Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    whaha come out come out where ever you are

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahwhahwhahwha kijk is toch veel handiger!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o 1tje minder nou dan moet jij lafo zijn als nr 2

hoest met britt gegaan vanaaf met dat kussen en slapen?

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    altijd even zeuren en dan gaat ze weer slapen, normaal slaapt ze daar ook altijd in maar Ramon vind het een onding dus als hij alleen thuis is rot hij dat ding eruit want dat geeft teveel gedoe en kan die niet ongestoord tv kijken!
    Hoe ist met Beau, nog vreemde vogels tegengekomen vandaag??

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee heb haar vandaag goed in de gaten gehouden haha
    dame heeft de hele ochtend tot in de late middag met ons aan de hand gelopen in de stad
    echt petje af voor haar
    alleen als ik morokaanse vrouwen zag pakte ik haar ff goed vast hahaha
    nee niet racistisch bedoeld maar ben er toch wel van geschrokken hahahaha

o maar dat is ook niet zo slim van ramonn om hem eruit te doen dan ...wil me nergens mee bemoeien....;) hahah
    hey is die weer op en tot man? en durft die je weer aan te raken? of blijft het een gevoelige kwestie?:)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ga naar me bedje toehoeee meiden ik spreek jullie morgen allemaal

hey naat meldpicht!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee Fioon hij is niet meer zielig dus moet weer uitkijken haha

Nou trusten meid ik ga nog even strijken

Ja Naatje waar ben je???

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

strijken??? hallowe juudje hahaha gek wijffie ook he
    nou succes!

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ben hier!!!!!! Was ff de was aan het vouwen en strijken. Moet ook gebeuren :D.

@ Gina.. bah ruzie... maar ja, Mannen moeten het soms ff ontgelden.. gebeurt hier ook ;).

@ maris.. zoo Evan is ook al een hele vent zeg! Ben wel benieuwd of de volgende een meid of weer een knul is.. denk zelf een meid (tja, 50 % kans hahaha).

@ daam..snotter de snotter... hopelijk snel weer over.

@ Daphne.. ben benieuwd naar je haar... was het kapperweek deze week? Ik ben ook al geweest hihi.

@ Anas.. ook al niet lekker.. bah. Beterschap.

@ lafo.. niet te druk maken bij voorbaat hoor over Britt.. wacht ff af wat de fysio zegt.

@ Bo.. kanp van Beautje.. zover lopen. Zoë heeft gisteren een stuk zelf gelopen.. alleen wordt ze dwars als ze de kinderboerderij ziet en wil er dan altijd heen... en huis is toch de andere kant op hahaha.

@ Nazli.. leuk Parijs!! We misten je al... morgen mag je testen.. of ben je al ongi geworden?

@ hier.. drukke dag gehad.. vanmorgen boodschappen gedaan met Zoë. john sliep, want had nachtdienst gehad. Gelukkig hebben we zelfscannen bij de AH dus heb de boodschappen niet 10x in mijn handen. Scannen, in de tas doen, afrekenen, in de auto en thuis weer uitpakken. Bij de slager keken wat oudere besjes naar mijn buik (ahum viel niet op ;)) ze durfden alleen niet te vragen hoever ik was :D.. maar volgens mij waren ze bang dat ik daar ter plekke ging bevallen hahaha.
    's middags ff tuk gedaan en daarna Kyra uitgelaten.. die zonder lijn dicht bij mij bleef lopen.. terwijl ik normaal altijd 10x moet roepen over het veld voor ze een keer komt.. heel vreemd.
    Vanavond ff langs schoonouders.. schoonmams had een jurkje voor Zoë gekocht.. erg lief.
    En daarna thuis de was gevouwen en gestreken.
    John is inmiddels naar zijn werk en ik duik zo lekker mijn bedje in...
    Lekker overdwars liggen hahaha.

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Heerlijk is dat hè?
    Ik schijn het al te doen als manlief naar de wc gaat in de nacht.
    Dat ik dan zijn plekje inpik....:(

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    nog even een welterusten.. zitten schaatsen te kijken, ga zo boven in bed afkijken....
    Had vanavond visite, was errug gezellig, vast voorproefje voor volgende week :D

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier weer een stuk beter vandaag, althans met mij... Manlief voelt zich nu beroerd...
    Laura heeft een loopoortje aan 1 kant, dat verklaart wel weer genoeg.. ben blij dat ze buisjes heeft... anders was dit dus een oorontsteking ...
    Straks maar even bij de apotheek die antibiotica druppels halen.

Verder weinig nieuws!

doeiii

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen!!

Er was lekker veel gekletst gister, heb wel alles gelezen maar niet genoeg onthouden om overal op te kunnen reageren sorry!!

Gister was een hele drukke dag.. wel gezellig verder maar te druk eigenlijk voor de kids. Noah lag uiteindelijk om 9 uur pas op 1 oor.. en Lucas na een vroege fles pas om half 11. Ach... we konden ze allebei vanacht wel zo overleggen in bed en sliepen gewoon door tot ze zich beiden om 8 uur vanochtend weer melden. Dus Lucas heeft ook aardige ruk gemaakt, die was ook doodop van het nauwelijks slapen gister overdag.. die ligt nu ook weer op bed. Manlief ligt nog te slapen (en ik had nog wel zo gezegd dat IK wilde uitslapen grrrr) en Noah en zitten gezellig tv te kijken, te kleuren en te bouwen (geen geduld voor 1 ding, dus alles tegelijk hahahaah)

Ruzie is altijd snel over bij ons hoor, dus was gisterochtend gelijk uit bed weer klaar. Ik ging ook niet naar bed omdat we ruzie hadden, had een migraine aanval en had geen zin om het eerst uit te praten.. normaal gaan we ook niet boos naar bed.

Vandaag heerlijk luier dagje en helemaal niks doen...

Meiden, ik kan elke dag hahahahaah ;)

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen..,
    Anas..balen dat nu je man zich niet goed voelt..houdt niet echt een keer bij jullie op hé..
    Nazli..gezellig...
    Katje..hoe voel jij je? Gaat het wat beter met je moeheid?

Hier een rot nacht gehad..darmen hebben ruzie:x..heb de halve nacht wakker gelegen met hoge buikpijn en de ene wind na de andere..zucht...vanmiddag naar een oom en tante van me..die hebben lammetjes..

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Goedemorgen!!!

Hier ook alles rustig.. was weer een hele fijne nacht.. NOT.
    Werd om half 3 wakker en daarna bijna niet meer geslapen. Kwam John ook nog eens om 6 uur thuis ipv 8 uur.. heel fijn was ik helemaal klaar wakker :x.
    Hij is zich nog wel rotgeschrokken vanacht... heb mijn mobiel op mijn nachtkastje liggen met John onder de sneltoets.. als er wat is kan ik met één druk op de knop bellen nu...
    Alleen sprong de kat op mijn nachtkastje.. hoorde ik ff later "NAAAAT".. was de kat op de belknop gesprongen :D.
    maar.. heb gelijk John zijn reactievermogen kunnen testen en die was goed hahahaha.

Vandaag rustig dagje.. zo alleen ff stofzuigen en dweilen beneden. Zoë en ik hebben een joggingpakkendag dus blijven lekekr binnen vandaag..

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje haha wat een actie van je kat, maar idd John is even goed uitgetest en dus geslaagd?!

Mariska veel plezier bij de lammetjes, wat vroeg zeg voor lammetjes?!

Gina ik laat het je wel weten wanneer Daam komt, ze had me gister gebeld maar volgens mij staat mijn tel op stil want heb 'm niet gehoord!

Daphne was de moeite waard dat je bent opgebleven!
    Mijn luiken gingen dicht.

Amy is zwemmen met papa en een goede vriend en zijn 2 dochters, de jongste is net 3 en die 2 zijn goede vriendinnen allebei draken haha.
    Ik ga lekker even door het huis sjezen, Britt ligt nog even te tukken dus nu kan het nog, die was vanmorgen weer wakker om 05.00 terwijl ze om 00.00 nog een fles van 200 cc naar binnen had gewerkt, volgens mij is haar bio ritme aardig door de war.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Iedereen die een pyjamadag heeft lekkerrrrrr ik doe vooralsnog met jullie mee, maar denk dat ik na Amy d'r slaapje er nog even uit ga!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh! hier ook nog in pyama hebben ontbeten en ga me straks langzaam in orde maken en dan richting me ouders toe
    bedenk me net dat ik de snijbonen in het water moet zeteen (zoute snijbonen)...ben weg!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bo zoute snijbonen?

Mariska wat vervelend van je buik/darmen. Nu lammetjes kijken leuk hoor. Wel vroeg hoor!! schoonoudes hebben volgens mij nog geen lammetjes, want dat vind Laura ook altijd leuk.

Naatje: haha die kat van je! hoe krijgt ie het voor elkaar zoiets

gina wat een ellende migraine, heb je er ook medicijnen voor ?

Juud zwemmen vind Amy dus wel leuk? Ga je met Britt ook op babyzwemmen.?

Daphne dat is nr 4 :)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fioon zoute snijbonen? vertel vertel

Janny Amy vindt zwemmen helemaal te gek en vind het ook belangrijk om te gaan zodat ze bekend is met water en geen watervrees krijgt.
    Nee ik ga niet meer op babyzwemmen die episode hebben we gehad he Gina??!! pfffff als ik er aan denk krijg ik nog last van zweetaanvallen haha
    Ga jij weleens zwemmen dan Janny met Laura?

Deel Deze Pagina