen. Pakje heb ik op mn werk afgegooid. Moet nog naar de andere locatie gestuurd ( ws maandag, en dan via de postkamer gaat t naar jou :) maar t is onderweg.

Bo hier heeft mike alweer verhoging en vreselijke hoest, laura snottert nog steeds... dus nog altijd ziektekiemen...

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hiii

Gina ik heb de hele dag de administratie gedaan, je wil niet weten wat een zooi die ervan gemaakt had...
    Tot 09.30 mag je ze brengen en meestal zijn we wel erg laat....zo ook deze ochtend!
    Stoppen met roken ja je moet echt willen anders lukt het je idd niet, scheelde bij mij ook een hoop kilo's helaas.....

Fioon heb je weer wat te snaaien in huis gehaald?
    Ramon kwam met flessen witte wijn thuis en toevallig is dat hele lekkere, kijken of ik dat kan weerstaan haha

Janny pfff beterschap, het houd niet over zo te lezen, tis ook een vreselijke winter dit jaar....

Mariska yess een hartje!!!
    Dat ze dat al konden zien met 6 weken!
    Zou dan denken dat je verder bent!
    Broed ze hihi

Amy kwam als een draak thuis van de creche, ze had niet geslapen en was erg ondeugend geweest (wederom haren trekken en iedereen wegmeppen die in de buurt komt van haar zusje)
    Van ellende hebben ze haar in de box gegooid, ik denk zelf dat ze toen aardig geprotesteerd heeft hahahaha, arme leidsters!
    Had wel een lief Valentijnscadeautje gekregen, een doos versierd met voetjes en handjes van mijn twee meiden met zelfgemaakte hartjeskoekjes die zij heeft opgegeten hahaha
    Britt was erg lief, echt een lievelingetje van de leidsters, Amy niet hoor hahahaha

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hhahaa laf heeel soepel was amy dus...volgens mij hadden de leidsters het zweet op hun rug van haar staan hahahaha
    wel lief dat ze zo beschermend is mag jij wel britt van dr aanraken;) oooej lekker witte wijn zou ik ook wel luste met een schaal sushi .............

beau in bed maar kan niet slapen elke keer een meijmernd geluid van mama is ben zo zielig
    maar goed

Deel Deze Pagina