Katje..18 maart..dat is het al bijna..zijn jullie er al uit of jullie willen het geslacht van de baby willen weten? Naatje..haha..John zal wel denken..ik doe net of ik slaap dan heb ik geen last van de nesteldrang Gina..klinkt idd lekker zo'n zondag.. Hier bij de lammetjes geweest..zo lief...1 van de schapen had een 3ling en die waren erg klein..neefjes gaf ze de fles..Evan helemaal hyper..vond het geweldig!!
Net hebben we met z'n tweeen even noodzakelijk huishouden gedaan Ik heb de vloer gewist, ik heb de wc gedaan en de badkamer heel snel (wc/wastafel/kranen/bad).. en ik heb de saus voorbereid. En man heeft de strijk gedaan. Nu heb ik nog een wasmachine die leeg moet en weer gevuld. Maar doe ik straks wel. Fay had even meegeholpen met de badkamer hihihi, lekkere knoeiboel.
Hier ook alles weer klaar!! Had pizza gemaakt en nu lekker niks doen. John maar om 18 uur wakker gemaakt hahaha. Slaapkop... heb ik ook altijd na de tweede nachtdienst.. ben je echt verrot. Zoë wilde vanmiddag eerst niet slapen maar uiteindelijk viel ze rond 15 uur in slaap en werd om half 6 wakker. Dus was rustig middagje.. heerlijk.
naat eet zoe die pizza ook gewoon mee beau hier dus niet de laatste dagen is het avond eten ook weer een ramp soms 1 hap of zoals vandaag een paar happen...
Hier heeft Mike vanavond een paar hapjes brocolli gegeten.. oooh wat ruikt dat vies zo'n potje.. maar hij leek t wel lekker te vinden Vanmorgen ook al een paar happen fruit gegeten! knappe vent
Anas: Fijn dat het wat beter gaat en een geluk dat het bij Laura nu alleen een loopoortje is. Moet ze dan toch nog AB-druppels hebben? Daphne: Altijd leuk feestjes, vooral als je zelf niet meer naar huis moet, heerlijk! Zo. Ik dacht dat ik erg was met Mikki die tot nu toe nog maar twee keer in haar leventje heeft gezwommen. Is Sam niet bang van water nu? Juud: Hoe gaat het trouwens met het haartjes wassen van Amy? Dat was toch steeds zo'n drama? Hier nog steeds hoor, al weet ze dat het moet, ze vindt het vreselijk en pakt steeds de beker stevig vast waar ik haar haar mee spoel. Bo: Dat doet ze netjes dat lopen, Mikki loopt ook best een eind, maar soms wil ze helemaal niet en dan kan ik haar de hele weg tillen, dusssss wagen gaat mooi mee! Naatje: Heb jij zo'n toeter dat ze denken dat je in de Appie gaat bevallen? hahaha, laat de laatste foto eens zien? Goeie aktie van je kat! Weet je in ieder geval dat je vent op scherp staat. Mariska: hoeveel lammetjes hebben je oom en tante en hoe vond Evan ze?
hey wat goed van mike! wat gaat het toch hard allemaal zeg je knippert met je ogen en ze zijn weer zo groot aan het worden
Ik heb de schaar in Mikki haar haar gezet! Maar kon nog niet goed zien hoe het is geworden want ze ging met natte haartjes naar bed, Morgen vroeg moet ik werken dus als ik het niet goed heb gedaan, loopt ze de hele dag voor Jan met de korte achternaam hihi!
@ Bo.. nee Zoë eet de pizza niet mee.. ben erachter dat ze het liefs gewoon aardappels, vlees en groente heeft.. dan eet ze het beste... al gaan patatjes en pannekoeken er ook wel in . Van de week krieltjes met appelmoes en kipschnitzel.. kan ik haar dus echt niet blij mee maken. Dus dan krijgt ze gewoon een potje.. krijgt ze ook nog betere voedingsstoffen binnen lijkt mij . @ Daam.. laatste buikfoto staat op pagina 132.. was vorige week maandag.... maar het is idd een flinke buik.. deze buik steekt echt naar voren.. aan de achterkant zie je bijna niet dat ik zwanger ben. Zoë lag meer in de breedte... Hoop dat Miki haar haartjes er morgen goed uitzien.. ben benieuwd. @ haren wassen.. hier ook nog steeds drama.. douchen is prima, wassen ook, maar shampoo.. als ik zeg haren wassen kruipt ze zo ver mogelijk weg.. maar het rare is dat als John haar haren uitspoelt het wel goed is grrr. @ Anas.. pff mike alweer aan de groente.. wat gaat het snel. @ hier.. Alles rustig.. duik nu op de bank. john moet over uurtje alweer weg. John bracht Zoë naar bed en ze begon te huilen om mama.... dat gebeurt ook nooit. meestal is het andersom (moet papa komen).. ik naar boven.. helemaal knuffelen en stevig vastpakken.. hangt er wat in de lucht ofzo????
Daam...een stuk of 8 lammetjes zijn er nu en er moeten nog zo'n 10 schapen bevallen binnen nu en 1,5 week gokt mijn oom.. Anas..haha brocolli ruikt ook normaal niet echt lekker...goed van Mike!! Naatje...hier hangt sneeuw in de lucht..bij jou iets anders............? Pizza..Evan eet dan meenstal niet hier maar als ik een pizza eet komt hij wel altijd een stuk scooren..vooral als er vis op zit.. Ik ga bank hangen en moet morgen weer gewoon aan het werk..wel lekker rustig want het is hier vakantie en dan draaien wij vakantierooster..
Sneeuw BAH Naatje wie weet wat de nacht brengt Hihihi Zwemmen doen jullie dan vlindertjes om de armpjes van de kids? Heb geen idee dus. ALs Laura weer eens beter is, lijkt het me wel een leuk uitje! Want ben ook wel bang dat ze anders misschien bang word voor water... Daphne hoe zijn je balletjes geworden ? Daam ja mocht pas bij 6 maanden beginnen, schijnt veranderd te zijn fruit en groente ipv 4 nu naar 6 mnd geschoven ivm exczeem en allergie ontwikkeling.. Maar net als bij Laura heb ik gewoon gekeken wanneer hij er aan toe was En hij krijgt nu een paar dagen fruit en snds vanavond groente
Hier heeft het ook alweer gesneeuwd... bah. Had vandaag de pizza zelf gemaakt... manlief is namelijk nogal kieskeurig wat hij op zijn pizza wil (lees.. hij lust niet zoveel). Dus als ik hem zelf maak hoeft ie niets van zijn pizza te peuteren.
Ja ik vind ook dat het wel snel gaat. Ben er ook minder intensief mee bezig. Maar dat komt ook door die afleiding
Aan de ene kant zeggen we allebei; nee dat hoeven we niet te weten Aan de andere kant twijfelt m'n man nog; misschien toch wel willen weten....
spannend katje.. 18 maart de echo.. gaat ook alweer snel!!! Ben benieuwd of jullie het uiteindelijk wel of niet willen weten... wat zegt je gevoel???jongen of meid???
Ik duik mijn bedje in.. nog ff de herhaling van xfactor kijken.. verder is er toch geen r*k op tv.... Morgen 38 weken.......................... trusten!!