Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oops ineens bedacht ik me (dank je Fioon hahaha) dat ik helemaal niet online meer ben geweest en het jullie niet heb verteld hoe en wat met Ramon, niet dat jullie denken dat heel z'n zaakje geamputeerd moest worden scheelde weinig hoor hahahhahah nee gekheid was een bloeduitstorting dus hij mag niet meer piepen hihi

Cb nou Britt is niet zoveel gegroeid iets van 2cm en 400 gram, ze is dus 62cm en 5625 gram, een dunne dwarrel is het hahaha net d'r moeder ahum......
    Maar goed ze kan nog steeds niet op haar buikje liggen, want dan ligt ze dus als een vis op het droge te happen in haar matras of boxkleed met een hoop protest en de arts vond het niet zo goed dat ze dan niet kon, ze moeten namelijk al 45 graden omhoog kunnen, ze is te slapjes.
    Dus even aankijken en als het niet verbeterd naar de kinderfysio, mij wel bekend met Amy ook geweest....misschien dat ik later nog even verder reageer op iedereen.

Janny ja jammer dat je nog niet op kraamvisite bent geweest, kan het geen kraamvisite meer noemen eigenlijk.
    Je bent gelukkig wel optimistisch dat je voor haar eerste verjaardag nog komt.

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Naatje, hoe is je nacht gegaan? beter? balen van je auto meid.

Mariska, hoe voel je je?

Nazli, waar ben je???

Janny, hahaha voor 1e verjaardag.. nou ja, we zien het wel ;)

Juud, nou ja, ze is wel goed gegroeid toch. enne, met Amy is het ook allemaal goedgekomen ondanks dat ze dat toen ook nog niet deed. Ene kindje is daar sterker in als het andere. Mń nichtje deed het ook lang niet en nu is half jaar en gaat t prima.

Heb zin in vanavond Juud!!! gezellieeee ff zonder kids hahahahahaah!!

Hier, mannetje was gisteravond zooo lief. Ik was natuurlijk kuis verrot na de hele dag en hij had pyama klaargelegd bij de douche, en toen ik uit de badkamer kwam had hij muziekje opgezet, hele kamer donker met kaarsjes en de salon tafel (hele solide) had hij omgebouwd tot masagetafel en ik kreeg dus een algehele massage, zoooooo lief... dus was weer helemaal opgeladen daarna!!!!

Lucas heeft weer netjes de nacht doorgeslapen dus dat wakker maken is een goed idee geweest. Noah was wel aan het rommelen tot na Lucas zn voeding, ws oververmoeid.. En nu zit ik met Noah beneden en Lucas is net weer naar zn bedje gegaan. Straks gaan we lekker ff over de markt heen wandelen en daarna lekker niks want dan is het alweer tijd voor Noah zn middagslaapje.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud ik weet het :(

Het lijkt ook of er steeds weer wat tussenkomt erg irritant.. hier met de ziekeboeg, Daam op vakantie, etc je kent het verhaal !!!
    Je hebt gelijk dat het eigenlijk geen kraambezoek meer is, maar daarom niet minder gemeend :) En dat is ook belangrijk. Ik zal strakjes eens kijken in mijn agenda wanneer ik vrij ben en de kids op de opvang zijn... Of voor een avond, wat is jou voorkeur eigenlijk?

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina wat lief van Ro!!! Lekker een massage :)

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud ik ben af en toe op een maandag vrij, dan zou ik de kids evt naar mijn schoonmoeder kunnen brengen, maar anders savonds natuurlijk ook prima, maar heb geen idee hoe Damiët en Monica zitten, heb er toen niets meer van gehoord.!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier net de 2 ukken in bad gehad, wel makkelijk Laura kan nog in het kleine badje, scheelt mij een hoop gedoe hihihi En ze vind het ook errug leuk! De snottebellen lopen wel dr neus uit BAH!!!
    Mike was heel de nacht aan het hoeste hoesten hoesten, echt heel sneu hij werd er elke keer wakker van. Vanmorgen was hij ook zo moe dat hij maar 130cc heeft gedronken!
    Nu ligt hij lekker in de box te slapen!

Vanmiddag en vanavond aan de studie want ik moet morgen naar school. Wel erg veel nog te doen. Gisteren op het werk ook druk geweest met vergaderingen, en dingen voorzitten echt hoop gedoe voor die studie.
    Gelukkig is het al februari en 7 juli is het diploma :D:D:D:D:D:
    dat is al op 1 hand te tellen !!!
    :D

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heee ik zit weer in mezelf te kletsen :(

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik ga even met Laura verven :) hihi

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny 's avonds kan idd ook, heb je daam d'r nummer?
    Ik heb Monica haar nummer ook, laat maar even weten.
    Ik kan in principe bijna altijd 's avonds alleen volgende week 2 avonden bijv niet, maar blijven er nog 3 over toch?

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hier ook een snotverkouden Britt, wat resulteert in halve flessen drinken en ineens 's nachts komen de laatste paar dagen, ben echt gebroken, ik kan al moeilijk slapen en als ik dan net slaap dan wordt Britt weer wakker (speen kwijt, hoesten etc) en dan op het laatst wil ze toch een fles, cb gaf als advies weer terug even naar 5 flessen van 180 en heb nu om 10.00 eentje van 180 gegeven omdat ze zo zat te gillen maar weer 60 laten staan....wat een gepuzzel dan he.

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja daarom ik blijf gewoon oefenen met d'r en lukt het niet dan fysio.
    Ik maak me ook geen zorgen hoor, komt wel goed, ze heeft ook een slechte start gehad en volgens het cb kunnen ze daarom ook wat achter lopen.
    Ohhhhh lekker massage, heel lief van Ro, dat was jouw verlate valentijnscadeautje???
    Heb zeker zin in vanavond, zal zo even reserveren!

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Haha, valentijn doen we niet aan!!! we hebben 2 kids en gaan trouwen, is er niks anoniems meer aan he ;)
    Is goed, doe jij dat haha gezellieeeeeeeeeeeee!!! Ach arme Britt! tja, het is dan ff puzzelen maar ja, het gaat vanzelf weer over moet je maar in je achterhoofd houden!!

Janny, druk druk druk dus! ik wilde gistet met Noah ook vingerverven, heb hele leuke spullen ervoor, maar meneer vond kliederschort eng dusss dan houdt het weer op he hahahah..

Hier: het was hier een drama ochtend. Noah zit toch duidelijk niet in zn hum en is de hele ochtend aan het jammeren en huilen geweest. vanacht was hij natuurlijk ook al aan het spoken geweest pff... Hij was vanochtend ook ineens jaloers op Lucas.. heel apart. Heb Noah dus op bed gelegd net en tijdje bij m gezeten e zn hoofdje geaaid tot ie wegzakte, was bang dat ie anders weer zn bedje uit zou komen en gaan spelen en hij moet echt ff slapen nu. Heb m ook maar zetpilletje gegeven. Lucas heb ik dus maar ff in babynestje in de woonkamer iggen want was bang dat die Noah miss wakker zou houden, Lucas huilt zich altijd in slaap...... pffffffffff wat een ochtend.. markt dus nog niks van gekomen, dat gaan we vanmiddag maar weer proberen.

Lijnen lukt wel alleen de weegschaal zei ff wat anders, die deed niks. Herinnerde mn moeder eraan dat ik ook weer aan de pil ben... ohhhh ja, daar kom ik natuurlijk ook van aan grrrrr...
    Nou ja, nu gaat het weer en ben nu bijna 3 kilo kwijt!!!

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Gina...heerlijk zeg van Ro....:)
    Lafo..gelukkig viel het mee met Ramon..
    Anas...nog ff een 5 maand volhouden met je studie...

Ik ben moe..maar ja dat is niks nieuws;)..vanmorgen gewerkt en ik moet om half 4 weer tot half 8..dat wordt geen knuffel van mijn kleine grote vent. Net schoonma ff gebeld..R gaat vrijdag met zijn pa een eind lopen en zij gaat zich lekker een dag vermaken met Evan..kan ik ff bijtanken vrijdag..heerlijk..ben ik even aan toe..

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Lekker ff dagje voor jezelf meid... dat is hier al tijdje geleden.....

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud hier is Mike ook een tijdje weer terug gewees top 5 flessen toen, volgens mij gewoone en spron. gek he zoals we dat al snel vergeten zijn van de 1e hahaha :)
    gebroken nachten schiet idd niet op...

Verder heb ik Daam haar telnr ja, Ik kan 23e avond 24e avond 25e avond :D:D:D:D:D Ja ja en dan de 1e , 8e 9e 11e savonds... Laat maar weten. Ik PB je nr van Daam wel ff

En nu ga ik ff snel wat uit de auto halen.

Gina , Laura doe ik nooit een schort aan, het is van die waterverf, en ook met de vingerverf zit ze echt neit onder hier alleen die handjes hahaha ! Dus nog geen schort problemen gehad !

Beide guppen liggen nu op bed, ik ga ff aan de studie..

Oh ja Juud, als ik naar je toe kom hoop ik het te vinden he zonder tommie hahahahaha! alles op een papiertje schrijven ! hihi
    x
    Heb je nog wensen voor de kleine meid!?

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb iedere vrijdag een dag voor mezelf maar die gaat altijd heeeeel snel voorbij.

Janny iets in maatje 68 is altijd leuk.

Mariska rustig aan meid.

Gina shit ik moest nog reserveren...ik heb echt zaagsel daarboven...

Meisje van de nov mama's komt straks mijn babybjorn ophalen.

Vanmorgen lekker een stuk gewandeld met mijn meiden, heerlijk even een frisse neus alleen Amy was weer lekker dwars want die was lopend....
    Ik ga denk wel een kiddyboard halen alsnog, ik kijk wel even op mp of ik 'm ergens goedkoop op de kop kan tikken.

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Haaaai,

hier net zo'n nacht als alle andere gehad... veel wakker dus. Kon ook niet zomaar omdraaien, kreeg ik steken bij mijn banden grrr.
    Verder wel wat voorweeen, maar sta er niet echt bij stil... manlief is bang dat ik straks weer steeds roep dat het wel meevalt en dat ik dan ineens weer onwijze ontsluiting heb :D. Uitgelegd dat hij echt op mijn gevoel moet vertouwen.. is wel moeilijk hoor, want hij weet dat ik niet zo'n pieperd ben.
    Vanmorgen ff met Zoë en de hond wezen wandelen naar het dorp.. ff wat dingen geshopt bij het kruidvat. Zoë nieuwe schoenen.. zilver met wit... waren in de uitverkoop 50% korting... en kunnen ook nog prima voor de lente/ zomer. Zien er best zomers uit.

@ snotterende kindjes.. beterschap.
    @ kiddyboard.. hier komt denk ik toch een dubbele wagen... Zoë vind het prima in de wagen en kan ik tenminste beetje doorlopen.
    Ze kan zooo dwars doen als ze nml. ergens geen zin in heeft.
    @ Gina.. wat lief van je man.. een massage. Salontafel blijven staan? ;) balen van je drama ochtend.. zo frustrerend als ze zo dwars zijn.
    @ Lafo.. gelukkig viel het mee met Ramon zijn zaakje.. dus de piepmodus kon hij snel weer uitzetten. Of vond hij zichzelf nog steeds erg zielig? ;)

Zoë ligt in bed.. te kletsen natuurlijk. Hoop dat ze zo gaat slapen, want ze moet er weer op tijd uit, want moet om 15.20 uur bij de VK zijn.
    Accu van auto is weer opgeladen, maar ze denken dat mijn dynamo stuk is... ben die kl*te auto zoooo zat. Heb al gezegd dat als het belastinggeld binnen is ik eerst een ander autootje wil (dit is een oud suzuki swiftje uit '95).
    schoonpaps vind het zonde, want gebruik hem niet zoveel. Maar ik vind het erg irri dat elke keer als ik hem wil pakken hij weer wat heeft. Al een paar keer gehad dat ik bepakt en bezakt in de auto zat met Zoë en dat ie niet wilde starten grrr.
    Nieuwe APK krijg ik er nog wel op, dus ruil hem denk ik alsnog in voor de slooppremie.
    Ga hier ff een dametje toespreken... en dan ff languit op de bank.
    Werk belt zo nog want ze zijn weer wat vergeten uit te betalen op mijn salarisstrook.. ook zo irritant :x.. moet ik daar ook weer achteraan vangen.. houdt me wel bezig zo.

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hier was de markt ook drama... blehhhhhhhhhhh heb een kl..te dag!!
    Ben blij dat ik vanavond wat leuks voor mezelf ga doen!!!!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier werd Laura om 1330 uit dr bed geboord!!!!!!!!!!! GRRRR K*Tburen!! Met een betonboor aan het boren, arme kind gillend wakker!!
    En Mike is wonder boven wonder in diepe slaap :) hahaha

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier moet er ééntje alweer wakker worden.. en ze slaapt net zo lekker grrr. Zal je net zien.
    Die heeft straks een humeur... pfffff.
    Maar ja, moet toch echt naar de VK.

Deel Deze Pagina