Bo die wagen moet je idd uit Duitsland over laten komen!! Vriendin van zw. pagina heeft hem ook gekocht en is er erg blij mee. Het voordeel van deze wagen (zijn er veel!!!), normale kinderwagenbak, kindjes kunnen als treintje, maar ook naar elkaar toe zitten, de kleinste/achterste kan naar mama gedraaid worden, kunnen dus ook autostoeltjes op. Op strand was het net zo zwaar als de mijne (ik had Jane Twin Two, hier kan ook een volwaardige kinderwagenbak op, en die bak kan dus in de auto, kan je vastzetten met de gordels).
Ik duik mijn bedje in.. en laat morgen manlief ff de wagen zien die Bo had geplaatst.. vind hem ook supermooi..... Alleen hoe zal dat gaan als je hem in Duitsland besteld??? Geeeeen ideee. maar het is wel de moeite waard.. in Nederland is ie nieuw (wat ik zo zag) vanaf 700 euro... Trusten meiden xxx
Hai meiden!! @Naatje, lekker ff je handen vrij meid!! hihi, nog lekker rustig dus.. gaat echt opschieten nou, ben heeeeel benieuwd wanneer jij mag!!! @Fioon, ja dat is verschil in cultuur!! mijn vader, italiaan, vraagt ook rustig of hij kindje ff vast mag houden en duikt ook elke kinderwagen in om ff te kijken. In die landen is dat normaal en zijn ze stapelgek op kinderen. Zou er ook niet van gediend zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar herken het een beetje hahahahaah... Trouwens, recept van mijn macaroni: flinke ui fruiten in olijfolie, dan als ze glazig zijn er champignons (en eventuele andere groenten bij) dan fijngehakte knoflook erbij en de kruiden (zout peper, origano, bascilicum liefst verse en paprika poeder pikant) ff doorheen roeren en dan blikje tomaten blokjes en een pakje tomatenpuree (allebei naturel, geen voorgekookte rommel ofzo) dan aan de kook brengen en proeven voor de smaak en extra zout toevoegen (tomaat onttrekt zout) je kunt hier balletjes gehakt nog in doen of geruld gehakt natuurlijk.. als je recept van de balletjes ook wil gil je maar! Ohhhh enne, altjd penne rigate pasta nemen, elleboogjes is niks.. en die kook je ook niet zo makkelijk te ver door Juud, was erg gezellig gister en de film was idd top!! moete we vaker doen! hoe is het thuis?? met je mannetje?? Hier, wederom een bewerkelijk dagje gehad, maar wel gezellig. Vanochtend de stad ingeweest met kids en dinnetje, nog leuke kleertjes gekocht voor mij en mannetje. Daarna lekker broodje meegenomen naar huis en Noah op ebd gegooid.. die ging elukkig nog ff slapen. Vanmiddags stond sm ineens op de stoep voor een bakkie en daarna zijn we bij mijn vader nog ff bakkie wezen doen.. lekker druk dus. Vanavond moest ro naar school en de kids besloten het mama dan lekker makkelijk te maken grrr.... Noah vond het leuk om te gaan spelen en Lucas ging elke keer huilen want die werd wakker van zn broer hahahahah... zo ging dat door tot ik Noah eindelijk rustig in bed had om kwart voor negen en Lucas heb k meegenomen naar beneden en die heeft tot ro thuis was tegen mn borst aan geslapen..... zo de laatste fles en dan naar bed. ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Gina nu je het zegt van cultuur en ik dat lees bedacht ik me ineens dat ik op mijn vorige afdeling een marokaanse keukenzuster had, en die vroeg het toen wel, maar toen laura 7mnd was ofzo ging ze daar ook mee rondlopen en kletsen en knuffelen. Laura vond het heel lollig overigens. Maar gelukkig geen gekus Pfff gedoe dan als je alleen thuis bent en ze niet willen meewerken bleeeeh
nou van mij mag de beeb echt komen nu hoor... Was weer een drama nacht.. Weer superslecht geslapen.. Bah. Kan me de laatste goede nacht Niet meer heugen. Dit weekend heb ik het hele bed voor mij alleen, want hubbie heeft nachtdienst.. Miss dat ik dan beter slaap... Hihi klinkt nu net of het zijn schuld is dat ik slecht slaap . Is het niet hoor.. Behalve dat ik hem ff vervloekte dat hij mij om half 2 wakker maakte dat ik snurkte... Vond ik geen geslaagde actie van hem aangezien hij weet dat ik slecht slaap.. Maar dat gaat ie straks nog wel ff horen (hormomonsters!).
He bahh Naatje! Ik sliep ook beter als ro er niet was, erg he. Had ik het bed voor me alleen en kon ik gaan liggen zoals ik wilde. hoop dat het voor jou ook helpt. nog ff meid, en daarna heerrrrrlijk weer slapen! dikke knuffel!!! Daphne, hahahaha.. oke komtie!! half om half gehakt, een eitje, verse bascilicum, parmezaanse kaas, peper en zout, heeeeel klein beetje paprika poeder pikant, verse knoflook en paneermeel. balletjes van draaien en als de saus de kook heeft bereikt en ff tien min gekookt heeft doe je balletjes erin en die laat je ook 3 kwartier ong. zachtjes meekoken en voila.. jammmmieeeeeee!!!
Ohhhhhhh jammie Ginaaaaa!!!!!! Ik kom wel een keertje bij je eten hahahahahaha (erg ben ik he) Ga je nog wat leuks doen vandaag? Fioon wil je die wagen kopen?? Ziet er mooi uit, maar alsnog 500 euro best een hoop geld nog, misschien dat je iemand heel lief kan aankijken haha Baahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een mensen zeg, nou echt he ik denk als dat mij zou gebeuren dat ik aan de grond genageld zou staan maar Ramon die moet daar echt niks van hebben en die zou ze echt verrot schelden of iets dergelijks, die vind echt dat mensen met hun tengels van andermans kinderen moeten afblijven en zoenen jakkes bah jakkes bah jakkes bah....cultuur of niet we leven in Nederland. Nou is Beau natuurlijk wel om te zoenen hahaha Naatje oh vreselijk zeg, echt die laatste rotte loodjes maar o zo herkenbaar alleen ik kon niet slapen vanwege het gesnurk van Ramon hahaha, die ging dan beneden slapen hahahaha oh wat erg was ik toen ook... En lekker een bed alleen slaapt ook veel lekkerder!!!!!! Janny nou ik hoor het wel, je mag ook alleen komen, ik bijt niet. Je kan ook nog aan monica vragen die wilde ook nog komen, moet je maar even kijken. Zo Britt kwam weer vannacht zuuuuucccchhhtttt, ze is snot verkouden, drinkt dan maar een halve fles en gaat weer verder slapen met protest, want met een verstopte neus en spenen gaat ook lastig, ben al druk met de neusspray bezig. Dus echt honger heeft ze dan ook niet, ik troost me maar met de gedachten dat het een fase is... Ga zo mijn nichtje naar huis brengen, die heeft hier gelogeerd, verder wat thuis rommelen, meiden zitten op de creche. Heb nog wat kleding van de h&m die ik moet terug sturen, was ik bijna vergeten en je hebt maar 14 dagen de tijd, echt iets voor mij om dat te vergeten. Verder wat pakketjes kleding maken heb weer wat verkocht dus dat gaat vandaag op de bus. Ik maar schelden op die mensen van mp die bieden en niks van zich laten horen, deed 1 van mijn emailadressen het niet oops......
ja hoor is goed meid, kom je lekker eten!!! Nee helemaal niks. Zitten nog in pyama en was niet van plan eruit te kome hahahaha... Noah kleed ik na zn slaap wel aan in joggingpak en ik zit daar zelf ook in dusssss... Miss vanmiddag bakkie bij mn ouders doen maar verder kom ik niet hoor.. Kids zijn wel beter gehumeurd vandaag dus dat is mooi! Vanavond weekendddddddddddddddddddddddddddddddddd!!!!! heeeeeerlijk, ff delen in de lusten en de lasten thuis Jij nog wat leuks doen vandaag???
nou gelukkig dat niet iedereen het zelfde denkt haha die van bo is trouwens ook een super wagen maar mijn gevoel geeft aan dat die best veel ruimte in beslag neemt en dat is dan minder maar wel echt een super ding zal vast niet goedkoop zijn. ik ga jullie nog even spammen met een tweetal foto's hihi
en deze is echt helemaal geweldig trouwens die hierboven is met chicco buik drager echt een uitvinding hoor heerlijk wandelen
Hai, Miriam..wat een schatje is Sem!!! Heerlijk hé zo'n buikdrager..hier ook 1. Lekker handig vooral in winkels.. Bo..leuke wagen..blij dat ik geen nieuwe wagen nodig heb. Heb je die marokaanse vrouw niks aangedaan..? Ik had er echt wat van gezegd.. Gina..je macaroni lijkt me erg lekker..mmm. Ik heb lekker een dagje voor mezelf..om 9uur kwamen de mannen mij ontbijt brengen en een kus. Ze komen pas na het eten weer thuis..lekker hoor ff alleen...Net ff naar het centrum geweest..leuke shirt voor Evan gekocht en een speeldekentje voor de nieuwe spruit..kon het niet laten8)..daarna naar de jumbo om lekker vis te kopen voor vanavond..vanmiddag ff wat dingen in het huis doen maar lekker op mijn eigen tempo..pff..die broeken gaan ook steeds strakker zitten..
@ Miriam.. leuke foto's!! @ Maris.. lekker ff een dagje voor jezelf!! @ Gina.. ga vanavond gelijk je recept voor gehaktballetjes proberen (stond toch al pasta op de planning). Nog steeds een lekkere chilldag? @ hier.. vanmorgen ff naar de supermarkt gelopen en via de markt terug.. Zoë wilde vanaf de markt terug lopen.. alleen bij het park aangekomen luisterde ze niet meer grrrr. Uiteindelijk een gillend kind in de wagen en definitief besloten dat er hier een duowagen komt.. grrrr. Nu ff lekker op de bank.. John slaapt.. heeft straks nachtdienst en Zoë heeft het ook opgegeven om wakker te blijven. Hoop dat ze allebei nog ff slapen .
@ mariska lekker hoor ff alleen ! Heb je soms ook wel nodig @ Naatje jij durft hele wandeling zeg, irritant als ze dan halverwege niet meer luisteren. Hier een dagje alleen thuis. Vrije dag vandaag en de kids zijn op het kdv. Vannacht wederom tig keer wakker voor mike en het gehoest. Echter om 8uur was ik klaar en klaar wakker dus nog steeds niet uitgeslapen. Vervolgens wat gerommeld in huis. Net nog huiswerk afgerond, en over een uurtje de kids weer ophalen. Vanavond wat drinken met vriendinnen.
haaiii! ben er weer nou zat wat te neuzen op internet naar een mooie! handige multifunctionele wagen voor 2 en zag die ik ben er weg van hij lijkt me top heb haar eetstoel ook uit duitsland en sturen ze gewoon op ...gaat hier tot nu toe altijd goed maar het scheelt wel he met in NL heb met manlief afgesproken om eerst een plankje te proberen en dan een duo wagen te nemen en denk dat het die dan word nou maris normaal heb ik best een grote bek voor een klein wijffie (viswijffie ) maar je staat zo perplext! hier vanmorgen weg geweest voor de wieg bekleding ben weer goed geslaagd en hopelijk word die net zo mooi als in me hoofd ook wat grote foamstickers van dora en een dora nachtlampje mee genomen en een lamp voor in de woonkamer dus ben goed geslaagd beau ligt nog te tukken en ik ga papa bellen waar die is want moet nog wat eten kopen en koken ooo gina ik ga jouw recept dus ff proberen wat je zegt alleen word er hier geen half om half gegeten dus maar runder maar vind ik te droog