Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik duik mijn bedje in..Vind het wel weer goed voor vandaag.

trusten!!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je zal ik doen, sweet dreams!!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

naatje ben benieuwd meid naar je coupe!

laf oooooooch arme man van je nou de mijne hoorde het toch wel mooi hoor toen ik met je ophing was het: zie je wel hij heeft zeker een zak als een watermeloen??????? nou hier nooit niet never niet van me leven!

dus weten we dat ook weer hahah
    nee vindhet wel weer sneu voor hem hoor hopelijk niks pijnlijks voor hem duim duim

nou meiden ga richting bedje toeehoeee !

katje was je nou bijna met je vrachtwaggel omge vallen? of bus? las het op hyves

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fioon whahahhahahha jij haalt ook iedereen door elkaar, wat jij hebt gelezen is van Saskia die was nog van het andere forum maar die schrijft daar ook al lang niet meer, jij bent echt in staat iedereen ook een nieuwe baan te geven whahha ennuhhh John had even niet mee moeten luisteren, voortaan maar ff oorkleppen op doen bij 'm!

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    zo... Lig in bed.. John hoopt trouwens dat het niet nog weken gaat duren voor ik ga bevallen.. Hij wordt nml erg nerveus van mij en mijn nesteldrang.. Hihi. Alles wat ik normaal rustig ff liet liggen zoals strijk, boven stofzuigen enz. Wordt nu gelijk gedaan.. Incl. Vaatwasser gelijk uitruimen als hij klaar is.. Doe ik normaal altijd pas 's ochtends. John gaat dat gedrentel echt niet nog een paar weken trekken. Arme man van mij ;).

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o is dat zo laf oo hahaha nou dan weet ik dat ook weer
    ga ff me hyves opschonen btw van alleen afleggers heb ik genoeg
    ze moeten maar eens wat krabbelen anders heb ik er niets aan al die bijhouders

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden het is te veel om terug te lezen maar ik ben weer terug in het mooie almelo en het sneeuwt wederom ik geniet er nog steeds van het winterweer.
    minder om er door te fietsen maar verder geniet ik van dit weer.

We hebben echt een super top vakantie gehad enorm genoten, en hebben veel gezwommen met sem hij vond het super geweldig zijn huidje minder is nu een beetje erg droog maar even weer enorm goed vetten hier haha.
    ben druk met strijk was opruimen enz
    maar had een pauze verdiend

hier nog schokkende dingen gebeurd leuke dingen mis

nou toedels gr miriam

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Miriam!!!
    Welkom thuis van je vakantie!! Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Dat kan je soms ook echt nodig hebben he!

Juud hoe is het met ramon en zijn bult ??

voor de rest is het wel erg stil hier, ben de hele dag aan het werk geweest maar geen nieuwe posts???!?!?!

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Haaai,

er is idd weinig gepost vandaag... maar de pagina lag er ook weer een paar keer uit wegens onderhoudswerkzaamheden en soms was ie zoooo traag.
    Hier alles nog lekker binnenboord.
    Baal als een stekker, want mijn autootje doet het nog steeds niet. Hadden er een nieuwe accu ingezet, maar die trekt ie leeg dus wrs de dynamo stuk. Bah wat kan je je dan onthand voelen met dit weer ondanks een tweede auto best een luxe probleem is op dit moment. Het is op sommige plekken goed glad dus fietsen is ook geen optie en lopen overal heen is ook nog best een eind met die dikke buik.. waggel de waggel... en tja, als ik wel weeen krijg oid moet ik ook nog terug.
    ***einde klaagmodus***

Ga trouwens niet naar de 9 maandenbeurs... hoorde van mijn schoonmoeder dat vorig jaar op donderdagavond er een onwijze rij stond buiten (zij gaat altijd naar de huishoudbeurs) en dat het binnen ook hutje mutje was...
    Daarbij is parkeren 20 euro!!!! En met de trein zie ik nu niet zitten.
    Dus als iemand nog een kaartje wil hebben voor de donderdagavond (of vrijdagavond ook geldig) geef ff een gil stuur ik 'm op.

Net is mijn schoonmams geweest.. heeft Zoë haar haar geknipt. Flink stuk eraf... werd best lang aan de achterkant en eeds dunner dus was echt een matje als ze het los had. Nu kan het weer goed op één lengte doorgroeien.
    Dus iedereen is hier geknipt... heb het echt op mijn heupen hahaha.

@ Miriam.. fijn dat de vakantie goed is bevallen. En dat Sem het ook leuk vond. Hoe is het verder met hem? Gaat alles goed?

@ Lafo.. hoe is het met Ramon en zijn bult?

@ Bo... hyves geschoont?? Moet ik ook weer eens doen, maar vind het best omslachtig zoals het werkt.

Verder geen posts dus ik ga ff eten opwarmen. Heb nog een restje zuurkool staan en Zoë maar aan een potje aangezien dametje zuurkool niet echt lekker vind.

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Miriam..fijn te lezen dat jullie hebben genoten!!
    Lafo..hoe was het bij cb en hoe is het met Ramon?
    Naatje..haha..volgens mij kan mijn man niet wachten tot de nesteldrang zich aankondigt hier..bij Evan geen last van gehad.

Hier verder niks bijzonders..ik moest werken van 8 tot half 5. Nu moet ik nog een werkblouse strijken voor morgen maar totaal geen fut meer...

11. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    woehoe!!!!Zoë heeft al haar eten op en een toetje!
    Zonder strijd... zo dat is ook wel eens lekker. Was bijna vergeten hoe dat was ;).

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey meiden!!

Janny, bedankt, heb je pakketje vandaag gekregen. Hartstikke leuk!!!
    Maarre, betekent dat dat je niet op kraamvisite komt????? Was je nou al bij Juud geweest?

Naatje, Joehoeeeeee go Zoe!! dat is idd weleens lekker meid, hopen dat het nu beterende hand is

Sorry, voor de rest alles vergeten..

Hier hele drukke dag gehad.. Noah was vroeg wakker ondanks laat naar bed gaan dus dat is geen goede combi.. heel de ochtend wist hij mama bezig te houden, maar Lucas was gelukkig lekker aan het slapen. Daarna ff boodschappen gedaan en langs mn moeder dr werk en daar besloten de heren dat het genoeg geweest was dus vervelend, ene dreinen en Lucas huilen.. daarna naar huis, lucas flesje en naar bed en noah op dezelfde tour grrrr.. want slapen was, ondanks de vermoeidheid, wederom voor mietjes.
    Vriendin langs geweest en daarna andere vriendin met dr twee knullen, hele huis ravage en toen koken en kids in bad en nu zit ik eindelijk.. pffffffffffffffffffffff
    hhahahahahahahahahahaah ben heeeel gaar nu!!!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina Ik ben bij Juud ook nog niet geweest... :( Schiet ook allemaal niet op hier he.. de een na de ander is ziek, wil ook die kleintjes niet aansteken. Mike verdachtten ze natuurlijk ook nog van het RS virus en dat is besmettelijk. Ik ben voornemens zowel bij Judith als bij jou langs te komen, maar ik weet gewoon echt ff niet hoe en wat Bleeeeeh
    En zou t nu niet eens weten te vinden zonder tomtom ( die gejat is)

Maar ik kom ( in elk gevol voor hun 1e verjaardag !!!) hihi

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mirjam welcome back meissie !!! gezellig dat je er weer bent en fijn dat jullie zo genoten hebben en sem ook van al dat zwemmen haha

gina pfff jij hebt het druk gehad !

naatje lekker K*T dat je auto nu net stuk is ik ken het ....
    dus zoé is ook gekort ? beau heeft een hele mat in dr nekje maar komt er stelkens niks van om het te laten knippen
    groeit het dan echt beter en mooier als het geknipt is
    zoé had ook al zon achterlijke moooie bos haar als baby
    zal heel benieuwd zijn of deze 2de van jouw dat ook weer heeft!

nou hier drama drama met mezelf zat mezelf zo in de weg
    had een slaapje gedaan samen met beau tot 4 uur beau tot half 5...ik ging met mega hoofdpijn slapen en werd met dezelfde hoofdpijn weer wakker.....flink chago dus en manlief kon het ontgelden helaas arme stakker
    maar goed ging eten koken manlief zijn lievelings korstje zuurkoolstam
    bleh !
    ik koken en doen maar ik proefde maar de zuurkool was helemaal niet zuur meer
    dus ikk liet hem proeven en hij vonjd het ook nie tlekker
    dus ik met me aardappels verder en hij naar d esupermarkt rauwe andijvie halen stja moest toch wat en het was al half 7 geweest...nou de aardappels wouden ook niet gaar worden.....dus om 7 uur hadf ik het zo goed als klaar gemaakt en zaten we aan tafel
    beau heeft alleen rookworst en spekkies en gehaktbal op en 1 hap andijvie,,,,,
    dus na badje nog een plak ontbijt koek gegeven en dat moest hopelijk genoeg zijn

hebben jullie dat ook wel eens dat hoe je je best ook doet met koken het gewoon niet gaat lukken ?
    heb het niet eerder gehad kan best lekker koken vind manlief en ikzelf haha maar nu had ik er zo de pest in was net die man van de reclame van die kaasfonu dat eerst alles mislukt nou lusten ze hier geen kaasfondu maar anders had ik het wel geweten

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo best stukkie over me avond eten
    sorrie meide ik snap als het je geen reet intressert maar moest het ff van me afschrijven wahwaha

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    herkenbaar hoor bo, en als 1 ding mis gaat dan gaat vaak alles mis!!!

juud waar ben je, hoe is t met je hubbie ???

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ahhhhh fion, dat klinkt ook weer als een lekkere dag. Ik heb ook wel eens van die dagen... blijf je het liefst onder je dekbed in bed liggen :D.
    En dan avondeten dat ook mislukt en niet opschiet.. bah.
    Ik heb het met andijviestampot (sinds ik zwanger ben).. begin er dus voorlopig niet meer aan... het lijkt wel of er een vloek op heerst. Elke keer als ik het maak gaat er iets mis.. andijvie niet goed, aardappelen toch niet gaar genoeg, spekjes aan laten branden enz enz. Dus snap best dat je ff je klaagzang over het eten kwijt moet.
    Hier knipt schoonmams Zoë haar haar.. dus dat is wel errug fijn. Anders komt er ook niets van ben ik bang. Hoop idd dat haar haren nu niet als een matje in haar nek gaan groeien, maar dat het wat voller wordt.
    Op de echo konden ze wel zien dat deze dame ook haar heeft.. maar of ze net zoveel als Zoë heeft weet ik niet, die had wel extreem veel.

@ Gina.. ook lekker druk dagje. pfff.

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hier trouwens wel zuurkool gegeten ;).... had nog een bakje in de vriezer staan dus lekker makkelijk.
    Merk aan mijzelf dat ik de laatste tijd gehaaster aan het koken ben... en dat werkt natuurlijk niet.
    Dan gaat dus alles mis en baal ik als een stekker.. en met al dat verlof heb ik toch juist allllle tijd ;).

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier gebeurt het ook wel eens, en zooo frustrerend. En aangezien het laat is als wij koken is er ook geen tijd voor iets anders.... en vaak iets waar ik me zoooo op verheug :(

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oef gelukkig herkenning hahaha

ja hier dus een vloek op zuurkool....of teveel aardappel of te weiing zuurkool of iid spekkies die je laat aan branden pffffffffffffffffffffffffff heb ook gezegd datik er een hele tijd niet meer aan ga beginne hij heeft pech

Deel Deze Pagina