Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud: Waarom zou je haar moeten laten gillen ?

Daphne: ik was ook wel nieuwsgierig hahahaha :)

Gina: Als je de mogelijkheid hebt om ze af en toe een dagje weg te brengen of alleen Noah of Lucas dan moet je dat doen hoor. Wat juud al zegt helemaal niet gek.

Ik ben bijna nooit alleen thuis, dit was de 1e keer in lange tijd. Ik had nu toevallig een vrije dag gekregen omdat ik zaterdag gewerkt heb. En op vrijdag gaan de kids altijd naar het kdv :)
    Vond het eigenlijk wel erg lekker. Al gaat de tijd enorm hard met alles doen waar ik normaal niet aan toe kom :)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daam daar ben je!!!
    Ben je ziek??

Janny jammer dat de borrel niet door ging!

Hier nog steeds een gillende Britt, die is helemaal overstuur, leuk, altijd als vaders van huis is en als ik een avondje weg ben zijn ze voorbeeldig....

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny dat heb ik dus ook die vrijdag vliegt voorbij...

Laten gillen omdat ze niet wil slapen, ze zeggen toch altijd even laten huilen...

Ik ga maar weer naar boven even troosten...., d'r lakentje was net al helemaal nat van het huilen...

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nee, een beetje kwakkel.... zet niet door en wordt niet minder. Yoran heeft het ook gehad en Senna heeft het nu ook. gaat vanzelf weer over voor ik een jongetje ben...

Zit er nog een boer dwars of zo?

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ken dat Daam, heb al dagen een pijnlijke strot, maar niet echt ziek...

Nee het probleem is het zijligkussen, Ramon heeft laatst dat kussen eruit gehaald omdat hij het irri vond, maar nu hoorde ik van de leidsters dat de kinderfysio daar was geweest en keek even naar de kindjes en zag dat Britt echt een ferme voorkeurshouding had en dat er echt iets aangedaan moet worden en ook aan dat buikliggen, dus maandag ga ik echt bellen met de kinderfysio die Amy ook heeft geholpen.
    Daarom ligt ze nu weer in het zijligkussen maar dat is niet leuk natuurlijk....
    Ze brak net wel dus ze is stil (jippie)

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Klein draakje, weet ook al wat ze niet wil.

24?

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga zo ff onder de zonnebank liggen,misschien helpt het wel wat en heb ik gewoon zon tekort (vitamine Z)

Morgen vroeg weer op!

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Is Britt haar hoofdje nog mooi rond?
    Ik zou ook even langsgaan bij de fysio, al is het maar voor de zekerheid.

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Spam: In tikibad

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juud, ben volgende week jarig en ga lekkere hapjes maken.. proeven ???? :D

Daam, otrivin.. heb een lichte verslaving aan dat spul... maar het werkt wel als enige.

Ik moet nu even bedenken vind zo'n raadsel wel leuk hahaha

11. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    haaaaai,

moest ff wachten tot manlief achter de laptop vandaan ging.. die is nu naar zijn werk en de kat loopt me ineens te stalken... zal ze een voorgevoel hebben??? ze zeggen dat huisdieren aanhankelijk worden als je moet bevallen :D.
    Wil eigenlijk eerst een goede nachtrust... hopelijk vanacht nu John er niet is... duik ook zo heerlijkbedje in en daar ff verder tv kijken.

@ Daphne.. ik zag het raadsel ook al staan op hyves... zat al te bedenken wat je ermee bedoelde...

@ Gina.. compliment voor de gehaktballetjes.. had alleen rundergehakt gehaald en geen verse basilicum (heb maar ff gedroogde gebruikt).. en ze waren nu al jammie.. dus volgende keer half om half gehakt proberen en verse basilicum.. ook complimenten van John.. die vroeg of je nog meer lekkere recepten had :D.

@ Daam... ja Zoë weet goed wat ze wel en wat ze NIET wil :D.. en ze blijft een moppie.. al is een gillend kind in de wagen wat minder.
    Foto was voordat haar haar geknipt was.. nu is er een flink stuk af.. maar is maar eenmalig. Nu laten we het goed groeien, maar dan groeit het wat dikker... nu werd het onderin steeds dunner.
    Balen dat je verkouden en snotterig bent... hopelijk snel over.

@ Lafo... jij ook al aan het kwakkelen.. hebben alle kindjes het aan hun mama's doorgegeven???
    Arme Britt.. idd toch maar naar de fysio?? Hopelijk valt de voorkeurshouding toch mee.
    Zoë sliep altijd graag op haar zij, ik legde altijd een handdoek achter haar rug.. is wat minder hard dan dat kussen (heb ik ook geprobeerd) en dan lag ze half op haar zij half op haar rug.. misschien dat Britt dat prettiger vind??

@ mariska... aan de ene kant zal ik mijn buik wel missen, omdat ik weet dat dit de laatste keer is... maar vind het ook wel errug fijn om strak mijn eigen lijf weer terug te hebben!!!

Ik breng Zoë ook niet zo vaak weg.. alleen als het nodig is.. ook nu is ze altijd thuis.. voel me altijd snel bezwaard als ik zelf thuis ben.. moet ik me ook maar eens overheen zetten denk ik.

12. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Daam... wat een lieve foto van Mikki!!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    24 februari dat is woensdagavond dan is Daphne jarig en moet ik hapjes proeven hihi
    Nee zonder gekheid ik ben dan een avondje naar de film....kunnen jullie een week later??
    Zou het evt kunnen verzetten maar liever niet.
    Wat een leuke meid is Mikki toch.

Cb zag geen afplatting maar toch cb zegt wel meer wat...

Daphne je hebt zo'n speciaal topic met raadsels geloof ik...

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Thx! en nog één van mijn kleine DJ:

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wie weet Naatje maar eerst maar eens goed slapen, ik had eerst ook een goede nachtrust en ben later bevallen, was wel ideaal, zo verliepen beide bevallingen eigenlijk.
    Ik ben jaloers op Zoe d'r haar!
    Ik wil ook een kind met staartjes haha, soms wil ze een staart en dan doet ze net alsof ze 'm heel mooi vind en dan ineens vind ik weer ergens een elastiekje en staat haar haar stijf omhoog, geen gezicht hihi

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nee, moet je ook niet verzetten. Welke film ga je?

Moet weer ff kijken, ik kan geloof ik wel maar weet niet of Janny kan. Vlgs mij niet. Ik kan niet op do avond maar wel overdag. Dan incl Mikki.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juud, vier het pas zaterdag hoor :D
    (oke, jammer dat ik zo'n end weg woon)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Daam wat word Mikki alweer groot!

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Bij Mikki moet ook de schaar er eens in. Denk de eerste keer maar bij de kapper, ff kijken welke het aandurft hahaha

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat is 4 maart, heb ik 's ochtends een afspraak maar 's middags kan!
    Laat maar even weten, Janny jij ook?
    Volgens mij wilde Gina ook wel even komen.
    Kan Monica ook vragen die is op donderdag altijd vrij.
    Leuk om ook alle kids weer eens te zien!

Deel Deze Pagina