Zo pffffff heb ff alles op mp gegooid qua babykleding, daar ben je een tijdje mee bezig zeg! Heb hier ook nog even een link geplaatst in een ander topic, hopelijk raak ik het snel kwijt, heb ik weer ruimte. Eerste shirtje heb ik al verkocht haha
Hai meiden!! Naatje, jeeeehhh je mag vanaf vandaag!!! hoe was je nacht?? hihi, fijn dat je box staat! Bo, je hebt dus toch je zin hahahaha.. arme man van jou!! Mariska, ach god, misselijk... heb gelukkig nooit hoeven spugen... wel lang misselijk geweest. hoop dat het snel over is! Juud, hoop dat je het snel kwijt bent meid, scheelt weer hoop rommel. Hier heb ik met vriendin een wissel werking hahaha, alles van haar oudste komt naar mij, van Noah gaat naar haar jongste en van Lucas gaat naar die vrouw dan... lekker makkelijk!! Ik had je trouwens sms gestuurd. Heb een kaartje voor 9maanden beurs, ben jij weleens geweest?? is het wat?? iemand anders trouwens weleens geweest?? Daam, mooi dat Yoran zn feestje en kadotje geslaagd waren, dat scheelt een hoop voor alle moeite!! Hier: Noah is koortsvrij wakker geworden. Gisteravond was het nog maar 38.2 dus miss valt het allemaal mee. Lucas kwam na zn fles van 8 pas om 4 uur dus heb besloten om m voortaan savonds wakker te gaan maken tussen 11 en 12 en dan door te laten slapen, want nu houden we een nachtvoeding in stand die niet nodig is. M'n vader is jarig, viert het pas zaterdag maar we gaan daar toch eten vanavond.. ro naar school daarna dus daarna lekker avondje voor mezelf. verder komt dinnetje straks gezellig langs en verder lekker niks!!
Naatje........JAJA je mag!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn dat de box er staat..grr die bodem naar beneden krijgen moet ook precies zo en niet anders..haha.heb je een nieuwe boxkleed? Bij jullie dus ook na de tweede een definitieve stop.. Bo..hangt de plank nog?.. Lafo..hopen dat je alles snel kwijt bent..Hoe gaat het met je man? Gina..GEFELICITEERD met je pa!! Lekker dat Noah weer koortsvrij is!! Pil en libido..moet je de nuvaring proberen..haha dan verander je in een ijsklomp..vond de pil nog meevallen daarbij!!! Misselijk..vanmorgen ging het goed..heb me ritme omgegeooid..normaal is het wakker worden en douchen en daarna eten. Nu ga ik eerst eten en daarna douchen en dat ging goed vanmorgen. Moest op mijn werk mijn vakantie doorgeven dus ik heb maar de eerste week van mijn zwangerschapsverlof opgegeven...ik hoop dat ik binnen 2 weken een vast contract onder mijn ogen krijg..de vakbond was daar hard voor aan het strijden dat er weer mensen aangenomen moesten worden.. Evan had gisteren ook 2 lueirs met dunnen drap..gatver...'savonds getempd maar 37.7..vanmorgen schijnt hij weer lachend wakker geworden te zijn..manlief heeft hem net bij mijn ouders gebracht..
Goedemorgen allemaal, hier weer een geweldige nacht gehad... not. Om de twee uur wakker.. standaard. Wel handig, want dan weet je iig waar je twee uur later weer aan toe bent grrrr. Geen voorweeen wel harde buiken. Ach... allemaal voor een goed doel.. nu kan ik er nog om lachen.. ben benieuwd hoe ik over 2 weken klink hahahaha. @ Lafo.. hopelijk ben je snel van de spullen af.. @ gina.. hier één keer naar de 9maandenbeurs geweest en één keer naar de jonge gezinnenbeurs. Vind het altijd wel leuk.. jammere is dat je veel te veel geld uitgeeft, want alles is zooo handig of veeeel goedkoper . heb hier nog 3 kaartjes liggen voor de avond.. kreeg ik van mijn zus die ze weer van een collega had. Weet alleen nog niet of ik ga... Gefeliciteerd met je vader. @ Daam... leuk dat Yoran zijn verjaardag leuk was en dat hij blij was met zijn fiets. @ Daphne.. spiraal komt er niet meer in hier... dan maar gewoon ongesteld. Vond het echt een onding. @ Bo.. hangt het plankje nog steeds? @ Maris.. geen nieuw boxkleed.. de andere twee waren nog erg mooi. Toen Zoë nml. ging staan in de box heb ik er zo'n plastic boxkleed ingelegd. Hopelijk krijg je een vast contract!! Dat zal wel erg lekker zijn. Hier is net de belastingadviseur geweest... is dat ook maar weer geregeld.. Ben altijd blij als die man is geweest . nu wachten tot onze vrienden van de bel. dienst gaan storten.. zal wel weer pas in juni zijn. Zoë staat weer in haar piepmodus... gelukkig is John ook thuis... die heel lief net de bedden ging afhalen en in alles in de wasmachine ging stoppen.. de schat. Voel hier de kleine lekker naar beneden drukken. Woensdag weer controle VK dus denk dat ze nu wel helemaal is ingedaald. Alle belangrijke dingen van mijn nesteldranglijstje zijn gedaan... zo nog ff naar de kapper... zie ik er straks nog een beetje fris uit op de foto's hahaha. En idd vandaag 37 weken!!!! Dus ze mag nu legaal komen... wat wel een erg lekker idee is. hoef iig niet meer bang te zijn dat ze eerder eruit wil.
wat is internet op je mobiel toch handig... Zit nu bij de kapper.. Haar is flink stuk vanaf (gaat john vast niet leuk vinden hihi) komt door de hormonen was het ineens zat dat lange haar. zit nu in de verf.. Om kwart voor 2 afspraak op de basisschool om zoë in te schrijven.. Ze laten er hier geen gras over groeien hihi.
naatje woeehoeee 37 weken! en wat lief van john! daam leuk dat het kikibad zo geslaagd is meid en dat mikki het ook super vond , en die fiets oo doet mij denken aan me roze met glitters opoefiets die me papa helemaal had op gepimpt voor em zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzo gaaf! juudje nou ik moet al die advertenties weer bijna opnieuw plaatsen maar daar heb ik nooit zo puf voor heb wel goed verkocht deze keer ben bijna alles kwijt geraakt lekker.... gina fijn dat je mannetjes opknappen al , hier 2 dunne luiers al gehad maar dnek van de tandjes..... hier best moe want heb hard gewerkt auw auw bekken niet zo goed maar iemand moet het doen oja DE plank...hij hangt nog ! haha ben zo bang dat ik in de nacht wakker word van een harde knal en dat dat ding op de grond ligt maar goed heb ook 2 schilderijen opgehangen boven me bed zooooooo me slaapkamer begint eindelijk wat moois te worden nu nog de gordijnen oja moet nog gordijnen hebben voor de jongens kamer en beau haar kamer vanavond krijg ik me celine mand weer terug me man zijn nicht had hem geleend voor haar zoon , jullie weten nog mischien dat toen die weg ging de mand met haar (en ik niets wist van deze zwschap) ik echt een brok moest weg slikken...en nu komt die weer terug joepie dus vande week ff naar kesteren om bekleding eriin te laten maken babyblauw.................... nou ga mezelf een schop geven en snel met de stofzuiger en een dweil door de kamer en dan meteen plat anders kan ik weer niet lopen van de pijn meiden fijne dag!!!!!!
Heeeeey Ik ben hierzo.. was even druk in huis, vandaag eend agje vrij maar met 2 ukken om me heen gaat t allemaal niet zo heel vlot hahaha Mike hier nog altijd verkouden en snot en verhoging daardoor drinkt hij ook weer slecht maar goed... en Laura doet het verders goed op wat snotneuzen na. wel iets verhoging maar ook logisch met de groene drap uit dr neus. Gina is mijn pakje al bij je gekomen?????? Naat Spannend nu mag je !!! Bo wat fijn dan je wieg weer terug! Hier gaan we denk ik het ledikantje maar in elkaar zetten is wel zo lekker voor Mike denk ik Hij groeit al zo hard en dan heeft hij de ruimte tenminste!
gisteren heb ik wle gelachen waren 2 vrienden van ons op bezoek met de 2 kids. de jongen is 7 weken ouder dan Laura en een echte rauwdauwer en het meisje is bijna 4.. Eerst wilde laura niet van me schoot, eng eng eng hahaha op gegeven moment ging ze toch dingen van zichzelf terugpakken .. MIJ LEEUW MIJ DOEK hahahaha en uiteindelijk was ze mee aan het rennen lief vind ik dat dan!
Bo kleding is echt kapitaalvernietiging....heb wat op mp staan maar mensen hebben echt weinig over voor iets wat heel veel geld heeft gekost grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Maar wil het gewoon kwijt dus ga straks maar voor dumpprijzen aanbieden. Vang je er nog een beetje voor of is het ook drama?? Janny hier is de wieg ook erg klein aan het worden, met nog geen 2 maanden was ze al 60cm, morgen moeten we weer naar het cb, ben benieuwd. Goh wat herkenbaar dat mijn mijn haha. Naatje cool dat je dat durft een flink stuk eraf! Ik heb er alweer spijt van, mijn haar zit nooit meer als ik bij de kapper geweest ben, duurt echt weer een dikke maand eer dat het leuk zit, de knip zit er dan zeg maar nog in grrrrr, wat vond John ervan???? JAAAAAAAAAAAAA JEEEEEEEEE MAGGGGGGGGGG BEEEEVVVAAALLLEEEENNNN!!!! Daam leuk tikibad, dat is lang geleden voor mij haha Gina gefeliciteerd met je paps, geef 'm maar een kus van me haha. Pil ik haat dat ding als het nog niet duidelijk was, vergeet 'm, voel me er rot door, heb doorbraakbloedingen en libido is ook ver te zoeken idd..... Ramon ja geen last meer geloof ik, gisteren was nog wel een piepdag maar vandaag was hij een grote jongen en is hij gaan werken haha. 5 dagen geen sex zeggen ze...nou daar houden ze zich wel aan hoor hahaha, is niet echt aan te bevelen denk ik zo, heerlijk rustig zo hahahha Mariska ja idd eerst wat eten 's ochtends hielp ook bij mij! Nuvaring, klinkt al eng, nee laat maar haha en nu ook niet meer nodig!!
9 maandenbeurs daar heb ik overigens van die entree kaarten voor gehad... voor de avondopenstelling. Ben er wle een keer geweest, vond het HEEEEEEL erg druk als in HEEEEEEL druk! werd er toen een ebetje zenuwachtig van! Weet niet of ik nu alsnog ga. Donderdag beni k in LEiden dus dan zou ik wel kunnen gaan ( ben ik toch halverwege hihi) maar ik weet t nog niet.
heb hier ook zo'n 9 maandenavond kaart liggen, krijg je bij het kruidvat...maar ik ga niet, vond het idd veels te druk.
Naatje..wat vindt John ervan? Natuurlijk wel ff showen hier hé. Zoë al ingeschreven op een school..dat is vroeg idd.. Bo..wiegje terug en nu bekleden? Anas..wie is er niet aan het snotteren..leuk dat Laura toch van zich af kan bijten.. Hier kleine man die bezig is met zijn laatste kies!!! Lekkere luiers, rode wangen en zei zelf dat tandjes auw deden...zal blij zijn als we dit achter de rug hebben. Verder alles oké..lekker gewerkt vaniddag en bij thuis komst een lekkere vispizza gegeten..mmmm...
Moest ff wachten tot John eindelijk achter de laptop weg ging . Mijn haar is helemaal geslaagd... sta ik straks tenminste nog een beetje leuk op de foto's na de bevalling.. was echt coupe warhoofd. John vond mijn haar ook leuk.. moest wel beloven dat ik het nu eens bij ging houden hihi. Ben nooit zo stipt met kappersbezoekjes.. en ik denk altijd dat het nog wel ff kan... al denken anderen daar volgens mij wel anders over hihi. Mijn schoonmoeder knipt morgen Zoë haar haar ook weer ff.. dat groeit ook als kool. @ 9 maandenbeurs... ik ga wel ff donderdagavond.. en John gaat mee . Zoë dus ook.. zorgen dat we op tijd gegeten hebben en dat we er om 18 uur zijn... had wat dingetjes gezien die wel de moeite waard waren om ff te halen. @ maris... lekker de laatste kiezen die door komen... hier binnen no time ineens hele gebitje door.. en weinig last (in tegenstelling tot de eerste tanden die doorkwamen). @ Lafo.. Brittje alweer 60 cm?? Pff die groeit ook snel. Hier de wieg op onze kamer en het ledikantje op de babykamer. Zoë legde ik 's middags altijd op haar eigen kamertje in het ledikantje en zolang ze nachtvoeding kreeg (tot ong. 10 weken) lag ze 's nachts in de wieg bij ons op de kamer.. gaan het nu weer zo doen. Beviel wel. Ramon nog steeds zo flink? @ Bo.. doe je rustig aan met je bekken? Fijn dat het plankje nog steeds hangt... hopelijk lazert het niet van je muur . verder kan ik niet terug lezen... waar is Nazli eigenlijk? Ook alweer een tijdje niet geweest. Hier beginnen alle klusjes een beetje op te raken en merk dat ik me een beetje begin te vervelen overdag... buiten is het veel te koud en voor morgen weer sneeuw voorspelt... bah. Dus... laat de beeb maar komen . Moet wel zeggen dat ik steeds vaker terugdenk aan de bevalling van Zoë... en begin hem nu wel een beetje te knijpen ... herinner me steeds meer hoeveel pijn het ook alweer deed... maar goed, het is voor een goed doel..en er is geen weg meer terug .
Hier wel knalrode wangen bij Fay, hoop ook op de laatste kiezen hoor. En kapper.. ik MOET ook.. heb zo'n 10cm uitgroei hahahaha
whaha Daphne maar 10 cm valt best mee toch, hier zelfs al grijze haren grrrrrrr Naatje ja 60cm, ik denk ondertussen wel 63, morgen weten we meer, dus 62cm is langzaam exit. Ben echt benieuwd naar je haar! Balen dat de verveling toe slaat, kan het me voorstellen. Nou wat Ramon betreft het gaat even niet zo goed, hij heeft pijn en er zit een bult...hij zit nu met de hapost te bellen...
Hij moet morgenochtend langs op de poli, hij heeft geen koorts dus niet ernstig (meiden dit niet laten lezen aan je man haha)
Dus hij mag weer ff in de piepen klaagmodus?? . Nope.. dit laten we dus NIET lezen aan John. Die is al zo'n held . Wens hem maar beterschap.