oja kan me het herinneren juud hahah een gillende amy die het water in moest ...nou wel leuk dat papa dat doet elke keer met haar ik ga volgende week ook we wouden vandaag ook gaan maar had weer eens geen zwemluiers gekocht gisteren... zoute snijbonen: je laat ze in het water staan want ze zijn heeeeeeeeeeeel zout , dan spoel je ze nog een keer af en dan zet je ze op als gewone snijbonen als ze klaar zijn witte boontjes erdoor doen als je dat lekker vind en dan nootmuskaat een beetje en klontje boter zout hoef niet want ze zijn al heel zout beau vind ze heerlijk lekker prakken met aardappelen en donkere jus en lekker vleesje hmmm en een berg appelmoes erbij voor beau en papa... nou hier allemaal klaar om wat te gaan doen , dus meiden hele fijne zondag!
Grappig Fioon ken dat niet zoute bonen... Meestal verkopen ze in zwembaden zwemluiers voor de volgende keer weet je dat haha! Nou het gegil kwam meestal na het onder water dompelen waar ik al niet zo'n fan van ben en Amy heeft natuurlijk veel last van oorontstekingen dus ga met Britt niet zo snel meer zwemmen, schijnt dan weer niet zo goed te zijn en heb ook geen haast dat heb je met een tweede he haha
Wij gaan in april zwemmen met de meiden bij Centerparcs. Ben benieuwd. Sam heeft 1x eerder gezommen en Fay nog nooit. Kijk er beetje tegenop om beide meiden om te kleden, en later weer afdrogen etc. Maar we gaan dan week en gaan echt wel zwemmen. Janny, heb hyves uiteraard net aangepast Nou heb het niet gered tot het einde van de 1500 meter, ogen vielen dicht hahaha, maar volgens mij heb ik Tuitert nog wel gezien, maar half in slaap,
Juud ik wilde wel met Laura toen ze klein was maar dat werd afgeraden omdat ze steeds oorontsteking heeft. En nu heeft ze buisjes, dus volgens mij mag het dan niet... maar dat zou ik wle eens kunnen navragen aan de KNO arts. Met Mike zit ik nog te twijfelen, maar dat komt mede door Laura en die rotoren, lijkt me op zich wel leuk namelijk
Ik ben overigens ook een beetje afgevallen 64.8 nu ( maar ik weet niet meer wat het de vorige keer was hahahahahaha) Oh ik heb even terug gezocht 66 kilo op 6 januari Dus weer 1,2 kilo eraf. Maar ik kon niet meer vinden hoeveel ik op t einde van mijn zwangerschap woog ...Weet nog wel dat ik 11 kilo was afgevallen maar van welk gewicht geen idee hihi
Gina is je vriendinnetje nou al bevallen of moet ze nog even... (dat meisje dat nu in het huis van haar ouders woont bij jou vlak bij bedoel ik dan )
Dat heb je goed voor elkaar !! Is ze bij Ramon dan ook altijd lief ? Dat is hier namelijk altijd het geval, dan heb ik altijd strijd en stress met bepaalde activiteiten en als mijn man gaat is er niets aan de hand..
Zoute bonen is hier wel bekend hoor...vroeger maakte de boeren hun groente in in zout..net zo als dat je dingen in zuur kunt bewaren..denk maar aan zuurkool en augurk. Anas..hoeveel wil je er nog af hebben? Zwemmen..Evan vindt het geweldig..ik minder. Het eerste jaar werd het afgeraden omdat ik astma heb en dat chloor is nu eenmaal niet goed voor de kleintjes..papa gaat hier wel eens zwemmen met Evan. Lammetjes..zo vroeg is het niet..over 1 week is het al maart dames!! Evan ligt op bed...te zingen...nou ja als hij maar niet huilt..
@ Mariska daar heb je ook wel gelijk in ja.... Maart alweer bijna ... wat gaat dat hard zeg!!! Heeft Evan ook Astma trouwens ?
Nee gelukig niet!!! Evan heeft het afweersysteem van zijn vader..heeft nog maar 1x de huisarts gezien...ik ben daar zo blij om!! Heerlijk maart!! Nou ja..elk weekend hebben we een verjaardag maar eerst gaan we nog samen een weekend weg..Evan is inmiddels weer beneden..Evan wakker ging het door de babyfoon..nou ja dan weet ik hoe laat het is
Ja bij Ramon is ze erg lief maar altijd als ik niet in de buurt ben, zodra ik in beeld ben of het nou bij me ouders is of ergens anders gaat ze vervelend doen, niet altijd hoor. Ja het is idd alweer bijna maart, wij zijn allebei jarig in maart, de enige verjaardagen die we hebben haha, maar vieren het op 1 dag schelen maar 2 weken.
@ Mariska.. wel fijn dat Evan het afweersysteem van zijn vader heeft. Hier van de week ff op de kinderboerderij geweest.. maar nog geen zwangere beesten gezien . Vind het altijd zo schattig.. al die kleine beestjes. @ Lafo... Hier ook een dametje dat veel meer van papa pikt dan van mama.. ze is ook echt een papa's kindje. En bij mij kan ze zo'n draak zijn grrr. @ hier.. aanval nesteldrang weer overleeft .. alles is weer gestoft, gezogen en gedweild beneden. Hond heeft schoon kussen hoes en ook ff nieuwe viltjes onder de eetkamerstoelen gedaan.. had ik aan manlief gevraagd, maar dat duuuuurt altijd zolang. kan ik het beter zelf doen. Zoë heeft goed geholpen (lees; van de wal in de sloot ). Zoë ligt lekker in bed.. al een half uur te kletsen. John slaapt ook nog. Ik duik ff met de beentjes op de bank en ga daarna de hond maar ff uitlaten.
heerlijk zo een weekendje niets gepland. Rustig aan doen, merk dat ik meer energie heb. Als Jayden op bed ligt, dan ga ik zelf ook plat. Gister film in bed gekeken, ruim anderhalf uur plat dus en nu weer lekker op de bank CSI gekeken op dvd met manlief. 't Was een tijd terug dat wij een rustig weekend hadden Gelukkig ook rustig weekje voor de boeg en dus hopelijk straks weer meer energie (blijvend?) 18 maart is m'n 20 weken echo trouwens
Katje wat snel alweer dan ben je alweer op de helft!!!! Leuk !!! Naatje nesteldrang wou dat ik dr soms nog wat last van had hihi kan geen kwaad momenteel...
Heb nu de gehaktballetjes gedraaid.. lees nog even alles na... zie ik dat ik ze gewoon ongebakken in de saus moet doen hahahaha. Dus ga die pan maar weer aanzetten en dan de gehaktballetjes er zo'n 45 min door jammmmmieeee
Haiii Daphne, las op msn dat je de balletjes aan het maken bent hihi.. hoop dat ze lukken meid en je het lekker vind, ik hoor het wel Ja, geen zwemmen meer voor ons he Juud, pfffffff... Bijna jarig idd, gezellig hoor.. wat wilde je precies van Blond hebben meid?? Fioon, zoute bonen?? bleehhh denk ik..houd helemaal niet van heel zout dus zal ze wel niet lusten denkik. Lekker dat Evan heeft geslapen Mariska.. Naatje, ook weer genesteld hahahaha... dat is dan wel weer handig. Katje, jeeeehhh 20 weken echo alweer bijna, spannend! hier is manlief net klaar met stofzuigen, lief hoor.. heb net een lekkere tuk gedaan! Vanochtend man uitgeslapen en daarna met zn allen op ons bed gebivakeerd, helemaal gezellig. daarna de heren naar bed en papa en mama een film gekeken. en daarna ben ik in slaap gvallen, lekkerrrrrrrr.. zometeen eten maken, shoarma, en dan lekker niks weer hihihi heerlijk zo'n zondag!!!
Katje, gaat lekker snel nu he Ik vond de tweede zwangerschap echt zoveel sneller gaan, komt vooral omdat je toch afleiding hebt, je kan niet alleen maar met het zwangerzijn bezig zijn.