Sorry meiden weinig puf, dagen vliegen om.... Vanmorgen naar de garage geweest, voor die terugroepactie van Toyota, gewinkeld, naar schoonmoeder op visite, naar mijn ouders, thuis net eters gehad (vriendin) die net weg is en heb rooddoorlopen ogen, ben volgens mij moe maar kan nooit vroeg slapen.... Ik slaap gemiddeld 4 uurtjes per nacht, denk dat het me toch eens gaat opbreken. Morgen met Britt naar de kinderarts en schoonmoeder gaat ook mee die moet voor haar enkel op controle in hetzelfde ziekenhuis, morgenavond lekker relaxed naar de bios!
Hai meiden! Hier vliegen de dagen ook voorbij. Gisteren was Noah met mn sm mee en ik had met lucas het rijk ff alleen. De gewone wagen gepakt en eindelijk ff naar mn werk geweest, boodschappen gedaan en daarna chili gemaakt. Ouders zijn wezen eten en daarna de kinderen om de beurt naar bed gedaan en toen om half 10 in coma geraakt op de bank. Ben of ziek aan het worden of ben oververmoeid, slaap me een breuk en ben nog moe... Vandaag maar ff naar de markt wandelen, ff kijken of ik iets leuks kan vinden voor zaterdagavond om aan te doen en dan lekker niksen, miss vragen of dinnetje met dr zoontje komt vanmiddag. Lucas was ook half 6 al wakker, heb m wel kunnen rekken met eten tot half 7. Ligt nu in de box te rommelen. Morgen gaat Noah naar mn vader dus als Lucas dan gaat slapen kan ik miss ff mee gaan liggen.... Naatje, ik hoop voor je dat de kleine snel komt meid, op gegeven moment ben je er gewoon klaar mee!! Fijn dat Zoe dr bedje en duowagen leuk vind, dat scheelt!! Juud, jij ook al zo druk... fijn he hahahahaha....
Hier ff meldplicht... ga zo naar een verjaardag en vanmiddag naar de VK... dus druk druk druk. Alles rustig hier.. manlief krijgt steeds een halve hartverzakking als ik hem bel op het werk... maar ja, moet soms ff wat doorgeven... arme vent van mij . Probeer hem al alleen te bellen als het echt nodig is... maar hij is volgens mij een stuk meer nerveus dan ik hahaha.
wahwha die arme john.... hier ok druk druk kadootjes vond die super! mok met foto van beau en een tekening met de allerliefste papa van de hele wereld erop met een fiks aantal krassen in alle kleuren van de regenboog een fles glenfiddich met 4 wiskeyglzen geld geurtje en een bak koffie op bed haha vond dat wel zat van ons 2tjes hij heeft ook een fijne bon van de sauna gehad voor 2 pers met alles erop er eraan , dus na me bevalling en dan nog 6 weken wachten kijken of ik het weer eens aandurf.... was heel gezellig dagje vond die nou hier vanmiddag naar de tandarts voor een afgebroken kies en een kroon! help!!!!! zit te wachten op me moeder en zusje gaan we ff de stad in met beautje ga crema halen voor me handen las het hier op het forum ziet wietplant in maar schijnt helemaal super te wezen! en voor die 6 euro wil ik het ook wle proberen me handen zijn net schuurpapier aan de binnenkant bleeh! niks aan wil mooi zachte handjes ... beau zit in de box! haha heb hem met allemaal ballonnen vol gegooid gisteren en nu speelt ze erin het is een soort ballenbad idiee , denk dat ik het nog ff zo laat meiden fijne dag!
Juud en Gina succes met de drukte, probeer ook wat tijd voor jezelf te nemen voor je het weet ben je in de lappenmand. Hier nu thuis me de 2 kids, gelukkig bestaat er ibuprofen en heb ik van de huisarts nog noscapine siroop staan en n flesje neusspray en al met al en heel wat dropjes later gaat het redelijk allemaal.. Als het straks droog is ga ik toch eens even naar buiten, dat binnenzitten daar word ik ook doodmoe van.. Kids zijn in elk geval weet gebadderd en in de kleren .. nu ik nog Dit lijk wel redelijk te werken..
Naatje veel plezier op de verjaardag, en succes bij de VK hoop dat de kleine al helemaal in de starthouding licht enzo !! Misschien kun je je man eerst een SMS sturen voordat je belt, ik zou me als ik hem was ook steeds doodschrikken eerlijk gezegd Bo succes bij de tandarts, dat ze dat bij jou doen tijdens de zwangerschap ?Of heb je er erg veel pijn aan??
Goedemorgen..ben ik ok weer ff.. Laatste 2 dagen gebroken diensten gehad en daarna bekaf.. Bo..Nog GEFELICITEERD met je man!!! Hij is goed verwend zo te lezen..Succes bij de tandarts..auw.. Naatje..nog geen babynieuws...veel plezier op de verjaardag!! Zoë zonder slaapzak geslapen? Lafo..succes bij de ka.. Anas..pff..hopen dat de ziektekiemen snel jullie huis verlaten.. Drinken..Evan krijgt roosvice, Yogi, melk en water..verder af en toe gewoon ranja. Oja..plop melk is hier helemaal favoriet..dat is vanile melk in een pakje..hij krijgt het nog steeds in een nubybeker maar hij kan het wel uit een gewoon glas maar Evan is nog wel eens wild.. Evan slaapt nog wel met een slaapzak..kan wel zonder maar ik ben zo bang dat hij zijn dekbed af gooid en dan koud krijgt.. Ik moet om 10 voor 1 pas beginnen met werken..heerlijk een keer.. Verder gaat het goed...moeheid lijkt al af te nemen..misselijkheid weinig last van..enige zijn de borsten..elke bh is te krap...moet maar ff naar de winkel nieuwe kopen..pff..
drinken : laura drinkt roosvicee, diksap alle smaken, yokhi drink, en heel soms dubbeldrank of sinaasappelsap, thee wil ze niet want dat is warm alleen heel soms een slokje uit mijn glas.. en sinds kort drinkt ze af en toe ook water Wat ze verder erg lekker vind is actimel goed voor de weerstand dus dat krijgt ze dan wel van me 1x per dag . @ slaapzak, hier altijd slaapzak, wil ook niet onder de dekens dus lijkt me nogal koud anders. Verder is dametjes kampioen lopen met de slaapzak
ben er ook weer hey anas waarom zouden ze dat niet kunnen doen tijdens me zwschap? mag het wel en zou het kwaad kunne voor de baby dan???
Bo als het kwaad kon deden ze het niet he Ik moest zelf aan 1 kant twee kiezen daar moest een kroon op, de tandarts wilde er toen zelf mee wachten omdat het voor de baby vervelend kan zijn ( door de stress van de moeder) de verdoving is niet schadelijk in elk geval, maar mijn praktijk heeft een beleid alles wat niet hoeft in de zwangerschap ook niet te doen.. vandaar dat ik dat vroeg Overigens maken ze ook geen rontgenfotos nu je zwanger bent ... Krijg je ook een wortelkanaalbehandeling of alleen de kapotte kies weer wat opknappen en een hoesje er overheen?
Haai, net terug van de verjaardag..Vriendin haar dochtertje is 3 weekjes.. Zoë heeft haar vastgehouden.. was zo superschattig.. zal straks ff kijken of ik de foto kan plaatsen. Net hond ff uitgelaten.. Zoë heeft alweer een broodje op (haal tegenwoordig toch maar de korstjes eraf en nu eet ze ze wel op).... Zo naar de VK. @ slapen.. ging prima vanacht zonder slaapzak.. met slaapzak ligt ze altijd bovenin haar bed boven haar dekens.. nu heeft ze de hele nacht onder haar dekbed gelegen, lekker ingestopt... heb natuurlijk een paar keer gecheckt of mijn meisje het niet koud had .. maar ze lag prinsesheerlijk.. @ bo.. mannetje goed verwend zo te lezen.. succes bij de tandarts. Hier staat de box weer sinds vorige week.. één groot klimtoestel hahaha. Zal straks wel ff wennen zijn voor dametje als de beeb erin ligt. @ anas.. beterschap... hoop dat je snel opgeknapt bent. @ maris... plopmelk?? nog niet gezien in de winkel.. klinkt wel "lekker" ga van de week eens kijken bij de AH. meiden, ik ga rennen naar de VK... daarna gelijk Zoë in bed doen en zelf ook ff liggen.. ben vandaag best moe.
Hai hai, Lekker dat je je iets beter voelt Janny!! Lekker ff naar buiten, het is heerlijk zacht buiten.. Naatje, succes bij de vk, ik hoop dat de beeb startklaar ligt en dat je snel mag starten.Schattig is dat he, Noah houdt Lucas ook regelmatig vast en gaat m kroelen, zooo lief, echt een smeltmoment!!! Mariska, lekker ff laat beginnen. Ja hier ook een wild mannetje haha, maar drinken uit een beker gaat prima meestal. Hier drinkt Noah alles wat ik m voorzet... wicky, roosvisee, water, melk, thee, koffie (aangelengd met melk natuurlijk) enzo enzo.. alles vind hij lekker. Vanochtend lekker naar de stad gewandeld en beide kinders waren erg vrolijk. 2 shirtjes voor Noah gekocht en boodschapjes gedaan. Lekker tijdje onderweg geweest. Noah is nu op zn kamer, hard niet aan het slapen haha en Lucas ligt in de box tussen slapen en wakker zijn in. Lucas is nu al dagen lekker aan het lachen naar me, zoooo lief. Hij is zich heeeel bewust als ik er ben en lacht ook bijna alleen maar naar mij. zooo schattig, was helemaal vergeten hoe leuk die eerste dingetjes ook alweer zijn. Vanavond ff dingen regelen voor mn huis, huurcontract enzo in orde maken.. blehhh maar dan is dat maar gedaan. Morgenochtend lekker hele ochtend voor Lucas en mij en dan smiddags Noah ophalen na zn slaap.
de kiez is dood alleen zit in levend kraakbeen na dat ik een soort traumtische evaring heb gehad bij de kaakchirug die toen de wortels eruit ging halen uit die kiez...en er normaal 14 min voor stond maar fifie lag nog na 45 min op die tafel en een maga blauwe kaak had was ik zo klaar ermee , echt me verstandkiezen die dwars lagen vond ik niets vergeleken als dit , nou hadden ze die kies opgevuld maar elke keer viel er meer stukjes eigen kiez af en ik heb nu meer vulling als kiez dus ik weet het niet weet alleen dat vanmiddag allerlie voorbereiding word gedaan en dan een noodvulling en dan volgende week komt de kroon erover heen... maar nu is aan de andere kant een "levende"kiez ook afgebroken echt niet een stukje nee als ze bij mij breken breken ze ook echt voor de helft ofzo...en daar heb ik nu ook echt last van dus ben benieuwd wat die daar aan gaat doen, maar ik heb meer stress van de pijn pffff echt zon zeuderige pijn die dode kiez heb ik geen last meer van die is zo vlak dat het niet eens meer een kiez is ... had nooit wat he aan me tanden! maar 2 zwschappen verder en 2 kiezen minder...
hier lust ze ook alles behalve prik die kop van dr is zo grappig dat prikt tegen de lippen he, ze mag het niet hebben masar als wij cola drinken wil ze elke keer een slok nou toen heb ik haar laten proeven dat was de eerste keer en de laatste keer voorlopig water alleen bij het tandenpoetsen haha melk als het maar fruitmelk is banaan of aardbei alle soorten sapjes gaan er in yoki ect ect en wat ze ook niet lust is thee hier is ze dol op kiwis en banaan
Hoiii Britt heeft een luchtweginfectie vandaar het weigeren van flessen, veel komen, 's nachts wakker worden, slijm spugen en ontstoken ogen bleghhhhh nu zoutoplossing met een spuit geven in d'r neusje, wel sneu het is zooo vies, maar hopen dat het helpt. Verder was ze in een week tijd 300 gram gegroeid?? en 1 cm langer maar goed volgens mij kloppen die schalen niet hoor maar ze ziet er in ieder geval goed uit en moet over 3 maanden weer terug komen. We gaan gewoon door met speciale voeding en zantac. Wel vond ze Britt erg slapjes met d'r hoofd en moet dus echt dringend opzoek naar een kinderfysio, heb d'r gebeld al en word zo teruggebeld. Ze heeft zoveel energie verspeeld de eerste paar weken dat dat nu z'n tol eist volgens de arts. Sorry meiden moet weer verder xxx
ach ame britt! zeker huilen na die spuit in dr neus bah bah bah het zit haar ook niet mee he maar ze is flink gegroeid laf haha lekke toch doe jij wel rustig aan? je moet echt wat eerder op bed gaan liggen hoor meid al lig je er maar in dan rust je ook doe nou!!!!!
@janny: al ietsje beter dus? gelukkig. @Bo: Wist je niet dat ze gewoon Whisky mogen hebben? Dat schijnt goed voor de tanden te zijn. Heb jij niet gehad vroeger? Ghheheheheeh. Nee, sorry, ik hoop dat het allemaal pijnloos lukt bij de tandarts. @Juud: Dat ze nog geen AB krijgt snap ik niet zo goed. Een luchtweginfectie gaat toch niet over met een beetje zout water? (ik zal het wel mis hebben) Wat gisteravond is gebeurd, vind ik echt vreselijk voor Sven Kramer zeg! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik hem die binnenbaan weer in zag gaan! Hij had gemakkelijk gewonnen anders.
ben ik weer...controle bij de VK was weer prima.. dametje ligt helemaal klaar voor de start. Bloeddruk was ietsjes hoger dan normaal (ik heb altijd een hele nette bloeddruk). Nu was mijn bloeddruk even hoog als toen de weeen bij Zoë begon... het kan een ken zijn hihi. John heeft ingezet op aankomende nacht.. ik op aankomend weekend.. we zullen zien. @ Lafo.. pff vervelend zeg dat Britt een luchtweginfectie heeft. Beterschap. @ Bo.. klinkt lekker dat tandarts verhaal.. hier gelukkig geen last van ook niet tijdens/ na zwangerschap gelukkig. Vind dat gewroet echt verschrikkelijk. @ Daam.. ja, ik heb ook met open mond zitten kijken naar de tv.. wat was dat balen zeg. Vond het ook zo sneu voor Kramer. Verder geen zin in koken vandaag... gaan grieks afhalen.. jammie jammie.. heb ik al weken trek in. Zelfs niet gestofzuigd vandaag.. dat is echt niks voor mij.. doe ik altijd gelijk 's ochtends ivm de hond. Ach.. morgen weer een dag.. en als ik wel bevallen ben kan de kraamverzorgster het mooi doen .