Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hihi wie weet....

Kon met deze zwangerschap op mijn buik liggen tot 22 weken.. daarna was het echt klaar.
    Nu op mijn zij...linkerzij... dan draaien naar mijn rechterzij (gelijk wakker dus maar weer ff plassen).. verder slapen op rechterzij.. dan weer draaien (weer gelijk wakker dus maar weer ff plassen) en verder slapen op linkerzij.. mag niet op mijn rug liggen van John, want dan snurk ik door zijn oordoppen heen hihi. Ik snurk namelijk VERSCHRIKKELIJK hard als ik zwanger ben :$. Had zo'n borstvoedingskussen waar ik mee sliep, maar die lag me meer in de weg dan dat het hielp.. nu gewoon kussen tussen mijn benen (anders zo'n last van mijn bekken als ik opsta) en dat werkt wel.

Hoe is het eigenlijk met jouw bekken?????

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou ik thuis loop en elke week fisjo heb en plilates gaat het redelijk
    moet niet gek doen want dan kan ik amper lopen maar een gewone dag is goed alleen als ik dan weer iets doen schiet het erin en moet ik ff rustig aan doen
    heb nu last van iets nieuws beknelde zenuwen in me dijbenen en billen door die bekken
    fijn gevoel plus me kuiten die verkramd zijn en slik al gravitamon om dat te verkomen
    dus slapen is een ramp

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
  4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

och ik herken je wel hoor naartje
    me dinnie was er vanmorgen en die wilt ook zzzoooo veel nog en ik zei ik ken dat wel ik wil ook nog dit en dat maar dat is altijd zo die mannen moeten gek worden haha
    ja ik wil een donkerbruine tegen de tijd

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ik ga mezelf ff naar bed verhuizen... log ik daar wel weer ff in op mijn mobiel hihihi.
    Ben niet verslaafd :D.

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik was laast bij een vriendin van me op bezoek die had een handige wagen eentje waar de baby onderin ligt heel lekker en schuin daarboven de iet wat grotere baby van anderhalf jaar hihi kon zitten
    echt super handig en leuk want de baby kan jou zien lopen achter de wagen

moet werken dus kan weer niet reageren op iedereen

gr mir

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Miriam, ik vind dat dus echt verschrikkelijke wagens hahaha.
    Wij hadden een wagen achter elkaar van Jane was er wel heel blij mee, en heb hem toch wel een half jaar 2x per dag gebruikt. En later maar 3x per week omdat ik natuurlijk werkte. Heel jammer was dat deze kapot is gegaan en de importeur ons iets heeft laten doen waardoor de garantie verviel (tja... wij waren ook zo dom om dit aan te nemen en niet gebruik te maken van de garantie).

Ik ken meerdere mensen die een hoe heet zo een hahaha, Easy Walker Duo, en die is super op het strand!!! En kan je ook door alle deuren.

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hai,

hier vanmorgen ff naar de psz geweest.. en daarna via de kinderboerderij terug. Dametje zit nu ff te eten en gaat zo lekker naar bed. John is thuis dus ga ik zo ff naar de winkels.

@ Mirjam... heb die wagens wel eens gezien.. zijn van Phill en teds... zijn wel handg in de zin dat je er makkelijk weer een enkele wagen van kan maken.. maar vind ze verder niets... als je kindje wat groter is zit het tegen de rugleuning van de ander aan te kijken.

ik ga weer ff verder.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hiii jullie hebben lekker zitten keuvelen gister!
    Film was geweldig leuk, Valentine's day allemaal heen gaan!!
    Ben alleen een beetje brak, laat naar bed, Britt die om 03.30 een fles wilde grrrr (ga vandaag uitkomen op 6 flessen) en toen kwam Amy om 06.00....

Net terug van Ballorig dus Amy zal wel even onder zeil zijn, ik ga even opruimen, vanavond komt me jongste nichtje eten en logeren dus lekker druk!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    is ie erg romantisch?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Valt wel mee hoor, vond de humor me meer aanspreken!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo hier ook weer thuis van een dagje studie ben gebroken bah!!

Juud heb nog geen sms terug gehad hoor! aan mij zal t niet liggen dus !

die wagens met de uk onerin vind ik ook vreselijk , kindje ligt vreselijk laag, en is wel leuk als het babys zijn maar zelfs dan vind ik t eigenlijk niks. de kleine kijkt idd steeds tegen de rug van de ander aan!
    En ligt voro mijn gevoel zo laag dat het ook ongezond is qua uitlaatgassen enzo om van nieuwsgierige honden nog maar te zwijgen hihihi. maar geheel mijn mening :)

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ff snel

vanmiddag in de stad loopt beau met sm over een verhoging lans een trap kom er 3 morokaanse vrouwen en zeggen aaah lief aaaah mooi aaah schattig 1 can de 3 wil naar beau toe gaan en geef haar een kus in dr gezicht! echt me sm en ik vonden dat echt 10x niks! en ze liepen ook zo weer lachend en ooo wat een lief kindje ect door,,,, me schoonmoeder was zo kwaad en ik dacht ja het is lief bedoeld mischien maar dat doe je toch niet bij een vreemd kind? is het is met hun cultuur ? want ook morokaanse kinderen pakken beau haar hand en aaien die dan....
    heel apart zou het zelf nooit in me hoofd halen
    heb haar gezicht meteen met een doekje schoongemaakt
    vind het gewoon smerig van een vreemde maak niet uit wie

wat vinden jullie meiden ?

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    nou ja, fion... dat kan toch niet!!! Vind het eigenlijk wel een beetje (erg) onbeschoft. kan me niet schelen wat voor cultuur.
    Je stond zeker met een mond vol tanden?????
    Vind het ook wel erg vreemd dat ze dat deden. Beautje gelijk in bad gedaan toen je thuis kwam??? ;)

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier niet zoveel te melden.. alles rustig. Vanmiddag ff wezen winkelen.. John was lekker thuis me Zoë dus had ff mijn handen vrij.
    Nu lekker op de bank tv kijken. John is naar de zaalvoetbal en ging daarna nog ff wat drinken met de jongens. Heb al gezegd dat ie lekker rustig aan moet doen... als er wat bijzonders is is hij zo thuis.

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Mooie wagen!!! Ga je nu wel een duowagen aanschaffen?
    Ik was vanmiddag nog ff bij de prenatal en daar hebben ze er ééntje van het huismerk waar ze achterelkaar zitten.. 200 euro met babynestje. Ga die halen denk ik.

Ik sta ook niet snel met een mond vol tanden.. maar had wrs precies hetzelfde gereageerd... komt gewoon omdat je het niet verwacht.

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Bo.. Die wagen is in Duitsland trouwens wel een stuk goedkoper dan hier...

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Hier net met mijn man het ledikantje van Mike in elkaar gezet. Nu ligt mijn kleine mannetje in een groot bedje! Wat gaat het toch snel! Ongelovelijk.!!!

Bo : Cultuur of niet, maar dat zou ik ook niet pikken al zou ik daar ook op dat moment niets van weten te zeggen! Je bent toch ook echt perplex van dit soort acties..
    Of het cultuur is, weet ik niet...

Deel Deze Pagina